Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sendt deg pm sanna! :) håper på svar:) kommer selvsagt oppdatering:)

:)

Dytter denne jeg :)

Siden du holder deg til tråden og ikke pm skriver jeg det her :)

 

Hei! Vi er prøvere nå, ser du noe graviditet? Har sterk tvillingfølelse, hva tror du?

Hva med bolig? Vi er på utkikk. Jobb? Flere barn? Alt du kan få opp:)

Dytter denne igjen jeg :)

..

Hei :) jeg har hatt litt vanskelig for å få opp noe på deg. Har ikke glemt deg :) Skal se om jeg får inn noe her til i morgen :) Tror ikke graviditeten er så langt unna, skjønner du. Du er gravid med "god og rund mage" i april/mai neste år. Så vil tro du blir gravid en gang i løpet av høsten/vinteren! :)

Tusen takk! :) spennende! Si ifra om du trenger noe mer info :)
Dytter litt igjen:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er vel kanskje ikke helt nødvendig å dytte innleggene sine annahver dag ?

 

Hun har ikke vært her inne og svart noen på en god stund, så det er jo ikke som at noen blir forbigått eller glemt akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Kan du se om det bor en liten guttebaby eller jentebaby i magen min?

jente får jeg opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Sanna31! :)

 

Du spådde meg for to år siden, og jeg fikk ganske korrekt en gutt i 2012. Takk for fin og koselig tilbakemelding! :D Nå prøver vi på nr 2, og denne måneden er første vi kan kalle ordentlig prøving... Vi har ikke sex flere ganger om dagen, slik mange har, men passer på å ha sex i dagene rundt EL. Mitt spørsmål til deg i denne sammenhengen, er om du kan koble deg opp på meg igjen? Se om kroppen min spiller meg et puss? Du skjønner, alt for tiden tilsier at jeg igjen er gravid. Det gikk fort forrige gang også, men går det så fort igjen? Kvalmen er på plass, de rare drømmene, "søvn-synene" mm. Jeg har mye utflod og slim (beklager detaljene), men puppene er ikke ømme (noe jeg ikke tror de var sist heller). TR skulle vært her for to dager siden, men den er ikke kommet. Jeg har også testet meg både i dag og dagen før IKM, men begge var negative... Kan det være kroppen min som tuller med meg, eller psyken rett og slett? Kunne du sett om det evt er noe på gang, og om du får opp noe OM det skulle bli senere? Ønsker oss veldig en lillesøster, men skulle vi få en gutt til, er han mer enn velkommen! <3

 

Takker på forhånd så mye for svar, og ønsker deg en fortsatt fin sensommer! B)

 

Mvh Leia81

f. 240281

 

Hei, igjen.

 

Jeg tror TR er på tur i dag, så da ble det ikke denne mnd. likevel... Hele kroppen min sier at jeg er gravid, men om det ikke er festeblødning på gang, kom TR 5 dpo. Litt skuffa, men da er det bare å prøve igjen neste mnd! :) Setter stor pris på om du orker å se, Sanna31. Om ikke, har jeg full forståelse for det. Er jo ganske mange spm. her inne! ;)

 

Ønsker dere alle en deilig sensommerdag! <3

 

Mvh Leia81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Heisann. Jeg er gravid i uke35 (straks uke 36), og lurer på om du ser kjønnet på den lille vi venter? Har vært på UL, men fordi babyen er veldig aktiv, så har vi ikke fått sett om det er jente eller gutt.

Hei

 

jeg får opp gutt på deg :)

 

Er det mulig å se hvordan fødselen blir? :) Jeg er førstegangsfødende, og litt bekymret. Vet ikke hva jeg har i vente egentlig..:s

 

 

Hvis du ser noe rundt fødselen, så ville det vært koselig å vite. Jeg er smånervøs når det gjelder den delen :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei. Kan du se på meg også? Lurer på kjønn på babyen i magen og om det bare er en? Lurer også på om jeg vil føde før tiden eller gå på overtid? Tusen takk:)

Hei :)

 

Jeg får inn gutt på deg. Jeg får intuitivt opp ett barn, men det kan jeg ta feil på. Får opp litt vekslende rundt datoen. Får inn "to dager før - to dager etter". Ikke lenge før og ikke lenge etter. Rundt termin får jeg opp. Er termindatoen noe med nitall? 19.?

tusen takk for svar. Magefølelsen sier også gutt og det trodde jordmor på oul også. Så da blir det vel det da. Skal på 3D ul om en mnd så blir overrasket om de sier jente da. Med forige stemte både magefølelse og ul:) Terminen min er 18 ifølge ul men jeg tror 15 er mer riktig. Fødte 4 dager før termin sist så håper denne kommer før også. Kanskje det blir den 9 eller 19 da?;) Spennende:) Ganske sikker på at dette blir siste så bare å nyte tiden:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har noen spm som jeg gjerne håper du kan prøve å svare på  :)

Har termin i november, og lurer på om du klarer å se/spå ca dato? går jeg over eller får jeg før? 

og så lurer jeg jo på hva det blir, gynekologen klarer rett å slett ikke finne ut av det når lille bare ligger å kniper igjen fotene! 

 

 

Takk på forhond  :)     Med vennlig Hilsen Tonje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei.

 

Kan du se om det bor en liten guttebaby eller jentebaby i magen min?

 

jente får jeg opp
Tusen takk for svar:-) Får du opp når den lille komme til verden?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen :)

 

Jeg sliter med en lei betennelse i fingeren, og er litt fraværende for øyeblikket. (Vanskelig å taste!) Kommer tilbake når jeg er ferdig med den tredje (!!!) antibiotikakuren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Jeg sliter med en lei betennelse i fingeren, og er litt fraværende for øyeblikket. (Vanskelig å taste!) Kommer tilbake når jeg er ferdig med den tredje (!!!) antibiotikakuren!!

God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Jeg sliter med en lei betennelse i fingeren, og er litt fraværende for øyeblikket. (Vanskelig å taste!) Kommer tilbake når jeg er ferdig med den tredje (!!!) antibiotikakuren!!

 

God bedring :) 

Gleder meg til å få deg tilbake! Er kjempespent på svar. 

Du er dyktig!

 

( samtidig får jeg dårlig samvittighet over at vårt mas her inne har gitt deg betennelser i fingrene. Ho ho  :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Sanna31.

 

Kan du se om jeg er gravid nå eller om jeg blir det i nærmeste tiden?

Hei

 

Jeg har nesten lyst til å si at du allerede er gravid, jeg! Det ligger i alle fall veldig nært. Denne eller neste måned, vil jeg si. Jente.

 

Fikk opp noe rundt salg av leilighet. Skal dere flytte? Eller har dere nettopp flyttet?

 

 

Det blir spennende! Ikke gravid enda, men venter menstruasjon om noen dager :) Håper virkelig at det dukker opp et stort og tydelig + tegn på CB testen. :D :D :D

 

Vi skal ikke selge for vi leier bare for tiden, men vi har planer om å flytte og kjøpe nytt bosted. Kan du se noe om evt hvor vi ender opp?

Endret av Fru Rikstad Pfefferkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei  :)

 

Lurer på om det blir flere barn på meg? I såfall lurer jeg på kjønn og når...

 

Min fødselsdato er 21.07.1979

 

På forhånd takk for svar  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Kunne du tenke deg å prøve på meg?

Jeg er gravid igjen, dette blir nok siste gang! Spent på kjønn.... Ser du?

Ellers det du får opp....

Venter i spenning:)

Tusen takk<3

Klem fra Aina

Hei :)

 

Jeg får opp en gutt på deg. Jeg er ikke helt sikker på om det blir siste gang for deg ;) Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

Spennende!

Hvor mange barn ser du meg med?! Kjønn?!

Klem;)

 

Hei :) Får opp at du får dette barnet og muligens et til. Gutt og jente får jeg opp.

Da ser det ut til at det kommer en lillebror her...

Så da blir det meg og gutta.... Ser ikke helt for meg enda et barn, da må det isåfall skje uplanlagt!... Hva ser du?!

Får du opp noe mer rundt denne gutten, fødselen og tiden etterpå?! Med søsken og om hvordan ting vil bli?!..

Tusen takk....

Hei :) Så moro med en gutt til! Gratulerer!! :) Jeg får opp ei jente på deg også. Hun kommer i 2015 eller 2016. Vinterjente.

Angående gutten. Jeg får ham opp som en frisk, stor og sterk gutt. Litt som "prototypen" på lano-ungen. Har dere krøller i familien? Får ham opp ganske lys i håret med litt krøll. Jeg tror han blir en aktiv, sporty, morsom og litt filosoferende gutt. Glad i bøker og naturen. Veldig ulik storebroren, får jeg opp her nå. Jeg vet jo ikke hvordan han er. Men tror de blir to ulike typer, men likevel veldig gode venner. Kanskje ikke perlevenner hele tiden de første 10-15 årene, men som voksne vil de stå hverandre veldig nær.

En av guttene blir veldig musikalsk. Jeg er litt usikker på hvem av dem det er, men vil tro den eldste. Gitar og sang får jeg inn. Kan det stemme? Er han musikalsk/rytmisk?

Hei igjen...

Takk for nok en titt:)

Jeg har litt fall i håret, så det ligger vel noe der..den mellomste har også litt fall i håret..Ser du noe ifht fødsel og vekt?

 

Jeg har to gutter hos meg i dag, en på ni og en på fem, de to er veldig ulike, så spent på neste....jeg kan se for meg en av guttene med gitar kanskje, men ingen som er der nå i dag... Den eldste er mer på fotball, den yngste er veldig spontan, åpen og en skikkelig hjerteknuser... Veldig ulike med gode kvaliteter begge to....

 

Ser du om denne neste graviditeten vil skje uplanlagt? Jeg har egentlig forespeilet meg tre, og tenker det holder, men blir det gutt så...... Høres fryktelig skummelt ut, så vi får se....

Klem fra meg...

Var på 3D i dag og der så vi en liten gutt, ligger litt under når det gjelder str og vekt ifht termin så blir nok desembergutt ja!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sendt deg pm sanna! :) håper på svar:) kommer selvsagt oppdatering:)

:)

Dytter denne jeg :)

Siden du holder deg til tråden og ikke pm skriver jeg det her :)

 

Hei! Vi er prøvere nå, ser du noe graviditet? Har sterk tvillingfølelse, hva tror du?

Hva med bolig? Vi er på utkikk. Jobb? Flere barn? Alt du kan få opp:)

Dytter denne igjen jeg :)

..

Hei :) jeg har hatt litt vanskelig for å få opp noe på deg. Har ikke glemt deg :) Skal se om jeg får inn noe her til i morgen :) Tror ikke graviditeten er så langt unna, skjønner du. Du er gravid med "god og rund mage" i april/mai neste år. Så vil tro du blir gravid en gang i løpet av høsten/vinteren! :)

Tusen takk! :) spennende! Si ifra om du trenger noe mer info :)
Dytter litt igjen:)
Dytter litt igjen samtidig som jeg skriver god bedring! Er nok pga all spåinga at du har fått betennelse! Du har hatt rett på flere og er dyktig i det du gjør så gleder meg til du er tilbake!

 

Er forresten gravid nå. Satt på første pp så spørsmålene gjelder enda, bortsett fra pm det klaffet:) virker som jeg er lenger på vei, målte veldig høy hcg, ser du noe der? Eventuelt tvillinger?

Takker på forhånd!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg lurer på om det blir noen barn på meg i fremtiden.
Har tidligere blitt spåd og fikk da beskjed fra hun jeg ble spåd av at hun var usikker på om jeg ville få barn.
Kan du se noe?

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg lurer på om det blir noen barn på meg i fremtiden.

Har tidligere blitt spåd og fikk da beskjed fra hun jeg ble spåd av at hun var usikker på om jeg ville få barn.

Kan du se noe?

 

Håper på svar :)

Hei :) Jeg tror absolutt ikke du blir barnløs. Jeg får opp ei jente og en gutt på deg. Får opp at det kan ta litt tid før du blir gravid. Har dere allerede prøvd en periode? Får opp at det tar nesten 3 år fra "start til slutt". Men du/dere kommer i mål :) Tror det blir noen år mellom første og andre. Masse lykke til <3 Tenk positivt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...