sunfly Skrevet 26. september 2013 Forfatter #876 Skrevet 26. september 2013 Jeg har skikkelig press helt øverst i magen. Rett nedenfor puppene ig midt på. Andre som har opplevd det?
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 26. september 2013 #877 Skrevet 26. september 2013 Nei, Sunfly, beklager, vet ikke hva det kan være :/ Men med det samme, alle dere rugere og dere som har vært gjennom dette før: noen andre en meg som er ekstremt sulten?? Ble kjempe sulten halvannen time etter middag. Spiste så 1 banan og 1 appelsin og en kopp kakao, 45 min senere - SULTEN
Vizzy Skrevet 26. september 2013 #878 Skrevet 26. september 2013 Jeg har skikkelig press helt øverst i magen. Rett nedenfor puppene ig midt på. Andre som har opplevd det?Jeg har både hatt press i brystet, øverst i magen og på siden av magen. For min del er det nok stresspreget. Er slitsomt dette her og en belastning for kroppen.
charnelle Skrevet 26. september 2013 #879 Skrevet 26. september 2013 Jeg kjenner rett og slett ingenting jeg. Har gitt helt opp her, har null følelse av at noe er annerledes.
Opp Skrevet 27. september 2013 #880 Skrevet 27. september 2013 Jeg kjenner heller ingenting, rg 6, men fler som har blitt gravid uten symptomer, men merker jo at man vil ha noen tegn, spes når man har vært gravid og sammenligner fra sist. Graviditeter og symptomer kan være forskjellig fra gang til gang, så vi får trøste oss med det. Håp er ikke ute så lenge vi er i denne rugefasen før testdato
Opp Skrevet 27. september 2013 #881 Skrevet 27. september 2013 Nei, Sunfly, beklager, vet ikke hva det kan være :/ Men med det samme, alle dere rugere og dere som har vært gjennom dette før: noen andre en meg som er ekstremt sulten?? Ble kjempe sulten halvannen time etter middag. Spiste så 1 banan og 1 appelsin og en kopp kakao, 45 min senere - SULTEN Jeg er ikke det, men har hørt om andre som har blitt det tidligere
Chloe30 Skrevet 27. september 2013 #882 Skrevet 27. september 2013 Da ble jeg satt opp til telefon-konsultasjon neste uke med gynekologen i Brussel. Håper jeg kan starte med kort protokoll neste gang også, da er jeg igang med hormonene igjen om ca en måneds tid Da håper jeg at jeg IKKE ser noen av dere rugerne i november Så trist det ikke gikk:-( Æsj så vanskelig dette IVF skal være. Hvis du skal ha kort regime så følger vi hverandre neste forsøk også da:-) Vi følger hverandre sikkert Du starter vel litt før meg. Skal snakke med gynekologen tirsdag, men ganske sikker på at jeg får kort regime neste gang også. Når starter du opp igjen på neste runde, ca?
*Lucky-Baby* Skrevet 27. september 2013 #883 Skrevet 27. september 2013 Jeg klarte å vente til i dag med å teste!! (Stolt av meg selv) Men ble ikke så mye klokere da, for teststreken var svakere enn kontrollstreken, men det var en strek der. Men burde den ikke vært like sterk i dag? For det er jo akkurat 2 uker siden innsett? Hmm, kan det kanskje være en kjemisk da? At jeg bare har hatt litt stigning og at det er derfor den er svak?
Opp Skrevet 27. september 2013 #884 Skrevet 27. september 2013 Jeg tror det er ganske vanlig m svakere strek en kontrollstreken og velger å si gratulerer til deg lucky-baby !
Fighter`n Skrevet 27. september 2013 #885 Skrevet 27. september 2013 Graaaaaaaaaaatulerer Lucky Baby :wub: :wub: Tenk at du er gravid!!!! Jeg må kanskje melde meg ut igjen senere i kveld . Skal til ul i kveld. Har mistet alle symptomer nå + at testene mine blir svakere og svakere Løpet er nok kjørt, men vil ha det 100% avklart før jeg slutter på medisinene.
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 27. september 2013 #886 Skrevet 27. september 2013 Huff fighter`n det var utrolig trist å høre lykke til på ul i kveld!! Gratulerer eventuelt *lucky-baby*, blir spennende å høre om neste test men skal vel sies du muligens er gravid da ja
Opp Skrevet 27. september 2013 #887 Skrevet 27. september 2013 Fightern - så mange opp og nedturer på deg denne omgang. Symptomene kommer og går, så det trenger ikke bety no, det lærte jeg sist. Men litt skummelt m svakere tester. Håper det likevel er feil og at spiren klamrer seg fast! Masse lykke til!
Opp Skrevet 27. september 2013 #888 Skrevet 27. september 2013 Er det mulig - vet jeg er teit men har hengt meg helt opp i at jeg burde ha kjent stikninger i eggstokken innimellom fordi det betyr at det gule legemet er blitt satt igang for å produsere progesteron om egget har festet seg. Og jeg kjenner jo så klart ikke det. Dette er nok bare skrulling fra min side og ikke rot i virkeligheten, men det er det jeg innbiller meg. Pleier å ha litt stikninger ca en uke etter el til vanlig. Null symptomer bortsett fra litt øm i magen av og til, vært slik siden insett. Har vært på grine tokt idag, blir så sliten av den gråtingen, mister all energi og vanskelig å jobbe. Nå må jeg skjerpe meg, må jobbe nå.
charnelle Skrevet 27. september 2013 #889 Skrevet 27. september 2013 To blendahvite tester i dag også (rugedag 8)... Dette ser ikke lyst ut
Opp Skrevet 27. september 2013 #890 Skrevet 27. september 2013 Det er jo aaaaltfor tidlig å få positiv test på da charnelle vent et par dager, og selv da trenger negativ test ikke bety at det ikke har funka.
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 27. september 2013 #891 Skrevet 27. september 2013 Rugedag 3 - og hormonene i dag heter forbannet passer bra å ha overnattingsgjester da....alt irriterer meg i dag!! Mest irritert over mangel på hjelp...sliter seg ut med å støvsuge huset mens besøket sitter å trykker på mobilen...skal sies besøket har vært her over en uke nå, og et lite bidrag hadde vært koselig i disse rugetider....nei, er sikkert bare hormonene, men har et sånn "hold deg unna" humør i dag, hehe
*Lucky-Baby* Skrevet 27. september 2013 #892 Skrevet 27. september 2013 Tusen takk for det jenter! Har egentlig ikke gått opp for meg enda... Og i tillegg så vet jeg at jeg desverre ikke kommer til å klare å nyte dette svangerskapet før det har gått langt over halvveis. Vi har mistet to ganger tidligere, en gang i uke 25 og en gang i uke 14, og det har vært så utrolig tøft begge gangene. Så er livredd for at det skal skje igjen, for det vet jeg ikke om jeg klarer å komme meg gjennom. Men man skal selvfølgelig ikke ta sorgene på forskudd, som noen over her sa: Gravid til det motsatte er bevist Vi fikk time til ultralyd om tre uker Fightern: Utrolig leit å høre om at det kanskje ikke gikk Huff, det er noe ordentlig slit dette her altså. Skulle ønske at vi alle kunne bli gravide med en gang og føde friske flotte barn etter 9 mnd! Lykke til på UL i kveld! :)Krysser fingrene ivertfall Charnelle: Ikke ta det som et avgjørende svar. Rugedag 8 er vel aaaaltfor tidlig?? De sa ivertfall på fertilitetsseksjonen at det ikke er vits i å teste før tidligst dag 10, for før det er det uansett for tidlig Så håpet er ikke ute på noen måte
charnelle Skrevet 27. september 2013 #893 Skrevet 27. september 2013 Rugedag 3 - og hormonene i dag heter forbannet passer bra å ha overnattingsgjester da....alt irriterer meg i dag!! Mest irritert over mangel på hjelp...sliter seg ut med å støvsuge huset mens besøket sitter å trykker på mobilen...skal sies besøket har vært her over en uke nå, og et lite bidrag hadde vært koselig i disse rugetider....nei, er sikkert bare hormonene, men har et sånn "hold deg unna" humør i dag, hehe Akkurat sånn var jeg også på rugedag 3! Tror nok det er en kombinasjon av hormoner og det at kroppen er sliten etter inngrepet.
*Lucky-Baby* Skrevet 27. september 2013 #894 Skrevet 27. september 2013 Opp: Jeg har heller ikke hatt eller har noen symptomer overhodet. Ivertfall ingenting som kan knyttes direkte til graviditet, så det trenger ikke å bety noe
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 27. september 2013 #895 Skrevet 27. september 2013 Men mannen kom hjem med en bukett med 20 roser nå, så da var plutselig alt glemt <3
*Lucky-Baby* Skrevet 27. september 2013 #896 Skrevet 27. september 2013 Så koselig Cilie! Kjempeherlig når man får slik oppmerksomhet når man trenger det mest
Vizzy Skrevet 27. september 2013 #897 Skrevet 27. september 2013 Da ble jeg satt opp til telefon-konsultasjon neste uke med gynekologen i Brussel. Håper jeg kan starte med kort protokoll neste gang også, da er jeg igang med hormonene igjen om ca en måneds tid Da håper jeg at jeg IKKE ser noen av dere rugerne i november Så trist det ikke gikk:-( Æsj så vanskelig dette IVF skal være. Hvis du skal ha kort regime så følger vi hverandre neste forsøk også da:-) Vi følger hverandre sikkert Du starter vel litt før meg. Skal snakke med gynekologen tirsdag, men ganske sikker på at jeg får kort regime neste gang også. Når starter du opp igjen på neste runde, ca? Venter mensen mellom 16 - 18 oktober og starter på sprøyter 2 mensdag.
sunfly Skrevet 28. september 2013 Forfatter #898 Skrevet 28. september 2013 To streker....ikke skyggestrek men svakere enn kontrollstrek. Er på rd10 i dag. Jubler ikke helt enda. Hadde kjemisk i mars og fikk også da utslag på test. Litt spent nå da. I tillegg har jeg satt inn to egg.....spennende fremover..
Opp Skrevet 28. september 2013 #899 Skrevet 28. september 2013 Wow så fantastisk sunfly jeg drister meg ihvrf til å si gratulerer! ..og tenk om begge har festet seg! Jeg har jo ikke testet, men har ingen god følelse for at dette vil fungere denne gang for meg.
Opp Skrevet 28. september 2013 #900 Skrevet 28. september 2013 Opp: Jeg har heller ikke hatt eller har noen symptomer overhodet. Ivertfall ingenting som kan knyttes direkte til graviditet, så det trenger ikke å bety noe Godt å høre lucky baby, sammenligner så veldig m hvordan det var sist vettu og tenker at hvis det ikke er sånn, så er jeg ikke gravid, håper jeg motbeviser denne tankegangen . Så fært å høre om abortene dine, det setter arr i sjelen, nå må det virkelig gå hele veien for dere, og den sjansen er jo faktisk aller størst, er jo minst 85% for at det går bra og sjansen blir større og større etterhvert som ukene går, men dette vet du jo, Jeg kommer nok ikke til å tørre å slippe gleden helt løs før jeg faktisk sitter m en levende baby i armene mine jeg og. Når jeg en gang blir gravid igjen..sukk.. Gikk skeis i uke 12 for meg sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå