Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

Hei sanna:)

 

Har spurt deg litt tilbake i tråden om når du ser fødsel for meg. Ser du noe nå? Har termin 9. august, men har mye kynnere og vondter nå og føler noe snart er på gang.

Tusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

hei igjen :)

 

Du tippa jente på meg samt at jeg har ei datter fra før.

Har vært på 3 UL som har bekrefta at det blir ei jente til så regner med det er ganske sikkert ja !

 

Har termin 10.12.13, kan du "se" om jeg må gå over tiden eller noe? :)

Litt usikker på om jeg svarte deg på denne. Jeg får inn 12. og 13. desember som gode datoer for deg. Men hun kan komme før også. Lykke til og gratulerer med ei jente til!

 

har tenkt på disse selv, fødte nesten 3 dager etter termin sist ... tusen takk :)

 

Ahh... det kan også være at jeg har snappet opp dine tanker rundt dette. Du må holde meg oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sanna:)

 

Har spurt deg litt tilbake i tråden om når du ser fødsel for meg. Ser du noe nå? Har termin 9. august, men har mye kynnere og vondter nå og føler noe snart er på gang.

Tusen takk!!

Hei :) Jeg får opp både 7. og 11. august som mulige datoer for deg. Tror det er litt tidlig enda. Får du gutt? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei sanna:)

 

Har spurt deg litt tilbake i tråden om når du ser fødsel for meg. Ser du noe nå? Har termin 9. august, men har mye kynnere og vondter nå og føler noe snart er på gang.

Tusen takk!!

Hei :) Jeg får opp både 7. og 11. august som mulige datoer for deg. Tror det er litt tidlig enda. Får du gutt? Lykke til!

Ja, det er en liten gutt som kommer:) da håper jeg hvertfall på 7!! Veldig utålmodig:) ser du noe rundt fødselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Sendt deg pm sanna! :) håper på svar:) kommer selvsagt oppdatering:)

:)

 

Dytter denne jeg :)

 

Siden du holder deg til tråden og ikke pm skriver jeg det her :)

 

Hei! Vi er prøvere nå, ser du noe graviditet? Har sterk tvillingfølelse, hva tror du?

Hva med bolig? Vi er på utkikk. Jobb? Flere barn? Alt du kan få opp:) 

 

Dytter denne igjen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Orker du et spørsmål til om dette med flere barn? Har tre barn og ønsker veldig nr 4. Er det noen sjanse for at det skjer? Lurer også på om hva som ligger i de nærmeste 4-5 årene med tanke på jobb. Er utdannet (moro om du plukker opp hvilket yrke) og jobber med det jeg er utdannet som, men er litt til og fra på om jeg kommer til å prøve meg på noe annet innen jobb. Og får du opp noe angående partneren min?

*dytt* Har du tid til meg også?

 

Dytter litt igjen jeg. Setter veldig pris på om du vil se på meg også! Hvis du ser et fjerde barn på oss.... så IKKE fortell meg kjønn...ok? Synes det er så spennende å ikke vite:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hei. Lurte på om du kunne se litt på meg.. 

 

Venter en gutt, og lurer på om han holder seg der inne til termin? Og hvordan det går med blodtrykket mitt..

 

Ser du flere barn på oss?

 

Er født 10.10.78

 

På forhånd takk!!  :)  :)

 

Dytter litt jeg  ;)

 

Hei :)

Så moro med en gutt! Jeg håper han ikke kommer for tidlig. Får inn at du er litt redd for det. Kan det stemme? Får inn noe rundt 17. Litt usikker på hvilken måned det kan være. Fikk opp september. Når har du termin?

 

Takk for at du kikka på meg!! Jeg er en god del redd. Vil ikke ha et prematurt barn til.. Så det stemmer. Og terminen min er 17.september =)=) Håper han ikke kommer før det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fin fremtid

Hei.

 

Jeg lurer på om du kan se når jeg finner mannen i mitt liv? Om du kan se noe mer rundt han, har jeg møtt han før?

 

Takk :)

 

280584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg er gravid i uke35 (straks uke 36), og lurer på om du ser kjønnet på den lille vi venter? Har vært på UL, men fordi babyen er veldig aktiv, så har vi ikke fått sett om det er jente eller gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei. Lurte på om du kunne se litt på meg.. 

 

Venter en gutt, og lurer på om han holder seg der inne til termin? Og hvordan det går med blodtrykket mitt..

 

Ser du flere barn på oss?

 

Er født 10.10.78

 

På forhånd takk!!  :)  :)

 

Dytter litt jeg  ;)

 

Hei :)

Så moro med en gutt! Jeg håper han ikke kommer for tidlig. Får inn at du er litt redd for det. Kan det stemme? Får inn noe rundt 17. Litt usikker på hvilken måned det kan være. Fikk opp september. Når har du termin?

 

Takk for at du kikka på meg!! Jeg er en god del redd. Vil ikke ha et prematurt barn til.. Så det stemmer. Og terminen min er 17.september =)=) Håper han ikke kommer før det. 

 

Da tror jeg han kommer til termindatoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg er gravid i uke35 (straks uke 36), og lurer på om du ser kjønnet på den lille vi venter? Har vært på UL, men fordi babyen er veldig aktiv, så har vi ikke fått sett om det er jente eller gutt.

Hei

 

jeg får opp gutt på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Jeg lurer på om du kan se når jeg finner mannen i mitt liv? Om du kan se noe mer rundt han, har jeg møtt han før?

 

Takk :)

 

280584

Hei

 

Jeg får opp noe rundt påsketider neste år. Er du glad i å stå på slalom? Får dere opp på ski. Tror det kan være en du kjenner, ja. Men jeg får inn to mulige her. Er det en du har et godt øye til som er blond/mellomblond? Jeg får også inn en annen som er mørkere/rødlig i håret. Han er en litt annen type enn han du kjenner fra før av. Får inn at du må velge en av disse mennene. Hvem av dem det blir, er vanskelig å si. Det valget må du ta selv. Han ene treffer du gjennom felles venner, mens den andre er via jobb/studier/kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Jeg lurte på om du kunne se noe graviditet på meg? :)

Født, 12.05.84

Hei

 

Har du et barn fra før av? Får deg opp med en liten rundt deg. Tror du får to tette. Får opp november-desember som gode måneder for å bli gravid - hvis du ikke blir gravid før det, da! Det kan også skje. Får opp gutt - jente på deg. Har du planer om å bytte jobb? Får opp noe nytt rundt deg der :) Det blir veldig bra! Lykke til -hold meg gjerne oppdatert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan gjerne prøve deg på meg også :) leg også lurer på om det blir flere barn på meg? har en gutt fra før av på 7 mnd

Hei

 

Jeg får opp to gutter og ei jente på deg. Tror det blir gutt - jente - gutt. Jeg tror du kan få dem tett hvis du ønsker det. Du er ikke allerede gravid?? Får opp at perioden nå og fram til september er gode måneder for deg dersom du ønsker å bli gravid. Hold meg gjerne oppdatert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei sanna:)

 

Har spurt deg litt tilbake i tråden om når du ser fødsel for meg. Ser du noe nå? Har termin 9. august, men har mye kynnere og vondter nå og føler noe snart er på gang.

Tusen takk!!

Hei :) Jeg får opp både 7. og 11. august som mulige datoer for deg. Tror det er litt tidlig enda. Får du gutt? Lykke til!

Ja, det er en liten gutt som kommer:) da håper jeg hvertfall på 7!! Veldig utålmodig:) ser du noe rundt fødselen?

 

Hei

 

Jeg får inn at det starter ved 19-tiden om kvelden. Du drar nok til sykehuset utpå kvelden/natta en gang. Babyen er ute før morgenskiftet kommer på jobb. Får opp at alt går veldig fint og at det blir en fin fødsel. Han er stor og fin. Vil si rundt 3750g. Kan det stemme, tror du? Får ham opp med mye, mørkt hår. Han har et spesielt trekk som du vil kjenne igjen fra faren. Enten munnen eller haka. Hold meg gjerne oppdatert! Det er ikke mange dagene igjen nå!! Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fin fremtid

 

Hei.

 

Jeg lurer på om du kan se når jeg finner mannen i mitt liv? Om du kan se noe mer rundt han, har jeg møtt han før?

 

Takk :)

 

280584

Hei

 

Jeg får opp noe rundt påsketider neste år. Er du glad i å stå på slalom? Får dere opp på ski. Tror det kan være en du kjenner, ja. Men jeg får inn to mulige her. Er det en du har et godt øye til som er blond/mellomblond? Jeg får også inn en annen som er mørkere/rødlig i håret. Han er en litt annen type enn han du kjenner fra før av. Får inn at du må velge en av disse mennene. Hvem av dem det blir, er vanskelig å si. Det valget må du ta selv. Han ene treffer du gjennom felles venner, mens den andre er via jobb/studier/kurs.

 

 

Hei Sanna31!

 

Jeg elsker å stå på slalom, har ikke gjort det på flere år. Har i bakhodet ønsket å stå på slalom med min store kjærlighet, men detter noe som jeg ikke har tenkt særlig over, men det er et ønske! Så er det slik at Påsken er jeg så glad i, liker snø og slalom og det at det er varmere i luften og snøen smelter og det varmer i ansiktet.

 

Han, eller de du fikk opp lurer jeg på hvem er. Jeg har gitt litt opp å få en kjæreste, men har et bittelite håp om å finne en, en som gjør meg glad og får meg på bedre tanker enn de jeg har nå. Ser du de som noen som jeg kan ende opp med å være sammen med mange år, er det noe mer som får meg til å skjønne hvem de er? Spennende, det er så mye glede i at du så alt dette på meg, tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei sanna:)

 

Har spurt deg litt tilbake i tråden om når du ser fødsel for meg. Ser du noe nå? Har termin 9. august, men har mye kynnere og vondter nå og føler noe snart er på gang.

Tusen takk!!

Hei :) Jeg får opp både 7. og 11. august som mulige datoer for deg. Tror det er litt tidlig enda. Får du gutt? Lykke til!
Ja, det er en liten gutt som kommer:) da håper jeg hvertfall på 7!! Veldig utålmodig:) ser du noe rundt fødselen?

Hei

 

Jeg får inn at det starter ved 19-tiden om kvelden. Du drar nok til sykehuset utpå kvelden/natta en gang. Babyen er ute før morgenskiftet kommer på jobb. Får opp at alt går veldig fint og at det blir en fin fødsel. Han er stor og fin. Vil si rundt 3750g. Kan det stemme, tror du? Får ham opp med mye, mørkt hår. Han har et spesielt trekk som du vil kjenne igjen fra faren. Enten munnen eller haka. Hold meg gjerne oppdatert! Det er ikke mange dagene igjen nå!! Masse lykke til!

Han er ca 3400 nå så håper at det ikke blir så veldig mye mer:) men det er jo ikke langt unna! Er veldig spent på hvilken dag det blir, føler at det nærmer seg:) rop ut om du får opp flere datoer!!

Tusen takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

kan gjerne prøve deg på meg også :) leg også lurer på om det blir flere barn på meg? har en gutt fra før av på 7 mnd

Hei

 

Jeg får opp to gutter og ei jente på deg. Tror det blir gutt - jente - gutt. Jeg tror du kan få dem tett hvis du ønsker det. Du er ikke allerede gravid?? Får opp at perioden nå og fram til september er gode måneder for deg dersom du ønsker å bli gravid. Hold meg gjerne oppdatert! :)

 

 

kan jo faktisk stemme. har jo en gutt. så har eg hatt ømme bryster i det siste, men håper egentlig at eg ikke er det. blir litt for tett hehe. så har eg en til spørsmål. vi har veldig lyst å flytte her vi bor pga dårlig miljø. ser du om det skjer i nærmeste fremtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Heisann :)

 

Jeg lurte på om du kunne se noe graviditet på meg? :)

Født, 12.05.84

Hei

 

Har du et barn fra før av? Får deg opp med en liten rundt deg. Tror du får to tette. Får opp november-desember som gode måneder for å bli gravid - hvis du ikke blir gravid før det, da! Det kan også skje. Får opp gutt - jente på deg. Har du planer om å bytte jobb? Får opp noe nytt rundt deg der :) Det blir veldig bra! Lykke til -hold meg gjerne oppdatert!!

 

Ja, har ei på 4 fra før To tette ja, det kam bli spennede Jeg driver å leke med tanken på å bytte jobb, men det er lite jobb å oppdrive innen det jeg kunne tenkt meg å gjort. Så jeg hadde egentli slått det litt ifra meg.

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det er sikkert ikke så mange her inne som husker meg, men jeg pleide å spå en del her inne før under navnet Sanna28. Jeg har blitt litt eldre nå, så jeg fant ut at jeg måtte forandre litt på tallet ;)

 

Jeg har vært veldig opptatt med studier og jobb, og har rett og slett ikke hatt tid til å spå så mye de siste årene. Nå har jeg sommerferie og bedre tid, så da tenkte jeg å koble meg litt på igjen. Jeg bruker først og fremst intuisjon når jeg "spår", eller "ser/leser", som jeg heller liker å si. Jeg kan få opp bilder, følelser, ord, navn (ikke min sterkeste side, men jeg prøver!), årstall/datoer, steder osv. Jeg har jobbet litt med dyrekommunikasjon og søk etter dyr/personer/gjenstander. Jeg har pleid å være flink til å se kjønn, men det kan jo være flaks også :) Det blir jo stort sett enten gutt eller jente! :D Jeg bruker også tarotkort og andre kort innimellom, men det er mest for å bekrefte det jeg allerede senser. Eventuelt hvis det er en person jeg har vanskelig for å komme inn på.

Jeg er litt rusten nå, så jeg trenger prøvekaniner.

 

Husk: Gi meg SÅ LITE informasjon som mulig!! Jo mindre jeg vet, jo enklere blir det for meg å bruke BARE intuisjonen. Hvis jeg vet for mye, kobler jeg fort inn fantasien i stedet, og da blir det jo bare tull :) Det er mange som spør meg om jeg trenger fødselsdato, navn eller lignende, men det er ikke alltid nødvendig. Et navn er bedre enn dato for meg, men jeg kan også koble meg på nicket ditt. Jeg ser derfor ikke på Anonyme.

 

Av etiske grunner leser jeg ikke andre personer enn den personen som ber om å bli lest. Jeg kan ta kontakt med avdøde. Dersom den avdøde ikke ønsker å bli lest, vil jeg ikke få kontakt. Så enkelt er det :)

 

Noen som melder seg som prøvekanin? :)

 

Jeg husker deg! :D

Du pleide å ha gode svar ;)

 

Så, hvor mange barn får jeg da? Og hvilke kjønn?

Har 1 sønn født i 2010. Er ikke sammen med barnefar.

 

Sammen med en mann født 11.07.87. Er dette mannen jeg skal være med?

 

Jeg er selv født 11.10.88

 

ÅH så spent :)

 

Jeg har også noen spørsmål om utdanning, men du kan ta dette først.

Evt hvis du får opp noen generelle greier.

Endret av Gulltopp&Lillebjørn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...