Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

Gjest fin fremtid

 

 

 

Dette er gøy, venter i spenning om det skjer:) Noen her som kan si hva som har vært rett? God bedring til deg Sanna31!

Takk for det :)

 

Tenker du på "spådommene" som har stemt og ikke stemt? Jeg prøvde å lage en egen tråd med tilbakemeldinger, men jeg vet ikke om det er så mange som har sett den...?

Er spent på de du har sett på her, blir gøy etterhvert å se:) Det som er så spennende med deg når du spår, er at du klarer å se så mye!! Venter spent på Påsken jeg nå :) Lurer sånn på hvem jeg kan komme til å møte!

 

Jeg tror du kanskje vet hvem han er. Fikk inn et navn på E her. Erik, Eirik, Espen...? Kan du få det til å stemme med en "kjekkas" du har vært borti? :) Blir spennende å høre om han dukker opp til våren, ja!! :) Men... ikke glem å være åpen for menn nå heller, da. Det kan godt hende jeg har bommet på tiden. Kanskje han dukker opp allerede i julebordsesongen...??? :)

 

Hei Sanna31!

 

Dette er super spennende, kanskje jeg etter hvert kommer på hvem han kan være med et navn på E. Har ingen i kikkerten nå, så litt forvirret her at det er en som kommer, men det gleder meg veldig mye. Jeg vet om en kompis av en jeg har vært sammen med som heter Eirik. Blir så glad når du skriver, du skriver på en veldig koselig måte og man får det så mye bedre! Takk! :)

 

280584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

 

Hei.

Har en kjær i familien jeg ikke fikk møtt fordi personen døde før jeg kom til verden... Har så lyst å få kontakt..

Ser du hvilket kjønn jeg har? Når tror du jeg føder? Mange som gjetter på hårfarge her i familien, hva tror du? Er alle farger i familien, derfor så spennende :)

glemte å spørre hva du ser rundt fødselen også :)
dytt, Hihi :))
håper på svar snart, men forstår at du har mye å gjøre :)
hei ser du har begynt å svare folk her igjen og lurte på om du da kunne svare meg også?:) har ventet så lenge nå og er utrolig spent:)
dytt...
dytt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

God bedring!

Hei igjen!

Håper du er bedre? Du skrev tidlig i tråden at du ikke ville ha så mye info om dem du skulle se på. Jeg er født 14.05.1971. Ser du noe i mitt liv?

 

Dytter litt - håper veldig at du kan se på meg også :)

 

Hentet akkurat fram tarotkortene mine. Lenge siden jeg har brukt dem nå. Det kan passe fint til et åpent spørsmål slik du har!! (Var nok en mening med at jeg gikk og hentet dem - og så kikket her og så spørsmålet ditt).

 

Skal vi se... Jeg får opp veldig mye kjærlighet i livet ditt nå. Har du akkurat møtt en mann - eller har det skjedd noe i kjærlighetslivet ditt/deres? Får en "nyforelsket" følelse. Det ligger et valg foran dere, og det ligger også en bekreftelse på kjærligheten mellom dere. Skal dere forlove/gifte dere? Jeg får opp at alt går fort framover i livet ditt nå. Det har kanskje stått litt på vent tidligere, men nå er det fart i sakene :) Det ligger også mye glede og barn rundt deg. Har du to barn fra før av? Jeg får også opp en graviditet i framtid. Jeg får deg opp som veldig kreativ og at du har suksess i det du gjør hjemme og på jobb. Jeg får opp noe angående kurs/skole. Har du tenkt på en videreutdanning? Jeg får opp et lite "bekymringskort", men jeg tror ikke du skal bruke så mye tid på de bekymringene. Det kan gi deg noen våkenetter, men prøv å skyve det bort. Det er så mye annet positivt i livet ditt nå, så du må ikke bruke tid på å tenke at det kan bli sånn det var før el.l. Føler at det er noe fra gammelt av som kan plage deg litt. Litt som at du har blitt såret før og er redd for at det samme skal skje igjen. Det tror jeg ikke vil skje nå. Mannen jeg får opp rundt deg er veldig stabil og fin. Han har en god jobb og er flink med ord. Vil tro han har en lederstilling, ingeniørutdanning eller selger. Det er mye kommunikasjon rundt ham. Han kan også ha en undervisningsstilling (lærer, kursholder el.l). Jeg får opp en reise på deg. Føler du skal til varmere strøk. Planlegger du en tur i november?

Er det noe spesielt du vil at jeg skal se på?

 

 

 

 

 

God bedring!

Hei igjen!

Håper du er bedre? Du skrev tidlig i tråden at du ikke ville ha så mye info om dem du skulle se på. Jeg er født 14.05.1971. Ser du noe i mitt liv?

 

Dytter litt - håper veldig at du kan se på meg også :)

 

Hentet akkurat fram tarotkortene mine. Lenge siden jeg har brukt dem nå. Det kan passe fint til et åpent spørsmål slik du har!! (Var nok en mening med at jeg gikk og hentet dem - og så kikket her og så spørsmålet ditt).

 

Skal vi se... Jeg får opp veldig mye kjærlighet i livet ditt nå. Har du akkurat møtt en mann - eller har det skjedd noe i kjærlighetslivet ditt/deres? Får en "nyforelsket" følelse. Det ligger et valg foran dere, og det ligger også en bekreftelse på kjærligheten mellom dere. Skal dere forlove/gifte dere? Jeg får opp at alt går fort framover i livet ditt nå. Det har kanskje stått litt på vent tidligere, men nå er det fart i sakene :) Det ligger også mye glede og barn rundt deg. Har du to barn fra før av? Jeg får også opp en graviditet i framtid. Jeg får deg opp som veldig kreativ og at du har suksess i det du gjør hjemme og på jobb. Jeg får opp noe angående kurs/skole. Har du tenkt på en videreutdanning? Jeg får opp et lite "bekymringskort", men jeg tror ikke du skal bruke så mye tid på de bekymringene. Det kan gi deg noen våkenetter, men prøv å skyve det bort. Det er så mye annet positivt i livet ditt nå, så du må ikke bruke tid på å tenke at det kan bli sånn det var før el.l. Føler at det er noe fra gammelt av som kan plage deg litt. Litt som at du har blitt såret før og er redd for at det samme skal skje igjen. Det tror jeg ikke vil skje nå. Mannen jeg får opp rundt deg er veldig stabil og fin. Han har en god jobb og er flink med ord. Vil tro han har en lederstilling, ingeniørutdanning eller selger. Det er mye kommunikasjon rundt ham. Han kan også ha en undervisningsstilling (lærer, kursholder el.l). Jeg får opp en reise på deg. Føler du skal til varmere strøk. Planlegger du en tur i november?

Er det noe spesielt du vil at jeg skal se på?

 

 

Kjære deg, Sanna!

 

Tusen takk for at du tok deg tid! Det er flere ting som stemmer - jeg har to barn fra før, yrket til mannen min stemmer, og litt til :) Kjempespennende! Absolutt ikke et kreativt yrke på meg, men har tenkt mye på mer kreative hobbyer i det siste. Er midt oppe i litt langvarig hodebry vedrørende forhold til egen familie, så det er kanskje bekymringskortet? I november har jeg og en venninne snakket om å dra til New York!

 

Jeg er særlig opptatt av graviditet (som ingen andre her, he, he), så om du ser noe mer om det blir jeg kjempeglad! Mannen min og jeg er uenige om vi skal ha en til eller ikke. Om jeg blir gravid, når evetuelt, kjønn ?, om det blir et velskapt barn.

 

Om det er andre ting du ser, blir jeg veldig takknemmelig for å høre om det :)

 

Tusen takk igjen - synes det virker som du treffer veldig bra med mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du som spå hjelpe meg? Jeg har skrevet et ny forumpost innpå her. Ser flere har skrevet dato. Jeg kan jo skrive at jeg og samboer har prøvd i over 2 år.. å bli gravide. .. uten hell..

 

Jeg er født 29, 07. 89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du tok deg tid Sanna:-)

Vet ikke om det stemmer med el da jeg ikke har fått mensen tilbake etter fødsel i april, men føler utifra hva jeg tror at d stemmer.

Har tatt to tester som har vært negative uten at jeg klarer å slå meg til ro med det, så blir spennende å se;-)

Skal holde deg oppdatert:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Dette er gøy, venter i spenning om det skjer:) Noen her som kan si hva som har vært rett? God bedring til deg Sanna31!

Takk for det :)

 

Tenker du på "spådommene" som har stemt og ikke stemt? Jeg prøvde å lage en egen tråd med tilbakemeldinger, men jeg vet ikke om det er så mange som har sett den...?

Er spent på de du har sett på her, blir gøy etterhvert å se:) Det som er så spennende med deg når du spår, er at du klarer å se så mye!! Venter spent på Påsken jeg nå :) Lurer sånn på hvem jeg kan komme til å møte!

 

Jeg tror du kanskje vet hvem han er. Fikk inn et navn på E her. Erik, Eirik, Espen...? Kan du få det til å stemme med en "kjekkas" du har vært borti? :) Blir spennende å høre om han dukker opp til våren, ja!! :) Men... ikke glem å være åpen for menn nå heller, da. Det kan godt hende jeg har bommet på tiden. Kanskje han dukker opp allerede i julebordsesongen...??? :)

 

Hei Sanna31!

 

Dette er super spennende, kanskje jeg etter hvert kommer på hvem han kan være med et navn på E. Har ingen i kikkerten nå, så litt forvirret her at det er en som kommer, men det gleder meg veldig mye. Jeg vet om en kompis av en jeg har vært sammen med som heter Eirik. Blir så glad når du skriver, du skriver på en veldig koselig måte og man får det så mye bedre! Takk! :)

 

280584

 

Hei 

 

Du må ha positive tanker. Hvis du tenker "jeg kommer aldri til å møte en mann", så gjør du heller ikke det. Tenk heller: "Den rette mannen for meg kommer når tiden er inne for det". Bruk det gjerne som et "mantra" hver kveld før du lukker øynene for å sove. Du må holde meg oppdatert! Det kan godt hende jeg bommer på navnet. Det er ikke det jeg er flinkest til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hei! Vi har prøvd på nr 2 siden januar uten hell, og lurer på om du kan se når det vil klaffe og evt kjønn? Tusen takk:)

Hei :) Så kjedelig at det ikke har klaffet enda, men ikke gi opp! Det kommer en baby til dere. Får opp ei jente. Tror hun kommer i april/mai neste år. Skal vi se... da bør du bli gravid i september/oktober en gang. Skal dere til legen før det? Får opp noe rundt en legetime, og at dere får noe hjelp der. Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert utover høsten. Husk at jeg kan ta feil, og det kan godt hende du blir gravid før september selv om jeg fikk opp det som en god måned for dere nå.

 

Ble gravid i september med termin 1 juni! Utrolig at du fikk dette opp! Jente fremdeles og vil alt gå bra? :):) :)

 

Dytter denne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fin fremtid

 

 

 

 

 

Dette er gøy, venter i spenning om det skjer:) Noen her som kan si hva som har vært rett? God bedring til deg Sanna31!

 

Takk for det :)

 

Tenker du på "spådommene" som har stemt og ikke stemt? Jeg prøvde å lage en egen tråd med tilbakemeldinger, men jeg vet ikke om det er så mange som har sett den...?

Er spent på de du har sett på her, blir gøy etterhvert å se:) Det som er så spennende med deg når du spår, er at du klarer å se så mye!! Venter spent på Påsken jeg nå :) Lurer sånn på hvem jeg kan komme til å møte!

Jeg tror du kanskje vet hvem han er. Fikk inn et navn på E her. Erik, Eirik, Espen...? Kan du få det til å stemme med en "kjekkas" du har vært borti? :) Blir spennende å høre om han dukker opp til våren, ja!! :) Men... ikke glem å være åpen for menn nå heller, da. Det kan godt hende jeg har bommet på tiden. Kanskje han dukker opp allerede i julebordsesongen...??? :)

Hei Sanna31!

 

Dette er super spennende, kanskje jeg etter hvert kommer på hvem han kan være med et navn på E. Har ingen i kikkerten nå, så litt forvirret her at det er en som kommer, men det gleder meg veldig mye. Jeg vet om en kompis av en jeg har vært sammen med som heter Eirik. Blir så glad når du skriver, du skriver på en veldig koselig måte og man får det så mye bedre! Takk! :)

 

280584

Hei 

 

Du må ha positive tanker. Hvis du tenker "jeg kommer aldri til å møte en mann", så gjør du heller ikke det. Tenk heller: "Den rette mannen for meg kommer når tiden er inne for det". Bruk det gjerne som et "mantra" hver kveld før du lukker øynene for å sove. Du må holde meg oppdatert! Det kan godt hende jeg bommer på navnet. Det er ikke det jeg er flinkest til.

Hei Sanna31.

 

Jeg har skrevet ned i kalenderen mine for å kunne oppdatere deg! Både om kanskje julebordsesongen og påsken til neste år, blir spennende å se. Veldig gøy at du ser så mye på meg når det gjelder mann og det er jeg kjempe glad for! Kanskje det er en som allerede tenker på meg?!

 

Jeg har jo håp om å få meg kjæreste, derfor jeg ble så glad at du så en eller ja to stykker :) Utrolig spennende, særlig å ikke vite hvem de/han er er jo så gøy, kan jeg tenke mye på og glede meg mye over. Jeg sliter med sosial angst, så håper virkelig ikke at den står i veien for en mann, men nå kan jeg jo også si at jeg elsker å snakke med en person og være sammen med en om gangen, så da får jeg jo vist andre sider av meg!

 

Tusen takk for at du har sett på meg Sanna31!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg bare ble borte blant alle andre her jeg, så prøver igjen :)
Men kunne du spådd meg? Lurer på når jeg kan forvente og bli gravid, hvor mange det muligens blir, og evt kjønn på spiren? :) 

På forhånd tusen takk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei!

 

Håper du kan spå meg- om hva som helst!

Gjerne kom med det som kommer, uansett hva det måtte være:-)Så kommer jeg med tilbakemelding.

 

Takk,takk

*dytter* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Jeg prøver igjen... forstår at du ikke får svart alle, men håper det går greit at jeg spør igjen.

 

Ser du om min kjære og jeg får barn sammen? I så fall når og kjønn?

 

Ser du når vi flytter sammen?

 

Vi venter på en avgjørelse i forbindelse med et av hans barn. Dette er vondt og vanskelig for oss alle. Ser du noen løsning på denne saken?

 

Min fødselsdato: 21.07.79

 

Jeg kan prøve å se tilbake om du ønsker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Kunne du ha sett om du får opp noe ang. meg og min mann, og evt. graviditet? Vi har prøvd i 2,5 år. Han er født 14.8.84 og jeg 27.11.85.

 

Venter spent på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg får mange henvendelser, og jeg skal prøve å svare på en del i dag og i morgen. Vær så snill og ikke post noe nytt her før jeg får svart dere som allerede har spurt. Og vennligst ikke "dytt" skriv på nytt, da blir det bare enda mer rot her inne :D Jeg prioriterer dere som skriver i tråden her. Ikke fordi jeg ikke vil svare på PM, men fordi mange av dere skriver både her og på PM. Hvis det er noe veldig personlig, pleier jeg å svare dere direkte på PM. Dette gjelder spesielt kontakt med avdøde. Men spør meg helst i tråden her.

 

Altså: Ingen nye henvendelser før jeg er ajour med dere som allerede har spurt. Takk for forståelsen og god helg til alle :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Jeg prøver igjen... forstår at du ikke får svart alle, men håper det går greit at jeg spør igjen.

 

Ser du om min kjære og jeg får barn sammen? I så fall når og kjønn?

 

Ser du når vi flytter sammen?

 

Vi venter på en avgjørelse i forbindelse med et av hans barn. Dette er vondt og vanskelig for oss alle. Ser du noen løsning på denne saken?

 

Min fødselsdato: 21.07.79

 

Jeg kan prøve å se tilbake om du ønsker :-)

Se PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Kunne du ha sett om du får opp noe ang. meg og min mann, og evt. graviditet? Vi har prøvd i 2,5 år. Han er født 14.8.84 og jeg 27.11.85.

 

Venter spent på svar :)

Hei

 

Jeg får opp at det ikke er noe spesielt "feil" med dere, men at graviditeten likevel lar vente på seg. Det kan drøye 4-5 måneder før den sitter. Tror dere skal igjennom et par runder med lege/sykehusbesøk. Får dere hjelp nå? Føler det kommer en opp-og-nedtur før det virkelig er graviditet. Får opp gutt på dere. Tror oktober neste år kan være en mulig måned for fødsel. Masse lykke til! Krysser fingrene for dere. Hold meg gjerne oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Dette er gøy, venter i spenning om det skjer:) Noen her som kan si hva som har vært rett? God bedring til deg Sanna31!

Takk for det :)

 

Tenker du på "spådommene" som har stemt og ikke stemt? Jeg prøvde å lage en egen tråd med tilbakemeldinger, men jeg vet ikke om det er så mange som har sett den...?

Er spent på de du har sett på her, blir gøy etterhvert å se:) Det som er så spennende med deg når du spår, er at du klarer å se så mye!! Venter spent på Påsken jeg nå :) Lurer sånn på hvem jeg kan komme til å møte!

Jeg tror du kanskje vet hvem han er. Fikk inn et navn på E her. Erik, Eirik, Espen...? Kan du få det til å stemme med en "kjekkas" du har vært borti? :) Blir spennende å høre om han dukker opp til våren, ja!! :) Men... ikke glem å være åpen for menn nå heller, da. Det kan godt hende jeg har bommet på tiden. Kanskje han dukker opp allerede i julebordsesongen...??? :)
Hei Sanna31!

 

Dette er super spennende, kanskje jeg etter hvert kommer på hvem han kan være med et navn på E. Har ingen i kikkerten nå, så litt forvirret her at det er en som kommer, men det gleder meg veldig mye. Jeg vet om en kompis av en jeg har vært sammen med som heter Eirik. Blir så glad når du skriver, du skriver på en veldig koselig måte og man får det så mye bedre! Takk! :)

 

280584

Hei 

 

Du må ha positive tanker. Hvis du tenker "jeg kommer aldri til å møte en mann", så gjør du heller ikke det. Tenk heller: "Den rette mannen for meg kommer når tiden er inne for det". Bruk det gjerne som et "mantra" hver kveld før du lukker øynene for å sove. Du må holde meg oppdatert! Det kan godt hende jeg bommer på navnet. Det er ikke det jeg er flinkest til.

Hei Sanna31.

 

Jeg har skrevet ned i kalenderen mine for å kunne oppdatere deg! Både om kanskje julebordsesongen og påsken til neste år, blir spennende å se. Veldig gøy at du ser så mye på meg når det gjelder mann og det er jeg kjempe glad for! Kanskje det er en som allerede tenker på meg?!

 

Jeg har jo håp om å få meg kjæreste, derfor jeg ble så glad at du så en eller ja to stykker :) Utrolig spennende, særlig å ikke vite hvem de/han er er jo så gøy, kan jeg tenke mye på og glede meg mye over. Jeg sliter med sosial angst, så håper virkelig ikke at den står i veien for en mann, men nå kan jeg jo også si at jeg elsker å snakke med en person og være sammen med en om gangen, så da får jeg jo vist andre sider av meg!

 

Tusen takk for at du har sett på meg Sanna31!

 

Bare hyggelig :) Bare send meg PM hvis det er noe du vil at jeg skal se på. Husk positive tanker <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna31 :) Jeg er gravid i uke 10, kan du si noe om kjønnet? Og om det har det bra? (Fikk et kraftig slag nederst i magen i går kveld,og har hatt store smerter helt siden da. Men har ikke blødd noe) Men er allikevel så veldig bekymret! Flott hvis du også får opp andre ting ang meg / familien. På forhånd tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg får mange henvendelser, og jeg skal prøve å svare på en del i dag og i morgen. Vær så snill og ikke post noe nytt her før jeg får svart dere som allerede har spurt. Og vennligst ikke "dytt" skriv på nytt, da blir det bare enda mer rot her inne :D Jeg prioriterer dere som skriver i tråden her. Ikke fordi jeg ikke vil svare på PM, men fordi mange av dere skriver både her og på PM. Hvis det er noe veldig personlig, pleier jeg å svare dere direkte på PM. Dette gjelder spesielt kontakt med avdøde. Men spør meg helst i tråden her.

 

Altså: Ingen nye henvendelser før jeg er ajour med dere som allerede har spurt. Takk for forståelsen og god helg til alle :)

jeg "dytter" på denne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna31 :) Jeg er gravid i uke 10, kan du si noe om kjønnet? Og om det har det bra? (Fikk et kraftig slag nederst i magen i går kveld,og har hatt store smerter helt siden da. Men har ikke blødd noe) Men er allikevel så veldig bekymret! Flott hvis du også får opp andre ting ang meg / familien. På forhånd tusen takk :)

Hei

 

Jeg hadde egentlig lovet de andre som har spurt i tråden her å svare dem først, men følte litt å svare deg pga. slaget. Var det et barn som sparket deg i magen under lek? Får opp en liten, aktiv gutt på 3-4 år. Jeg får ikke inn at det har skjedd noe med babyen i magen. Det ligger nok mer beskyttet enn vi tror. Jeg tror kanskje du kjenner smertene ekstra godt fordi du er litt redd for at det kan ha skjedd noe. Sånn er i alle fall jeg. Hvis jeg er redd for noe og kjenner etter visse symptomer, er det helt sikkert at man kjenner det! Jeg vet det ikke er så lett, men prøv å slappe av, så slapper også muskelaturen i magen av. Det kan hende du har vært litt ekstra anspent i magen siden det skjedde også. MEN: det skal sies at jeg ikke er lege eller utdannet innen medisin. Så du bør oppsøke lege dersom du føler deg usikker. Har du mulighet til å ringe legevakt eller sykepleier? (Jeg vet jeg har mulighet til å ringe sykepleier/lege på en vakttelefon gjennom reiseforsikringa mi. Den telefonen er døgnåpen). Hvis du ikke kontakter lege el.l. i morgen, kan det kanskje være lurt å ta en telefon på mandag morgen bare sånn for sikkerhets skyld.

 

Når det gjelder kjønn, ble jeg brått usikker. Fikk opp gutt først, men så begynte jeg å skrive til deg om slaget, og nå får jeg opp jente. Jeg tror jeg må komme tilbake til deg og kjønn. Og det er jo ikke så viktig bare alt er bra med den lille <3

 

Kan du ikke sende meg en PM til uka når ting rundt slaget har roet seg litt, så skal jeg se på kjønn igjen og se om jeg får opp noe annet rundt dere.

 

Stor klem <3 Det ordner seg nok, skal du se! Håper du har noen rundt deg som kan holde deg litt i hånda i kveld <3 Det er nok ikke noe å være redd for, men skjønner godt at du tenker på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Hei.

Har en kjær i familien jeg ikke fikk møtt fordi personen døde før jeg kom til verden... Har så lyst å få kontakt..

Ser du hvilket kjønn jeg har? Når tror du jeg føder? Mange som gjetter på hårfarge her i familien, hva tror du? Er alle farger i familien, derfor så spennende :)

glemte å spørre hva du ser rundt fødselen også :)
dytt, Hihi :))
håper på svar snart, men forstår at du har mye å gjøre :)
hei ser du har begynt å svare folk her igjen og lurte på om du da kunne svare meg også? :) har ventet så lenge nå og er utrolig spent:)
dytt...
dytt

 

Hei

 

Jeg får inn en blond, blåøyd gutt med krøller/fall i håret. Jeg tror mange gjetter rødhåret eller mørk, men får ikke det inn på dette barnet. Tror nestemann blir rødhåret med grønne øyne :)

 

Jeg har vanskelig med å få kontakt med denne personen du ønsker å snakke med. Jeg har sett meldingen din før også, men det har ikke kommet opp noe da heller. Det jeg føler mest er at det er en mann vi skal ha tak i. Jeg har litt lyst til å si onkel. Din fars bror. Yngre bror, tror jeg. Men jeg får også tak i en eldre dame, som jeg tror er bestemor. Men henne har du kjent. Gikk hun bort for 3-4 år siden? Onkelen gikk bort for tidlig. Han var ikke gammel. Rundt 40-41 år, får jeg inn. Er det riktig person jeg er inne på? Jeg får ikke helt tak i om det er en ulykke eller sykdom... Jeg må se om jeg får inn mer på ham. Kan du ev. sende meg et navn på PM, så skal jeg se hva mer jeg kan få opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...