Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

hei igjen :)

 

Du tippa jente på meg samt at jeg har ei datter fra før.

Har vært på 3 UL som har bekrefta at det blir ei jente til så regner med det er ganske sikkert ja !

 

Har termin 10.12.13, kan du "se" om jeg må gå over tiden eller noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kan du se litt på meg også?

Vi prøver på andremann nå. Kan du se når jeg blir gravid? Om jeg evt. allerede er gravid?

dytter litt på denne. Ser at du har svart flere som har sendt inn etter meg, så håper at du kan svare meg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna31.

 

Kan du se om jeg er gravid nå eller om jeg blir det i nærmeste tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sanna :)

kunne du ha sett litt på meg?

begynner å bli et par år siden jeg var her inne jeg også... :)

ser du noen flere barn på meg? evt når ca...?

F.151087

Hilsen GH :)

dytter litt igjen jeg:)

 

Vi har nå offesielt startet prøvingen, så er veldig spent på om du ser noe på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei!

Kan du se når jeg kommer til å føde?

Hei :) Jeg aner ikke hvor langt du har kommet, men får opp august. Rundt 18.?

 

Ikke dårlig :) Jeg har termin 11. august, så det kan stemme ganske bra, selv om jeg hadde håpet du skulle si litt før :P

Takk for svar, så skal jeg oppdatere når jeg har født :)

 

Hei

Det blir spennende å høre når babyen kommer :) Blir det jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei!

Kan du se når jeg kommer til å føde?

Hei :) Jeg aner ikke hvor langt du har kommet, men får opp august. Rundt 18.?

 

Ikke dårlig :) Jeg har termin 11. august, så det kan stemme ganske bra, selv om jeg hadde håpet du skulle si litt før :P

Takk for svar, så skal jeg oppdatere når jeg har født :)

 

Hei

Det blir spennende å høre når babyen kommer :) Blir det jente?

 

Det blir jente ja :) Har en jente fra før også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Sanna :)

kunne du ha sett litt på meg?

begynner å bli et par år siden jeg var her inne jeg også... :)

ser du noen flere barn på meg? evt når ca...?

F.151087

Hilsen GH :)

dytter litt igjen jeg:)

 

Vi har nå offesielt startet prøvingen, så er veldig spent på om du ser noe på meg :)

 

Hei GH

 

(Beklager hvis det blir noen skrivefeil i dag. Har en "defekt" finger, så tastingen blir litt knotete)

 

Jeg prøver å fokusere på deg, men blir litt forvirret. Har en følelse av at jeg kjenner deg. Ikke personlig, men det er noe kjent med energien din. Noe kjent. Kan være at jeg har sett på deg tidligere? Får opp høsten på deg. Fikk lyst til å si november, men kan godt skje før det også. Kan være så tidlig som september, men tror mer på oktober/november.

Får veldig guttefølelse rundt deg. Litt usikker på om du har gutt fra før av, eller om du får gutt...? Hva tenker du selv? Har en følelse av at du allerede har fått et hint på en eller annen måte. En drøm eller en følelse. Eller at du har blitt spådd kjønn før...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna31.

 

Kan du se om jeg er gravid nå eller om jeg blir det i nærmeste tiden?

Hei

 

Jeg har nesten lyst til å si at du allerede er gravid, jeg! Det ligger i alle fall veldig nært. Denne eller neste måned, vil jeg si. Jente.

 

Fikk opp noe rundt salg av leilighet. Skal dere flytte? Eller har dere nettopp flyttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei  :)

 

Men jeg kan godt være prøvekanin ^_^  Skal på UL i morgen kan du se noe om hva de vil se der? altså kjønn osv?  

Og om det er noe mer du ser som ikke har med graviditeten å gjøre? 

 

Født 110190

 

på forhånd tuusen takk :D

Dytte  :D

Fikk ikke vite kjønne da jeg var der så  :mellow: den lille var veldig livlig så.. 

Endret av lillja90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sanna31: MIn fødselsdato er 110190 vis du kanskje trenger den  :D

håper du får tid å se på meg å snart  :)

Hei

 

Først en liten beskjed til alle: Det er ikke alltid jeg ser alle meldinger innimellom her, så dere må gjerne dytte på tråden. Som jeg har sagt tidligere, så er det ikke alltid "førstemann til mølla" som gjelder. Noen ganger er det litt tilfeldig hvem jeg svarer. Det har litt å gjøre med energiene deres og hva jeg får opp også. Det er ikke alle som er like enkle å lese. Det hender jeg må la noen "surre i bakhodet" et par dager før jeg får opp noe også. Jeg greier ikke fokusere på både mailer og tråden her. Noen skriver begge steder, og det blir bare rot å holde styr på hvem som har skrevet hvor og hva. Så har funnet ut at jeg må svare bare ett sted, og da har jeg valgt tråden. Håper dere forstår det. Det krever en del å være "påkoblet", så jeg tar gjerne 3-4 av gangen før jeg må ha en pause. Det er heller ikke hver dag jeg er inne her.

 

Så til Lilja. Jeg får sterk følelse på gutt på deg. Jeg vet ikke om det er noe annet du ønsker svar på? Blir det november-barn? Får opp at alt går fint og at babyen er sterk og frisk. :) Får opp noe rundt hjul her nå. Aner ikke hva det betyr, faktisk :) Det kan være alt fra bil, sykkel til barnevogn! Skal dere kjøpe noe nytt med hjul nå? Eller er dere på bilferie? Håper du forstår hva dette betyr, for nå fikk jeg ikke helt tak i det. Det er ofte sånn at jeg får opp noe jeg ikke forstår, men når jeg videreformidler det, så kan det gi mening for mottakeren.

Bare spør om det er noe spesielt du ønsker jeg skal se på.

 

Får inn en sterk mannsfigur ved siden av deg. Har du en bestefar som er gått over til den andre siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei  :)

 

Men jeg kan godt være prøvekanin ^_^  Skal på UL i morgen kan du se noe om hva de vil se der? altså kjønn osv?  

Og om det er noe mer du ser som ikke har med graviditeten å gjøre? 

 

Født 110190

 

på forhånd tuusen takk :D

Dytte  :D

Fikk ikke vite kjønne da jeg var der så  :mellow: den lille var veldig livlig så.. 

 

Så moro å høre. Da jeg skrev om babyen, tenkte jeg å skrive "aktiv". Men så gjorde jeg det om til bare frisk. Aktiv og frisk baby :) Du må oppdatere meg i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Kunne du tenke deg å prøve på meg?

Jeg er gravid igjen, dette blir nok siste gang! Spent på kjønn.... Ser du?

Ellers det du får opp....

Venter i spenning:)

Tusen takk<3

Klem fra Aina

Hei :)

 

Jeg får opp en gutt på deg. Jeg er ikke helt sikker på om det blir siste gang for deg ;) Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

Spennende!

Hvor mange barn ser du meg med?! Kjønn?!

Klem;)

 

Hei :) Får opp at du får dette barnet og muligens et til. Gutt og jente får jeg opp.

Da ser det ut til at det kommer en lillebror her...

Så da blir det meg og gutta.... Ser ikke helt for meg enda et barn, da må det isåfall skje uplanlagt!... Hva ser du?!

Får du opp noe mer rundt denne gutten, fødselen og tiden etterpå?! Med søsken og om hvordan ting vil bli?!..

Tusen takk....

Hei :) Så moro med en gutt til! Gratulerer!! :) Jeg får opp ei jente på deg også. Hun kommer i 2015 eller 2016. Vinterjente.

Angående gutten. Jeg får ham opp som en frisk, stor og sterk gutt. Litt som "prototypen" på lano-ungen. Har dere krøller i familien? Får ham opp ganske lys i håret med litt krøll. Jeg tror han blir en aktiv, sporty, morsom og litt filosoferende gutt. Glad i bøker og naturen. Veldig ulik storebroren, får jeg opp her nå. Jeg vet jo ikke hvordan han er. Men tror de blir to ulike typer, men likevel veldig gode venner. Kanskje ikke perlevenner hele tiden de første 10-15 årene, men som voksne vil de stå hverandre veldig nær.

En av guttene blir veldig musikalsk. Jeg er litt usikker på hvem av dem det er, men vil tro den eldste. Gitar og sang får jeg inn. Kan det stemme? Er han musikalsk/rytmisk?

Hei igjen...

Takk for nok en titt:)

Jeg har litt fall i håret, så det ligger vel noe der....Ser du noe ifht fødsel og vekt? Jeg har to gutter hos meg i dag, en på ni og en på fem, de to er veldig ulike, så spent på neste....jeg kan se for meg en av guttene med gitar, men ingen som er der nå i dag... Den eldste er mer på fotball, den yngste er veldig spontan, åpen og en skikkelig hjerteknuser... Veldig ulike med gode kvaliteter begge to....

Ser du om denne neste graviditeten vil skje uplanlagt? Jeg hadde egentlig forespeilet meg tre, men blir det gutt så er jeg troendes til å prøve på en nr. 4... Høres fryktelig skummelt ut, så vi får se....

Klem fra meg...

:)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sanna31: MIn fødselsdato er 110190 vis du kanskje trenger den  :D

håper du får tid å se på meg å snart  :)

Hei

 

Først en liten beskjed til alle: Det er ikke alltid jeg ser alle meldinger innimellom her, så dere må gjerne dytte på tråden. Som jeg har sagt tidligere, så er det ikke alltid "førstemann til mølla" som gjelder. Noen ganger er det litt tilfeldig hvem jeg svarer. Det har litt å gjøre med energiene deres og hva jeg får opp også. Det er ikke alle som er like enkle å lese. Det hender jeg må la noen "surre i bakhodet" et par dager før jeg får opp noe også. Jeg greier ikke fokusere på både mailer og tråden her. Noen skriver begge steder, og det blir bare rot å holde styr på hvem som har skrevet hvor og hva. Så har funnet ut at jeg må svare bare ett sted, og da har jeg valgt tråden. Håper dere forstår det. Det krever en del å være "påkoblet", så jeg tar gjerne 3-4 av gangen før jeg må ha en pause. Det er heller ikke hver dag jeg er inne her.

 

Så til Lilja. Jeg får sterk følelse på gutt på deg. Jeg vet ikke om det er noe annet du ønsker svar på? Blir det november-barn? Får opp at alt går fint og at babyen er sterk og frisk. :) Får opp noe rundt hjul her nå. Aner ikke hva det betyr, faktisk :) Det kan være alt fra bil, sykkel til barnevogn! Skal dere kjøpe noe nytt med hjul nå? Eller er dere på bilferie? Håper du forstår hva dette betyr, for nå fikk jeg ikke helt tak i det. Det er ofte sånn at jeg får opp noe jeg ikke forstår, men når jeg videreformidler det, så kan det gi mening for mottakeren.

Bare spør om det er noe spesielt du ønsker jeg skal se på.

 

Får inn en sterk mannsfigur ved siden av deg. Har du en bestefar som er gått over til den andre siden?

 

Takk for at du så på meg  :D  Jeg holder på med lappen til bil hehe å skal kjøpe både barnevogn og bil snart  :P  Men er så nervøs for å ta lappen :(  Eller så kan det være at du får opp at jeg skal ta bussen hjem til familien idag  :P

Termin er usikker men til nå står den på 31 Januar... 

 

Har mistet begge bestefedrene mine for mange årsiden, men av avdøde besteforeldre er det min mormor jeg vært nærmest vis du skjønner min dårlige forklaring?  :rolleyes:

Den eneste sterke mannsfigur jeg har mistet var min lillebror, han ble 17år og døde 2010 (det var to år mellom oss) :(  Alle kalte han en gammel sjel....Det er han jeg vært veldig nært og savner aller mest. 

Vi var veldig knyttet.  Det var han jeg hadde håpet på at du kanskje fikk opp,  :)

 

Så det jeg egentlig vil vite mer om er lillebroren min.

Og den lille i magen min, for veien fra jeg å min kjære begynte å prøve til dagen idag hvor jo er gravid har vært lang og tøff  :(

 

Men tusen takk snille deg  :)  gjorde dagen min bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei  :)

 

Men jeg kan godt være prøvekanin ^_^  Skal på UL i morgen kan du se noe om hva de vil se der? altså kjønn osv?  

Og om det er noe mer du ser som ikke har med graviditeten å gjøre? 

 

Født 110190

 

på forhånd tuusen takk :D

Dytte  :D

Fikk ikke vite kjønne da jeg var der så  :mellow: den lille var veldig livlig så.. 

 

Så moro å høre. Da jeg skrev om babyen, tenkte jeg å skrive "aktiv". Men så gjorde jeg det om til bare frisk. Aktiv og frisk baby :) Du må oppdatere meg i morgen!

 

Har vært på den UL men de så ikke kjønn siden den lille var så livlig og han som utførte UL ikke fikk noe skikkelig bilde eller noe så fikk vi ikke vite kjønn! men 4 sept skal vi på Ordinær ul da får vi vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Sendt deg pm sanna! :) håper på svar:) kommer selvsagt oppdatering:)

:)

 

Dytter denne jeg :)

 

Siden du holder deg til tråden og ikke pm skriver jeg det her :)

 

Hei! Vi er prøvere nå, ser du noe graviditet? Har sterk tvillingfølelse, hva tror du?

Hva med bolig? Vi er på utkikk. Jobb? Flere barn? Alt du kan få opp:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei Sanna :)

kunne du ha sett litt på meg?

begynner å bli et par år siden jeg var her inne jeg også... :)

ser du noen flere barn på meg? evt når ca...?

F.151087

Hilsen GH :)

dytter litt igjen jeg:)

 

Vi har nå offesielt startet prøvingen, så er veldig spent på om du ser noe på meg :)

 

Hei GH

 

(Beklager hvis det blir noen skrivefeil i dag. Har en "defekt" finger, så tastingen blir litt knotete)

 

Jeg prøver å fokusere på deg, men blir litt forvirret. Har en følelse av at jeg kjenner deg. Ikke personlig, men det er noe kjent med energien din. Noe kjent. Kan være at jeg har sett på deg tidligere? Får opp høsten på deg. Fikk lyst til å si november, men kan godt skje før det også. Kan være så tidlig som september, men tror mer på oktober/november.

Får veldig guttefølelse rundt deg. Litt usikker på om du har gutt fra før av, eller om du får gutt...? Hva tenker du selv? Har en følelse av at du allerede har fått et hint på en eller annen måte. En drøm eller en følelse. Eller at du har blitt spådd kjønn før...?

 

Du sett på meg for ca 3 års tid siden, så mulig der det ligger :)

jeg har en liten frøken fra før av. har hatt en følelse på gutt selv også.

Har vel fått et hint, moren min har "sett" det, dog for maaaange år siden, før jeg fikk dattern min :)

åååh det høres flott ut, spennede!!

Får du opp antall? eller noen fornemmelse om det blir 1 eller 2?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Sanna31: MIn fødselsdato er 110190 vis du kanskje trenger den  :D

håper du får tid å se på meg å snart  :)

Hei

 

Først en liten beskjed til alle: Det er ikke alltid jeg ser alle meldinger innimellom her, så dere må gjerne dytte på tråden. Som jeg har sagt tidligere, så er det ikke alltid "førstemann til mølla" som gjelder. Noen ganger er det litt tilfeldig hvem jeg svarer. Det har litt å gjøre med energiene deres og hva jeg får opp også. Det er ikke alle som er like enkle å lese. Det hender jeg må la noen "surre i bakhodet" et par dager før jeg får opp noe også. Jeg greier ikke fokusere på både mailer og tråden her. Noen skriver begge steder, og det blir bare rot å holde styr på hvem som har skrevet hvor og hva. Så har funnet ut at jeg må svare bare ett sted, og da har jeg valgt tråden. Håper dere forstår det. Det krever en del å være "påkoblet", så jeg tar gjerne 3-4 av gangen før jeg må ha en pause. Det er heller ikke hver dag jeg er inne her.

 

Så til Lilja. Jeg får sterk følelse på gutt på deg. Jeg vet ikke om det er noe annet du ønsker svar på? Blir det november-barn? Får opp at alt går fint og at babyen er sterk og frisk. :) Får opp noe rundt hjul her nå. Aner ikke hva det betyr, faktisk :) Det kan være alt fra bil, sykkel til barnevogn! Skal dere kjøpe noe nytt med hjul nå? Eller er dere på bilferie? Håper du forstår hva dette betyr, for nå fikk jeg ikke helt tak i det. Det er ofte sånn at jeg får opp noe jeg ikke forstår, men når jeg videreformidler det, så kan det gi mening for mottakeren.

Bare spør om det er noe spesielt du ønsker jeg skal se på.

 

Får inn en sterk mannsfigur ved siden av deg. Har du en bestefar som er gått over til den andre siden?

 

Takk for at du så på meg  :D  Jeg holder på med lappen til bil hehe å skal kjøpe både barnevogn og bil snart  :P  Men er så nervøs for å ta lappen :(  Eller så kan det være at du får opp at jeg skal ta bussen hjem til familien idag  :P

Termin er usikker men til nå står den på 31 Januar... 

 

Har mistet begge bestefedrene mine for mange årsiden, men av avdøde besteforeldre er det min mormor jeg vært nærmest vis du skjønner min dårlige forklaring?  :rolleyes:

Den eneste sterke mannsfigur jeg har mistet var min lillebror, han ble 17år og døde 2010 (det var to år mellom oss) :(  Alle kalte han en gammel sjel....Det er han jeg vært veldig nært og savner aller mest. 

Vi var veldig knyttet.  Det var han jeg hadde håpet på at du kanskje fikk opp,  :)

 

Så det jeg egentlig vil vite mer om er lillebroren min.

Og den lille i magen min, for veien fra jeg å min kjære begynte å prøve til dagen idag hvor jo er gravid har vært lang og tøff  :(

 

Men tusen takk snille deg  :)  gjorde dagen min bedre

 

Svarer deg på PM. Pleier å gjøre det når jeg går nærmere inn på avdøde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lurte på om du kunne se litt på meg.. 

 

Venter en gutt, og lurer på om han holder seg der inne til termin? Og hvordan det går med blodtrykket mitt..

 

Ser du flere barn på oss?

 

Er født 10.10.78

 

På forhånd takk!!  :)  :)

 

Dytter litt jeg  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei. Lurte på om du kunne se litt på meg.. 

 

Venter en gutt, og lurer på om han holder seg der inne til termin? Og hvordan det går med blodtrykket mitt..

 

Ser du flere barn på oss?

 

Er født 10.10.78

 

På forhånd takk!!  :)  :)

 

Dytter litt jeg  ;)

 

Hei :)

Så moro med en gutt! Jeg håper han ikke kommer for tidlig. Får inn at du er litt redd for det. Kan det stemme? Får inn noe rundt 17. Litt usikker på hvilken måned det kan være. Fikk opp september. Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen :)

 

Du tippa jente på meg samt at jeg har ei datter fra før.

Har vært på 3 UL som har bekrefta at det blir ei jente til så regner med det er ganske sikkert ja !

 

Har termin 10.12.13, kan du "se" om jeg må gå over tiden eller noe? :)

Litt usikker på om jeg svarte deg på denne. Jeg får inn 12. og 13. desember som gode datoer for deg. Men hun kan komme før også. Lykke til og gratulerer med ei jente til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hei igjen :)

 

Du tippa jente på meg samt at jeg har ei datter fra før.

Har vært på 3 UL som har bekrefta at det blir ei jente til så regner med det er ganske sikkert ja !

 

Har termin 10.12.13, kan du "se" om jeg må gå over tiden eller noe? :)

Litt usikker på om jeg svarte deg på denne. Jeg får inn 12. og 13. desember som gode datoer for deg. Men hun kan komme før også. Lykke til og gratulerer med ei jente til!

 

har tenkt på disse selv, fødte nesten 3 dager etter termin sist ... tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...