Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

Buhu, tr kom i dag, så da fikk du ikke rett i at det ble julibaby på meg, Sanna :( Men tusen takk uansett for å spre litt håp og glede! :)

Og si gjerne fra om du får inn noe ny 'informasjon'! :)

 

10.04.72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!husker deg godt her jeg også....vil du se på meg?får jeg flere barn?født 28.04.82

ser ut som du har hoppet over meg....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei, Sanna31! :)

Du spådde meg for to år siden, og jeg fikk ganske korrekt en gutt i 2012. Takk for fin og koselig tilbakemelding! :D Nå prøver vi på nr 2, og denne måneden er første vi kan kalle ordentlig prøving... Vi har ikke sex flere ganger om dagen, slik mange har, men passer på å ha sex i dagene rundt EL. Mitt spørsmål til deg i denne sammenhengen, er om du kan koble deg opp på meg igjen? Se om kroppen min spiller meg et puss? Du skjønner, alt for tiden tilsier at jeg igjen er gravid. Det gikk fort forrige gang også, men går det så fort igjen? Kvalmen er på plass, de rare drømmene, "søvn-synene" mm. Jeg har mye utflod og slim (beklager detaljene), men puppene er ikke ømme (noe jeg ikke tror de var sist heller). TR skulle vært her for to dager siden, men den er ikke kommet. Jeg har også testet meg både i dag og dagen før IKM, men begge var negative... Kan det være kroppen min som tuller med meg, eller psyken rett og slett? Kunne du sett om det evt er noe på gang, og om du får opp noe OM det skulle bli senere? Ønsker oss veldig en lillesøster, men skulle vi få en gutt til, er han mer enn velkommen! <3

Takker på forhånd så mye for svar, og ønsker deg en fortsatt fin sensommer! B)

Mvh Leia81

f. 240281

 

Hei, igjen.

Jeg tror TR er på tur i dag, så da ble det ikke denne mnd. likevel... Hele kroppen min sier at jeg er gravid, men om det ikke er festeblødning på gang, kom TR 5 dpo. Litt skuffa, men da er det bare å prøve igjen neste mnd! :) Setter stor pris på om du orker å se, Sanna31. Om ikke, har jeg full forståelse for det. Er jo ganske mange spm. her inne! ;)

Ønsker dere alle en deilig sensommerdag! <3

Mvh Leia81

Hei...

Kjenner jeg håper du svarer likevel. Har så lyst å bli gravid igjen! <3

Hei

 

Det er mange som spør, og dagene flyr... Jeg prøver å få svart noen hver helg i alle fall. Det er da jeg har mest tid til å sitte på nett :) Dere må være tålmodige med meg :)

 

Jeg får ikke opp at du er gravid akkurat nå, men det er lov å håpe. Jeg tror mensen kom i dag (egentlig i går... ser vi har passert midnatt) eller i morgen (altså i dag :D). Får opp graviditet i november. Tror jente :)

 

Masse lykke til!

 

Nå er vi i november... Krysser alt jeg har! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu, tr kom i dag, så da fikk du ikke rett i at det ble julibaby på meg, Sanna :( Men tusen takk uansett for å spre litt håp og glede! :)

Og si gjerne fra om du får inn noe ny 'informasjon'! :)

 

10.04.72

Så dumt, da :( Lykke til neste måned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei, Sanna31! :)

Du spådde meg for to år siden, og jeg fikk ganske korrekt en gutt i 2012. Takk for fin og koselig tilbakemelding! :D Nå prøver vi på nr 2, og denne måneden er første vi kan kalle ordentlig prøving... Vi har ikke sex flere ganger om dagen, slik mange har, men passer på å ha sex i dagene rundt EL. Mitt spørsmål til deg i denne sammenhengen, er om du kan koble deg opp på meg igjen? Se om kroppen min spiller meg et puss? Du skjønner, alt for tiden tilsier at jeg igjen er gravid. Det gikk fort forrige gang også, men går det så fort igjen? Kvalmen er på plass, de rare drømmene, "søvn-synene" mm. Jeg har mye utflod og slim (beklager detaljene), men puppene er ikke ømme (noe jeg ikke tror de var sist heller). TR skulle vært her for to dager siden, men den er ikke kommet. Jeg har også testet meg både i dag og dagen før IKM, men begge var negative... Kan det være kroppen min som tuller med meg, eller psyken rett og slett? Kunne du sett om det evt er noe på gang, og om du får opp noe OM det skulle bli senere? Ønsker oss veldig en lillesøster, men skulle vi få en gutt til, er han mer enn velkommen! <3

Takker på forhånd så mye for svar, og ønsker deg en fortsatt fin sensommer! B)

Mvh Leia81

f. 240281

Hei, igjen.

Jeg tror TR er på tur i dag, så da ble det ikke denne mnd. likevel... Hele kroppen min sier at jeg er gravid, men om det ikke er festeblødning på gang, kom TR 5 dpo. Litt skuffa, men da er det bare å prøve igjen neste mnd! :) Setter stor pris på om du orker å se, Sanna31. Om ikke, har jeg full forståelse for det. Er jo ganske mange spm. her inne! ;)

Ønsker dere alle en deilig sensommerdag! <3

Mvh Leia81

Hei...

Kjenner jeg håper du svarer likevel. Har så lyst å bli gravid igjen! <3

Hei

 

Det er mange som spør, og dagene flyr... Jeg prøver å få svart noen hver helg i alle fall. Det er da jeg har mest tid til å sitte på nett :) Dere må være tålmodige med meg :)

 

Jeg får ikke opp at du er gravid akkurat nå, men det er lov å håpe. Jeg tror mensen kom i dag (egentlig i går... ser vi har passert midnatt) eller i morgen (altså i dag :D). Får opp graviditet i november. Tror jente :)

 

Masse lykke til!

 

Nå er vi i november... Krysser alt jeg har! <3

 

Det gjør jeg også!! Sender ekstra gode tanker din vei i november! Kan du ha el. rundt 10. november?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan du se meg? Er 24+3 og lurer på om du kan se om resten av svangerskapet går bra? Kan du se når fødselen setter i gang? Har termin 19.02.14 :)

 

Hilsen bekymret og spent førstegangsgravid :)

Hei :)

 

Først må jeg si at du ikke må være bekymret! Det er ikke godt for verken deg eller babyen! Får opp at alt er normalt og fint med dere begge to. Jeg er litt usikker på kjønnet, men får sterkest inn gutt. Men det kan gjemme seg ei lita jente der også... Holder på gutt. Det kommer ei jente ca. 2 1/2 år etter denne babyen. Får opp at du skal være litt forsiktig med ryggen på jobb. Sitter du mye på jobben? Får inn at du skal ta deg pauser og gjøre litt øvelser for ryggen. Det kan også være at du har/får litt plager med et lår eller kne. Så du må passe på deg selv og ta ting i ditt eget tempo. Får ikke opp at dette blir store problemer, men at du skal være flink til å lytte til kroppens signaler og ta hensyn til gravidkroppen din.

Får opp ei anna dame rundt deg som også er eller blir gravid. Kan det være ei søster? Får inn at nyheten kommer ut ved juletider :) Jeg får inn 21. februar som en mulig dato for deg.

Hold meg gjerne oppdatert! Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Sanna31: MIn fødselsdato er 110190 vis du kanskje trenger den  :D

håper du får tid å se på meg å snart  :)

Hei

 

Først en liten beskjed til alle: Det er ikke alltid jeg ser alle meldinger innimellom her, så dere må gjerne dytte på tråden. Som jeg har sagt tidligere, så er det ikke alltid "førstemann til mølla" som gjelder. Noen ganger er det litt tilfeldig hvem jeg svarer. Det har litt å gjøre med energiene deres og hva jeg får opp også. Det er ikke alle som er like enkle å lese. Det hender jeg må la noen "surre i bakhodet" et par dager før jeg får opp noe også. Jeg greier ikke fokusere på både mailer og tråden her. Noen skriver begge steder, og det blir bare rot å holde styr på hvem som har skrevet hvor og hva. Så har funnet ut at jeg må svare bare ett sted, og da har jeg valgt tråden. Håper dere forstår det. Det krever en del å være "påkoblet", så jeg tar gjerne 3-4 av gangen før jeg må ha en pause. Det er heller ikke hver dag jeg er inne her.

 

Så til Lilja. Jeg får sterk følelse på gutt på deg. Jeg vet ikke om det er noe annet du ønsker svar på? Blir det november-barn? Får opp at alt går fint og at babyen er sterk og frisk. :) Får opp noe rundt hjul her nå. Aner ikke hva det betyr, faktisk :) Det kan være alt fra bil, sykkel til barnevogn! Skal dere kjøpe noe nytt med hjul nå? Eller er dere på bilferie? Håper du forstår hva dette betyr, for nå fikk jeg ikke helt tak i det. Det er ofte sånn at jeg får opp noe jeg ikke forstår, men når jeg videreformidler det, så kan det gi mening for mottakeren.

Bare spør om det er noe spesielt du ønsker jeg skal se på.

 

Får inn en sterk mannsfigur ved siden av deg. Har du en bestefar som er gått over til den andre siden?

 

Her sanna31 :) er det du spådde på meg.. 

De sa på OUL at det var ei jenta

 

Så moro med jente! Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Jeg vil gjerne! :D

 

Hvor lenge tror du det er før kjæresten min sier seg villig til å begynne å prøve og få barn?

Og hvor lang tid tror du det tar før jeg får mitt første lille nurk? 

morsomt! 

Dytter O:) 

 

Dytter.. :)

 

Oi! Det er vanskelig å svare på! Han har egen, fri vilje - og det er ikke noe jeg kan styre over. Men får inn slutten av 2014 eller begynnelsen av 2015. Lykke til :)

 

Hihi, så spennende :D Ja, dessverre har han det! haha, neidaaa. Er bare så babysyk. 

 

Sier bare ett ord: kvinnelist ;) Lykke til!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Hei, Sanna31! :)

Du spådde meg for to år siden, og jeg fikk ganske korrekt en gutt i 2012. Takk for fin og koselig tilbakemelding! :D Nå prøver vi på nr 2, og denne måneden er første vi kan kalle ordentlig prøving... Vi har ikke sex flere ganger om dagen, slik mange har, men passer på å ha sex i dagene rundt EL. Mitt spørsmål til deg i denne sammenhengen, er om du kan koble deg opp på meg igjen? Se om kroppen min spiller meg et puss? Du skjønner, alt for tiden tilsier at jeg igjen er gravid. Det gikk fort forrige gang også, men går det så fort igjen? Kvalmen er på plass, de rare drømmene, "søvn-synene" mm. Jeg har mye utflod og slim (beklager detaljene), men puppene er ikke ømme (noe jeg ikke tror de var sist heller). TR skulle vært her for to dager siden, men den er ikke kommet. Jeg har også testet meg både i dag og dagen før IKM, men begge var negative... Kan det være kroppen min som tuller med meg, eller psyken rett og slett? Kunne du sett om det evt er noe på gang, og om du får opp noe OM det skulle bli senere? Ønsker oss veldig en lillesøster, men skulle vi få en gutt til, er han mer enn velkommen! <3

Takker på forhånd så mye for svar, og ønsker deg en fortsatt fin sensommer! B)

Mvh Leia81

f. 240281

 

Hei, igjen.

Jeg tror TR er på tur i dag, så da ble det ikke denne mnd. likevel... Hele kroppen min sier at jeg er gravid, men om det ikke er festeblødning på gang, kom TR 5 dpo. Litt skuffa, men da er det bare å prøve igjen neste mnd! :) Setter stor pris på om du orker å se, Sanna31. Om ikke, har jeg full forståelse for det. Er jo ganske mange spm. her inne! ;)

Ønsker dere alle en deilig sensommerdag! <3

Mvh Leia81

Hei...

Kjenner jeg håper du svarer likevel. Har så lyst å bli gravid igjen! <3

Hei

 

Det er mange som spør, og dagene flyr... Jeg prøver å få svart noen hver helg i alle fall. Det er da jeg har mest tid til å sitte på nett :) Dere må være tålmodige med meg :)

 

Jeg får ikke opp at du er gravid akkurat nå, men det er lov å håpe. Jeg tror mensen kom i dag (egentlig i går... ser vi har passert midnatt) eller i morgen (altså i dag :D). Får opp graviditet i november. Tror jente :)

 

Masse lykke til!

Nå er vi i november... Krysser alt jeg har! <3

Det gjør jeg også!! Sender ekstra gode tanker din vei i november! Kan du ha el. rundt 10. november?

Hei! :)

 

Egentlig skal jeg ha TR rundt 13 november, men etter negative EL-tester to måneder på rad, men TR rundt 30 dager mellom hverandre, aner jeg ikke!? Skjønner ikke hvorfor jeg ikke får positive EL-tester når jeg er i midten av syklusen, men det er vel ikke alt man skal forstå.. Håper bare vi får det til denne måneden (i disse dager), så jeg er takknemlig for alle gode tanker jeg kan få! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Buhu, tr kom i dag, så da fikk du ikke rett i at det ble julibaby på meg, Sanna :( Men tusen takk uansett for å spre litt håp og glede! :)

Og si gjerne fra om du får inn noe ny 'informasjon'! :)

 

10.04.72

Så dumt, da :( Lykke til neste måned!!

Tusen takk! :D Betyr det at du ser graviditet neste måned? Baby kan jo fortsatt komme i juli hvis den kommer et par uker før termin.. *håpe, håpe* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Sendte en pm til deg, men kanskje du vil heller se her? Skrev litt mer omfattende på pm, men gjør det veldig enkelt her.

Når ser du graviditet, og kjønn?

 

F: 22.05.89

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna! Kunne du sett på meg en gang til, min dato: 180673? Ser du graviditet på meg før våren 2014? Mot slutten av dette året, kanskje? eller må jeg gå noen runder med pergotime igjen? Kommer alt til å gå bra; evt kjønn? veldig snilt om du kunne se, altså? takker deg masse på forhånd! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei, kan du se meg? Er 24+3 og lurer på om du kan se om resten av svangerskapet går bra? Kan du se når fødselen setter i gang? Har termin 19.02.14 :)

 

Hilsen bekymret og spent førstegangsgravid :)

Hei :)

 

Først må jeg si at du ikke må være bekymret! Det er ikke godt for verken deg eller babyen! Får opp at alt er normalt og fint med dere begge to. Jeg er litt usikker på kjønnet, men får sterkest inn gutt. Men det kan gjemme seg ei lita jente der også... Holder på gutt. Det kommer ei jente ca. 2 1/2 år etter denne babyen. Får opp at du skal være litt forsiktig med ryggen på jobb. Sitter du mye på jobben? Får inn at du skal ta deg pauser og gjøre litt øvelser for ryggen. Det kan også være at du har/får litt plager med et lår eller kne. Så du må passe på deg selv og ta ting i ditt eget tempo. Får ikke opp at dette blir store problemer, men at du skal være flink til å lytte til kroppens signaler og ta hensyn til gravidkroppen din.

Får opp ei anna dame rundt deg som også er eller blir gravid. Kan det være ei søster? Får inn at nyheten kommer ut ved juletider :) Jeg får inn 21. februar som en mulig dato for deg.

Hold meg gjerne oppdatert! Masse lykke til!!

Tusen takk for svar! Har fått vite på ul at det er ei jente men de kan jo ta feil. Jeg går på svangerskapspenger nå fordi jeg har en fysisk tung jobb. Men blir til at jeg sitter mye i ro på hverdagene og dette kan jeg merke i ryggen. Får også vondt i lår og hofter hvis jeg ligger for lenge så det kan jo stemme. Hmm, kanskje en venninne som blir gravid, søstern min er nok litt for ung enda, men blir spennende å se! Skal holde deg oppdatert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Hei, kan du se meg? Er 24+3 og lurer på om du kan se om resten av svangerskapet går bra? Kan du se når fødselen setter i gang? Har termin 19.02.14 :)

 

Hilsen bekymret og spent førstegangsgravid :)

Hei :)

 

Først må jeg si at du ikke må være bekymret! Det er ikke godt for verken deg eller babyen! Får opp at alt er normalt og fint med dere begge to. Jeg er litt usikker på kjønnet, men får sterkest inn gutt. Men det kan gjemme seg ei lita jente der også... Holder på gutt. Det kommer ei jente ca. 2 1/2 år etter denne babyen. Får opp at du skal være litt forsiktig med ryggen på jobb. Sitter du mye på jobben? Får inn at du skal ta deg pauser og gjøre litt øvelser for ryggen. Det kan også være at du har/får litt plager med et lår eller kne. Så du må passe på deg selv og ta ting i ditt eget tempo. Får ikke opp at dette blir store problemer, men at du skal være flink til å lytte til kroppens signaler og ta hensyn til gravidkroppen din.

Får opp ei anna dame rundt deg som også er eller blir gravid. Kan det være ei søster? Får inn at nyheten kommer ut ved juletider :) Jeg får inn 21. februar som en mulig dato for deg.

Hold meg gjerne oppdatert! Masse lykke til!!

Tusen takk for svar! Har fått vite på ul at det er ei jente men de kan jo ta feil. Jeg går på svangerskapspenger nå fordi jeg har en fysisk tung jobb. Men blir til at jeg sitter mye i ro på hverdagene og dette kan jeg merke i ryggen. Får også vondt i lår og hofter hvis jeg ligger for lenge så det kan jo stemme. Hmm, kanskje en venninne som blir gravid, søstern min er nok litt for ung enda, men blir spennende å se! Skal holde deg oppdatert :-)

Og så må jeg legge til at grunnen til at jeg er så bekymret er at jeg kjenner mange og har lest om mange i det siste som har opplevd å miste babyen sin sent i svangerskapet. Er nå livredd for at det skal skje meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) lurer på om du ser mer på meg? Litt ifht graviditet og om jeg har regelmessig eggløsning? Er så klar for baby og håper vi slipper å slite lenge. F.dato 150779

 

Mvh Sinita:)

Endret av sinita79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Buhu, tr kom i dag, så da fikk du ikke rett i at det ble julibaby på meg, Sanna :( Men tusen takk uansett for å spre litt håp og glede! :)

Og si gjerne fra om du får inn noe ny 'informasjon'! :)

 

10.04.72

Så dumt, da :( Lykke til neste måned!!

Tusen takk! :D Betyr det at du ser graviditet neste måned? Baby kan jo fortsatt komme i juli hvis den kommer et par uker før termin.. *håpe, håpe* :P

 

Håper det jeg også!! Stå på!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!husker deg godt her jeg også....vil du se på meg?får jeg flere barn?født 28.04.82

ser ut som du har hoppet over meg....
håper du har tid til meg også snart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) håper du har tid til litt spåing... hvordan er livet om 2-3 år? Familiesituasjon, karriere?

Endret av ingjo79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) håper du har tid til litt spåing... hvordan er livet om 2-3 år? Familiesituasjon, karriere?

Hei :) Jeg skal se hva jeg får opp på deg. Jeg har en del løse tråder akkurat nå, men det kan være fordi jeg er litt trøtt. Dytt på spørsmålet hvis det havner langt bak og jeg glemmer å svare deg. Hverdagene går så fort, så det kan hende jeg må svare deg til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har sendt forespørsel noen ganger nå uten du har sett det.

Kan du se noe på meg? Er gravid, ser du noe om det? Håper du ser noe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna...

Kunne du sett på meg...?

Fødselen nærmer seg..., iallfall terminen(30nov). Ser du noe rundt denne?

Hvordan vil ting være i etterkant?

Videre....vil jeg være "fornøyd" med de tre barna jeg får? Eller kjører vi på igjen? Vet jeg bestemmer det selv;)

Klem fra Aina

Ps. Min gode snille farmor døde i juni, får/har du mulighet til å få kontakt med henne?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei sanna:) lurte på om du ville se på meg også? Ser du flere barn på meg? Var nettopp gravid mn gikk ikke bra. Vi har bestemt oss for å vente litt.. Ser du om jeg vil få flere? Har 2 jenter

 

Jeg er født 290884

Han er født 021285

 

Mvh lene og stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei sanna:) lurte på om du ville se på meg også? Ser du flere barn på meg? Var nettopp gravid mn gikk ikke bra. Vi har bestemt oss for å vente litt.. Ser du om jeg vil få flere? Har 2 jenter

 

Jeg er født 290884

Han er født 021285

 

Mvh lene og stian

Uff... Så leit at det ikke gikk bra :( Jeg tror det kan være lurt med en pause. Får opp at dere kanskje prøver igjen rundt påsketider neste år...? Får opp graviditet i mai/juni. Tror det kan bli ei jente til, men er litt usikker på det.

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...