Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

Hei Sanna! 

Jeg har sendt deg PM også, men fant ut at det sikkert er greit for deg å ha alt på en plass her. Jeg lurer på om du ser noe i forholdet med meg og samboeren min (familieforøkelse, bolig, flytting etc.)  

 

 

Mvh 

 

Kathrine

Dytter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

Hei.

Har en kjær i familien jeg ikke fikk møtt fordi personen døde før jeg kom til verden... Har så lyst å få kontakt..

Ser du hvilket kjønn jeg har? Når tror du jeg føder? Mange som gjetter på hårfarge her i familien, hva tror du? Er alle farger i familien, derfor så spennende :)

glemte å spørre hva du ser rundt fødselen også :)
dytt, Hihi :))
håper på svar snart, men forstår at du har mye å gjøre :)
hei ser du har begynt å svare folk her igjen og lurte på om du da kunne svare meg også?:) har ventet så lenge nå og er utrolig spent:)
dytt...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du spå meg å?

Når kan jeg vente å bli gravid, en eller to, jente eller gutt? Og kommer alt til å gå bra i svangerskapet og med fødselen?

Ser denne forsvinner litt når alle dytter, så da dytter jeg litt jeg å ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sanna! 

Jeg har sendt deg PM også, men fant ut at det sikkert er greit for deg å ha alt på en plass her. Jeg lurer på om du ser noe i forholdet med meg og samboeren min (familieforøkelse, bolig, flytting etc.)  

 

 

Mvh 

 

Kathrine

dytter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er en dame på 31 år

Jeg har hatt 3 vanlige spontan aborter. mens jeg har hatt 2 uvanlige spontanaborter.

sist jeg var gravid var jeg skikkelig klar for og få en liten baby. Men jeg spontanaborterte endte med at legene måtte operere. det var en grusom tid.

 

 

Jeg er lei meg og ønsker meg veldig en baby.

Jeg drømmer ofte jeg er gravid og sitter der men en liten jente baby.

 

Har gravid symptomer og føler meg gravid. ekstrem hormonel.

Men er ikke det . Har tatt test men den viser negaitiv hver gang.

Jeg ser gravide overalt og drømmer om og bli gravid.

 

Jeg lurer på om det er noen som kan se om jeg kan bli gravid igjen ?

og når det vil bli?

 

jeg er så lei meg.

kan dere vær så snill og spå meg ?

 

 

070382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Håper du kan spå meg- om hva som helst!

Gjerne kom med det som kommer, uansett hva det måtte være:-)Så kommer jeg med tilbakemelding.

 

Takk,takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Vi har prøvd på nr 2 siden januar uten hell, og lurer på om du kan se når det vil klaffe og evt kjønn? Tusen takk:)

Hei :) Så kjedelig at det ikke har klaffet enda, men ikke gi opp! Det kommer en baby til dere. Får opp ei jente. Tror hun kommer i april/mai neste år. Skal vi se... da bør du bli gravid i september/oktober en gang. Skal dere til legen før det? Får opp noe rundt en legetime, og at dere får noe hjelp der. Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert utover høsten. Husk at jeg kan ta feil, og det kan godt hende du blir gravid før september selv om jeg fikk opp det som en god måned for dere nå.

 

Ble gravid i september med termin 1 juni! Utrolig at du fikk dette opp! Jente fremdeles og vil alt gå bra? :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

dytter :) :) :) :)

 

 

Er så spent om du ser noe på meg??? Håper veldig på svart snart ;)

dytter.... Var jeg som skrev til deg på en annen tråd .. Født 010376. PS! Har tatt vekk den andre tråden (kjære Sanna). Håper d går bra med hånda di :)

 

og det jeg lurte var om du ser flere barn på meg, evt når og hvilket kjønn...så lurte jeg på om du kan se hvor mange barn jeg har fra før.. Jeg gir deg tilbakemelding...Spennende-spennende :)

 

 

dytt :) mase mase ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI Sanna! Håper du har tid til å se på meg? Er nå ferdig med tredje runde på pergotime....tar en pause denne mnd....men skulle jo ønske vi lyktes snart? Vil jeg i det hele tatt klare å bli gravid? Min dato: 180673. Takker masse på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sanna.

Kan du se om du får noe opp på meg ang fremtiden når du får tid?

Er jeg gravid? Blir jeg d snart?

 

Hei

Jeg fikk sterk følelse på oktober for deg og graviditet. Det kan drøye til november før du tester positivt. Kan det stemme med el.? Jeg får inn gutt på deg.

Hold meg gjerne oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI Sanna! Håper du har tid til å se på meg? Er nå ferdig med tredje runde på pergotime....tar en pause denne mnd....men skulle jo ønske vi lyktes snart? Vil jeg i det hele tatt klare å bli gravid? Min dato: 180673. Takker masse på forhånd!

 

Hei Mari

 

Jeg får ikke umiddelbart opp graviditet på deg, men jeg krysser fingrene for at det snart blir din tur!! Jeg skal se om jeg får opp noe mer på deg. Jeg har følelse på en gutt på deg, men han ligger litt fram i tid. Tror det kan bli våren 2014.

 

Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

dytter :) :) :) :)

 

 

Er så spent om du ser noe på meg??? Håper veldig på svart snart ;)

dytter.... Var jeg som skrev til deg på en annen tråd .. Født 010376. PS! Har tatt vekk den andre tråden (kjære Sanna). Håper d går bra med hånda di :)

 

og det jeg lurte var om du ser flere barn på meg, evt når og hvilket kjønn...så lurte jeg på om du kan se hvor mange barn jeg har fra før.. Jeg gir deg tilbakemelding...Spennende-spennende :)

 

 

dytt :) mase mase ;)

 

 

Beklager hvis jeg virker litt "krass" nå, men jeg lurer på hvorfor flere av dere ønsker at jeg skal fortelle dere hvor mange barn dere allerede har. Jeg regner med at dere vet dette selv...!! Så da er det vel for å teste meg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er en dame på 31 år

Jeg har hatt 3 vanlige spontan aborter. mens jeg har hatt 2 uvanlige spontanaborter.

sist jeg var gravid var jeg skikkelig klar for og få en liten baby. Men jeg spontanaborterte endte med at legene måtte operere. det var en grusom tid.

 

 

Jeg er lei meg og ønsker meg veldig en baby.

Jeg drømmer ofte jeg er gravid og sitter der men en liten jente baby.

 

Har gravid symptomer og føler meg gravid. ekstrem hormonel.

Men er ikke det . Har tatt test men den viser negaitiv hver gang.

Jeg ser gravide overalt og drømmer om og bli gravid.

 

Jeg lurer på om det er noen som kan se om jeg kan bli gravid igjen ?

og når det vil bli?

 

jeg er så lei meg.

kan dere vær så snill og spå meg ?

 

 

070382

Hei

 

Jeg er lei meg for at du har opplevd så mye vondt og sender deg masse positiv energi. Jeg tror kanskje du trenger litt profesjonell hjelp til å komme over barna du har mistet.

 

Masse lykke til! Ikke gi opp. Jeg er sikker på at du får babyen du ønsker deg en vakker dag <3 Jeg tror ikke jeg skal si når og kjønn til deg nå. Jeg føler du ikke er helt klar for det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

 

Kan du være så snill og se om jeg blir gravid og får ett /flere barn til?  

 
Takknemlig for svar :)

 

Hei Sensitiv

 

Jeg får opp ei jente på deg. Får veldig feminin energi rundt deg. Har du ei jente fra før av også? Får opp et barn rundt 4-5 år rundt deg. Får opp perioden slutten av november til begynnelsen av januar som en god periode for deg å bli gravid. Får i første omgang opp ett barn til på deg, men det kan godt ligge flere der :)

 

Hold meg gjerne oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Dette er gøy, venter i spenning om det skjer:) Noen her som kan si hva som har vært rett? God bedring til deg Sanna31!

Takk for det :)

 

Tenker du på "spådommene" som har stemt og ikke stemt? Jeg prøvde å lage en egen tråd med tilbakemeldinger, men jeg vet ikke om det er så mange som har sett den...?

Er spent på de du har sett på her, blir gøy etterhvert å se:) Det som er så spennende med deg når du spår, er at du klarer å se så mye!! Venter spent på Påsken jeg nå :) Lurer sånn på hvem jeg kan komme til å møte!

 

Jeg tror du kanskje vet hvem han er. Fikk inn et navn på E her. Erik, Eirik, Espen...? Kan du få det til å stemme med en "kjekkas" du har vært borti? :) Blir spennende å høre om han dukker opp til våren, ja!! :) Men... ikke glem å være åpen for menn nå heller, da. Det kan godt hende jeg har bommet på tiden. Kanskje han dukker opp allerede i julebordsesongen...??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

Jeg vil gjerne!

 

Lurer på om jeg har gutt eller jente i magen?

En baby? ...eller fler?

Ca når føder jeg?

Hei

 

Jeg føler jente på deg. Tror det er en baby. Jeg vet ikke når du har termin, men kan det være i januar/februar? Får opp tallet 17.

Takk! Da blir det spennende :) føler jente selv også. Har termin 3/2 foreløpig, så det stemmer bra! Håper ikke jeg går helt til den 17... kanskje 17/1 :-)
Det blir spennende å høre! Ønsker du å få vite kjønnet på ul, eller venter du til babyen kommer? Det som kan være, er at jeg fanger opp din jente-følelse i stedet for å få inn det virkelige kjønnet. Du må oppdatere meg når du vet noe! Det var i alle fall i januar/februar :) Tror ikke det blir så tidlig som 17. januar, men kan være 7. februar kanskje?
Vi vil gjerne vite kjønn på ul.

Oppdatering skal bli! :-)

Er det lenge til du skal på ul.? :)
Oul 6/9 så det er en stund til...

Går å venter på innkalling til tidlig ul, men da er det vel ikke så store sjanser for å få vite kjønn..

OPPDATERING :-)

OUL i går og alt ser bra ut, men baby er sjenert så vi vet ikke kjønn enda...

 

Så bra!! Det er jo det viktigste at babyen er frisk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

God bedring!

Hei igjen!

Håper du er bedre? Du skrev tidlig i tråden at du ikke ville ha så mye info om dem du skulle se på. Jeg er født 14.05.1971. Ser du noe i mitt liv?

Dytter litt - håper veldig at du kan se på meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

God bedring!

Hei igjen!

Håper du er bedre? Du skrev tidlig i tråden at du ikke ville ha så mye info om dem du skulle se på. Jeg er født 14.05.1971. Ser du noe i mitt liv?

Dytter litt - håper veldig at du kan se på meg også :)

 

Hentet akkurat fram tarotkortene mine. Lenge siden jeg har brukt dem nå. Det kan passe fint til et åpent spørsmål slik du har!! (Var nok en mening med at jeg gikk og hentet dem - og så kikket her og så spørsmålet ditt).

 

Skal vi se... Jeg får opp veldig mye kjærlighet i livet ditt nå. Har du akkurat møtt en mann - eller har det skjedd noe i kjærlighetslivet ditt/deres? Får en "nyforelsket" følelse. Det ligger et valg foran dere, og det ligger også en bekreftelse på kjærligheten mellom dere. Skal dere forlove/gifte dere? Jeg får opp at alt går fort framover i livet ditt nå. Det har kanskje stått litt på vent tidligere, men nå er det fart i sakene :) Det ligger også mye glede og barn rundt deg. Har du to barn fra før av? Jeg får også opp en graviditet i framtid. Jeg får deg opp som veldig kreativ og at du har suksess i det du gjør hjemme og på jobb. Jeg får opp noe angående kurs/skole. Har du tenkt på en videreutdanning? Jeg får opp et lite "bekymringskort", men jeg tror ikke du skal bruke så mye tid på de bekymringene. Det kan gi deg noen våkenetter, men prøv å skyve det bort. Det er så mye annet positivt i livet ditt nå, så du må ikke bruke tid på å tenke at det kan bli sånn det var før el.l. Føler at det er noe fra gammelt av som kan plage deg litt. Litt som at du har blitt såret før og er redd for at det samme skal skje igjen. Det tror jeg ikke vil skje nå. Mannen jeg får opp rundt deg er veldig stabil og fin. Han har en god jobb og er flink med ord. Vil tro han har en lederstilling, ingeniørutdanning eller selger. Det er mye kommunikasjon rundt ham. Han kan også ha en undervisningsstilling (lærer, kursholder el.l). Jeg får opp en reise på deg. Føler du skal til varmere strøk. Planlegger du en tur i november?

Er det noe spesielt du vil at jeg skal se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhj :-\ ble bare rot (måtte slette det jeg har skrevet fra før IgjeN, ville ikke virke så masete)

Hvis du ser noe på meg så setter jeg stor pris på om du har tid :) har også sendt pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei!

 

Kan du være så snill og se om jeg blir gravid og får ett /flere barn til?  

 
Takknemlig for svar :)

 

Hei Sensitiv

 

Jeg får opp ei jente på deg. Får veldig feminin energi rundt deg. Har du ei jente fra før av også? Får opp et barn rundt 4-5 år rundt deg. Får opp perioden slutten av november til begynnelsen av januar som en god periode for deg å bli gravid. Får i første omgang opp ett barn til på deg, men det kan godt ligge flere der :)

 

Hold meg gjerne oppdatert!

 

Hei Sanna, tusen takk for at du så meg og svarte meg! Jeg håper inderlig du har rett i at jeg får ett (eller flere) barn til! Jeg tror innerst inne at jeg blir gravid igjen. Selv om vi har prøvd litt nå - og jeg er en "moden" kvinne. 

 

Jeg har et barn, en etterlenget gutt. Han blir 4 år. 

 

Takk igjen, jeg lover å holde deg oppdatert!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

HEI Sanna! Håper du har tid til å se på meg? Er nå ferdig med tredje runde på pergotime....tar en pause denne mnd....men skulle jo ønske vi lyktes snart? Vil jeg i det hele tatt klare å bli gravid? Min dato: 180673. Takker masse på forhånd!

 

Hei Mari

 

Jeg får ikke umiddelbart opp graviditet på deg, men jeg krysser fingrene for at det snart blir din tur!! Jeg skal se om jeg får opp noe mer på deg. Jeg har følelse på en gutt på deg, men han ligger litt fram i tid. Tror det kan bli våren 2014.

 

Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

 

Hei igjen, Sanna! Takker masse for at du tok deg tid! Jeg ble i august spådd av en annen her på forumet, som mente jeg kunne bli gravid innen 3 mnd.....hadde da nettopp begynt på pergotime. Tar som sagt en pause denne mnd., men det er iallefall fint at du kan se en graviditet. Føler det litt håpløst akkurat for øyeblikket, håper vi får til leeenge før våren.....hvis det altså er meninga at det skal skje! Supert om du ville se en gang til? Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...