Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

hei !

 

ser du svarer litt nå, tror min har falt langt bak igjen..Så jeg prøver igjen jeg ;

 

Vil du se på meg ang kjærlighet ? hadde blitt veldig glad :D

Hei :)

 

Får opp at det ligger mye kjærlighet rundt deg! :) Det som kommer til meg er at det er "unødvendig for deg å spørre - for du har det du trenger i livet ditt nå". Har du ikke kjæreste/samboer/partner nå? Får deg opp med en mann rundt deg, men at det kanskje er litt smårusk/dødt i kjærlighetslivet... Kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

 

Hei

 

Det er sikkert ikke så mange her inne som husker meg, men jeg pleide å spå en del her inne før under navnet Sanna28. Jeg har blitt litt eldre nå, så jeg fant ut at jeg måtte forandre litt på tallet ;)

 

Jeg har vært veldig opptatt med studier og jobb, og har rett og slett ikke hatt tid til å spå så mye de siste årene. Nå har jeg sommerferie og bedre tid, så da tenkte jeg å koble meg litt på igjen. Jeg bruker først og fremst intuisjon når jeg "spår", eller "ser/leser", som jeg heller liker å si. Jeg kan få opp bilder, følelser, ord, navn (ikke min sterkeste side, men jeg prøver!), årstall/datoer, steder osv. Jeg har jobbet litt med dyrekommunikasjon og søk etter dyr/personer/gjenstander. Jeg har pleid å være flink til å se kjønn, men det kan jo være flaks også :) Det blir jo stort sett enten gutt eller jente! :D Jeg bruker også tarotkort og andre kort innimellom, men det er mest for å bekrefte det jeg allerede senser. Eventuelt hvis det er en person jeg har vanskelig for å komme inn på.

Jeg er litt rusten nå, så jeg trenger prøvekaniner.

 

Husk: Gi meg SÅ LITE informasjon som mulig!! Jo mindre jeg vet, jo enklere blir det for meg å bruke BARE intuisjonen. Hvis jeg vet for mye, kobler jeg fort inn fantasien i stedet, og da blir det jo bare tull :) Det er mange som spør meg om jeg trenger fødselsdato, navn eller lignende, men det er ikke alltid nødvendig. Et navn er bedre enn dato for meg, men jeg kan også koble meg på nicket ditt. Jeg ser derfor ikke på Anonyme.

 

Av etiske grunner leser jeg ikke andre personer enn den personen som ber om å bli lest. Jeg kan ta kontakt med avdøde. Dersom den avdøde ikke ønsker å bli lest, vil jeg ikke få kontakt. Så enkelt er det :)

 

Noen som melder seg som prøvekanin? :)

 

Jeg husker deg! :D

Du pleide å ha gode svar ;)

 

Så, hvor mange barn får jeg da? Og hvilke kjønn?

Har 1 sønn født i 2010. Er ikke sammen med barnefar.

 

Sammen med en mann født 11.07.87. Er dette mannen jeg skal være med?

 

Jeg er selv født 11.10.88

 

ÅH så spent :)

 

Jeg har også noen spørsmål om utdanning, men du kan ta dette først.

Evt hvis du får opp noen generelle greier.

 

 

Dytte :D

 

Hei

 

Jeg får opp en del rundt deg, men jeg må sortere tankene litt nå. Jeg får opp at du og den mannen du er sammen med nå får barn sammen. Har han et barn fra før av også?

 

Får deg opp i studier denne høsten eller neste år. Får opp et studie på 3 år. Du tar muligens en pause pga. graviditet. Får opp at du er ferdig om ca. 5 år.

 

Får opp ny bolig med deg, han du er sammen med og barna deres.

 

Jeg får opp 5 barn i huset. 3 felles?

 

Skal se hva annet som dukker opp her i løpet av kvelden :)

 

 

 

Wow :P

 

Han har ikke et barn fra før. Han var involvert i en sak hvor en jente ble gravid, og han var muligens far. Det viste seg å være en annen sitt barn.

 

Jeg tar opp noen fag denne høsten, og satser på utdanning neste høst. Jeg sliter med lærevansker i et bestemt fag, så jeg HÅPER så inderlig at jeg klarer å komme inn på universitet eller høyskole neste høst. Alt avhenger av om jeg endelig klarer å bestå dette faget jeg sliter med.

Jeg er tallblind ( dyskalkuli) og har slitt med å bestå matte i årevis. 

Men forhåpentligvis stemmer det at jeg studerer neste høst. Jeg vipper veldig frem og tilbake på hva jeg skal studere. 

 

Jeg bor i en bolig nå, men skal etter planen flytte ut etter nyttår. Jeg vet ikke hvor jeg skal bo, jeg har kun leiekontrakt for ett år i dette huset. Så hvor jeg ender boligmessig, er veldig uvisst. Og litt skremmende, ettersom jeg ikke vet hvor jeg ender opp med å bo.

Han er fra Danmark. Vi vet enda ikke om vi ender i Norge eller i Danmark.

 

5 barn? Jøsses. Det blir travle greier. Foreløpig er det kun 1 barn i huset. Jeg ønsker 2 til, og han ønsker kun 1 til. ( Håper han blir med på en tredje :P )

 

Så dette neste barnet kommer innen de neste 5 år altså?

 

Takk for at du er så snill og ser på meg! Du er så god!!!

 

 

 

DYTT :D

 

Hei :)

 

Det kan hende jeg tar feil mht. antall barn. Fikk opp at han hadde barn fra før av, men det hadde han ikke. Jeg tror helt sikkert dere skal igjennom 2 graviditeter sammen. Den siste kan hende blir tvillinger (men ikke si det til ham - da er det ikke sikkert han blir med på å prøve på nr. 2!! Hehe...!)

Hvordan gikk det med eksamen? Har du startet på studier? jeg får mest inn jobb på deg nå. Får sterk følelse av at du må lære deg de danske tallene ;) Altså flytting til Danmark. Får inn februar neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna...

 

Kunne du sett på meg...?

Fødselen nærmer seg..., iallfall terminen(30nov). Ser du noe rundt denne?

Hvordan vil ting være i etterkant?

 

Videre....vil jeg være "fornøyd" med de tre barna jeg får? Eller kjører vi på igjen? Vet jeg bestemmer det selv;)

 

Klem fra Aina

 

Ps. Min gode snille farmor døde i juni, får/har du mulighet til å få kontakt med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hei !

 

ser du svarer litt nå, tror min har falt langt bak igjen..Så jeg prøver igjen jeg ;

 

Vil du se på meg ang kjærlighet ? hadde blitt veldig glad :D

Hei :)

Får opp at det ligger mye kjærlighet rundt deg! :) Det som kommer til meg er at det er "unødvendig for deg å spørre - for du har det du trenger i livet ditt nå". Har du ikke kjæreste/samboer/partner nå? Får deg opp med en mann rundt deg, men at det kanskje er litt smårusk/dødt i kjærlighetslivet... Kan det stemme?

 

 

Takk for svar:)

Det stemmer vel det, meg og pappaen til babyen jeg har i magen er ikke sammen nå lenger.. Får se hvordan forholdet vårt blir fremover, men ser ut til at vi ikke blir noe mer enn venner!! (litt komplisert)...

.Jeg har heller ikke plass til/tid til noen kjæreste akkurat nå, da jeg som sagt venter et barn med en mann og først og fremst skal ta meg av henne....

MEN lurer jo veldig på om "alt håp er ute" etter det, redd for at jeg har for mye bagasje evt... men ser kanskje ut som det ikke er helt utelukket...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

hei !

 

ser du svarer litt nå, tror min har falt langt bak igjen..Så jeg prøver igjen jeg ;

 

Vil du se på meg ang kjærlighet ? hadde blitt veldig glad :D

Hei :)

Får opp at det ligger mye kjærlighet rundt deg! :) Det som kommer til meg er at det er "unødvendig for deg å spørre - for du har det du trenger i livet ditt nå". Har du ikke kjæreste/samboer/partner nå? Får deg opp med en mann rundt deg, men at det kanskje er litt smårusk/dødt i kjærlighetslivet... Kan det stemme?

 

 

Takk for svar:)

Det stemmer vel det, meg og pappaen til babyen jeg har i magen er ikke sammen nå lenger.. Får se hvordan forholdet vårt blir fremover, men ser ut til at vi ikke blir noe mer enn venner!! (litt komplisert)...

.Jeg har heller ikke plass til/tid til noen kjæreste akkurat nå, da jeg som sagt venter et barn med en mann og først og fremst skal ta meg av henne....

MEN lurer jo veldig på om "alt håp er ute" etter det, redd for at jeg har for mye bagasje evt... men ser kanskje ut som det ikke er helt utelukket...? :)

 

Hei :)

Alt håp er absolutt ikke ute!! Husk at du aldri må gi opp! Hvis det er noe du ønsker i livet ditt, og du er åpen for det, så dukker han opp når tiden er inne for det. Ser det ligger en mann for deg om ca. 2 år. Masse lykke til med alt! <3 Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei :)

 

Syns du fortejener ros! Har lese gjennom alle sidene her no, og må sei eg er imponert over kor mykje rett du har hatt :)

 

Eg kan med glede vere prøvekanin viss du treng, så eg skriv ingen info her, så kan du sjå om du får opp noko på meg frå fortid, notid eller framtid.

 

Einaste konkrete spm eg har er heilt for moro skuld.. Har termin i november, kan du sjå ein dato (termin eller helst dato for fødsel) ? (avslørar naturleg nok graviditet, men men ;) ) :)

 

Med venleg helsing :)

Hei 

Så hyggelig at du har tatt deg tid til å kikke gjennom tråden :)

 

Du er gravid, ja. Tenkte det da du startet å skrive, men trodde ikke du hadde kommet såpass langt i graviditeten. November, ja... Fikk intuitivt opp 17. men så dukket 14. opp også... Er en av disse datoene termindato? Blir det gutt? Jeg får opp at det er barn nummer to. Har lyst til å si at du har en gutt fra før av også. Får inn mye maskulint rundt deg. Får inn at resten av svangerskapet går helt fint. Alt er normalt. Pass på beina dine. Har du litt vann i beina? Får inn spesielt høyre fot/bein. "Sovner" det litt om natta? Får inn at fødsel starter om kvelden/natta. Ser dere kjører bil til sykehuset - og da er det mørkt rundt dere. Har dere et stykke til nærmeste sykehus? Rundt fødselen fikk jeg plutselig inn ei dame på sykehuset som du kjenner! Kan det stemme at du kjenner noen som jobber på fødeavdelingen? Får henne inn som ikke så høy/middels høy (160-165), litt mørkt hår (kort pasje) og med litt markerte briller. Får henne inn i 50-årene, men hun ser ung ut for alderen. Kan det være mora til ei venninne av deg, ei i familien din el.l?

 

Jeg får deg opp i en god og stabil jobb. Jeg tror du trives godt, men jeg ser forandringer rundt deg de nærmeste årene. Men det blir ikke noe før du er tilbake igjen etter permisjon. Kan det være snakk om å flytte arbeidsstedet til nye lokaler? Får en følelse av at du blir i samme firma, men at det blir et nytt sted. Det kan også være at du bytter avdeling el.l.

Jeg får opp et lyst hus rundt deg. Vil tro det er hvitt/grått eller lyst gult. Ser det som frittstående med en garasje. Det er snakk om noe graveabeid utenfor der til våren. Noe med rør eller drenering...? Får opp noen diskusjoner rundt dette og hvordan det skal gjøres osv. Det kommer til å gå helt fint :) Blir litt rot mens det står på, men er nødvendig. Får opp en mørk, litt stor bil. Har dere snakket om å kjøpe ny bil før vinteren/babyen kommer?

Jeg får inn ei anna dame rundt deg som også er gravid. Vil si søster, men det kan også være svigerinne. Hun får jente til våren. Kan det stemme?

Er mannen/samboeren din en del ute og reiser i jobbsammenheng? Får ham opp mye på farta. Kan være at han pendler et stykke til jobb eller at han reiser litt i jobben? Det er noe rundt en reise du bekymrer deg litt over, ser jeg. Kan det være en jobbreise han må på rundt fødselen eller noen uker etter termin? Får opp at du blir alene i en periode, men at du har noen hos deg. Mamma, kanskje?

Jeg får opp at du skal begynne med noe nytt. Skal du gå på et kurs eller har du skaffet deg en ny hobby? Jeg får inn at dette er veldig positivt for deg. Vil tro det er noe kreativt. Foto, håndarbeid/søm el.l.

Jeg får inn mye musikk rundt deg. Jeg får lyst til å danse :D Som om det er full disco når du er hjemme alene eller gjør husarbeid. Er dette noe du kjenner igjen?

 

Jeg har ei dame som står og "prikker" meg på skulderen her. Hun er lita, litt krumbøyd og har håret strøket litt bakover. Jeg vil si hun er bestemorgenerasjon eller eldre, men jeg tror ikke hun er bestemora di. Jeg har følelsen av at begge bestemødrene dine er i live. Kan det være ei grandtante? Får følelsen av at vi skal litt ut på landet. Hun hadde 7 barn, sier hun! Hun er med deg og passer på deg og babyen. "Dette er ingenting, sier hun. Det var verre før!" Hun er humoristisk, men også litt skarp. En person som gir masse kjærlighet, men som man også har respekt for. Mannen drev med fiske og døde tidlig. Hun måtte greie seg selv. Har lyst til å si et navn på A... Anna, Astrid, Agnes, Aslaug el.l. Jeg får også inn en I. Fars tante får jeg inn nå. Det er ikke sikkert du har møtt denne personen (ev. at du bare var jentungen da du møtte henne). "Det finnes et bilde av meg hos bestemora di", sier hun. "Da var jeg ung og vakker." Hun hadde litt spesiell nese. Den likte jeg aldri, sier hun. Bildet er tatt hos fotograf "i byen". Hun hadde hatt (litt sånn på snei) og ei fin drakt. Tror det er fra før hun giftet seg. Hun hadde en stilling i byen en periode før hun ble husmor.

Kan dette stemme med en person i familien din...?

 

 

 

Skal vi se... tror det var det jeg fikk inn i første omgang. Er det noe spesielt du ønsker jeg skal se på?

 

 

Takk for svar, artig å lese! :)

 

Har termin 8.november, og har følelse på at babyen kjem 14, pga overtid i fyste svangerskap. 17.november vil eg ikkje ha babyen, for då har svigerfar bursdag ;) Barnet frå før og det i magen er jente, men mogleg du har følt gut fordi eg absolutt ikkje ville ha gut grunna familiære omstendigheiter.

 

Slit med åreknutar og hevelse i beina, men dette er i venstre fot, ikkje høgre. Slit derimot med krampe i høgre fot, så kan stemme litt.

 

Bur 15 min frå sjukehuset, så me tenkjer taxi denne gongen òg. Forøvrig veit eg ikkje om kjentsfolk på sjukehuset, men kan godt hende det jobbar nokon der som eg ikkje er klar over.

 

Jobbmessig stemmer halvveges; eg har stabil jobb, men trivselen er opp og ned. Greie kollegaar, men ikkje så grei "kundemasse". Har komme inn på skule, men måtte utsetje skulegangen då eg oppdaga lille i magen.

 

Huset forstår eg ikkje kva kan vere, då eg diverre bur i blokk, og sikkert vert buande her lenge. Mørk, halvstor bil (skoda) har me, så skal ikkje byte denne ut.

 

Verken søstra mi eller svigerinna mi er gravide (men, håpar at sistnemnde snart kjem i gang ;) ), men eg har ei nær veninne som får ei jente i februar.

 

Sambuaren min reiser litt i jobben, men skal ikkje noko rundt termin. Men, eg kvir meg til å reise til jul, viss me skal til familie, så kan vere du plukka opp litt der..

 

Kjenner meg att i hobbyen, då eg har byrja litt med håndarbeid/sying/strikking, og musikk/dansing er viktig for både meg og familien, så det stemde bra.

 

Denne dama som prikkar deg på skuldera kjenner eg ikkje att, men i forhald til at du skriv det kan vere tanta til min far, har eg 2 alternativ, men ingen av dei har 7 barn, men er i store syskenflokkar. Namnet Aslaug stemmer forøvrig med namnet til oldemor mi.

 

Utanom dette hadde det vore moro å vite om du ser fleire barn i framtida mi , og om du ser meir er det spennande å få vite:)

Endret av Sivza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hei! Hva må til for at jeg skal få ønske mitt om en graviditet oppfylt? Og når vil det skje? Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til dette.

Hei :)

 

Får dere noe hjelp for å bli gravide? Får opp at det ikke skjer helt av seg selv, men dere må ikke gi opp for det. Det kommer en liten gutt til dere - og så ei lita jente. Tror gutten er der innen 2 år. Jenta kommer innen 4-5 år. Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

Tusen takk for svar. Ja, det stemmer at vi har oppsøkt hjelp. Vi har prøvd naturlig i ca 1,5 år og jeg har nylig vært igjennom en lapraskopi det de ikke fant noenting galt. Nå går jeg på alternativ behandling, nærmere bestemt fotsoneterapi & øre akupunktur. Mannen er også helt frisk, men skal starte med fotsoneterapi han også. Vi håper denne behandlingen vil hjelpe, hvis ikke blir det prøverør. Er det kanskje det du sikter til når du skriver at barnet ikke kommer helt av seg selv?

 

Igjen, tusen takk for at du gav meg videre håp. Det trenger jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei! Hva må til for at jeg skal få ønske mitt om en graviditet oppfylt? Og når vil det skje? Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til dette.

Hei :)

 

Får dere noe hjelp for å bli gravide? Får opp at det ikke skjer helt av seg selv, men dere må ikke gi opp for det. Det kommer en liten gutt til dere - og så ei lita jente. Tror gutten er der innen 2 år. Jenta kommer innen 4-5 år. Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

Tusen takk for svar. Ja, det stemmer at vi har oppsøkt hjelp. Vi har prøvd naturlig i ca 1,5 år og jeg har nylig vært igjennom en lapraskopi det de ikke fant noenting galt. Nå går jeg på alternativ behandling, nærmere bestemt fotsoneterapi & øre akupunktur. Mannen er også helt frisk, men skal starte med fotsoneterapi han også. Vi håper denne behandlingen vil hjelpe, hvis ikke blir det prøverør. Er det kanskje det du sikter til når du skriver at barnet ikke kommer helt av seg selv?

 

Igjen, tusen takk for at du gav meg videre håp. Det trenger jeg.

 

Fotsoneterapi og øreakupunktur har jeg stor tro på! Det kan hende det er "bare" det som skal til :) Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei! Hva må til for at jeg skal få ønske mitt om en graviditet oppfylt? Og når vil det skje? Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til dette.

 

Hei :)

Får dere noe hjelp for å bli gravide? Får opp at det ikke skjer helt av seg selv, men dere må ikke gi opp for det. Det kommer en liten gutt til dere - og så ei lita jente. Tror gutten er der innen 2 år. Jenta kommer innen 4-5 år. Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

Tusen takk for svar. Ja, det stemmer at vi har oppsøkt hjelp. Vi har prøvd naturlig i ca 1,5 år og jeg har nylig vært igjennom en lapraskopi det de ikke fant noenting galt. Nå går jeg på alternativ behandling, nærmere bestemt fotsoneterapi & øre akupunktur. Mannen er også helt frisk, men skal starte med fotsoneterapi han også. Vi håper denne behandlingen vil hjelpe, hvis ikke blir det prøverør. Er det kanskje det du sikter til når du skriver at barnet ikke kommer helt av seg selv?

Igjen, tusen takk for at du gav meg videre håp. Det trenger jeg.

Fotsoneterapi og øreakupunktur har jeg stor tro på! Det kan hende det er "bare" det som skal til :) Masse lykke til!

Ja, jeg har troen på behandlingen jeg også. I tillegg så skal jeg starte på pergo i neste mnd. Så håper så inderlig at det kommer en spire i magen min snart. Jeg skal holde deg oppdatert. :-) Tusen takk for raskt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna! Føler jeg maser litt, men kunne du vært snill og sett en gang til (180673)? Vil barnet være friskt,vil alt gå bra? Risikerer jeg svangerskapsdiabetes denne gangen, har nemlig hatt litt høye blodsukkerverdier under de to forrige graviditetene? Takker deg masse på forhånd! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sanna!

Mener jeg skrev til deg på pm, men kanskje du ser her? Lurer på hva du kan se ang graviditet, kjønn på barn, hvor mange, kanskje litt generelt om livet og fremtiden? Født 201278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Hei

 

Det er sikkert ikke så mange her inne som husker meg, men jeg pleide å spå en del her inne før under navnet Sanna28. Jeg har blitt litt eldre nå, så jeg fant ut at jeg måtte forandre litt på tallet ;)

 

Jeg har vært veldig opptatt med studier og jobb, og har rett og slett ikke hatt tid til å spå så mye de siste årene. Nå har jeg sommerferie og bedre tid, så da tenkte jeg å koble meg litt på igjen. Jeg bruker først og fremst intuisjon når jeg "spår", eller "ser/leser", som jeg heller liker å si. Jeg kan få opp bilder, følelser, ord, navn (ikke min sterkeste side, men jeg prøver!), årstall/datoer, steder osv. Jeg har jobbet litt med dyrekommunikasjon og søk etter dyr/personer/gjenstander. Jeg har pleid å være flink til å se kjønn, men det kan jo være flaks også :) Det blir jo stort sett enten gutt eller jente! :D Jeg bruker også tarotkort og andre kort innimellom, men det er mest for å bekrefte det jeg allerede senser. Eventuelt hvis det er en person jeg har vanskelig for å komme inn på.

Jeg er litt rusten nå, så jeg trenger prøvekaniner.

 

Husk: Gi meg SÅ LITE informasjon som mulig!! Jo mindre jeg vet, jo enklere blir det for meg å bruke BARE intuisjonen. Hvis jeg vet for mye, kobler jeg fort inn fantasien i stedet, og da blir det jo bare tull :) Det er mange som spør meg om jeg trenger fødselsdato, navn eller lignende, men det er ikke alltid nødvendig. Et navn er bedre enn dato for meg, men jeg kan også koble meg på nicket ditt. Jeg ser derfor ikke på Anonyme.

 

Av etiske grunner leser jeg ikke andre personer enn den personen som ber om å bli lest. Jeg kan ta kontakt med avdøde. Dersom den avdøde ikke ønsker å bli lest, vil jeg ikke få kontakt. Så enkelt er det :)

 

Noen som melder seg som prøvekanin? :)

 

Jeg husker deg! :D

Du pleide å ha gode svar ;)

 

Så, hvor mange barn får jeg da? Og hvilke kjønn?

Har 1 sønn født i 2010. Er ikke sammen med barnefar.

 

Sammen med en mann født 11.07.87. Er dette mannen jeg skal være med?

 

Jeg er selv født 11.10.88

 

ÅH så spent :)

 

Jeg har også noen spørsmål om utdanning, men du kan ta dette først.

Evt hvis du får opp noen generelle greier.

 

 

Dytte :D

 

Hei

 

Jeg får opp en del rundt deg, men jeg må sortere tankene litt nå. Jeg får opp at du og den mannen du er sammen med nå får barn sammen. Har han et barn fra før av også?

 

Får deg opp i studier denne høsten eller neste år. Får opp et studie på 3 år. Du tar muligens en pause pga. graviditet. Får opp at du er ferdig om ca. 5 år.

 

Får opp ny bolig med deg, han du er sammen med og barna deres.

 

Jeg får opp 5 barn i huset. 3 felles?

 

Skal se hva annet som dukker opp her i løpet av kvelden :)

 

 

 

Wow :P

 

Han har ikke et barn fra før. Han var involvert i en sak hvor en jente ble gravid, og han var muligens far. Det viste seg å være en annen sitt barn.

 

Jeg tar opp noen fag denne høsten, og satser på utdanning neste høst. Jeg sliter med lærevansker i et bestemt fag, så jeg HÅPER så inderlig at jeg klarer å komme inn på universitet eller høyskole neste høst. Alt avhenger av om jeg endelig klarer å bestå dette faget jeg sliter med.

Jeg er tallblind ( dyskalkuli) og har slitt med å bestå matte i årevis. 

Men forhåpentligvis stemmer det at jeg studerer neste høst. Jeg vipper veldig frem og tilbake på hva jeg skal studere. 

 

Jeg bor i en bolig nå, men skal etter planen flytte ut etter nyttår. Jeg vet ikke hvor jeg skal bo, jeg har kun leiekontrakt for ett år i dette huset. Så hvor jeg ender boligmessig, er veldig uvisst. Og litt skremmende, ettersom jeg ikke vet hvor jeg ender opp med å bo.

Han er fra Danmark. Vi vet enda ikke om vi ender i Norge eller i Danmark.

 

5 barn? Jøsses. Det blir travle greier. Foreløpig er det kun 1 barn i huset. Jeg ønsker 2 til, og han ønsker kun 1 til. ( Håper han blir med på en tredje :P )

 

Så dette neste barnet kommer innen de neste 5 år altså?

 

Takk for at du er så snill og ser på meg! Du er så god!!!

 

 

 

DYTT :D

 

Hei :)

 

Det kan hende jeg tar feil mht. antall barn. Fikk opp at han hadde barn fra før av, men det hadde han ikke. Jeg tror helt sikkert dere skal igjennom 2 graviditeter sammen. Den siste kan hende blir tvillinger (men ikke si det til ham - da er det ikke sikkert han blir med på å prøve på nr. 2!! Hehe...!)

Hvordan gikk det med eksamen? Har du startet på studier? jeg får mest inn jobb på deg nå. Får sterk følelse av at du må lære deg de danske tallene ;) Altså flytting til Danmark. Får inn februar neste år.

 

 

Hehe morsomt at du sier det!

For jeg har som sagt 1 barn fra før. Og jeg vil gjerne ha 2 til, mens han vil kun ha 1 barn.

Så han har sagt " Den eneste måten vi får to barn, er tvillinger!"

Samtidig har jeg også lurt på om det er prøvingen på en tredjemann ( hvis jeg får overtalt ham), som ender i tvillinger ;)

Får du noe inn om når jeg blir gravid med ham?

 

Eksamen er i slutten av november, og jeg er veldig nervøs. Denne eksamen er helt nødvendig for at jeg kan starte utdannelse i august 2014. Jeg håper håper håper :)

Ja, akkurat nå er det kun jobb. Skole og studier blir det først til høsten, håper jeg.

 

Han er i søkeprosessen for å finne arbeid i Norge, men jeg har også en liten magefølelse på at vi ender i Danmark til slutt. Spennende :)

 

Hellanedussen så god du er! :D 

Tusen hjertelig! 

GOD klem til deg!

Du er til stor hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Sanna31  :D

 

Tror ikke du har fått lest pm jeg sendte deg (slag i magen)

Men lurer på om du får opp mer om meg og familien? 

Sliter veldig om dagen. Kan du se noe ang det, og om det kan bli bedre?

 

På forhånd tusen takk  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna

 

Tror jeg har snakket litt med deg før, i 2010 ble jeg gravid med mitt lille mirakel, som nå snart er to år:)

 

Jeg skal ikke spørre deg om du kan se fler barn på meg, for det er jeg ganske sikker på at jeg ikke får. MEN, kjærligheten derimot Lyst å prøve deg?

 

130374

 

 

 

Kanskje du bare svarer de du får inn noe på? Syns dette er utrolig intr, da jeg har litt av samme evnene selv. Men ikke over nett, kun på mennesker jeg møter. Men der er jeg til gjengjeld spot on når det gjelder det meste ;)

Blir veldig glad hvis du har lyst til å "føle" på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mitt innlegg har forsvunnet litt.

 

Du har spådd meg en gang før og da skrev du at du så svangerskap på meg i august, september måned. Har ikke blitt gravid enda...

 

Kan du se om det ligger noen svangerskap i nærmeste fremtid? Og om vi blir gravide naturlig eller gjennom assistert befruktning.

 

Tusen takk! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter

Dytter litt

Kan du se på me ang graviditet? Og om vi får adoptert jenta som vi har

F120580

Dytter litt

Kan du se på me ang graviditet? Og om vi får adoptert jenta som vi har

F120580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet 15 oktober 2013 - 23:43

Hei sanna!

Mener jeg skrev til deg på pm, men kanskje du ser her? Lurer på hva du kan se ang graviditet, kjønn på barn, hvor mange, kanskje litt generelt om livet og fremtiden? Født 201278

 

 

Dytter på litt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna =)
Lurte på om du kan se når junior kommer? Han er ventet om ikke lenge, men jeg har en følelse av at han kommer før han skal. 

Født: 241089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna:):) Dette synes jeg er veldig spennende.
Kan du se noe på meg, jeg er gravid nå og er litt nervøs for om alt er som det skal.

Hva venter jeg? Vil det gå bra?
Sambo har ei lita jente fra før.

jeg er født 16.07.91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei sanna31

Jeg lurte på om du kunne se noe på meg? Jeg er gravid med nr 2,hva ser du om kjønn?

kan du fortelle om alt du ser om meg ,livet mitt og barn ??

dytter igjen

 

Hei Ida

Får opp jenter rundt deg. Har du jente fra før av? Har følelsen av at det kommer ei jente til :) Har du termin på nyåret? Januar/februar?

Jeg får opp at det har vært en del fram og tilbake i livet ditt i det siste, men at det ser ut til å ha roet seg en del nå. Jeg får opp at du har bekymret deg en del for økonomi og jobb. Det kan være at du ikke har hatt fast jobb eller har vært sykemeldt? Pass på ryggen din! Ikke bær for tungt. Hold meg gjerne oppdatert.

 

Hei Sanna

ja jeg har en jente fra før, har hatt 2 tette spontanaport, derfor er jeg redd og litt bekymret.

Jeg har termin 23 mai.

Jeg har ikke fast jobb, det er sant at jeg har vært veldig bekymret på grunn av det. 

Kan du se om jeg får fast jobb i framtiden?

Jeg har ikke hatt noe prob me ryggen før, men siden du sier at jeg skal passe meg.Så skal jeg passe meg, jeg bærer ikke noen tungt annet enn dattera mi

 

Tusen Takk for at du svarte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei sanna31

Jeg lurte på om du kunne se noe på meg? Jeg er gravid med nr 2,hva ser du om kjønn?

kan du fortelle om alt du ser om meg ,livet mitt og barn ??

dytter igjen

 

Hei Ida

Får opp jenter rundt deg. Har du jente fra før av? Har følelsen av at det kommer ei jente til :) Har du termin på nyåret? Januar/februar?

Jeg får opp at det har vært en del fram og tilbake i livet ditt i det siste, men at det ser ut til å ha roet seg en del nå. Jeg får opp at du har bekymret deg en del for økonomi og jobb. Det kan være at du ikke har hatt fast jobb eller har vært sykemeldt? Pass på ryggen din! Ikke bær for tungt. Hold meg gjerne oppdatert.

 

Hei Sanna

ja jeg har en jente fra før, har hatt 2 tette spontanaport, derfor er jeg redd og litt bekymret.

Jeg har termin 23 mai.

Jeg har ikke fast jobb, det er sant at jeg har vært veldig bekymret på grunn av det. 

Kan du se om jeg får fast jobb i framtiden?

Jeg har ikke hatt noe prob me ryggen før, men siden du sier at jeg skal passe meg.Så skal jeg passe meg, jeg bærer ikke noen tungt annet enn dattera mi

 

Tusen Takk for at du svarte

 

Hvor mange barn får du opp på meg ?Ser du noen gutt på meg ?har jeg mulighet for å få tvillinger??

Jeg har sååååå lyst på tvillinger  :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei sanna31

Jeg lurte på om du kunne se noe på meg? Jeg er gravid med nr 2,hva ser du om kjønn?

kan du fortelle om alt du ser om meg ,livet mitt og barn ??

dytter igjen

 

Hei Ida

Får opp jenter rundt deg. Har du jente fra før av? Har følelsen av at det kommer ei jente til :) Har du termin på nyåret? Januar/februar?

Jeg får opp at det har vært en del fram og tilbake i livet ditt i det siste, men at det ser ut til å ha roet seg en del nå. Jeg får opp at du har bekymret deg en del for økonomi og jobb. Det kan være at du ikke har hatt fast jobb eller har vært sykemeldt? Pass på ryggen din! Ikke bær for tungt. Hold meg gjerne oppdatert.

 

Hei Sanna

ja jeg har en jente fra før, har hatt 2 tette spontanaport, derfor er jeg redd og litt bekymret.

Jeg har termin 23 mai.

Jeg har ikke fast jobb, det er sant at jeg har vært veldig bekymret på grunn av det. 

Kan du se om jeg får fast jobb i framtiden?

Jeg har ikke hatt noe prob me ryggen før, men siden du sier at jeg skal passe meg.Så skal jeg passe meg, jeg bærer ikke noen tungt annet enn dattera mi

 

Tusen Takk for at du svarte

 

Hvor mange barn får du opp på meg ?Ser du noen gutt på meg ?har jeg mulighet for å få tvillinger??

Jeg har sååååå lyst på tvillinger  :-)

 

 

 

 

Hei

 

Jeg får ikke intuitivt opp tvillinger på deg, men det kan jo skje :) Får opp jente på deg nå, men det kan godt hende jeg tar feil. Får ikke opp flere barn på deg med det første, men hvis dere ønsker flere barn, så er det jo klart at det blir det! :) Det er opp til dere å bestemme det. Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei sanna31

Jeg lurte på om du kunne se noe på meg? Jeg er gravid med nr 2,hva ser du om kjønn?

kan du fortelle om alt du ser om meg ,livet mitt og barn ??

dytter igjen

 

Hei Ida

Får opp jenter rundt deg. Har du jente fra før av? Har følelsen av at det kommer ei jente til :) Har du termin på nyåret? Januar/februar?

Jeg får opp at det har vært en del fram og tilbake i livet ditt i det siste, men at det ser ut til å ha roet seg en del nå. Jeg får opp at du har bekymret deg en del for økonomi og jobb. Det kan være at du ikke har hatt fast jobb eller har vært sykemeldt? Pass på ryggen din! Ikke bær for tungt. Hold meg gjerne oppdatert.

 

Hei Sanna

ja jeg har en jente fra før, har hatt 2 tette spontanaport, derfor er jeg redd og litt bekymret.

Jeg har termin 23 mai.

Jeg har ikke fast jobb, det er sant at jeg har vært veldig bekymret på grunn av det. 

Kan du se om jeg får fast jobb i framtiden?

Jeg har ikke hatt noe prob me ryggen før, men siden du sier at jeg skal passe meg.Så skal jeg passe meg, jeg bærer ikke noen tungt annet enn dattera mi

 

Tusen Takk for at du svarte

 

Hei :) Vær litt forsiktig med å bære dattera di for mye også. Prøv heller å få henne til å gå mest mulig selv. Også kan hun sitte mer på fanget ditt, kanskje? Fikk følelsen av at babyen skulle komme før, men da er det mai :) Det er fort gjort å ta feil på tid. Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hei !

 

ser du svarer litt nå, tror min har falt langt bak igjen..Så jeg prøver igjen jeg ;

 

Vil du se på meg ang kjærlighet ? hadde blitt veldig glad :D

Hei :)

Får opp at det ligger mye kjærlighet rundt deg! :) Det som kommer til meg er at det er "unødvendig for deg å spørre - for du har det du trenger i livet ditt nå". Har du ikke kjæreste/samboer/partner nå? Får deg opp med en mann rundt deg, men at det kanskje er litt smårusk/dødt i kjærlighetslivet... Kan det stemme?

 

dytter på denne så du ser at jeg har svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...