Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

 

 

Hva vil skje i fremtiden min? Neste år?

Vil ikke si for mye, men hva skjer i nærmeste fremtid i livet mitt?

Kommer det flere unger en gang senere?

 

:)

 

 

:)

 

 

Dulter og dytter jeg også. ;) Synes dette er så spennende og er veldig nysgjerrig på fremtiden, så det er ikke meningen og mase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

Hva vil skje i fremtiden min? Neste år?

Vil ikke si for mye, men hva skjer i nærmeste fremtid i livet mitt?

Kommer det flere unger en gang senere?

 

:)

 

 

:)

 

 

Dulter og dytter jeg også. ;) Synes dette er så spennende og er veldig nysgjerrig på fremtiden, så det er ikke meningen og mase.

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna :-)

Lurer på om du får opp noen dato på når lille prinsessa kommer? Har menstermin 21Januar og OUL termin 31Januar, er første barnet og har vært gravid to ganger før men begge de var graviditet utenfor livmor :-(

 

Du har sett på meg en gang før, da fikk du opp en dato i November.

På forhånd takk :-D

Min dato: 110190

Samboer 041287

 

Får du opp noe annet? :)

Endret av lillja90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Har skrevet noen ganger her uten at du har sett meg. Prøver igjen:-) kan du se hva du får opp på meg?

Liker tråden din!:-)

 

Hei Kalia

 

Jeg har sett du har skrevet, og jeg har flere ganger prøvd å koble meg på deg. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke kommer helt på deg, for jeg føler at du er en veldig åpen person. Kanskje du har sterk intuisjon selv? Skulle ikke forundre meg om du driver med healing. Får inn mye energi i hendene dine. (Nå løsner det litt her, tror jeg! Må bare komme inn i energiene dine. Kanskje det er det det er - at du har så mye energier?)

Da jeg koblet meg på deg først i sta (måtte lage meg en kopp kaffe her og lot energiene dine surre rundt i hodet mitt), fikk jeg inn noe litt tungt. Som om du er trist for noe, har mye ansvar eller noe annet som kjennes tungt. Jeg er ikke helt sikker på hva dette tunge er. Tenkte først det var et savn etter en person du har kjent. Kan det være en bestefar som er død? Det kan jo også være savnet etter et (ufødt) barn. Men så dukket det med jobben opp nå. Er det noe som er vanskelig på jobben? Eller er det bare altfor mye å gjøre? Føler at det ligger mye på skuldrene dine og det kan godt hende du fysisk kjenner dette som vondt i nakke/skulder/rygg.

 

Ellers får jeg deg inn som en veldig positiv og sprudlende person som har mange rundt seg. Jeg får opp at det har vært mye nytt i livet ditt de siste 3 årene, og at det har roet seg en del nå. Kan være at du har hatt et brudd i fortid, men det skal jeg ikke si helt sikkert. Får inn 2 barn på deg. Ikke helt små (ikke babyer. 4-7 år gamle?) Får inn to jenter. Ligger et barn til i framtiden. Får opp dette barnet som gutt. Om det blir flere barn er jo selvfølgelig opp til dere å bestemme. Dette er bare det jeg får opp rundt deg i dag. Vi har fri vilje til å bestemme vår framtid selv :)

 

Jeg får opp en reise på deg etter jul. Har du tenkt deg til syden i februar/mars? Har lyst til å si Spania :) Danser du?

 

Tja... hva mer lurer du på?

 

Håper jeg har vært inne på noe du kjenner igjen her, og at jeg ikke er helt på bærtur :)

Hei og takk for svar:-) var en del der ja:-)

Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i det med healing.

Har vert sykemeldt et par mnd, i forbindelse med at jeg er gravid. Er i 50% nå! som fungerer bra.

Har et barn fra før, han er 13 år:-) var på ultralyd nylig, fikk da bekreftet denne lille i magen er ei jente:-) noe jeg var sikker på selv fra starten:-) alle tegn sa jente, også magefølelsen:-) så krysser fingrene for at hun kommer ut frisk og rask:-)

Hadde litt som skjedde for godt 3 år siden ja, et forhold tok slutt, men gikk inn i et nytt, med han som er den kommende barnefaren:-)

Har ønske om å reise til syden over nyttår, men kommer jo helt ann på formen. Danser ikke nå lenger, men har gått på swing tidligere, og liker å danse. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna31! Har i dag vært på utskrapning; mistet i uke 7 nå (såkalt "blighted ovum" (dvs morkakeanlegg uten synlig foster)...har aldri mistet før; vært gravid når jeg først ble det):-( Du har spådd meg tidligere at jeg blir gravid våren 2014, men kunne du vært snill og sett en gang til på meg? Kommer det virkelig til å gå bra...er jo naturlig nok blitt hakket mer engstelig...men håper jo så inderlig at vi lykkes? Mulig litt dumt spm, men blir jeg gravid tidlig eller seint på våren? Men det viktigste er om du kan se om ALT vil gå bra neste gang; at vi får et FRISKT barn? (min dato 180673, mannens 250174). Er jo litt lei meg for øyeblikket...:-(men prøver å se framover og være takknemlig for det jeg har:-) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

 

 

Åhj :-\ ble bare rot (måtte slette det jeg har skrevet fra før IgjeN, ville ikke virke så masete)

Hvis du ser noe på meg så setter jeg stor pris på om du har tid :) har også sendt pm :)

Da prøver jeg igjen :) er straks i uke 18 og nysgjerrig på alt du kan se om gravidiviteten og ellers om det er noe spennende :D

Mvh fisk

Dytt :)

Hei fisk :)

 

Jeg har ikke sett de andre innleggene (husker ikke hva du skrev), så tar bare utgangspunkt i det du skriver over.

 

Er du sikker på at det er bare en "gullfisk" i magen din? Får opp to på deg! Kan også være at du får to veldig tette? Jeg har jentefølelse på deg. Du må ikke være nervøs for at det

 

Jeg får opp at du har sterk intuisjon selv. Stemmer det? Har dere tenkt å reise i vinter? Får opp en sydentur. Det kan være at dere nettopp har vært på en ferie også. Den ligger tett opptil nåtiden, og jeg er ikke helt sikker på om den har vært eller kommer.

 

Får opp at du snart skal bli tante også! Det kommer en liten gutt i familien :)

 

Er det noe spesielt du ønsker at jeg skal se på?

Tusen takk for svar sanna :D

Jeg vil gjerne skrive videre på pm hvis det går bra?

Mvh fisk

;)

?

Det er ei jente på tur ja, men har ei som blir 2 år og er også fisk :) kanskje det er de to tette du ser!? Ser du flere??

"Du må ikke være nervøs for at det..." du skrev ikke ferdig?

Det har og blir ikke noe tur med oss i vinter, må prøve å få hus og hjem i stand først. -byggeprosjekt og mange rom skal pusses opp. (om vi ikke vinner i lotto og kommer hjem til et ferdig hus da kanskje det hadde blitt en tur ja) ;)

Så spennende, hvem skal få gutten? på min eller samboer sin side?

Du spurte om det er mer jeg vil du skal se på. Dette er noe forkortet så om du ser på pm så er det noen spm der :D

Mvh fisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har skrevet til deg en gang før men fikk ikke noe svar, men prøver å spørre igjen.

det har seg slik at jeg og min kjære ønsker oss veldig en liten en. vi hadde planlagt å begynne å prøve sommeren 2014. men så dukket en mulighet opp for oss begge da vi bestemte oss for å utsette. nå har det seg slik at jeg ikke fikk den muligheten alikevel og han reiser bort i et år. men vi ønsker fortsatt en liten en. og da siden jeg blir hjemme vil vi prøve alikevel.

 

men vi skjønner jo at ting går i mot oss.

 

Finner vi en løsning? når evt. blir vi gravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det er sikkert ikke så mange her inne som husker meg, men jeg pleide å spå en del her inne før under navnet Sanna28. Jeg har blitt litt eldre nå, så jeg fant ut at jeg måtte forandre litt på tallet ;)

 

Jeg har vært veldig opptatt med studier og jobb, og har rett og slett ikke hatt tid til å spå så mye de siste årene. Nå har jeg sommerferie og bedre tid, så da tenkte jeg å koble meg litt på igjen. Jeg bruker først og fremst intuisjon når jeg "spår", eller "ser/leser", som jeg heller liker å si. Jeg kan få opp bilder, følelser, ord, navn (ikke min sterkeste side, men jeg prøver!), årstall/datoer, steder osv. Jeg har jobbet litt med dyrekommunikasjon og søk etter dyr/personer/gjenstander. Jeg har pleid å være flink til å se kjønn, men det kan jo være flaks også :) Det blir jo stort sett enten gutt eller jente! :D Jeg bruker også tarotkort og andre kort innimellom, men det er mest for å bekrefte det jeg allerede senser. Eventuelt hvis det er en person jeg har vanskelig for å komme inn på.

Jeg er litt rusten nå, så jeg trenger prøvekaniner.

 

Husk: Gi meg SÅ LITE informasjon som mulig!! Jo mindre jeg vet, jo enklere blir det for meg å bruke BARE intuisjonen. Hvis jeg vet for mye, kobler jeg fort inn fantasien i stedet, og da blir det jo bare tull :) Det er mange som spør meg om jeg trenger fødselsdato, navn eller lignende, men det er ikke alltid nødvendig. Et navn er bedre enn dato for meg, men jeg kan også koble meg på nicket ditt. Jeg ser derfor ikke på Anonyme.

 

Av etiske grunner leser jeg ikke andre personer enn den personen som ber om å bli lest. Jeg kan ta kontakt med avdøde. Dersom den avdøde ikke ønsker å bli lest, vil jeg ikke få kontakt. Så enkelt er det :)

 

Noen som melder seg som prøvekanin? :)

Har mye å gjøre på jobb og privat før jul. Kommer sterkere tilbake i juleferien, tenker jeg :) Følg med på adventskalenderen i stedet for. Prøver å se på en person der hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Sanna :)

Ser du noe kjønn på meg? Skal på rutineultralyd i januar, termin juni 2014. :)

 

Gutt!

Spennende :) Gir tilbakemelding etter ultralyden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Som sagt takker jeg så mye for at du tok deg tid til og se hit et øyeblikk. For noen år siden ble jeg gravid. Jeg mistet dette og har siden tatt dette veldig så tungt. Legene sier at jeg aldri kan få barn på vanlig måte. Pga graviditet utenfor egglederen. Jeg tenker ganske ofte og ønsker veldig et nytt barn. Selv har jeg tre friske barn. Jeg er takknemlig for alt jeg har.

Ønsker meg veldig et nytt barn sammen min mann.

Hva ser dere ?

070382

 

Hvordan kommer dette året 2014 til og bli ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanna god jul:) har sendt deg to meld på innboks

svarte deg i den andre tråden. Spår ikke på PM. God jul til deg og dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hva vil skje i fremtiden min? Neste år?

Vil ikke si for mye, men hva skjer i nærmeste fremtid i livet mitt?

Kommer det flere unger en gang senere?

 

:)

 

 

:)

 

er dere samme person???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei igjenn :) du sa tidligere at du fikk opp 1 til kanskje.. Klarer du å se mer tydeligere nå på meg?

Jeg er født 290884

Han er født. 021285

 

Har ingen barn med samboer, mn håper sterkt at jeg vil få det en dag :)

 

Mvh lene

Dytter :)

 

Hei :) Jeg får opp at dette er et tema dere snakker om nå eller at temaet kommer opp i jula. Det blir mer og mer aktuelt for dere i 2014, og jeg tror du blir gravid til sommeren/høsten. Får opp en liten gutt. Feb/mars 2015. Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna31! Kunne du vært så snill og sett på meg? Jeg har nettopp mistet:-(...klarer jeg å bli gravid igjen snart? Tidlig el seint på våren 2014 (som du har spådd tidligere)? Vil det gå bra denne gangen, da? Er kjempeengstelig....ønsker deg en fin juletid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei.

Jeg ønsker veldig å bli spådd; ) lurer på om jeg er gravid. Eventuelt når? Gutt/jente?:) kan du si litt om fremtiden min?:)

Dytter litt:)
Dytter litt igjen:) håper du har tid til å svare:)
:)
dytter litt igjen:) river meg snart i håret. Syns det tar for lang tid før jeg kan ta test. Så hadde satt urolig stor pris på om du kan se litt på meg snart:) syns det er utrolig bra gjort av deg å bruke din fritid på dette. Tror nok mange setter utrolig stor pris på det:)
Dytter igjen:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har, som sagt tidligere her, tatt pause fra denne tråden. Sier ifra når jeg har energi til å se på dere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

Hei. Lurte på om du kunne se noe på meg?

Dytt dytt
Dytter mer jeg

Hei :)

 

Er du gravid nå...? Får opp tallet 8. Kan det stemme at du er rundt 8 uker på vei? Det kan også være en dato jeg får opp. Får opp ei lita jente på deg.

Er det noe spesielt du vil at jeg skal se på?

Jeg vet ikke om jeg er gravid.. Har hatt en liten blødning rundt da jeg venta mens... Hehe.. Klarer du å se mer om rundt det med baby og gravid? Ser du noe om jobb eller skole?

Tusen takk for svar!!

Huff nå føler jeg at jeg maser men dytter litt😊
Dult og dytt😊

Det viser seg at jeg har noe som spirer og gror i magen, men vet ikke hvor langt jeg er på vei... Klarer du å se noe ang det? Og hvordan denne graviditeten blir? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...