Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

 

 

Heisann. Jeg er gravid i uke35 (straks uke 36), og lurer på om du ser kjønnet på den lille vi venter? Har vært på UL, men fordi babyen er veldig aktiv, så har vi ikke fått sett om det er jente eller gutt.

Hei

 

jeg får opp gutt på deg :)

 

Er det mulig å se hvordan fødselen blir? :) Jeg er førstegangsfødende, og litt bekymret. Vet ikke hva jeg har i vente egentlig..:s

 

dytt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Jeg er 37 år og lurer på om du kan se om det kommer flere barn her? Kan du se hvor mange jeg har og kjønn på disse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei

 

Det er sikkert ikke så mange her inne som husker meg, men jeg pleide å spå en del her inne før under navnet Sanna28. Jeg har blitt litt eldre nå, så jeg fant ut at jeg måtte forandre litt på tallet ;)

 

Jeg har vært veldig opptatt med studier og jobb, og har rett og slett ikke hatt tid til å spå så mye de siste årene. Nå har jeg sommerferie og bedre tid, så da tenkte jeg å koble meg litt på igjen. Jeg bruker først og fremst intuisjon når jeg "spår", eller "ser/leser", som jeg heller liker å si. Jeg kan få opp bilder, følelser, ord, navn (ikke min sterkeste side, men jeg prøver!), årstall/datoer, steder osv. Jeg har jobbet litt med dyrekommunikasjon og søk etter dyr/personer/gjenstander. Jeg har pleid å være flink til å se kjønn, men det kan jo være flaks også :) Det blir jo stort sett enten gutt eller jente! :D Jeg bruker også tarotkort og andre kort innimellom, men det er mest for å bekrefte det jeg allerede senser. Eventuelt hvis det er en person jeg har vanskelig for å komme inn på.

Jeg er litt rusten nå, så jeg trenger prøvekaniner.

 

Husk: Gi meg SÅ LITE informasjon som mulig!! Jo mindre jeg vet, jo enklere blir det for meg å bruke BARE intuisjonen. Hvis jeg vet for mye, kobler jeg fort inn fantasien i stedet, og da blir det jo bare tull :) Det er mange som spør meg om jeg trenger fødselsdato, navn eller lignende, men det er ikke alltid nødvendig. Et navn er bedre enn dato for meg, men jeg kan også koble meg på nicket ditt. Jeg ser derfor ikke på Anonyme.

 

Av etiske grunner leser jeg ikke andre personer enn den personen som ber om å bli lest. Jeg kan ta kontakt med avdøde. Dersom den avdøde ikke ønsker å bli lest, vil jeg ikke få kontakt. Så enkelt er det :)

 

Noen som melder seg som prøvekanin? :)

 

Jeg husker deg! :D

Du pleide å ha gode svar ;)

 

Så, hvor mange barn får jeg da? Og hvilke kjønn?

Har 1 sønn født i 2010. Er ikke sammen med barnefar.

 

Sammen med en mann født 11.07.87. Er dette mannen jeg skal være med?

 

Jeg er selv født 11.10.88

 

ÅH så spent :)

 

Jeg har også noen spørsmål om utdanning, men du kan ta dette først.

Evt hvis du får opp noen generelle greier.

 

 

Dytte :D

 

Hei

 

Jeg får opp en del rundt deg, men jeg må sortere tankene litt nå. Jeg får opp at du og den mannen du er sammen med nå får barn sammen. Har han et barn fra før av også?

 

Får deg opp i studier denne høsten eller neste år. Får opp et studie på 3 år. Du tar muligens en pause pga. graviditet. Får opp at du er ferdig om ca. 5 år.

 

Får opp ny bolig med deg, han du er sammen med og barna deres.

 

Jeg får opp 5 barn i huset. 3 felles?

 

Skal se hva annet som dukker opp her i løpet av kvelden :)

 

 

 

Wow :P

 

Han har ikke et barn fra før. Han var involvert i en sak hvor en jente ble gravid, og han var muligens far. Det viste seg å være en annen sitt barn.

 

Jeg tar opp noen fag denne høsten, og satser på utdanning neste høst. Jeg sliter med lærevansker i et bestemt fag, så jeg HÅPER så inderlig at jeg klarer å komme inn på universitet eller høyskole neste høst. Alt avhenger av om jeg endelig klarer å bestå dette faget jeg sliter med.

Jeg er tallblind ( dyskalkuli) og har slitt med å bestå matte i årevis. 

Men forhåpentligvis stemmer det at jeg studerer neste høst. Jeg vipper veldig frem og tilbake på hva jeg skal studere. 

 

Jeg bor i en bolig nå, men skal etter planen flytte ut etter nyttår. Jeg vet ikke hvor jeg skal bo, jeg har kun leiekontrakt for ett år i dette huset. Så hvor jeg ender boligmessig, er veldig uvisst. Og litt skremmende, ettersom jeg ikke vet hvor jeg ender opp med å bo.

Han er fra Danmark. Vi vet enda ikke om vi ender i Norge eller i Danmark.

 

5 barn? Jøsses. Det blir travle greier. Foreløpig er det kun 1 barn i huset. Jeg ønsker 2 til, og han ønsker kun 1 til. ( Håper han blir med på en tredje :P )

 

Så dette neste barnet kommer innen de neste 5 år altså?

 

Takk for at du er så snill og ser på meg! Du er så god!!!

 

Dytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei! Orker du et spørsmål til om dette med flere barn? Har tre barn og ønsker veldig nr 4. Er det noen sjanse for at det skjer? Lurer også på om hva som ligger i de nærmeste 4-5 årene med tanke på jobb. Er utdannet (moro om du plukker opp hvilket yrke) og jobber med det jeg er utdannet som, men er litt til og fra på om jeg kommer til å prøve meg på noe annet innen jobb. Og får du opp noe angående partneren min?

*dytt* Har du tid til meg også?

 

Dytter litt igjen jeg. Setter veldig pris på om du vil se på meg også! Hvis du ser et fjerde barn på oss.... så IKKE fortell meg kjønn...ok? Synes det er så spennende å ikke vite:)

 

*puff*

Er det vanskelig å få opp noe på meg? Trenger du mer informasjon?

 

Prøver å dytte igjen jeg. Om du har vanskelig for å svare på spørsmålene mine, kan du i så fall se om vi får et barn til? *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei Sanna :)

kunne du ha sett litt på meg?

begynner å bli et par år siden jeg var her inne jeg også... :)

ser du noen flere barn på meg? evt når ca...?

F.151087

Hilsen GH :)

 

dytter litt igjen jeg:)

 

Vi har nå offesielt startet prøvingen, så er veldig spent på om du ser noe på meg :)

Hei GH

 

(Beklager hvis det blir noen skrivefeil i dag. Har en "defekt" finger, så tastingen blir litt knotete)

 

Jeg prøver å fokusere på deg, men blir litt forvirret. Har en følelse av at jeg kjenner deg. Ikke personlig, men det er noe kjent med energien din. Noe kjent. Kan være at jeg har sett på deg tidligere? Får opp høsten på deg. Fikk lyst til å si november, men kan godt skje før det også. Kan være så tidlig som september, men tror mer på oktober/november.

Får veldig guttefølelse rundt deg. Litt usikker på om du har gutt fra før av, eller om du får gutt...? Hva tenker du selv? Har en følelse av at du allerede har fått et hint på en eller annen måte. En drøm eller en følelse. Eller at du har blitt spådd kjønn før...?

 

Du sett på meg for ca 3 års tid siden, så mulig der det ligger :)

jeg har en liten frøken fra før av. har hatt en følelse på gutt selv også.

Har vel fått et hint, moren min har "sett" det, dog for maaaange år siden, før jeg fikk dattern min :)

åååh det høres flott ut, spennede!!

Får du opp antall? eller noen fornemmelse om det blir 1 eller 2?

 

Vil uansett si takk for at du så på meg Sanna:)

Rop gjerne ut om du skulle få opp noe mer på meg!!! :)

Skal holde deg oppdatert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna, skal ikke mase mer på deg, men fikk plutselig angst for at det var min brors barn som blir født til sommeren, og ikke mitt :o De skal nemlig prøve på nr to til høsten. Vet om 'synske' som får opp slektninger når de spår. Hender det at dette skjer med deg? Takk igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Har en kjær i familien jeg ikke fikk møtt fordi personen døde før jeg kom til verden... Har så lyst å få kontakt..

Ser du hvilket kjønn jeg har? Når tror du jeg føder? Mange som gjetter på hårfarge her i familien, hva tror du? Er alle farger i familien, derfor så spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har en kjær i familien jeg ikke fikk møtt fordi personen døde før jeg kom til verden... Har så lyst å få kontakt..

Ser du hvilket kjønn jeg har? Når tror du jeg føder? Mange som gjetter på hårfarge her i familien, hva tror du? Er alle farger i familien, derfor så spennende :)

glemte å spørre hva du ser rundt fødselen også :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna, skal ikke mase mer på deg, men fikk plutselig angst for at det var min brors barn som blir født til sommeren, og ikke mitt :o De skal nemlig prøve på nr to til høsten. Vet om 'synske' som får opp slektninger når de spår. Hender det at dette skjer med deg? Takk igjen! :)

Hei. Det er ikke masing :) Det kan sikkert skje, men jeg tenkte ikke på broren din da jeg koblet meg opp på deg, så jeg vil ikke tro det. Jeg får inn novemberbarn på dem. Gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei Sanna, skal ikke mase mer på deg, men fikk plutselig angst for at det var min brors barn som blir født til sommeren, og ikke mitt :o De skal nemlig prøve på nr to til høsten. Vet om 'synske' som får opp slektninger når de spår. Hender det at dette skjer med deg? Takk igjen! :)

Hei. Det er ikke masing :) Det kan sikkert skje, men jeg tenkte ikke på broren din da jeg koblet meg opp på deg, så jeg vil ikke tro det. Jeg får inn novemberbarn på dem. Gutt.

Wow, stilig! :D Min manns bror får en gutt med termin i november. Men jeg tror også min bror får gutt neste gang. Skal gi deg tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!

hvis du har mulighet og lyst kan du sjekke noe for meg da? Jeg lurer på om du kan se om jeg får den store ære å bli gravid? er det måneder, år? blir jeg i det hele tatt det?

 

02.12.88

 

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei.

Har en kjær i familien jeg ikke fikk møtt fordi personen døde før jeg kom til verden... Har så lyst å få kontakt..

Ser du hvilket kjønn jeg har? Når tror du jeg føder? Mange som gjetter på hårfarge her i familien, hva tror du? Er alle farger i familien, derfor så spennende :)

glemte å spørre hva du ser rundt fødselen også :)
dytt, Hihi :))
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei Sanna, skal ikke mase mer på deg, men fikk plutselig angst for at det var min brors barn som blir født til sommeren, og ikke mitt :o De skal nemlig prøve på nr to til høsten. Vet om 'synske' som får opp slektninger når de spår. Hender det at dette skjer med deg? Takk igjen! :)

Hei. Det er ikke masing :) Det kan sikkert skje, men jeg tenkte ikke på broren din da jeg koblet meg opp på deg, så jeg vil ikke tro det. Jeg får inn novemberbarn på dem. Gutt.

Wow, stilig! :D Min manns bror får en gutt med termin i november. Men jeg tror også min bror får gutt neste gang. Skal gi deg tilbakemelding!

 

Kan jeg ha koblet meg på feil bror?? :)) Moro med tantebarn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

hvis du har mulighet og lyst kan du sjekke noe for meg da? Jeg lurer på om du kan se om jeg får den store ære å bli gravid? er det måneder, år? blir jeg i det hele tatt det?

 

02.12.88

 

på forhånd takk!

Hei :) Jeg tror ganske sikkert det blir i løpet av 2013. I løpet av høsten/vinteren. Har sterk følelse på november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna31.

 

Sporty av deg dette :) Lyst å ta en titt på meg :)

 

Lurer på om du ser noe på meg gjerne graviditet og annet :)

 

Min dato: 22 06 82 :)

 

På forhånd takk, :)

 

Dytter litt frem jeg også ;):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hei!

hvis du har mulighet og lyst kan du sjekke noe for meg da? Jeg lurer på om du kan se om jeg får den store ære å bli gravid? er det måneder, år? blir jeg i det hele tatt det?

 

02.12.88

 

på forhånd takk!

Hei :) Jeg tror ganske sikkert det blir i løpet av 2013. I løpet av høsten/vinteren. Har sterk følelse på november.

 

 

Spennende! takk for svar :) gir deg tilbakemelding om det stemmer :)

 

Ønsker deg, og alle andre en god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Sanna31! :)

 

Du spådde meg for to år siden, og jeg fikk ganske korrekt en gutt i 2012. Takk for fin og koselig tilbakemelding! :D Nå prøver vi på nr 2, og denne måneden er første vi kan kalle ordentlig prøving... Vi har ikke sex flere ganger om dagen, slik mange har, men passer på å ha sex i dagene rundt EL. Mitt spørsmål til deg i denne sammenhengen, er om du kan koble deg opp på meg igjen? Se om kroppen min spiller meg et puss? Du skjønner, alt for tiden tilsier at jeg igjen er gravid. Det gikk fort forrige gang også, men går det så fort igjen? Kvalmen er på plass, de rare drømmene, "søvn-synene" mm. Jeg har mye utflod og slim (beklager detaljene), men puppene er ikke ømme (noe jeg ikke tror de var sist heller). TR skulle vært her for to dager siden, men den er ikke kommet. Jeg har også testet meg både i dag og dagen før IKM, men begge var negative... Kan det være kroppen min som tuller med meg, eller psyken rett og slett? Kunne du sett om det evt er noe på gang, og om du får opp noe OM det skulle bli senere? Ønsker oss veldig en lillesøster, men skulle vi få en gutt til, er han mer enn velkommen! <3

 

Takker på forhånd så mye for svar, og ønsker deg en fortsatt fin sensommer! B)

 

Mvh Leia81

f. 240281

Endret av Leia81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har noen spm som jeg gjerne håper du kan prøve å svare på :)

Har termin i november, og lurer på om du klarer å se/spå ca dato? går jeg over eller får jeg før? 

og så lurer jeg jo på hva det blir, gynekologen klarer rett å slett ikke finne ut av det når lille bare ligger å kniper igjen fotene! 

 

 

Takk på forhond :)     Med vennlig Hilsen Tonje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei.

Har en kjær i familien jeg ikke fikk møtt fordi personen døde før jeg kom til verden... Har så lyst å få kontakt..

Ser du hvilket kjønn jeg har? Når tror du jeg føder? Mange som gjetter på hårfarge her i familien, hva tror du? Er alle farger i familien, derfor så spennende :)

glemte å spørre hva du ser rundt fødselen også :)
dytt, Hihi :))
håper på svar snart, men forstår at du har mye å gjøre :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna :-)

Jeg er gravid og er spent på hvordan det går, om hvilket kjønn, når fødselen starter....ja, rett og slett alt du ser ;-) hvis det er noe da!? Kan du om du ikke ser eller om du ser noe skrive til meg uansett? Synes dette med spåing er kjempespennende :-)

Håper virkelig du ser noe på meg.

 

Vennlig hilsen fisk 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...