Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

Hei sanna :-) en liten oppdatering fra meg. Det stemte det du sa om at en annen dame rundt meg ble gravid. En god venninne fortalte meg nettopp at hun var blitt gravid.

Får du opp noe nytt rundt graviditeten min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sanna :-) en liten oppdatering fra meg. Det stemte det du sa om at en annen dame rundt meg ble gravid. En god venninne fortalte meg nettopp at hun var blitt gravid.

Får du opp noe nytt rundt graviditeten min?

Hei

Takk for tilbakemelding. Så hyggelig! Er det noe spesielt du vil at jeg skal se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sendt deg PM, vet ikke om beskjeder kommer frem om det er flere som har sendt?! :)

jeg får så mange PM, så jeg må bare fokusere på tråden. Det er mange her også. Til de som vil ha "privat" spåing, anbefaler jeg en betalingstjeneste. Det driver ikke jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei. Lurte på om du kunne se noe på meg?

Dytt dytt
Dytter mer jeg

 

Hei :)

 

Er du gravid nå...? Får opp tallet 8. Kan det stemme at du er rundt 8 uker på vei? Det kan også være en dato jeg får opp. Får opp ei lita jente på deg.

Er det noe spesielt du vil at jeg skal se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fin fremtid

 

Har sendt deg PM, vet ikke om beskjeder kommer frem om det er flere som har sendt?! :)

 

jeg får så mange PM, så jeg må bare fokusere på tråden. Det er mange her også. Til de som vil ha "privat" spåing, anbefaler jeg en betalingstjeneste. Det driver ikke jeg med.

Ikke noe problem, bare kom på litt ting og svarte på spørsmålet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-) lurer på om det er mulig å se om jeg har eggløsning eller om jeg må ha hjelp til å bli gravid? Er prøvere og venter i spenning. Ser du noe mer fremover for meg? Når blir jeg evt gravid, kjønn og hvor mange? Født 150779

Hei :) Jeg får opp at det går litt "tregt" med eggene dine. Kan det være noe med tette eggledere el.l.? Får opp at eggene på en måte ikke kommer fram dit de skal mens de er friske og fine. Tror kanskje det blir litt hjelp på dere, men det kan også hende det plutselig klaffer en måned!! Får opp en gutt på dere. Tror det også kan ligge en gutt til på dere i framtiden. Får opp 2014/2015-barn. (enten på slutten av året eller begynnelsen av 15)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Har sendt deg PM, vet ikke om beskjeder kommer frem om det er flere som har sendt?! :)

jeg får så mange PM, så jeg må bare fokusere på tråden. Det er mange her også. Til de som vil ha "privat" spåing, anbefaler jeg en betalingstjeneste. Det driver ikke jeg med.

Ikke noe problem, bare kom på litt ting og svarte på spørsmålet ditt :)

 

Skal kikke på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, så spennende. Prøver å bli gravid, ser du noe rundt dette? :)

Spør igjen :)

 

:)

Endret av Fru.Frøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

Er du fortsatt her inne? 

Jeg: 180177.

 

Lurer på hvor mange barn jeg ender opp med?

Og kan du se noe i forhold til jobb og studier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Kan du prøve og spå meg, se om du ser noe? :)

Kan nevne at jeg er gravid :)

Hei

 

Jeg får opp 2 jenter og en gutt på deg. Tenkte først at du har to jenter, men nå ble jeg litt usikker på om du kanskje har jente og gutt fra før av. Får opp 5 og 3. Kan det være sånn ca. alder på de to du har? Får opp april på deg. Det er i alle fall ganske varmt og fint i været når du føder. Er det noe spesielt du ønsker at jeg skal se på? Er det noe med bilen deres..? Fikk plutselig opp noe rundt bil. Har dere snakket om å bytte bil, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Sendte en pm til deg, men kanskje du vil heller se her? Skrev litt mer omfattende på pm, men gjør det veldig enkelt her.

Når ser du graviditet, og kjønn?

 

F: 22.05.89

 

På forhånd takk :)

 

 

 

 

Dytter denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei :)

Kan du prøve og spå meg, se om du ser noe? :)

Kan nevne at jeg er gravid :)

Hei

 

Jeg får opp 2 jenter og en gutt på deg. Tenkte først at du har to jenter, men nå ble jeg litt usikker på om du kanskje har jente og gutt fra før av. Får opp 5 og 3. Kan det være sånn ca. alder på de to du har? Får opp april på deg. Det er i alle fall ganske varmt og fint i været når du føder. Er det noe spesielt du ønsker at jeg skal se på? Er det noe med bilen deres..? Fikk plutselig opp noe rundt bil. Har dere snakket om å bytte bil, kanskje?

 

Fikk frysninger her :)

Har gutt og jente, med to år mellom ( de er nå 7 og 9) svangerskapet hitill ligner veldig på sist jeg bar jente (vet fremdeles ikke hva det er) har termin 1 juli, men har født før termin med begge tidligere..

Og bilen står på verksted, for 2. gang på en uke, så i mitt stille sinn vil jeg selge den, hehe :)

 

Er spent på om flytting går fint ( bygger nå), er redd for å ikke føle meg "hjemme" der, om man kan se det?Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei!husker deg godt her jeg også....vil du se på meg?får jeg flere barn?født 28.04.82

ser ut som du har hoppet over meg....
håper du har tid til meg også snart
prøver igjen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei sanna :-) en liten oppdatering fra meg. Det stemte det du sa om at en annen dame rundt meg ble gravid. En god venninne fortalte meg nettopp at hun var blitt gravid.

Får du opp noe nytt rundt graviditeten min?

Hei

Takk for tilbakemelding. Så hyggelig! Er det noe spesielt du vil at jeg skal se på?

Bare sånn generelt egentlig. Kommer jeg til å få en tøff fødsel? Komplikasjoner? Noe jeg bør passe på feks? Alt du får inn tas i mot med stor takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei. Lurte på om du kunne se noe på meg?

Dytt dytt
Dytter mer jeg

Hei :)

 

Er du gravid nå...? Får opp tallet 8. Kan det stemme at du er rundt 8 uker på vei? Det kan også være en dato jeg får opp. Får opp ei lita jente på deg.

Er det noe spesielt du vil at jeg skal se på?

Jeg vet ikke om jeg er gravid.. Har hatt en liten blødning rundt da jeg venta mens... Hehe.. Klarer du å se mer om rundt det med baby og gravid? Ser du noe om jobb eller skole?

Tusen takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg ønsker veldig å bli spådd; ) lurer på om jeg er gravid. Eventuelt når? Gutt/jente?:) kan du si litt om fremtiden min?:)

Dytter litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei :)

Kan du prøve og spå meg, se om du ser noe? :)

Kan nevne at jeg er gravid :)

Hei

 

Jeg får opp 2 jenter og en gutt på deg. Tenkte først at du har to jenter, men nå ble jeg litt usikker på om du kanskje har jente og gutt fra før av. Får opp 5 og 3. Kan det være sånn ca. alder på de to du har? Får opp april på deg. Det er i alle fall ganske varmt og fint i været når du føder. Er det noe spesielt du ønsker at jeg skal se på? Er det noe med bilen deres..? Fikk plutselig opp noe rundt bil. Har dere snakket om å bytte bil, kanskje?

 

Fikk frysninger her :)

Har gutt og jente, med to år mellom ( de er nå 7 og 9) svangerskapet hitill ligner veldig på sist jeg bar jente (vet fremdeles ikke hva det er) har termin 1 juli, men har født før termin med begge tidligere..

Og bilen står på verksted, for 2. gang på en uke, så i mitt stille sinn vil jeg selge den, hehe :)

 

Er spent på om flytting går fint ( bygger nå), er redd for å ikke føle meg "hjemme" der, om man kan se det?Tusen takk :)

 

Ahh... fikk tydelig opp at det er to år mellom de to du har nå, ja. Men så dem som litt mindre enn de er.

Fikk lyst til å skrive "forbaska bil", da jeg skrev det om bilen. Skjønner at du vil selge den :D Tror dere beholder den en stund, men det blir salg i løpet av 2014. Er den rød? Får inn en sølvgrå eller lys bil på dere senere. Litt større type. Du kommer til å sitte høyere i den. Den dere har nå får jeg inn som mer "lang" (stasjonsvogn?). Får inn at dette er en bil nr. 2. Stemmer det?

 

Fikk inn varme rundt deg, men hadde mer følelse av vår enn sommer, så bommet litt på måneden. Tror det blir juni-barn på deg, da. Får inn et 7-tall, men er usikker på om det er 17. eller 27. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Åhj :-\ ble bare rot (måtte slette det jeg har skrevet fra før IgjeN, ville ikke virke så masete)

Hvis du ser noe på meg så setter jeg stor pris på om du har tid :) har også sendt pm :)

Da prøver jeg igjen :) er straks i uke 18 og nysgjerrig på alt du kan se om gravidiviteten og ellers om det er noe spennende :D

Mvh fisk

Dytt :)

Hei fisk :)

 

Jeg har ikke sett de andre innleggene (husker ikke hva du skrev), så tar bare utgangspunkt i det du skriver over.

 

Er du sikker på at det er bare en "gullfisk" i magen din? Får opp to på deg! Kan også være at du får to veldig tette? Jeg har jentefølelse på deg. Du må ikke være nervøs for at det

 

Jeg får opp at du har sterk intuisjon selv. Stemmer det? Har dere tenkt å reise i vinter? Får opp en sydentur. Det kan være at dere nettopp har vært på en ferie også. Den ligger tett opptil nåtiden, og jeg er ikke helt sikker på om den har vært eller kommer.

 

Får opp at du snart skal bli tante også! Det kommer en liten gutt i familien :)

 

Er det noe spesielt du ønsker at jeg skal se på?

Tusen takk for svar sanna :D

Jeg vil gjerne skrive videre på pm hvis det går bra?

Mvh fisk

;)

?

 

Det er ei jente på tur ja, men har ei som blir 2 år og er også fisk :) kanskje det er de to tette du ser!? Ser du flere??

"Du må ikke være nervøs for at det..." du skrev ikke ferdig?

Det har og blir ikke noe tur med oss i vinter, må prøve å få hus og hjem i stand først. -byggeprosjekt og mange rom skal pusses opp. (om vi ikke vinner i lotto og kommer hjem til et ferdig hus da kanskje det hadde blitt en tur ja) ;)

Så spennende, hvem skal få gutten? på min eller samboer sin side?

Du spurte om det er mer jeg vil du skal se på. Dette er noe forkortet så om du ser på pm så er det noen spm der :D

 

Mvh fisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei:) håper du har tid til litt spåing... hvordan er livet om 2-3 år? Familiesituasjon, karriere?

Hei :) Jeg skal se hva jeg får opp på deg. Jeg har en del løse tråder akkurat nå, men det kan være fordi jeg er litt trøtt. Dytt på spørsmålet hvis det havner langt bak og jeg glemmer å svare deg. Hverdagene går så fort, så det kan hende jeg må svare deg til helga.
Dytter litt på denne:) og håper du har tid snart:)

Hei:) venter i spenning:) håper du har tid snart!

Håper du snart har tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...