Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

Hei Sanna31. kunne du være så snill og spå meg?

Har termin 3 okt. lurer på når jeg kommer til å føde ift termin. kan

du se kjønn også? fødseldatoen min er 280386.

tusen takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Håper du kan se bort i fra liten tråd-count på meg, nettopp flyttet meg over fra kvinneguiden i forbindelse med starten på prøving :)

 

Kan du se noe som helst på meg?

 

Når det kommer til avdøde er det er barn jeg gjerne kunne tenkt meg å forhøre meg om, min manns datter (Maddison). I forhold til en eventuell kommende graviditet, tenker jeg på.

 

Mitt navn: Maria

Endret av Lunaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sendt deg pm sanna! :) håper på svar:) kommer selvsagt oppdatering:)

:)
Dytter denne jeg :)
Siden du holder deg til tråden og ikke pm skriver jeg det her :)

 

Hei! Vi er prøvere nå, ser du noe graviditet? Har sterk tvillingfølelse, hva tror du?

Hva med bolig? Vi er på utkikk. Jobb? Flere barn? Alt du kan få opp:)

Dytter denne igjen jeg :)
..
Hei :) jeg har hatt litt vanskelig for å få opp noe på deg. Har ikke glemt deg :) Skal se om jeg får inn noe her til i morgen :) Tror ikke graviditeten er så langt unna, skjønner du. Du er gravid med "god og rund mage" i april/mai neste år. Så vil tro du blir gravid en gang i løpet av høsten/vinteren! :)
Tusen takk! :) spennende! Si ifra om du trenger noe mer info :)
Dytter litt igjen:)
Dytter litt igjen samtidig som jeg skriver god bedring! Er nok pga all spåinga at du har fått betennelse! Du har hatt rett på flere og er dyktig i det du gjør så gleder meg til du er tilbake!

 

Er forresten gravid nå. Satt på første pp så spørsmålene gjelder enda, bortsett fra pm det klaffet:) virker som jeg er lenger på vei, målte veldig høy hcg, ser du noe der? Eventuelt tvillinger?

Takker på forhånd! :D

Hei :) Takk for det. Det var et hundebitt som har gitt betennelsen - kan nok ikke skylde på spåingen :D Men den har vært lei. Har gått på antibiotika hele august og er fremdeles ikke helt bra!!

 

Gratulerer med graviditeten. Får opp 7 på deg. Kan du være 7 uker på vei allerede? Har sterk følelse på to på deg. Gutt og jente. Lykke til. Du må oppdatere meg når du har vært på ul!! :)

 

Angående bolig får jeg inn at dere mellomlander et sted før dere finner drømmeboligen. Får opp noe med en høy kjeller med inngangsdør ca. midt på boligen. Får opp et lyst hus. Jeg er litt usikker på om det der dere bor nå eller om det er dit dere kommer. Har følelse av tomannsbolig eller rekkehus. Tror ikke dere flytter så langt. Får inn 3 km og at det er innenfor samme "bygd" eller by. Får dere opp på et mindre sted, egentlig. Litt usikker på om det er et tettsted eller om det er en bydel jeg ser, men heller litt mot bygde-Norge. Får opp at dere finner nye jobber begge to. Mannen din får et godt tilbud fra et sted han har jobbet før eller som han har kontakter fra tidligere. Får inne noe reising rundt ham. Kan det stemme? Jeg får opp noe rundt skole/kurs/utdanning rundt deg. Jeg har følelsen av at du akkurat er ferdig med noe og er på jakt etter en jobb. Fikk først inn noe innen helse, men så fikk jeg deg også opp i en veileder/lærerjobb. Jeg får deg opp med mennesker rundt deg på jobben. Jeg får opp at du har vært i jobb under utdanning og at du har tilbud om å fortsette der du er, men at du kanskje ønsker noe annet selv. Det er kanskje litt forandret nå som du er gravid...? Jeg får opp en del tanker rundt dette med jobb og deg. Skal-skal ikke... osv. Lykke til. Hold meg gjerne oppdatert.

 

Hei Sanna31, var på ul i dag og så bare en, men en tydelig plommesekk som jeg trodde skulle forsvunnet nå? Står det på babyverden appen iallefall, hehe. Veldig glad om det bare er en egentlig da det er tredjemann. Får du opp noe kjønn? Har to jenter fra før.

Det hadde vært moro med en gutt, da :)

 

Det hadde vært Veldig gøy med en gutt ja:) setter du fingeren på gutt sanna? :)

 

Litt vanskelig å si hva jeg håper og hva jeg får inn på akkurat det. Men... ja, jeg tror du får en gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Håper du kan se bort i fra liten tråd-count på meg, nettopp flyttet meg over fra kvinneguiden i forbindelse med starten på prøving :)

 

Kan du se noe som helst på meg?

 

Når det kommer til avdøde er det er barn jeg gjerne kunne tenkt meg å forhøre meg om, min manns datter (Maddison). I forhold til en eventuell kommende graviditet, tenker jeg på.

 

Mitt navn: Maria

Hei Maria

Nå er jeg ikke helt med :D Hva er en tråd-count?

 

Jeg får opp at du blir gravid rundt juletider. Enten rett før eller rett etter jul. Får deg opp med termin i slutten av august eller begynnelsen av september. Rundt den datoen vi har i dag, får jeg inn. Får sterkt opp gutt på deg.

 

Jeg må bare si at jeg synes det er vanskelig å koble meg på barn. Jeg ble så utrolig lei meg da jeg koblet meg på Maddison. Jeg har mest lyst til å gråte her nå. Jeg får henne inn som en utrolig herlig, lita jente. Jeg får opp noe med rundt 5 år. Ble hun bare 5 år gammel? Får henne inn som spinkel/tynn og med langt englehår. Ei ordentlig dukke <3 Hun var pappajente. Hun var nok mer rampete enn hun så ut også. Jeg er usikker på om hun rakk å bli så godt kjent med deg...? Møtte du henne? Får inn at det ikke var helt uventet at hun døde, men at det likevel gikk så fort. Jeg er usikker på hva det var med henne... Får både noe med bilulykke og kreft inn her. (Men jeg satt akkurat og leste om noe i avisen med kreft, så jeg er redd det er det som surrer litt i hodet mitt enda). Jeg får inn ei søster, men jeg har ikke følelsen av at det er din manns barn. Har mora hennes fått et barn etterpå eller hadde hun ei halvsøster? Jeg vet ikke helt hva hun vil si meg, men hun nevner denne søstera. Er det noe spesielt du vil høre med henne etter? Hun hadde ikke vondt, sier hun. Ikke tenk på det. Det gikk helt fint. Du skal ikke ha dårlig samvittighet. Ikke pappa heller, sier hun. Snakket hun engelsk? Det kan hende jeg er litt påvirket av navnet hennes, men jeg har lyst til å si "dad" eller "daddy". Det er en bamse eller kanin hun har med seg og viser meg. Den er godt brukt og har fått et hull på magen. Det er noe med den du vil kjenne igjen, sier hun. Har du reparert den for henne tidligere el.l? Hun er ikke så enkel å få tak i her nå, så det kan være bedre med noen konkrete spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Håper du kan se bort i fra liten tråd-count på meg, nettopp flyttet meg over fra kvinneguiden i forbindelse med starten på prøving :)

 

Kan du se noe som helst på meg?

 

Når det kommer til avdøde er det er barn jeg gjerne kunne tenkt meg å forhøre meg om, min manns datter (Maddison). I forhold til en eventuell kommende graviditet, tenker jeg på.

 

Mitt navn: Maria

Hei Maria

Nå er jeg ikke helt med :D Hva er en tråd-count?

 

Jeg får opp at du blir gravid rundt juletider. Enten rett før eller rett etter jul. Får deg opp med termin i slutten av august eller begynnelsen av september. Rundt den datoen vi har i dag, får jeg inn. Får sterkt opp gutt på deg.

 

Jeg må bare si at jeg synes det er vanskelig å koble meg på barn. Jeg ble så utrolig lei meg da jeg koblet meg på Maddison. Jeg har mest lyst til å gråte her nå. Jeg får henne inn som en utrolig herlig, lita jente. Jeg får opp noe med rundt 5 år. Ble hun bare 5 år gammel? Får henne inn som spinkel/tynn og med langt englehår. Ei ordentlig dukke <3 Hun var pappajente. Hun var nok mer rampete enn hun så ut også. Jeg er usikker på om hun rakk å bli så godt kjent med deg...? Møtte du henne? Får inn at det ikke var helt uventet at hun døde, men at det likevel gikk så fort. Jeg er usikker på hva det var med henne... Får både noe med bilulykke og kreft inn her. (Men jeg satt akkurat og leste om noe i avisen med kreft, så jeg er redd det er det som surrer litt i hodet mitt enda). Jeg får inn ei søster, men jeg har ikke følelsen av at det er din manns barn. Har mora hennes fått et barn etterpå eller hadde hun ei halvsøster? Jeg vet ikke helt hva hun vil si meg, men hun nevner denne søstera. Er det noe spesielt du vil høre med henne etter? Hun hadde ikke vondt, sier hun. Ikke tenk på det. Det gikk helt fint. Du skal ikke ha dårlig samvittighet. Ikke pappa heller, sier hun. Snakket hun engelsk? Det kan hende jeg er litt påvirket av navnet hennes, men jeg har lyst til å si "dad" eller "daddy". Det er en bamse eller kanin hun har med seg og viser meg. Den er godt brukt og har fått et hull på magen. Det er noe med den du vil kjenne igjen, sier hun. Har du reparert den for henne tidligere el.l? Hun er ikke så enkel å få tak i her nå, så det kan være bedre med noen konkrete spørsmål.

 

tenker du på Maddison i forhold til graviditeten? Hun er morsom her nå. "Det har da ikke jeg noe med!", svarer hun litt vittig. Det får dere ordne opp i selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det begynner å nærme seg nå, ja! Jeg får inn 5. oktober som en god dato for deg. Jeg får inn jente på deg.

 

 


Hei Sanna31. kunne du være så snill og spå meg?
Har termin 3 okt. lurer på når jeg kommer til å føde ift termin. kan
du se kjønn også? fødseldatoen min er 280386.
tusen takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er gøy, venter i spenning om det skjer:) Noen her som kan si hva som har vært rett? God bedring til deg Sanna31!

Takk for det :)

 

Tenker du på "spådommene" som har stemt og ikke stemt? Jeg prøvde å lage en egen tråd med tilbakemeldinger, men jeg vet ikke om det er så mange som har sett den...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Sanna :-)

Jeg er gravid og er spent på hvordan det går, om hvilket kjønn, når fødselen starter....ja, rett og slett alt du ser og ellers ;-) hvis det er noe da!?

Håper du ser noe på meg ;-)

 

Vennlig hilsen fisk 1987

Hei igjen :-) ser du har svart noen nå, håper du har tid til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Sanna. Jeg sender deg gjerne en PM om jeg kan? Jeg har ikke lyst til å skremme vordende mødre noe særlig, da denne er litt guffen.

 

Jeg krysser fingrene for at graviditeten klaffer :)

 

Edit: morsomt at du nevner gutt, det har jeg nemlig blitt spådd ved en helt annen anledning et stykke tilbake i tid også, lenge før jeg i det hele tatt hadde tenkt på barn.

Endret av Fero
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei

 

Det er sikkert ikke så mange her inne som husker meg, men jeg pleide å spå en del her inne før under navnet Sanna28. Jeg har blitt litt eldre nå, så jeg fant ut at jeg måtte forandre litt på tallet ;)

 

Jeg har vært veldig opptatt med studier og jobb, og har rett og slett ikke hatt tid til å spå så mye de siste årene. Nå har jeg sommerferie og bedre tid, så da tenkte jeg å koble meg litt på igjen. Jeg bruker først og fremst intuisjon når jeg "spår", eller "ser/leser", som jeg heller liker å si. Jeg kan få opp bilder, følelser, ord, navn (ikke min sterkeste side, men jeg prøver!), årstall/datoer, steder osv. Jeg har jobbet litt med dyrekommunikasjon og søk etter dyr/personer/gjenstander. Jeg har pleid å være flink til å se kjønn, men det kan jo være flaks også :) Det blir jo stort sett enten gutt eller jente! :D Jeg bruker også tarotkort og andre kort innimellom, men det er mest for å bekrefte det jeg allerede senser. Eventuelt hvis det er en person jeg har vanskelig for å komme inn på.

Jeg er litt rusten nå, så jeg trenger prøvekaniner.

 

Husk: Gi meg SÅ LITE informasjon som mulig!! Jo mindre jeg vet, jo enklere blir det for meg å bruke BARE intuisjonen. Hvis jeg vet for mye, kobler jeg fort inn fantasien i stedet, og da blir det jo bare tull :) Det er mange som spør meg om jeg trenger fødselsdato, navn eller lignende, men det er ikke alltid nødvendig. Et navn er bedre enn dato for meg, men jeg kan også koble meg på nicket ditt. Jeg ser derfor ikke på Anonyme.

 

Av etiske grunner leser jeg ikke andre personer enn den personen som ber om å bli lest. Jeg kan ta kontakt med avdøde. Dersom den avdøde ikke ønsker å bli lest, vil jeg ikke få kontakt. Så enkelt er det :)

 

Noen som melder seg som prøvekanin? :)

 

Jeg husker deg! :D

Du pleide å ha gode svar ;)

 

Så, hvor mange barn får jeg da? Og hvilke kjønn?

Har 1 sønn født i 2010. Er ikke sammen med barnefar.

 

Sammen med en mann født 11.07.87. Er dette mannen jeg skal være med?

 

Jeg er selv født 11.10.88

 

ÅH så spent :)

 

Jeg har også noen spørsmål om utdanning, men du kan ta dette først.

Evt hvis du får opp noen generelle greier.

 

 

Dytte :D

 

Hei

 

Jeg får opp en del rundt deg, men jeg må sortere tankene litt nå. Jeg får opp at du og den mannen du er sammen med nå får barn sammen. Har han et barn fra før av også?

 

Får deg opp i studier denne høsten eller neste år. Får opp et studie på 3 år. Du tar muligens en pause pga. graviditet. Får opp at du er ferdig om ca. 5 år.

 

Får opp ny bolig med deg, han du er sammen med og barna deres.

 

Jeg får opp 5 barn i huset. 3 felles?

 

Skal se hva annet som dukker opp her i løpet av kvelden :)

 

 

 

Wow :P

 

Han har ikke et barn fra før. Han var involvert i en sak hvor en jente ble gravid, og han var muligens far. Det viste seg å være en annen sitt barn.

 

Jeg tar opp noen fag denne høsten, og satser på utdanning neste høst. Jeg sliter med lærevansker i et bestemt fag, så jeg HÅPER så inderlig at jeg klarer å komme inn på universitet eller høyskole neste høst. Alt avhenger av om jeg endelig klarer å bestå dette faget jeg sliter med.

Jeg er tallblind ( dyskalkuli) og har slitt med å bestå matte i årevis. 

Men forhåpentligvis stemmer det at jeg studerer neste høst. Jeg vipper veldig frem og tilbake på hva jeg skal studere. 

 

Jeg bor i en bolig nå, men skal etter planen flytte ut etter nyttår. Jeg vet ikke hvor jeg skal bo, jeg har kun leiekontrakt for ett år i dette huset. Så hvor jeg ender boligmessig, er veldig uvisst. Og litt skremmende, ettersom jeg ikke vet hvor jeg ender opp med å bo.

Han er fra Danmark. Vi vet enda ikke om vi ender i Norge eller i Danmark.

 

5 barn? Jøsses. Det blir travle greier. Foreløpig er det kun 1 barn i huset. Jeg ønsker 2 til, og han ønsker kun 1 til. ( Håper han blir med på en tredje :P )

 

Så dette neste barnet kommer innen de neste 5 år altså?

 

Takk for at du er så snill og ser på meg! Du er så god!!!

 

 

Dytte <3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

God bedring!

Hei igjen!

Håper du er bedre? Du skrev tidlig i tråden at du ikke ville ha så mye info om dem du skulle se på. Jeg er født 14.05.1971. Ser du noe i mitt liv?

Håper du har tid til å se på meg etterhvert - er så spent på om du får opp noe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fin fremtid

 

Dette er gøy, venter i spenning om det skjer:) Noen her som kan si hva som har vært rett? God bedring til deg Sanna31!

 

Takk for det :)

 

Tenker du på "spådommene" som har stemt og ikke stemt? Jeg prøvde å lage en egen tråd med tilbakemeldinger, men jeg vet ikke om det er så mange som har sett den...?

Er spent på de du har sett på her, blir gøy etterhvert å se:) Det som er så spennende med deg når du spår, er at du klarer å se så mye!! Venter spent på Påsken jeg nå :) Lurer sånn på hvem jeg kan komme til å møte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

Jeg vil gjerne!

 

Lurer på om jeg har gutt eller jente i magen?

En baby? ...eller fler?

Ca når føder jeg?

Hei

 

Jeg føler jente på deg. Tror det er en baby. Jeg vet ikke når du har termin, men kan det være i januar/februar? Får opp tallet 17.

Takk! Da blir det spennende :) føler jente selv også. Har termin 3/2 foreløpig, så det stemmer bra! Håper ikke jeg går helt til den 17... kanskje 17/1 :-)
Det blir spennende å høre! Ønsker du å få vite kjønnet på ul, eller venter du til babyen kommer? Det som kan være, er at jeg fanger opp din jente-følelse i stedet for å få inn det virkelige kjønnet. Du må oppdatere meg når du vet noe! Det var i alle fall i januar/februar :) Tror ikke det blir så tidlig som 17. januar, men kan være 7. februar kanskje?
Vi vil gjerne vite kjønn på ul.

Oppdatering skal bli! :-)

Er det lenge til du skal på ul.? :)
Oul 6/9 så det er en stund til...

Går å venter på innkalling til tidlig ul, men da er det vel ikke så store sjanser for å få vite kjønn..

OPPDATERING :-)

OUL i går og alt ser bra ut, men baby er sjenert så vi vet ikke kjønn enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forresten, kan du se på meg ang kjærlighet også ?? :)

Det er så spennende , virker som du får opp mye riktig !!

 

siden mye stemte sist du svarte meg er jeg veeeeldig nysgjerrig  på kjærlighet også - hvis du kan se noe ;)

liker ikke å mase, men denne forsvant så langt baki tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fin fremtid

 

Dette er gøy, venter i spenning om det skjer:) Noen her som kan si hva som har vært rett? God bedring til deg Sanna31!

 

Takk for det :)

 

Tenker du på "spådommene" som har stemt og ikke stemt? Jeg prøvde å lage en egen tråd med tilbakemeldinger, men jeg vet ikke om det er så mange som har sett den...?

Jeg har sett den tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei, Sanna31! :)

 

Du spådde meg for to år siden, og jeg fikk ganske korrekt en gutt i 2012. Takk for fin og koselig tilbakemelding! :D Nå prøver vi på nr 2, og denne måneden er første vi kan kalle ordentlig prøving... Vi har ikke sex flere ganger om dagen, slik mange har, men passer på å ha sex i dagene rundt EL. Mitt spørsmål til deg i denne sammenhengen, er om du kan koble deg opp på meg igjen? Se om kroppen min spiller meg et puss? Du skjønner, alt for tiden tilsier at jeg igjen er gravid. Det gikk fort forrige gang også, men går det så fort igjen? Kvalmen er på plass, de rare drømmene, "søvn-synene" mm. Jeg har mye utflod og slim (beklager detaljene), men puppene er ikke ømme (noe jeg ikke tror de var sist heller). TR skulle vært her for to dager siden, men den er ikke kommet. Jeg har også testet meg både i dag og dagen før IKM, men begge var negative... Kan det være kroppen min som tuller med meg, eller psyken rett og slett? Kunne du sett om det evt er noe på gang, og om du får opp noe OM det skulle bli senere? Ønsker oss veldig en lillesøster, men skulle vi få en gutt til, er han mer enn velkommen! <3

 

Takker på forhånd så mye for svar, og ønsker deg en fortsatt fin sensommer! B)

 

Mvh Leia81

f. 240281

Hei, igjen.

 

Jeg tror TR er på tur i dag, så da ble det ikke denne mnd. likevel... Hele kroppen min sier at jeg er gravid, men om det ikke er festeblødning på gang, kom TR 5 dpo. Litt skuffa, men da er det bare å prøve igjen neste mnd! :) Setter stor pris på om du orker å se, Sanna31. Om ikke, har jeg full forståelse for det. Er jo ganske mange spm. her inne! ;)

 

Ønsker dere alle en deilig sensommerdag! <3

 

Mvh Leia81

 

Hei...

 

Kjenner jeg håper du svarer likevel. Har så lyst å bli gravid igjen! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei, Sanna31! :)

 

Du spådde meg for to år siden, og jeg fikk ganske korrekt en gutt i 2012. Takk for fin og koselig tilbakemelding! :D Nå prøver vi på nr 2, og denne måneden er første vi kan kalle ordentlig prøving... Vi har ikke sex flere ganger om dagen, slik mange har, men passer på å ha sex i dagene rundt EL. Mitt spørsmål til deg i denne sammenhengen, er om du kan koble deg opp på meg igjen? Se om kroppen min spiller meg et puss? Du skjønner, alt for tiden tilsier at jeg igjen er gravid. Det gikk fort forrige gang også, men går det så fort igjen? Kvalmen er på plass, de rare drømmene, "søvn-synene" mm. Jeg har mye utflod og slim (beklager detaljene), men puppene er ikke ømme (noe jeg ikke tror de var sist heller). TR skulle vært her for to dager siden, men den er ikke kommet. Jeg har også testet meg både i dag og dagen før IKM, men begge var negative... Kan det være kroppen min som tuller med meg, eller psyken rett og slett? Kunne du sett om det evt er noe på gang, og om du får opp noe OM det skulle bli senere? Ønsker oss veldig en lillesøster, men skulle vi få en gutt til, er han mer enn velkommen! <3

 

Takker på forhånd så mye for svar, og ønsker deg en fortsatt fin sensommer! B)

 

Mvh Leia81

f. 240281

Hei, igjen.

 

Jeg tror TR er på tur i dag, så da ble det ikke denne mnd. likevel... Hele kroppen min sier at jeg er gravid, men om det ikke er festeblødning på gang, kom TR 5 dpo. Litt skuffa, men da er det bare å prøve igjen neste mnd! :) Setter stor pris på om du orker å se, Sanna31. Om ikke, har jeg full forståelse for det. Er jo ganske mange spm. her inne! ;)

 

Ønsker dere alle en deilig sensommerdag! <3

 

Mvh Leia81

 

Hei...

 

Kjenner jeg håper du svarer likevel. Har så lyst å bli gravid igjen! <3

 

Hei

 

Det er mange som spør, og dagene flyr... Jeg prøver å få svart noen hver helg i alle fall. Det er da jeg har mest tid til å sitte på nett :) Dere må være tålmodige med meg :)

 

Jeg får ikke opp at du er gravid akkurat nå, men det er lov å håpe. Jeg tror mensen kom i dag (egentlig i går... ser vi har passert midnatt) eller i morgen (altså i dag :D). Får opp graviditet i november. Tror jente :)

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du spå meg å?

Når kan jeg vente å bli gravid, en eller to, jente eller gutt? Og kommer alt til å gå bra i svangerskapet og med fødselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sanna31: MIn fødselsdato er 110190 vis du kanskje trenger den  :D

håper du får tid å se på meg å snart  :)

Hei

 

Først en liten beskjed til alle: Det er ikke alltid jeg ser alle meldinger innimellom her, så dere må gjerne dytte på tråden. Som jeg har sagt tidligere, så er det ikke alltid "førstemann til mølla" som gjelder. Noen ganger er det litt tilfeldig hvem jeg svarer. Det har litt å gjøre med energiene deres og hva jeg får opp også. Det er ikke alle som er like enkle å lese. Det hender jeg må la noen "surre i bakhodet" et par dager før jeg får opp noe også. Jeg greier ikke fokusere på både mailer og tråden her. Noen skriver begge steder, og det blir bare rot å holde styr på hvem som har skrevet hvor og hva. Så har funnet ut at jeg må svare bare ett sted, og da har jeg valgt tråden. Håper dere forstår det. Det krever en del å være "påkoblet", så jeg tar gjerne 3-4 av gangen før jeg må ha en pause. Det er heller ikke hver dag jeg er inne her.

 

Så til Lilja. Jeg får sterk følelse på gutt på deg. Jeg vet ikke om det er noe annet du ønsker svar på? Blir det november-barn? Får opp at alt går fint og at babyen er sterk og frisk. :) Får opp noe rundt hjul her nå. Aner ikke hva det betyr, faktisk :) Det kan være alt fra bil, sykkel til barnevogn! Skal dere kjøpe noe nytt med hjul nå? Eller er dere på bilferie? Håper du forstår hva dette betyr, for nå fikk jeg ikke helt tak i det. Det er ofte sånn at jeg får opp noe jeg ikke forstår, men når jeg videreformidler det, så kan det gi mening for mottakeren.

Bare spør om det er noe spesielt du ønsker jeg skal se på.

 

Får inn en sterk mannsfigur ved siden av deg. Har du en bestefar som er gått over til den andre siden?

 

Her sanna31 :) er det du spådde på meg.. 

De sa på OUL at det var ei jenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! :) Er en stund siden jeg skrev nå, og TR denne mnd skal ikke komne før om 6-10 dager. Krysser fingre, og håper på jente vi også. Du skal få tilbakemelding når vi vet mer! ;)

 

Mvh Leia81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter :) :) :) :)

 

 

Er så spent om du ser noe på meg??? Håper veldig på svart snart ;)

dytter.... Var jeg som skrev til deg på en annen tråd .. Født 010376. PS! Har tatt vekk den andre tråden (kjære Sanna). Håper d går bra med hånda di :)

 

og det jeg lurte var om du ser flere barn på meg, evt når og hvilket kjønn...så lurte jeg på om du kan se hvor mange barn jeg har fra før.. Jeg gir deg tilbakemelding...Spennende-spennende :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne! :D 

 

Hvor lenge tror du det er før kjæresten min sier seg villig til å begynne å prøve og få barn?

Og hvor lang tid tror du det tar før jeg får mitt første lille nurk? 

morsomt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...