Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

 

Hei sanna31 :)

 

Jeg lurte på om du kunne se noe på meg, om du ser når jeg blir gravid?

F: 120584

 

På forhånd tusen takk :)

Dytt :)

 

Hei

 

Jeg er litt usikker på akkurat hvilken måned du blir gravid, men i februar neste år ER du gravid. Jeg får ikke helt tak i hvor langt på vei du er da, men det er bekreftet graviditet da!! :)) Masse lykke til! Du må holde meg oppdatert! Får opp en gutt på deg, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

Hei! Vi har prøvd på nr 2 siden januar uten hell, og lurer på om du kan se når det vil klaffe og evt kjønn? Tusen takk:)

Hei :) Så kjedelig at det ikke har klaffet enda, men ikke gi opp! Det kommer en baby til dere. Får opp ei jente. Tror hun kommer i april/mai neste år. Skal vi se... da bør du bli gravid i september/oktober en gang. Skal dere til legen før det? Får opp noe rundt en legetime, og at dere får noe hjelp der. Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert utover høsten. Husk at jeg kan ta feil, og det kan godt hende du blir gravid før september selv om jeg fikk opp det som en god måned for dere nå.

 

Ble gravid i september med termin 1 juni! Utrolig at du fikk dette opp! Jente fremdeles og vil alt gå bra? :):) :)

 

Dytter denne:)

 

Så koselig!! :) Gratulerer!! Får opp at alt går "etter boka" :) Masse lykke til med alt! Ønsker du å vite kjønnet på ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ombestemt meg :D Glem det jeg sa tidligere i kveld om å ikke "dytte". Jeg gir opp å prøve å få oversikt bakover i tråden. Dere som fremdeles er interessert i spåing kan dytte fram spørsmålet eller skrive på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Sanna31 :) Jeg er gravid i uke 10, kan du si noe om kjønnet? Og om det har det bra? (Fikk et kraftig slag nederst i magen i går kveld,og har hatt store smerter helt siden da. Men har ikke blødd noe) Men er allikevel så veldig bekymret! Flott hvis du også får opp andre ting ang meg / familien. På forhånd tusen takk :)

 

Hei

 

Jeg hadde egentlig lovet de andre som har spurt i tråden her å svare dem først, men følte litt å svare deg pga. slaget. Var det et barn som sparket deg i magen under lek? Får opp en liten, aktiv gutt på 3-4 år. Jeg får ikke inn at det har skjedd noe med babyen i magen. Det ligger nok mer beskyttet enn vi tror. Jeg tror kanskje du kjenner smertene ekstra godt fordi du er litt redd for at det kan ha skjedd noe. Sånn er i alle fall jeg. Hvis jeg er redd for noe og kjenner etter visse symptomer, er det helt sikkert at man kjenner det! Jeg vet det ikke er så lett, men prøv å slappe av, så slapper også muskelaturen i magen av. Det kan hende du har vært litt ekstra anspent i magen siden det skjedde også. MEN: det skal sies at jeg ikke er lege eller utdannet innen medisin. Så du bør oppsøke lege dersom du føler deg usikker. Har du mulighet til å ringe legevakt eller sykepleier? (Jeg vet jeg har mulighet til å ringe sykepleier/lege på en vakttelefon gjennom reiseforsikringa mi. Den telefonen er døgnåpen). Hvis du ikke kontakter lege el.l. i morgen, kan det kanskje være lurt å ta en telefon på mandag morgen bare sånn for sikkerhets skyld.

 

Når det gjelder kjønn, ble jeg brått usikker. Fikk opp gutt først, men så begynte jeg å skrive til deg om slaget, og nå får jeg opp jente. Jeg tror jeg må komme tilbake til deg og kjønn. Og det er jo ikke så viktig bare alt er bra med den lille <3

 

Kan du ikke sende meg en PM til uka når ting rundt slaget har roet seg litt, så skal jeg se på kjønn igjen og se om jeg får opp noe annet rundt dere.

 

Stor klem <3 Det ordner seg nok, skal du se! Håper du har noen rundt deg som kan holde deg litt i hånda i kveld <3 Det er nok ikke noe å være redd for, men skjønner godt at du tenker på det.

.

 

 

 

Hei.

 

Tusen takk for raskt svar.

 

Ja det var en liten gutt som traff meg i magen, under lek. (Minstemann på 5år)

Du har nok rett i det at det kjennes værre ut pga bekymring. Var så redd en stund at jeg bare brakk meg og gråt. Har gått litt bedre i dag, men kjenner smerten fortsatt.

Skal ringe til jordmor på mandag, så kanskje jeg kan få en ul bare for å se om alt står bra til.

Sant det,spiller ingen rolle om det kommer en gutt eller jente. Velkommen er det uansett :)

 

Ja jeg skal sende deg en pm til uka, blir spennende å høre mer :)

 

Har heldigvis verdens beste mann, som passer på meg ;) Godt å ha en å støtte seg til. <3

 

Tusen takk, og stor klem til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Hei! Vi har prøvd på nr 2 siden januar uten hell, og lurer på om du kan se når det vil klaffe og evt kjønn? Tusen takk:)

Hei :) Så kjedelig at det ikke har klaffet enda, men ikke gi opp! Det kommer en baby til dere. Får opp ei jente. Tror hun kommer i april/mai neste år. Skal vi se... da bør du bli gravid i september/oktober en gang. Skal dere til legen før det? Får opp noe rundt en legetime, og at dere får noe hjelp der. Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert utover høsten. Husk at jeg kan ta feil, og det kan godt hende du blir gravid før september selv om jeg fikk opp det som en god måned for dere nå.

 

Ble gravid i september med termin 1 juni! Utrolig at du fikk dette opp! Jente fremdeles og vil alt gå bra? :):) :)

 

Dytter denne:)

 

Så koselig!! :) Gratulerer!! Får opp at alt går "etter boka" :) Masse lykke til med alt! Ønsker du å vite kjønnet på ul?

 

Så utrolig godt å høre:) Tusen takk! Ja jeg vil veldig gjerne vite kjønnet på UL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) ser du noe på meg? Hva som helst:-) blir jeg gravid igjen og når?Og hvilket kjønn?

Hei

 

Jeg får inn et barn til på deg. Har lyst til å si en gutt. Får inn om et år eller to. Det er ikke helt riktig tid for det nå. Har følelsen av at det kan bli på slutten av 2014 eller begynnelsen av 2015. Kan det stemme, tror du? Hva føler du selv? Jeg tror du har sterk intuisjon selv, og at du fint kan bruke den mer enn du gjør i dag. Du må holde meg oppdatert :) Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Hei! Vi har prøvd på nr 2 siden januar uten hell, og lurer på om du kan se når det vil klaffe og evt kjønn? Tusen takk:)

Hei :) Så kjedelig at det ikke har klaffet enda, men ikke gi opp! Det kommer en baby til dere. Får opp ei jente. Tror hun kommer i april/mai neste år. Skal vi se... da bør du bli gravid i september/oktober en gang. Skal dere til legen før det? Får opp noe rundt en legetime, og at dere får noe hjelp der. Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert utover høsten. Husk at jeg kan ta feil, og det kan godt hende du blir gravid før september selv om jeg fikk opp det som en god måned for dere nå.

 

Ble gravid i september med termin 1 juni! Utrolig at du fikk dette opp! Jente fremdeles og vil alt gå bra? :):) :)

 

Dytter denne:)

 

Så koselig!! :) Gratulerer!! Får opp at alt går "etter boka" :) Masse lykke til med alt! Ønsker du å vite kjønnet på ul?

 

Så utrolig godt å høre:) Tusen takk! Ja jeg vil veldig gjerne vite kjønnet på UL:)

 

Da må du holde meg oppdatert når du får vært på UL. Holder på jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Hei! Vi har prøvd på nr 2 siden januar uten hell, og lurer på om du kan se når det vil klaffe og evt kjønn? Tusen takk:)

Hei :) Så kjedelig at det ikke har klaffet enda, men ikke gi opp! Det kommer en baby til dere. Får opp ei jente. Tror hun kommer i april/mai neste år. Skal vi se... da bør du bli gravid i september/oktober en gang. Skal dere til legen før det? Får opp noe rundt en legetime, og at dere får noe hjelp der. Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert utover høsten. Husk at jeg kan ta feil, og det kan godt hende du blir gravid før september selv om jeg fikk opp det som en god måned for dere nå.

 

Ble gravid i september med termin 1 juni! Utrolig at du fikk dette opp! Jente fremdeles og vil alt gå bra? :):) :)

 

Dytter denne:)

 

Så koselig!! :) Gratulerer!! Får opp at alt går "etter boka" :) Masse lykke til med alt! Ønsker du å vite kjønnet på ul?

 

Så utrolig godt å høre:) Tusen takk! Ja jeg vil veldig gjerne vite kjønnet på UL:)

 

Da må du holde meg oppdatert når du får vært på UL. Holder på jente :)

 

Det sier magefølelsen min også:) Jeg skal selvsagt holde deg oppdatert :) Igjen tusen takk for at du tok deg tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:-) har vel en følelse på neste høst, og tenker litt gutt. Tenk litt på det at jeg klarer se ting selv, men vet ikke helt hvordan bruke intuisjonen. Spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) lurer på om du kan se noe på meg? Jeg er singel og venter på mannen i mitt liv, ser du noen mann, barn eller Evt andre ting i nærmeste fremtid?

Født 261279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

God bedring!

Hei igjen!Håper du er bedre? Du skrev tidlig i tråden at du ikke ville ha så mye info om dem du skulle se på. Jeg er født 14.05.1971. Ser du noe i mitt liv?
Dytter litt - håper veldig at du kan se på meg også :)
Hentet akkurat fram tarotkortene mine. Lenge siden jeg har brukt dem nå. Det kan passe fint til et åpent spørsmål slik du har!! (Var nok en mening med at jeg gikk og hentet dem - og så kikket her og så spørsmålet ditt). Skal vi se... Jeg får opp veldig mye kjærlighet i livet ditt nå. Har du akkurat møtt en mann - eller har det skjedd noe i kjærlighetslivet ditt/deres? Får en "nyforelsket" følelse. Det ligger et valg foran dere, og det ligger også en bekreftelse på kjærligheten mellom dere. Skal dere forlove/gifte dere? Jeg får opp at alt går fort framover i livet ditt nå. Det har kanskje stått litt på vent tidligere, men nå er det fart i sakene :) Det ligger også mye glede og barn rundt deg. Har du to barn fra før av? Jeg får også opp en graviditet i framtid. Jeg får deg opp som veldig kreativ og at du har suksess i det du gjør hjemme og på jobb. Jeg får opp noe angående kurs/skole. Har du tenkt på en videreutdanning? Jeg får opp et lite "bekymringskort", men jeg tror ikke du skal bruke så mye tid på de bekymringene. Det kan gi deg noen våkenetter, men prøv å skyve det bort. Det er så mye annet positivt i livet ditt nå, så du må ikke bruke tid på å tenke at det kan bli sånn det var før el.l. Føler at det er noe fra gammelt av som kan plage deg litt. Litt som at du har blitt såret før og er redd for at det samme skal skje igjen. Det tror jeg ikke vil skje nå. Mannen jeg får opp rundt deg er veldig stabil og fin. Han har en god jobb og er flink med ord. Vil tro han har en lederstilling, ingeniørutdanning eller selger. Det er mye kommunikasjon rundt ham. Han kan også ha en undervisningsstilling (lærer, kursholder el.l). Jeg får opp en reise på deg. Føler du skal til varmere strøk. Planlegger du en tur i november?Er det noe spesielt du vil at jeg skal se på?
 

 

 

 

God bedring!

Hei igjen!Håper du er bedre? Du skrev tidlig i tråden at du ikke ville ha så mye info om dem du skulle se på. Jeg er født 14.05.1971. Ser du noe i mitt liv?
Dytter litt - håper veldig at du kan se på meg også :)
Hentet akkurat fram tarotkortene mine. Lenge siden jeg har brukt dem nå. Det kan passe fint til et åpent spørsmål slik du har!! (Var nok en mening med at jeg gikk og hentet dem - og så kikket her og så spørsmålet ditt). Skal vi se... Jeg får opp veldig mye kjærlighet i livet ditt nå. Har du akkurat møtt en mann - eller har det skjedd noe i kjærlighetslivet ditt/deres? Får en "nyforelsket" følelse. Det ligger et valg foran dere, og det ligger også en bekreftelse på kjærligheten mellom dere. Skal dere forlove/gifte dere? Jeg får opp at alt går fort framover i livet ditt nå. Det har kanskje stått litt på vent tidligere, men nå er det fart i sakene :) Det ligger også mye glede og barn rundt deg. Har du to barn fra før av? Jeg får også opp en graviditet i framtid. Jeg får deg opp som veldig kreativ og at du har suksess i det du gjør hjemme og på jobb. Jeg får opp noe angående kurs/skole. Har du tenkt på en videreutdanning? Jeg får opp et lite "bekymringskort", men jeg tror ikke du skal bruke så mye tid på de bekymringene. Det kan gi deg noen våkenetter, men prøv å skyve det bort. Det er så mye annet positivt i livet ditt nå, så du må ikke bruke tid på å tenke at det kan bli sånn det var før el.l. Føler at det er noe fra gammelt av som kan plage deg litt. Litt som at du har blitt såret før og er redd for at det samme skal skje igjen. Det tror jeg ikke vil skje nå. Mannen jeg får opp rundt deg er veldig stabil og fin. Han har en god jobb og er flink med ord. Vil tro han har en lederstilling, ingeniørutdanning eller selger. Det er mye kommunikasjon rundt ham. Han kan også ha en undervisningsstilling (lærer, kursholder el.l). Jeg får opp en reise på deg. Føler du skal til varmere strøk. Planlegger du en tur i november?Er det noe spesielt du vil at jeg skal se på?
Kjære deg, Sanna!Tusen takk for at du tok deg tid! Det er flere ting som stemmer - jeg har to barn fra før, yrket til mannen min stemmer, og litt til :) Kjempespennende! Absolutt ikke et kreativt yrke på meg, men har tenkt mye på mer kreative hobbyer i det siste. Er midt oppe i litt langvarig hodebry vedrørende forhold til egen familie, så det er kanskje bekymringskortet? I november har jeg og en venninne snakket om å dra til New York!Jeg er særlig opptatt av graviditet (som ingen andre her, he, he), så om du ser noe mer om det blir jeg kjempeglad! Mannen min og jeg er uenige om vi skal ha en til eller ikke. Om jeg blir gravid, når evetuelt, kjønn ?, om det blir et velskapt barn.Om det er andre ting du ser, blir jeg veldig takknemmelig for å høre om det :)Tusen takk igjen - synes det virker som du treffer veldig bra med mange!

Dytter litt jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhj :-\ ble bare rot (måtte slette det jeg har skrevet fra før IgjeN, ville ikke virke så masete)

Hvis du ser noe på meg så setter jeg stor pris på om du har tid :) har også sendt pm :)

Da prøver jeg igjen :) er straks i uke 18 og nysgjerrig på alt du kan se om gravidiviteten og ellers om det er noe spennende :D

 

Mvh fisk

Endret av fisk87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Kunne du sett etter hunden min??

Hun har vært sporløst borte siden fredag, jeg savner henne så utrolig - men det verste er å ikke vite hva som har skjedd med henne.

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei :)

 

Kan du se hvordan kjønn jeg får? :) Og når jeg evt føder? :)

dytt :)

 

dytter igjen :) har vært på ultralyd men fikk desverre ikke se kjønn.. er født 250290 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei

 

Det er sikkert ikke så mange her inne som husker meg, men jeg pleide å spå en del her inne før under navnet Sanna28. Jeg har blitt litt eldre nå, så jeg fant ut at jeg måtte forandre litt på tallet ;)

 

Jeg har vært veldig opptatt med studier og jobb, og har rett og slett ikke hatt tid til å spå så mye de siste årene. Nå har jeg sommerferie og bedre tid, så da tenkte jeg å koble meg litt på igjen. Jeg bruker først og fremst intuisjon når jeg "spår", eller "ser/leser", som jeg heller liker å si. Jeg kan få opp bilder, følelser, ord, navn (ikke min sterkeste side, men jeg prøver!), årstall/datoer, steder osv. Jeg har jobbet litt med dyrekommunikasjon og søk etter dyr/personer/gjenstander. Jeg har pleid å være flink til å se kjønn, men det kan jo være flaks også :) Det blir jo stort sett enten gutt eller jente! :D Jeg bruker også tarotkort og andre kort innimellom, men det er mest for å bekrefte det jeg allerede senser. Eventuelt hvis det er en person jeg har vanskelig for å komme inn på.

Jeg er litt rusten nå, så jeg trenger prøvekaniner.

 

Husk: Gi meg SÅ LITE informasjon som mulig!! Jo mindre jeg vet, jo enklere blir det for meg å bruke BARE intuisjonen. Hvis jeg vet for mye, kobler jeg fort inn fantasien i stedet, og da blir det jo bare tull :) Det er mange som spør meg om jeg trenger fødselsdato, navn eller lignende, men det er ikke alltid nødvendig. Et navn er bedre enn dato for meg, men jeg kan også koble meg på nicket ditt. Jeg ser derfor ikke på Anonyme.

 

Av etiske grunner leser jeg ikke andre personer enn den personen som ber om å bli lest. Jeg kan ta kontakt med avdøde. Dersom den avdøde ikke ønsker å bli lest, vil jeg ikke få kontakt. Så enkelt er det :)

 

Noen som melder seg som prøvekanin? :)

 

Jeg husker deg! :D

Du pleide å ha gode svar ;)

 

Så, hvor mange barn får jeg da? Og hvilke kjønn?

Har 1 sønn født i 2010. Er ikke sammen med barnefar.

 

Sammen med en mann født 11.07.87. Er dette mannen jeg skal være med?

 

Jeg er selv født 11.10.88

 

ÅH så spent :)

 

Jeg har også noen spørsmål om utdanning, men du kan ta dette først.

Evt hvis du får opp noen generelle greier.

 

 

Dytte :D

 

Hei

 

Jeg får opp en del rundt deg, men jeg må sortere tankene litt nå. Jeg får opp at du og den mannen du er sammen med nå får barn sammen. Har han et barn fra før av også?

 

Får deg opp i studier denne høsten eller neste år. Får opp et studie på 3 år. Du tar muligens en pause pga. graviditet. Får opp at du er ferdig om ca. 5 år.

 

Får opp ny bolig med deg, han du er sammen med og barna deres.

 

Jeg får opp 5 barn i huset. 3 felles?

 

Skal se hva annet som dukker opp her i løpet av kvelden :)

 

 

 

Wow :P

 

Han har ikke et barn fra før. Han var involvert i en sak hvor en jente ble gravid, og han var muligens far. Det viste seg å være en annen sitt barn.

 

Jeg tar opp noen fag denne høsten, og satser på utdanning neste høst. Jeg sliter med lærevansker i et bestemt fag, så jeg HÅPER så inderlig at jeg klarer å komme inn på universitet eller høyskole neste høst. Alt avhenger av om jeg endelig klarer å bestå dette faget jeg sliter med.

Jeg er tallblind ( dyskalkuli) og har slitt med å bestå matte i årevis. 

Men forhåpentligvis stemmer det at jeg studerer neste høst. Jeg vipper veldig frem og tilbake på hva jeg skal studere. 

 

Jeg bor i en bolig nå, men skal etter planen flytte ut etter nyttår. Jeg vet ikke hvor jeg skal bo, jeg har kun leiekontrakt for ett år i dette huset. Så hvor jeg ender boligmessig, er veldig uvisst. Og litt skremmende, ettersom jeg ikke vet hvor jeg ender opp med å bo.

Han er fra Danmark. Vi vet enda ikke om vi ender i Norge eller i Danmark.

 

5 barn? Jøsses. Det blir travle greier. Foreløpig er det kun 1 barn i huset. Jeg ønsker 2 til, og han ønsker kun 1 til. ( Håper han blir med på en tredje :P )

 

Så dette neste barnet kommer innen de neste 5 år altså?

 

Takk for at du er så snill og ser på meg! Du er så god!!!

 

 

 

DYTT :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Skriver nytt innlegg jeg, i stedet for å dytte min gamle. Sto ikke så mye der, ville bare bli spådd om hva som helst du kan få opp. Mye som skjer rundt meg for tida og tenkte du kunne få fritt spillerom til å fange opp det som kommer til deg. Vet ikke om du ønsker fødselsdato?

 

Når det er sagt, vil jeg gjerne berømme deg for tålmodighet, hjelpsomhet og dyktige svar. Synes det var flott av deg å b.l.a svare hun som var redd og hadde fått et slag i magen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Orker heller ikke lete etter mitt forrige innlegg :) kan du se på meg ang kjærlighet?? det kan være alt og når som helst i fremtiden :) Trenger du noe info...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) lurer på om du kan se noe på meg? Jeg er singel og venter på mannen i mitt liv, ser du noen mann, barn eller Evt andre ting i nærmeste fremtid?

Født 261279

Hei

 

Det ligger to menn rundt deg, men jeg får dem opp i fortid. En mann får jeg opp at du har hatt et langt forhold til - men han er fortid. En annen mann får jeg opp at du har hatt et kortere forhold til. Det ligger litt nærmere opp til dagen - og er kanskje fremdeles litt fram og tilbake? Jeg tror du må bestemme deg helt om det er ferdig eller ikke, før universet ev. sender en ny mann i din retning. Jeg tror det kan ta noen måneder før du er helt sikker på hva som er best for deg. Det er vanskelig for meg å si hva du skal velge. -Det blir litt feil at jeg skal sitte her og leke "gud" - alle har egen, fri vilje. Jeg ser bare på de mulighetene som ligger for deg per i dag. Hva du velger kan forandre dette slik at det enten blir sånn jeg ser det i dag, eller at det blir på en annen måte. Dvs. at en "spådom" jeg leser i dag, kan bli annerledes enn en jeg leser om noen måneder, siden du har tatt ulike valg i mellomtider... hvis du skjønner hva jeg mener :) Det ligger per i dag en lys, humoristisk, åpen og fin mann i framtiden din. Vil tro du møter ham rundt mars/april neste år. Muligens i forbindelse med en reise. Bergen kom inn her nå. Tror du møter ham på de kanter eller at han er fra Bergensområdet.

 

Jeg ser deg i et fast forhold om ca. 3 år. Tror dere flytter sammen/gifter dere relativt fort og begynner å planlegge barn. Dere er begge voksne og vet hva dere vil. Ser dere med en datter om 3-4 år. Hun blir født på høsten. Muligens 2016? Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Skriver nytt innlegg jeg, i stedet for å dytte min gamle. Sto ikke så mye der, ville bare bli spådd om hva som helst du kan få opp. Mye som skjer rundt meg for tida og tenkte du kunne få fritt spillerom til å fange opp det som kommer til deg. Vet ikke om du ønsker fødselsdato?

 

Når det er sagt, vil jeg gjerne berømme deg for tålmodighet, hjelpsomhet og dyktige svar. Synes det var flott av deg å b.l.a svare hun som var redd og hadde fått et slag i magen først.

Hei

 

Takk for det :) Jeg prøver bare så godt jeg kan :)

 

Jeg vil igjen påpeke at jeg ikke har alle "fasitsvar" i verden og at jeg IKKE er medisinutdannet. Så det jeg sier/skriver er bare veiledende. Det er viktig å ta kontakt med lege/jordmor dersom dere føler dere syke. Selv om jeg ikke får opp at noe er galt, ville jeg likevel ha fått det undersøkt av noen med rett kompetanse. Men jeg regner med at dere forstår det. Dere er jo voksne mennesker alle sammen.

 

En annen ting, som jeg nettopp skrev i et annet svar også, er at det jeg får opp når jeg leser energiene deres, er det som ligger for dere nå. Dette kan forandres ut fra de valg man selv tar. Alle har sin egen, frie vilje og dere kan ta ulike valg. Jeg kan for eksempel si at det ligger 3 barn på en person. Det kan hende denne personen har to barn og velger å ta abort ved neste graviditet. Dette er et valg denne personen tar, og ikke noe jeg verken har noe med eller kan styre. Jeg kan også si at det ligger en reise på en person det kommende året, men denne personen kan velge å være hjemme hele året osv. osv.

 

Jeg trenger ikke fødselsdato, jeg fokuserer like gjerne gjennom et navn/nick. (Nicket bør være tett knyttet opp mot deg som person). Så... skal vi se... "Peispå"... hehe... må si jeg har litt problemer med å finne personen bak dette nicket. Hvis du vil, kan du gjerne sende meg et navn (fornavn holder) på PM. Jeg får deg opp som en humoristisk person når jeg kobler meg på "Peispå". Det kan hende fantasien min spiller litt inn nå, men jeg får deg opp som veldig energisk og jeg blir ikke overrasket om du har mye ild i tegnet ditt. Er du løve, vær eller skytte?

 

Det første som slo meg er at det skjer mye på jobb/studier. Kan det stemme? Jeg tror nesten jeg har lyst til å legge noen kort på deg. Jeg får opp at det blir store forandringer det neste året. Jeg har lyst til å si at du er på vei inn i en lederstilling. Avdelingsleder el.l.? Får opp at du har ansvar for en gruppe mennesker (ca. 20 personer), og at du organiserer mye i jobben din. Jeg får opp en bedret økonomi/lønnsforhøyelse. Jeg får også opp noe nytt i bosituasjonen din. Enten oppussing eller flytting. Får opp at du har kjøpt ny sofa! Stemmer det? :D

 

Jeg får opp et dyr rundt deg. Litt usikker på om det er en liten hund eller katt.

 

Jeg får opp to barn i livet ditt. Gutt og jente. Det ligger en gutt til på deg i framtiden. Om ca. 2 år.

 

Jeg får opp en hyggelig begivenhet i familien din. Fyller mora di rundt år i år? Eller skal det være en annen familiefest? Jeg fikk opp noe rundt deg og mora di i alle fall. Dere skal ut og kjøpe inn noe til selskapet og kanskje kjøpe penklær sammen...? Jeg får henne inn som ei sprek dame. Får inn 60 år, men sinnet hennes er som en 30-40-åring. Jeg får dere inn mer som venninner enn som mor-datter.

 

Tenker dere på å feire jul i utlandet i år?

 

Jeg skal se om jeg får opp mer i kortene. Må ut med mine firbeinte nå. Skal se om noe dukker opp i hodet mitt på turen :)

 

Er det noe spesielt du ønsker at jeg skal se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei :)

 

Kan du se hvordan kjønn jeg får? :) Og når jeg evt føder? :)

dytt :)

 

dytter igjen :) har vært på ultralyd men fikk desverre ikke se kjønn.. er født 250290 :)

 

Hei :)

 

Jeg får inn gutt. Får inn 9. en gang på nyåret. Februar, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også forøvrig bare lage et nytt innlegg.

 

Jeg er da født 11.10.88

 

Jeg har en sønn på snart 3 år. Og foreløpig i et forhold med en danske.

Jeg er spent på hvor dette forholdet kan gå. 

Jeg er spent på fremtidige barn. Når, hvor og hvem ;)

 

Og, jeg er veldig spent på utdannelse! Jeg ønsker å komme meg på skole til høsten, og håper inderlig jeg klarer dette. Det avhenger helt av en karakter på to stk eksamen jeg skal ta om 2 mnd.

 

Generelt er jeg spent på hva du får opp om meg :)

 

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei Sanna31 :) Jeg er gravid i uke 10, kan du si noe om kjønnet? Og om det har det bra? (Fikk et kraftig slag nederst i magen i går kveld,og har hatt store smerter helt siden da. Men har ikke blødd noe) Men er allikevel så veldig bekymret! Flott hvis du også får opp andre ting ang meg / familien. På forhånd tusen takk :)

Hei

 

Jeg hadde egentlig lovet de andre som har spurt i tråden her å svare dem først, men følte litt å svare deg pga. slaget. Var det et barn som sparket deg i magen under lek? Får opp en liten, aktiv gutt på 3-4 år. Jeg får ikke inn at det har skjedd noe med babyen i magen. Det ligger nok mer beskyttet enn vi tror. Jeg tror kanskje du kjenner smertene ekstra godt fordi du er litt redd for at det kan ha skjedd noe. Sånn er i alle fall jeg. Hvis jeg er redd for noe og kjenner etter visse symptomer, er det helt sikkert at man kjenner det! Jeg vet det ikke er så lett, men prøv å slappe av, så slapper også muskelaturen i magen av. Det kan hende du har vært litt ekstra anspent i magen siden det skjedde også. MEN: det skal sies at jeg ikke er lege eller utdannet innen medisin. Så du bør oppsøke lege dersom du føler deg usikker. Har du mulighet til å ringe legevakt eller sykepleier? (Jeg vet jeg har mulighet til å ringe sykepleier/lege på en vakttelefon gjennom reiseforsikringa mi. Den telefonen er døgnåpen). Hvis du ikke kontakter lege el.l. i morgen, kan det kanskje være lurt å ta en telefon på mandag morgen bare sånn for sikkerhets skyld.

 

Når det gjelder kjønn, ble jeg brått usikker. Fikk opp gutt først, men så begynte jeg å skrive til deg om slaget, og nå får jeg opp jente. Jeg tror jeg må komme tilbake til deg og kjønn. Og det er jo ikke så viktig bare alt er bra med den lille <3

 

Kan du ikke sende meg en PM til uka når ting rundt slaget har roet seg litt, så skal jeg se på kjønn igjen og se om jeg får opp noe annet rundt dere.

 

Stor klem <3 Det ordner seg nok, skal du se! Håper du har noen rundt deg som kan holde deg litt i hånda i kveld <3 Det er nok ikke noe å være redd for, men skjønner godt at du tenker på det.

.

 

 

 

Hei.

 

Tusen takk for raskt svar.

 

Ja det var en liten gutt som traff meg i magen, under lek. (Minstemann på 5år)

Du har nok rett i det at det kjennes værre ut pga bekymring. Var så redd en stund at jeg bare brakk meg og gråt. Har gått litt bedre i dag, men kjenner smerten fortsatt.

Skal ringe til jordmor på mandag, så kanskje jeg kan få en ul bare for å se om alt står bra til.

Sant det,spiller ingen rolle om det kommer en gutt eller jente. Velkommen er det uansett :)

 

Ja jeg skal sende deg en pm til uka, blir spennende å høre mer :)

 

Har heldigvis verdens beste mann, som passer på meg ;) Godt å ha en å støtte seg til. <3

 

Tusen takk, og stor klem til deg! :)

 

Hei

 

Hvordan går det med deg i dag? Håper du føler deg litt roligere og at du ikke har smerter i magen. Det er lurt å kontakte helsesøster/jordmor i morgen. Hold meg gjerne oppdatert etter du har snakket med henne. Si at du ønsker ul for å sjekke at alt er bra. Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, hei!

 

Skriver nytt innlegg jeg, i stedet for å dytte min gamle. Sto ikke så mye der, ville bare bli spådd om hva som helst du kan få opp. Mye som skjer rundt meg for tida og tenkte du kunne få fritt spillerom til å fange opp det som kommer til deg. Vet ikke om du ønsker fødselsdato?

 

Når det er sagt, vil jeg gjerne berømme deg for tålmodighet, hjelpsomhet og dyktige svar. Synes det var flott av deg å b.l.a svare hun som var redd og hadde fått et slag i magen først.

Hei

 

Takk for det :) Jeg prøver bare så godt jeg kan :)

 

Jeg vil igjen påpeke at jeg ikke har alle "fasitsvar" i verden og at jeg IKKE er medisinutdannet. Så det jeg sier/skriver er bare veiledende. Det er viktig å ta kontakt med lege/jordmor dersom dere føler dere syke. Selv om jeg ikke får opp at noe er galt, ville jeg likevel ha fått det undersøkt av noen med rett kompetanse. Men jeg regner med at dere forstår det. Dere er jo voksne mennesker alle sammen.

 

En annen ting, som jeg nettopp skrev i et annet svar også, er at det jeg får opp når jeg leser energiene deres, er det som ligger for dere nå. Dette kan forandres ut fra de valg man selv tar. Alle har sin egen, frie vilje og dere kan ta ulike valg. Jeg kan for eksempel si at det ligger 3 barn på en person. Det kan hende denne personen har to barn og velger å ta abort ved neste graviditet. Dette er et valg denne personen tar, og ikke noe jeg verken har noe med eller kan styre. Jeg kan også si at det ligger en reise på en person det kommende året, men denne personen kan velge å være hjemme hele året osv. osv.

 

Jeg trenger ikke fødselsdato, jeg fokuserer like gjerne gjennom et navn/nick. (Nicket bør være tett knyttet opp mot deg som person). Så... skal vi se... "Peispå"... hehe... må si jeg har litt problemer med å finne personen bak dette nicket. Hvis du vil, kan du gjerne sende meg et navn (fornavn holder) på PM. Jeg får deg opp som en humoristisk person når jeg kobler meg på "Peispå". Det kan hende fantasien min spiller litt inn nå, men jeg får deg opp som veldig energisk og jeg blir ikke overrasket om du har mye ild i tegnet ditt. Er du løve, vær eller skytte?

 

Det første som slo meg er at det skjer mye på jobb/studier. Kan det stemme? Jeg tror nesten jeg har lyst til å legge noen kort på deg. Jeg får opp at det blir store forandringer det neste året. Jeg har lyst til å si at du er på vei inn i en lederstilling. Avdelingsleder el.l.? Får opp at du har ansvar for en gruppe mennesker (ca. 20 personer), og at du organiserer mye i jobben din. Jeg får opp en bedret økonomi/lønnsforhøyelse. Jeg får også opp noe nytt i bosituasjonen din. Enten oppussing eller flytting. Får opp at du har kjøpt ny sofa! Stemmer det? :D

 

Jeg får opp et dyr rundt deg. Litt usikker på om det er en liten hund eller katt.

 

Jeg får opp to barn i livet ditt. Gutt og jente. Det ligger en gutt til på deg i framtiden. Om ca. 2 år.

 

Jeg får opp en hyggelig begivenhet i familien din. Fyller mora di rundt år i år? Eller skal det være en annen familiefest? Jeg fikk opp noe rundt deg og mora di i alle fall. Dere skal ut og kjøpe inn noe til selskapet og kanskje kjøpe penklær sammen...? Jeg får henne inn som ei sprek dame. Får inn 60 år, men sinnet hennes er som en 30-40-åring. Jeg får dere inn mer som venninner enn som mor-datter.

 

Tenker dere på å feire jul i utlandet i år?

 

Jeg skal se om jeg får opp mer i kortene. Må ut med mine firbeinte nå. Skal se om noe dukker opp i hodet mitt på turen :)

 

Er det noe spesielt du ønsker at jeg skal se på?

 

Wow! Det var et langt svar! Hjelpes:-) Og takk!

Prøver å gi tilbakemelding i rekkefølge:

Humoristisk...Håper det, men det er vel mest opp til andre å bedømme? Energisk, ja:-)

Nå har ikke jeg greie på om det er ild i tegnet mitt, men jeg er en skorpion.

Jobbsituasjon: Dette fikk du opp først, og her er det mye som er uavklart. det stemte ikke så godt med min nåværende situasjon, men dette er bla noe av det jeg lurer på.

Flytting, opp pussing stemmer godt. Vi har flyttet for ikke så lenge siden, har pusset opp alt, og sofaen...den er ikke kjøpt enda. Men, det stemmer godt at det er det vi planlegger nå. Siste ting vi vil bytte ut:-) Det stemmer at jeg har et lite dyr, nemlig en katt;-)

Du er også spot on når det gjelder barna, gutt og jente! Om det kommer enda en gutt...det ligger ikke i planene, men fremtiden vil vise om siste rest av hormoner hyler etter enda en baby:-) Moren min er sprek, ikke så gammel som 60 enda, og har ingen rund dag, men det blir muligens et kjapt bryllup i familien snart. Og ja, vi er definitivt mere venner enn mor og datter! Vi har også snakket om å feire jul i utlandet, avgjørelsen faller nok hos mannen.(men han ser ut til å være på gli)

 

Du er virkelig dyktig! Sender deg en PM, med navn og fødselsdato. Lurer på noen småting.. Har du tid, blir jeg veldig takknemlig, men ikke stress. Ser vi er mange som "krever" deg, og regner med du har et liv utenom DIB også;-)

 

Takk, takk!

 

Hei, hei!

 

Skriver nytt innlegg jeg, i stedet for å dytte min gamle. Sto ikke så mye der, ville bare bli spådd om hva som helst du kan få opp. Mye som skjer rundt meg for tida og tenkte du kunne få fritt spillerom til å fange opp det som kommer til deg. Vet ikke om du ønsker fødselsdato?

 

Når det er sagt, vil jeg gjerne berømme deg for tålmodighet, hjelpsomhet og dyktige svar. Synes det var flott av deg å b.l.a svare hun som var redd og hadde fått et slag i magen først.

Hei

 

Takk for det :) Jeg prøver bare så godt jeg kan :)

 

Jeg vil igjen påpeke at jeg ikke har alle "fasitsvar" i verden og at jeg IKKE er medisinutdannet. Så det jeg sier/skriver er bare veiledende. Det er viktig å ta kontakt med lege/jordmor dersom dere føler dere syke. Selv om jeg ikke får opp at noe er galt, ville jeg likevel ha fått det undersøkt av noen med rett kompetanse. Men jeg regner med at dere forstår det. Dere er jo voksne mennesker alle sammen.

 

En annen ting, som jeg nettopp skrev i et annet svar også, er at det jeg får opp når jeg leser energiene deres, er det som ligger for dere nå. Dette kan forandres ut fra de valg man selv tar. Alle har sin egen, frie vilje og dere kan ta ulike valg. Jeg kan for eksempel si at det ligger 3 barn på en person. Det kan hende denne personen har to barn og velger å ta abort ved neste graviditet. Dette er et valg denne personen tar, og ikke noe jeg verken har noe med eller kan styre. Jeg kan også si at det ligger en reise på en person det kommende året, men denne personen kan velge å være hjemme hele året osv. osv.

 

Jeg trenger ikke fødselsdato, jeg fokuserer like gjerne gjennom et navn/nick. (Nicket bør være tett knyttet opp mot deg som person). Så... skal vi se... "Peispå"... hehe... må si jeg har litt problemer med å finne personen bak dette nicket. Hvis du vil, kan du gjerne sende meg et navn (fornavn holder) på PM. Jeg får deg opp som en humoristisk person når jeg kobler meg på "Peispå". Det kan hende fantasien min spiller litt inn nå, men jeg får deg opp som veldig energisk og jeg blir ikke overrasket om du har mye ild i tegnet ditt. Er du løve, vær eller skytte?

 

Det første som slo meg er at det skjer mye på jobb/studier. Kan det stemme? Jeg tror nesten jeg har lyst til å legge noen kort på deg. Jeg får opp at det blir store forandringer det neste året. Jeg har lyst til å si at du er på vei inn i en lederstilling. Avdelingsleder el.l.? Får opp at du har ansvar for en gruppe mennesker (ca. 20 personer), og at du organiserer mye i jobben din. Jeg får opp en bedret økonomi/lønnsforhøyelse. Jeg får også opp noe nytt i bosituasjonen din. Enten oppussing eller flytting. Får opp at du har kjøpt ny sofa! Stemmer det? :D

 

Jeg får opp et dyr rundt deg. Litt usikker på om det er en liten hund eller katt.

 

Jeg får opp to barn i livet ditt. Gutt og jente. Det ligger en gutt til på deg i framtiden. Om ca. 2 år.

 

Jeg får opp en hyggelig begivenhet i familien din. Fyller mora di rundt år i år? Eller skal det være en annen familiefest? Jeg fikk opp noe rundt deg og mora di i alle fall. Dere skal ut og kjøpe inn noe til selskapet og kanskje kjøpe penklær sammen...? Jeg får henne inn som ei sprek dame. Får inn 60 år, men sinnet hennes er som en 30-40-åring. Jeg får dere inn mer som venninner enn som mor-datter.

 

Tenker dere på å feire jul i utlandet i år?

 

Jeg skal se om jeg får opp mer i kortene. Må ut med mine firbeinte nå. Skal se om noe dukker opp i hodet mitt på turen :)

 

Er det noe spesielt du ønsker at jeg skal se på?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...