Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

Hei Sanna :)

 

Jeg har etter 41pp endelig blitt gravid :D

 

Klarer du å fortelle meg hva som skjuler seg i magen og om dette svangerskapet vil gå bra?

 

Tusen takk ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Hei.

Jeg ønsker veldig å bli spådd; ) lurer på om jeg er gravid. Eventuelt når? Gutt/jente?:) kan du si litt om fremtiden min?:)

Dytter litt:)
Dytter litt igjen:) håper du har tid til å svare:)
:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

Hei!husker deg godt her jeg også....vil du se på meg?får jeg flere barn?født 28.04.82 okey,beklager tenkte at du prøvde og se på alle som skrev i tråden din...skrev første gangen til den i sept uten og fått svar så har bare dytte opp på denne tråden.Trenger ikke noe fort svar jeg nei

 

ser ut som du har hoppet over meg....
håper du har tid til meg også snart
prøver igjen
kan du være så snill og se på meg snart....
Som sagt tidligere, er dette noe jeg gjør på fritida mi. Hvis du trenger svar på noe raskt, vil jeg anbefale en betalingstjeneste. Det driver ikke jeg med. Det er litt tilfeldig hvem jeg ser på og hvem jeg får opp noe på. Det er ikke sånn at jeg bevisst "hopper over" noen i tråden.
okey tenkte at du prøvde og se på alle som skrev i tråden din og først gangen jeg skrev var i sept,tenkt du hadde opp over med.Beklager.Vet du bruker fritiden din til dette og det er vel flere enn meg som setter utrolig stor pris på at du bruker fritiden din til og se på oss.

Prøver å se på alle, men kan ikke ha noen garanti at jeg ser på alle. Det har jeg verken tid eller krefter til. Det krever en del å koble seg på. Men: for å få tid til så mange som mulig i tråden, har jeg prioritert bort PM. (Det er mange som skriver både her og på PM, så da blir det fort rot i energiene osv. Det er ikke fordi jeg ikke liker PM, men for å holde det litt ryddig i hodet mitt når jeg "jobber").

 

Skal vi se hva jeg får opp på deg...

Jeg får ikke opp at du er gravid nå eller at du blir det de første 3 månedene. Men det ligger et barn til på dere neste år. Mot slutten av 2014, får jeg deg opp med mage :) Tror du har en god periode juni/juli neste år. Hvis dere vil ha flere barn, da. Det er jo opp til dere å bestemme. Litt usikker på kjønn. Får opp mye maskulint rundt deg, men har lyst til å si at det kommer ei lita jente i familien også.

Stemmer at jeg ikke er gravid.Vi har tenkt og starte prøvingen i rundt mars/april i 2014.min mann ønsker seg ei lita jente!men jeg tror selv det blir gutt???kanskje det er fordi jeg har tre gutter fra før?min mann og jeg skal ut på en reise nå i des...til et land som i grunnen ikke er noe ferieland viss du skjønner og er litt farlig å reise til.får du opp noe rundt den reisen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Lurer på antall bebier i magen, kjønn og om langvarig bekkenproblemene bli bedre på forhånd takk for svar

Hei :) Jeg får inn en gutt på deg. Får inn en baby. Du må nok være forsiktig framover og ta det med ro. Får inn en del smerter på venstre side + bak i ryggen/rumpa. Du må ta vare på deg selv og prioritere lett trening og ro. Masse lykke til!
. Takk😃 stemmer iallefall det med hvor smerten sitter 😊 så får jeg vente til ultralyd å se om deg også stemmer 😃
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden likte jeg! :) Kan du se om det er en jente eller gutt som ligger i magen min? :)

Hei :) Takk for det! :) Jeg får opp gutt - jente på deg. Kan det stemme at du har gutt fra før av? Også kommer det ei jente, tror jeg. Hva føler du selv? Får opp at du nettopp har hatt en drøm om babyen. Kjønnet du fikk i drømmen stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Hei sanna :-) en liten oppdatering fra meg. Det stemte det du sa om at en annen dame rundt meg ble gravid. En god venninne fortalte meg nettopp at hun var blitt gravid.

Får du opp noe nytt rundt graviditeten min?

Hei

Takk for tilbakemelding. Så hyggelig! Er det noe spesielt du vil at jeg skal se på?

Bare sånn generelt egentlig. Kommer jeg til å få en tøff fødsel? Komplikasjoner? Noe jeg bør passe på feks? Alt du får inn tas i mot med stor takk :-)

Hei :) Det er vanskelig å se hvordan selve fødselen blir - og hvordan du takler det. En fødsel er vel uansett vond, men noen er verre enn andre... Tror du får en veldig vanlig fødsel, og jeg tror du er en person som takler smerter ganske bra, så jeg tror det blir en veldig fin opplevelse. Får opp at det går relativt raskt. Fra lunsj til 3-skiftet starter, fikk jeg opp. 3-4 timer, så er han (?) ute! :) Lykke til!

Oi, ja det var jammen fort ja :) en frisk liten krabat håper jeg?

Tusen takk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei sanna :-) en liten oppdatering fra meg. Det stemte det du sa om at en annen dame rundt meg ble gravid. En god venninne fortalte meg nettopp at hun var blitt gravid.

Får du opp noe nytt rundt graviditeten min?

Hei

Takk for tilbakemelding. Så hyggelig! Er det noe spesielt du vil at jeg skal se på?

Bare sånn generelt egentlig. Kommer jeg til å få en tøff fødsel? Komplikasjoner? Noe jeg bør passe på feks? Alt du får inn tas i mot med stor takk :-)
Hei :) Det er vanskelig å se hvordan selve fødselen blir - og hvordan du takler det. En fødsel er vel uansett vond, men noen er verre enn andre... Tror du får en veldig vanlig fødsel, og jeg tror du er en person som takler smerter ganske bra, så jeg tror det blir en veldig fin opplevelse. Får opp at det går relativt raskt. Fra lunsj til 3-skiftet starter, fikk jeg opp. 3-4 timer, så er han (?) ute! :) Lykke til!

Oi, ja det var jammen fort ja :) en frisk liten krabat håper jeg?

Tusen takk!! :)

 

får opp en stor og frisk baby. Over 3,5 kg. :) Spiser godt der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å takk for du svarte meg i sta. Er du sikker på det er en gutt? Hadde ønsket meg en jente men det blir flott med 3 gutte og en jente også. Har et litt alvorlig spørsmål som gjelder jenta mi. Hun har vært syk i 7 uker nå å vi har kranglet med legen om å få henne på sykehuset. Hun hadde alle symptomer på en alvorlig sykdom de 14 dagene så ble hun gravid litt bedre. Kan du se om jeg bør tå få henne inn på sykehuset eller er det bare en langvarig greie hun har fått som vil gå over? En annen ting med det bekkene mitt som jeg lurer litt på vil jeg bli mye værre etter fødsel ? Er det bare skader etter andre fødsler eller er det revmatisme. På forhånd tusen takk for svar 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Denne tråden likte jeg! :) Kan du se om det er en jente eller gutt som ligger i magen min? :)

Hei :) Takk for det! :) Jeg får opp gutt - jente på deg. Kan det stemme at du har gutt fra før av? Også kommer det ei jente, tror jeg. Hva føler du selv? Får opp at du nettopp har hatt en drøm om babyen. Kjønnet du fikk i drømmen stemmer.

 

Jeg har ingen fra før, og har ikke vært gravid før heller. Men har skikkelig guttefølelse selv :) Kan ikke huske noen drøm, men husker sjeldent drømmene mine da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har skrevet noen ganger her uten at du har sett meg. Prøver igjen:-) kan du se hva du får opp på meg?

Liker tråden din!:-)

Hei Kalia

 

Jeg har sett du har skrevet, og jeg har flere ganger prøvd å koble meg på deg. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke kommer helt på deg, for jeg føler at du er en veldig åpen person. Kanskje du har sterk intuisjon selv? Skulle ikke forundre meg om du driver med healing. Får inn mye energi i hendene dine. (Nå løsner det litt her, tror jeg! Må bare komme inn i energiene dine. Kanskje det er det det er - at du har så mye energier?)

Da jeg koblet meg på deg først i sta (måtte lage meg en kopp kaffe her og lot energiene dine surre rundt i hodet mitt), fikk jeg inn noe litt tungt. Som om du er trist for noe, har mye ansvar eller noe annet som kjennes tungt. Jeg er ikke helt sikker på hva dette tunge er. Tenkte først det var et savn etter en person du har kjent. Kan det være en bestefar som er død? Det kan jo også være savnet etter et (ufødt) barn. Men så dukket det med jobben opp nå. Er det noe som er vanskelig på jobben? Eller er det bare altfor mye å gjøre? Føler at det ligger mye på skuldrene dine og det kan godt hende du fysisk kjenner dette som vondt i nakke/skulder/rygg.

 

Ellers får jeg deg inn som en veldig positiv og sprudlende person som har mange rundt seg. Jeg får opp at det har vært mye nytt i livet ditt de siste 3 årene, og at det har roet seg en del nå. Kan være at du har hatt et brudd i fortid, men det skal jeg ikke si helt sikkert. Får inn 2 barn på deg. Ikke helt små (ikke babyer. 4-7 år gamle?) Får inn to jenter. Ligger et barn til i framtiden. Får opp dette barnet som gutt. Om det blir flere barn er jo selvfølgelig opp til dere å bestemme. Dette er bare det jeg får opp rundt deg i dag. Vi har fri vilje til å bestemme vår framtid selv :)

 

Jeg får opp en reise på deg etter jul. Har du tenkt deg til syden i februar/mars? Har lyst til å si Spania :) Danser du?

 

Tja... hva mer lurer du på?

 

Håper jeg har vært inne på noe du kjenner igjen her, og at jeg ikke er helt på bærtur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Denne tråden likte jeg! :) Kan du se om det er en jente eller gutt som ligger i magen min? :)

Hei :) Takk for det! :) Jeg får opp gutt - jente på deg. Kan det stemme at du har gutt fra før av? Også kommer det ei jente, tror jeg. Hva føler du selv? Får opp at du nettopp har hatt en drøm om babyen. Kjønnet du fikk i drømmen stemmer.

 

Jeg har ingen fra før, og har ikke vært gravid før heller. Men har skikkelig guttefølelse selv :) Kan ikke huske noen drøm, men husker sjeldent drømmene mine da :)

 

Ah :) Da er det gutten som kommer nå. Fikk ham opp i nåtid, skjønner du, så trodde han allerede var født. Jenta kommer om 2-3 år :) Tenk på det i morgen tidlig når du våkner - før du hopper ut av senga. Kanskje du drømmer noe i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Hei sanna :-) en liten oppdatering fra meg. Det stemte det du sa om at en annen dame rundt meg ble gravid. En god venninne fortalte meg nettopp at hun var blitt gravid.

Får du opp noe nytt rundt graviditeten min?

Hei

Takk for tilbakemelding. Så hyggelig! Er det noe spesielt du vil at jeg skal se på?

Bare sånn generelt egentlig. Kommer jeg til å få en tøff fødsel? Komplikasjoner? Noe jeg bør passe på feks? Alt du får inn tas i mot med stor takk :-)
Hei :) Det er vanskelig å se hvordan selve fødselen blir - og hvordan du takler det. En fødsel er vel uansett vond, men noen er verre enn andre... Tror du får en veldig vanlig fødsel, og jeg tror du er en person som takler smerter ganske bra, så jeg tror det blir en veldig fin opplevelse. Får opp at det går relativt raskt. Fra lunsj til 3-skiftet starter, fikk jeg opp. 3-4 timer, så er han (?) ute! :) Lykke til!
Oi, ja det var jammen fort ja :) en frisk liten krabat håper jeg?

Tusen takk!! :)

får opp en stor og frisk baby. Over 3,5 kg. :) Spiser godt der inne!

Det kan stemme godt, ligger foreløpig litt over gjennomsnittet :) men ser ut til å bli en jente :)

Tusen takk for at du tok deg tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Denne tråden likte jeg! :) Kan du se om det er en jente eller gutt som ligger i magen min? :)

Hei :) Takk for det! :) Jeg får opp gutt - jente på deg. Kan det stemme at du har gutt fra før av? Også kommer det ei jente, tror jeg. Hva føler du selv? Får opp at du nettopp har hatt en drøm om babyen. Kjønnet du fikk i drømmen stemmer.

 

Jeg har ingen fra før, og har ikke vært gravid før heller. Men har skikkelig guttefølelse selv :) Kan ikke huske noen drøm, men husker sjeldent drømmene mine da :)

 

Ah :) Da er det gutten som kommer nå. Fikk ham opp i nåtid, skjønner du, så trodde han allerede var født. Jenta kommer om 2-3 år :) Tenk på det i morgen tidlig når du våkner - før du hopper ut av senga. Kanskje du drømmer noe i natt!

 

Høres veldig bra ut! Vil jeg være så heldig å være i like god form resten av svangerskapet, som jeg har vært til nå? :) Så er jeg spent på om den lille vil komme i juni som termin sier, eller om det bikker over til juli - kanskje du ser dette også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å takk for du svarte meg i sta. Er du sikker på det er en gutt? Hadde ønsket meg en jente men det blir flott med 3 gutte og en jente også. Har et litt alvorlig spørsmål som gjelder jenta mi. Hun har vært syk i 7 uker nå å vi har kranglet med legen om å få henne på sykehuset. Hun hadde alle symptomer på en alvorlig sykdom de 14 dagene så ble hun gravid litt bedre. Kan du se om jeg bør tå få henne inn på sykehuset eller er det bare en langvarig greie hun har fått som vil gå over? En annen ting med det bekkene mitt som jeg lurer litt på vil jeg bli mye værre etter fødsel ? Er det bare skader etter andre fødsler eller er det revmatisme. På forhånd tusen takk for svar

Det kan godt hende at jeg tar feil på kjønnet. Skal bli spennende å høre etter UL. Jeg er ikke lege eller medisinutdannet, og jeg er litt forsiktig med å spå sykdommer. Død er noe jeg ALDRI spår! Men jeg kan ta inn smerter og hvor folk har vondt. Da jeg koblet meg på deg i sta, kjente jeg selv på kroppen hvor smertene dine sitter. Men sikkert ikke like vondt som du kjenner det. (Også går det jo bort på meg når jeg kobler meg av, da) Merkelig følelse! :) Dette sier jeg som privatperson, ikke som klarsynt: Generelt synes jeg legene i Norge er litt for slappe - du må som mamma stå på for å få de undersøkelsene du/dere har krav på. Ikke gi opp. Stå på og få henne skikkelig undersøkt. Det er mest sannsynlig ikke noe, men det er mye bedre å finne ut det enn å finne ut for sent at det kanskje var noe annet!! Ikke gi dere! Det er jo også en ekstra psykisk belastning og bekymring for deg - og det er ikke bra nå som du er gravid. Hils fra meg og si det til legen(e). Bytt ev. sykehus/legekontor/lege! Det er fritt sykehusvalg her. I verste fall: gå til privat lege.

 

Jeg prøvde å koble meg på henne. Har hun mye vondt i hodet? Har lyst til å ta meg til hodet/øynene/ørene/øverste del av nesepartiet. Sprenger det der? Fikk også opp noe med blodet hennes. Er det for mye eller lite av noe... for tynt? Har hun blødd mye neseblod?

 

Angående bekkenet ditt er jeg litt usikker. Jeg tror du vil trenge litt tid på å trene deg opp etter fødsel, men får ikke opp noe reumatisk på deg. Men jeg kan godt sjekke det litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Denne tråden likte jeg! :) Kan du se om det er en jente eller gutt som ligger i magen min? :)

Hei :) Takk for det! :) Jeg får opp gutt - jente på deg. Kan det stemme at du har gutt fra før av? Også kommer det ei jente, tror jeg. Hva føler du selv? Får opp at du nettopp har hatt en drøm om babyen. Kjønnet du fikk i drømmen stemmer.

 

Jeg har ingen fra før, og har ikke vært gravid før heller. Men har skikkelig guttefølelse selv :) Kan ikke huske noen drøm, men husker sjeldent drømmene mine da :)

 

Ah :) Da er det gutten som kommer nå. Fikk ham opp i nåtid, skjønner du, så trodde han allerede var født. Jenta kommer om 2-3 år :) Tenk på det i morgen tidlig når du våkner - før du hopper ut av senga. Kanskje du drømmer noe i natt!

 

Høres veldig bra ut! Vil jeg være så heldig å være i like god form resten av svangerskapet, som jeg har vært til nå? :) Så er jeg spent på om den lille vil komme i juni som termin sier, eller om det bikker over til juli - kanskje du ser dette også? :)

 

Ah... Hadde lyst til å si juni/juli i sta. veldig usikker på når babyen kommer, men kanskje 5. eller 7. juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Hei sanna :-) en liten oppdatering fra meg. Det stemte det du sa om at en annen dame rundt meg ble gravid. En god venninne fortalte meg nettopp at hun var blitt gravid.

Får du opp noe nytt rundt graviditeten min?

Hei

Takk for tilbakemelding. Så hyggelig! Er det noe spesielt du vil at jeg skal se på?

Bare sånn generelt egentlig. Kommer jeg til å få en tøff fødsel? Komplikasjoner? Noe jeg bør passe på feks? Alt du får inn tas i mot med stor takk :-)
Hei :) Det er vanskelig å se hvordan selve fødselen blir - og hvordan du takler det. En fødsel er vel uansett vond, men noen er verre enn andre... Tror du får en veldig vanlig fødsel, og jeg tror du er en person som takler smerter ganske bra, så jeg tror det blir en veldig fin opplevelse. Får opp at det går relativt raskt. Fra lunsj til 3-skiftet starter, fikk jeg opp. 3-4 timer, så er han (?) ute! :) Lykke til!
Oi, ja det var jammen fort ja :) en frisk liten krabat håper jeg?

Tusen takk!! :)

får opp en stor og frisk baby. Over 3,5 kg. :) Spiser godt der inne!

Det kan stemme godt, ligger foreløpig litt over gjennomsnittet :) men ser ut til å bli en jente :)

Tusen takk for at du tok deg tid!

 

Moro med jente også! :) Hold meg gjerne oppdatert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Denne tråden likte jeg! :) Kan du se om det er en jente eller gutt som ligger i magen min? :)

Hei :) Takk for det! :) Jeg får opp gutt - jente på deg. Kan det stemme at du har gutt fra før av? Også kommer det ei jente, tror jeg. Hva føler du selv? Får opp at du nettopp har hatt en drøm om babyen. Kjønnet du fikk i drømmen stemmer.

 

Jeg har ingen fra før, og har ikke vært gravid før heller. Men har skikkelig guttefølelse selv :) Kan ikke huske noen drøm, men husker sjeldent drømmene mine da :)

 

Ah :) Da er det gutten som kommer nå. Fikk ham opp i nåtid, skjønner du, så trodde han allerede var født. Jenta kommer om 2-3 år :) Tenk på det i morgen tidlig når du våkner - før du hopper ut av senga. Kanskje du drømmer noe i natt!

 

Høres veldig bra ut! Vil jeg være så heldig å være i like god form resten av svangerskapet, som jeg har vært til nå? :) Så er jeg spent på om den lille vil komme i juni som termin sier, eller om det bikker over til juli - kanskje du ser dette også? :)

 

Ah... Hadde lyst til å si juni/juli i sta. veldig usikker på når babyen kommer, men kanskje 5. eller 7. juli :)

 

Takk for at du tok deg tid til å svare meg, veldig gøy :) Håper formen holder seg like fin fremover, og at det kommer et friskt barn til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Denne tråden likte jeg! :) Kan du se om det er en jente eller gutt som ligger i magen min? :)

Hei :) Takk for det! :) Jeg får opp gutt - jente på deg. Kan det stemme at du har gutt fra før av? Også kommer det ei jente, tror jeg. Hva føler du selv? Får opp at du nettopp har hatt en drøm om babyen. Kjønnet du fikk i drømmen stemmer.

 

Jeg har ingen fra før, og har ikke vært gravid før heller. Men har skikkelig guttefølelse selv :) Kan ikke huske noen drøm, men husker sjeldent drømmene mine da :)

 

Ah :) Da er det gutten som kommer nå. Fikk ham opp i nåtid, skjønner du, så trodde han allerede var født. Jenta kommer om 2-3 år :) Tenk på det i morgen tidlig når du våkner - før du hopper ut av senga. Kanskje du drømmer noe i natt!

 

Høres veldig bra ut! Vil jeg være så heldig å være i like god form resten av svangerskapet, som jeg har vært til nå? :) Så er jeg spent på om den lille vil komme i juni som termin sier, eller om det bikker over til juli - kanskje du ser dette også? :)

 

Ah... Hadde lyst til å si juni/juli i sta. veldig usikker på når babyen kommer, men kanskje 5. eller 7. juli :)

 

Takk for at du tok deg tid til å svare meg, veldig gøy :) Håper formen holder seg like fin fremover, og at det kommer et friskt barn til sommeren :)

 

Får inn at du bærer babyen godt. Er du ganske høy og i god form? Får inn at du har en sterk kropp og at alt vil gå fint. Går du mye på ski/løper? Får deg inn som veldig aktiv og at du blir det gjennom svangerskapet også. Hehe... fikk en beskjed fra en "farmor" her som sier at du har en sånn kropp som kan tåle å føde 10-12 barn :) Skikkelig koneemne! :D Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fin fremtid

Hei Sanna31!

 

Jeg lurer på om jakten på kjærligheten blir vanskelig fordi jeg har sosial angst? Hvordan jeg skal komme i kontakt med de, eller om det tar kontakt selv eller annen måte å bli kjent?

 

Og så liker jeg å lese bøker:)

 

Kan du se noe på en som er født 28.11.83? Jeg sendte sms til han i sommer, men fikk ikke noe svar dessverre.

 

28.05.84

Endret av fin fremtid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

Denne tråden likte jeg! :) Kan du se om det er en jente eller gutt som ligger i magen min? :)

Hei :) Takk for det! :) Jeg får opp gutt - jente på deg. Kan det stemme at du har gutt fra før av? Også kommer det ei jente, tror jeg. Hva føler du selv? Får opp at du nettopp har hatt en drøm om babyen. Kjønnet du fikk i drømmen stemmer.

 

Jeg har ingen fra før, og har ikke vært gravid før heller. Men har skikkelig guttefølelse selv :) Kan ikke huske noen drøm, men husker sjeldent drømmene mine da :)

 

Ah :) Da er det gutten som kommer nå. Fikk ham opp i nåtid, skjønner du, så trodde han allerede var født. Jenta kommer om 2-3 år :) Tenk på det i morgen tidlig når du våkner - før du hopper ut av senga. Kanskje du drømmer noe i natt!

 

Høres veldig bra ut! Vil jeg være så heldig å være i like god form resten av svangerskapet, som jeg har vært til nå? :) Så er jeg spent på om den lille vil komme i juni som termin sier, eller om det bikker over til juli - kanskje du ser dette også? :)

 

Ah... Hadde lyst til å si juni/juli i sta. veldig usikker på når babyen kommer, men kanskje 5. eller 7. juli :)

 

Takk for at du tok deg tid til å svare meg, veldig gøy :) Håper formen holder seg like fin fremover, og at det kommer et friskt barn til sommeren :)

 

Får inn at du bærer babyen godt. Er du ganske høy og i god form? Får inn at du har en sterk kropp og at alt vil gå fint. Går du mye på ski/løper? Får deg inn som veldig aktiv og at du blir det gjennom svangerskapet også. Hehe... fikk en beskjed fra en "farmor" her som sier at du har en sånn kropp som kan tåle å føde 10-12 barn :) Skikkelig koneemne! :D Lykke til!

 

Det stemmer nok ikke så godt, for jeg er lav og nok ikke mer aktiv enn normalt tror jeg :) Men satser på at alt går bra uansett :D Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Hei. Lurte på om du kunne se noe på meg?

Dytt dytt
Dytter mer jeg

Hei :)

 

Er du gravid nå...? Får opp tallet 8. Kan det stemme at du er rundt 8 uker på vei? Det kan også være en dato jeg får opp. Får opp ei lita jente på deg.

Er det noe spesielt du vil at jeg skal se på?

Jeg vet ikke om jeg er gravid.. Har hatt en liten blødning rundt da jeg venta mens... Hehe.. Klarer du å se mer om rundt det med baby og gravid? Ser du noe om jobb eller skole?

Tusen takk for svar!!

Huff nå føler jeg at jeg maser men dytter litt😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

Hei Sanna!

Jeg har sendt deg PM også, men fant ut at det sikkert er greit for deg å ha alt på en plass her. Jeg lurer på om du ser noe i forholdet med meg og samboeren min (barn, bolig, flytting etc.)

dytter

 

Mvh

 

Kathrine

dytter:)
dytter igjen jeg:) vil så gjerne ha svar, men ser du har det travelt her inne:))
Hei :) Kan du ikke dytte på den igjen til helga? Det er stort sett da jeg har tid til å se på dere her inne :)
dytter igjen! :-D
dytt..
dytter:)
dytt

 

Dytter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjenn :) du sa tidligere at du fikk opp 1 til kanskje.. Klarer du å se mer tydeligere nå på meg?

Jeg er født 290884

Han er født. 021285

 

Har ingen barn med samboer, mn håper sterkt at jeg vil få det en dag :)

 

Mvh lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei å takk for du svarte meg i sta. Er du sikker på det er en gutt? Hadde ønsket meg en jente men det blir flott med 3 gutte og en jente også. Har et litt alvorlig spørsmål som gjelder jenta mi. Hun har vært syk i 7 uker nå å vi har kranglet med legen om å få henne på sykehuset. Hun hadde alle symptomer på en alvorlig sykdom de 14 dagene så ble hun gravid litt bedre. Kan du se om jeg bør tå få henne inn på sykehuset eller er det bare en langvarig greie hun har fått som vil gå over? En annen ting med det bekkene mitt som jeg lurer litt på vil jeg bli mye værre etter fødsel ? Er det bare skader etter andre fødsler eller er det revmatisme. På forhånd tusen takk for svar

Det kan godt hende at jeg tar feil på kjønnet. Skal bli spennende å høre etter UL. Jeg er ikke lege eller medisinutdannet, og jeg er litt forsiktig med å spå sykdommer. Død er noe jeg ALDRI spår! Men jeg kan ta inn smerter og hvor folk har vondt. Da jeg koblet meg på deg i sta, kjente jeg selv på kroppen hvor smertene dine sitter. Men sikkert ikke like vondt som du kjenner det. (Også går det jo bort på meg når jeg kobler meg av, da) Merkelig følelse! :) Dette sier jeg som privatperson, ikke som klarsynt: Generelt synes jeg legene i Norge er litt for slappe - du må som mamma stå på for å få de undersøkelsene du/dere har krav på. Ikke gi opp. Stå på og få henne skikkelig undersøkt. Det er mest sannsynlig ikke noe, men det er mye bedre å finne ut det enn å finne ut for sent at det kanskje var noe annet!! Ikke gi dere! Det er jo også en ekstra psykisk belastning og bekymring for deg - og det er ikke bra nå som du er gravid. Hils fra meg og si det til legen(e). Bytt ev. sykehus/legekontor/lege! Det er fritt sykehusvalg her. I verste fall: gå til privat lege.

 

Jeg prøvde å koble meg på henne. Har hun mye vondt i hodet? Har lyst til å ta meg til hodet/øynene/ørene/øverste del av nesepartiet. Sprenger det der? Fikk også opp noe med blodet hennes. Er det for mye eller lite av noe... for tynt? Har hun blødd mye neseblod?

 

Angående bekkenet ditt er jeg litt usikker. Jeg tror du vil trenge litt tid på å trene deg opp etter fødsel, men får ikke opp noe reumatisk på deg. Men jeg kan godt sjekke det litt senere.

Hun har hatt vondt i hele kroppen og hode etter hun begynte å bedres. Synes det er rart når du sier det med blodet for dt jeg tror/ trodde det var er en sykdom som tetter igjen arterier mot hjerte. Kwasakis sundrom ( har sikkert ikke hørt noe om den sykdommen 😃)Men hun kan kanskje ha lavt jern også. Takk igjen 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...