Gå til innhold

☆★September-Schnupper★☆


sunfly

Anbefalte innlegg

Da har jeg snakket med klinikken og et av mine to egg er befruktet. Da blir det innsett.

I morgen :-) det andre egget var ikke modent.

 

Fightrn: jeg sykmelder meg alltid under rugetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg snakket med klinikken og et av mine to egg er befruktet. Da blir det innsett.

I morgen :-) det andre egget var ikke modent.

 

Fightrn: jeg sykmelder meg alltid under rugetiden.

Så bra du får innsett - ingenting (utenom positiv test og baby) er bedre enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det gode håoe for dere begge, vizzy og tante esel :-)

 

Tiden går fighter'n, men det er jo litt tidlig ennå, en positiv test kan plutselig en dag komme og ta fra deg troen på ditt nye klarsyn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg inn i gruppen her jeg  :)

Har gått på Suprecur et par uker nå og skal begynne med Menopur nå på torsdag. Beregnet uttak er rundt 15 september.

Dette er andre søskenforsøk på Riksen. Sist forsøk fikk jeg bare ut to egg, hvorav kun ett ble befruktet, så nå har de økt Menopur dosen til maksdosen som er 450 ie de første dagene. 

Jeg er sykemeldt hele denne tiden fra jobb, har en ekstremt stressende jobb som nekter å tilrettelegge for meg.

Sist var jeg åpen om prøverørsforsøket og ønsket å jobbe, men det ble bare brukt mot meg at jeg ikke kunne yte 150% de månedene. Så denne gangen gidder jeg ikke å fortelle de hvorfor jeg er sykemeldt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Kommer inn hit jeg også. Hadde fryseforsøk i går og kjenner at dette kommer til å bli to laaaange uker til testdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg er sykemeldt.. ut uka... skal jobbe neste uke igjen... eller... det velger jeg selv... legen sykemedler meg gjerne litt lenger.. men jeg vil liksom jobbe... dagene er så sykt lange når man bare går hjemme..

 

har prøvd alt i forsøka... så det er litt som å^velge mellom pest eller kolera.. har vært 100%, 50% og friskmeldt... denne gangen ser det ut som  det blir en variasjon :P

 

å vizzy: dette skal være gullegga våre!!

 

velkommen charnelle og 1+spiresnart? :D Rugetiden er laaang... men tror nesten ikke den slår de timene jeg hadde i går + i dag til sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til hver og en av dere som skal ha innsett de neste dagene :) Skal på ultralyd før innsett på torsdag.

Det er ganske tøffe tak vi skal i gjennom i denne prosessen. Ikke noe som kommer rekende på ei fjøl her nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til imorgen med innsett! Da får vi innsett samtidig vi tre  :D

Jeg reiser opp imorgen til klinikken. De ringte idag og sa at egget så kjempefint ut  :wub: men nå sier de jo alltid det  :unsure:

Jeg er ikke sykemeldt utenom innsettdag. Har prøvd litt forskjellige varianter. Sykemeldt de første dagene etter, egenmelding de første dagene etter og rett på jobb. Nå har jeg en temmelig fri stilling med eget kontor og mulighet for å finne på en grunn hvis jeg bare må ut en tur og lufte hodet. Alltid noe som jeg burde ha fått befart  ;)  Bortsett fra en kjemisk så har det vært helt blanke prøver her. Fjerde fryseforsøket med innsett som jeg er på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

YES da blir vi mnge med lik termin :D HOHO! det skal gå veien sså! Helt frem til vi ligger på fødestua og skriker :P

 

masse lykke til til deg og krepsen!! og vizzy og meg selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen med innsett, Tante_Esel, Vizzy og Krepsen79! :)

 

Her er jeg begynt med eggløsningstester etter at ultralyden i går viste en folikkel på 18mm og flere mindre på 13 og 14mm. Så satser på det blir innsett av fryseegg i neste uke en gang.

   Når jeg ringer inn eggløsningen skal jeg purre på dem slik at jeg får innsatt to egg. Det ble jeg lovt sist fryseforsøk, men da overlevde kun ett egg. Denne gangen har jeg fire egg på frys og da må nå minst to overleve slik at man blir gravid!! Litt store forhåpninger denne gang, men så går jeg da også både på prednisolon og graviditetsvitaminer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den store dagen deres kommet,jenter :D  Lykke til, alle 3!!!!

 

Mammadrøm : Har du begynt å teste? Jeg tester jo hver dag....hehe....er nå på 7/8, og blendahvite tester....håper de tar seg opp iløpet av de neste dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen råd for den forferdelige hodepinen som trykker foran i skallen.....arrrgh.

Vil ikke bruke spray mere nå !!!

 

Lykke til med innsett dere som skal i ilden i dag.

 

Fighter`n: Hvordan var testen i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter nå her og tenker på Vizzy og Tante Esel og undrer hvordan det går med dere i dag som dere er oppsatt til innsett. Kan tenke meg dere er nervevrak med hensyn på hvordan det går med gullegget deres? Jeg krysser fingre og sier tvi, tvi og masse lykke til i dag.

 

Lykkeønskning til deg også Krepsen 79, måtte det være gullegget/ene de nå har tint opp og setter inn i dag.

 

Ser også 1-spire snart har kommmet inn til oss etter innsett på mandag. Velkommen inn og lykke til!

 

Uff da, så forferdelig det må være å få sånn hodepine av sprayen. Har dessverre ingen gode råd utenom å drikke mye, vann da. Masse sympati og håper hodepinen gir seg snart. Hva er det vi frivillig dytter i oss sier nå jeg

 

Ja, lurer også på hvordan det går med testomanen vår Fightern i dag? Noe nytt å melde fra det klarsynte mediumet vårt? Utenom at "jeg ser det er mange som lykkes denne supermåneden" for det har jeg allerede bedt storken om. Ja, har sendt GPS kodene til alle nickene her inne på hastemailen jeg sendte til storkene.

 

Her er det fremdeles stimulering som gjelder, litt lei nå. Skal på ultralyd senere i dag så får vi se hvordan det står til. Pratet med klinikken angående Polypper i går for jeg er urolig for dette forsøket her. De sa de ikke kunne vite hva slags polypp det var eller om hvor de var utenom å se det på en saltvannscanning. Anbefalingen fra klinikken er å fortsette stimulering siden jeg allerede hadde brukt mye penger på medisiner og sette inn denne syklusen istedenfor å fryse ned embryoer. Det sier de men jeg betaler alt privat og vil vell ikke kaste bort titusener om det ikke er håp om å lykkes. Jeg er fremdeles urolig og ganske negativ forut for dette forsøket. Går rundt og tenker og grubler hele dagen lang. Kanskje jeg får vite noe mer om polypper når jeg spør gynekologen i dag. Vell, får gruble videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag setter jeg min 10 gonal-f, og skal på ul i morgen.

Men i går og i dag har jeg hatt nesten som mensmurringer, er det normalt? Har ikke hatt det ved de to tidligere forsøkene, men ser ut til st jeg får litt flere follikler denne gangen.

Blir nesten litt.bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker også perednisolon denne gangen Hubro :D

alt for tidlig å teste enda figtheren :) men snart lyser testen av et blått kryss/to streker/Gravid ;ot deg :D

 

takk for lykkeønskninger dreamer :) Det gikk helt supert!!!! Jeg er skikkelig gira! de på klinikken ga seg helt over og var imponert over egget vårt :D så nå er jeg gravid inntil det motsatte er bevist!

 

sunfly: drar du inn skikkelig når du spryer? var en som sa til meg t hvis du bare tar hodet litt bakover, og ikke drar inn nesesprayen, så skulle det hjelpe litt på hodeina... det hjalp litt faktisk, så verdt et forsøk kanskje :)

 

 

stjernemagnolia: du skriver veldig levende :) hehe Masse lykke til med ultralyd i dag! det bør ikke ha noe å si for graviditet med polypper, så jeg er litt enig med legene i ditt tilfelle :) Prøv et forsøk, og går det ikke da, så kan du ta en hsg/lap eller noe før neste runde...

 

tidenerinne: Mensmurringer er POSITIVT!! det viser at kropppen din jobber ekstra med egga dine :) så regner med du hr en del egg der :D

Oppsummering: JEG ER RUGER av GULLEGGET!! :D :D :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om dere gjør noe annet i perioden rundt medisineringen som dere tror kan være positivt for resultatet?

Selv har jeg forsøkt følgende:

- Akupunktur forsøkte jeg på mitt første IVF-forsøk. Brukte vel 5000 kroner på dette - Negativt resultat

- Dro på en avslappende ferie rett før mitt andre IVF-forsøk - Ble gravid

Forsøkte det samme ved mitt første søskenforsøk før sommeren - Negativt resultat

- Intensiviserte kondisjon og styrketrening siste par månedene før mitt andre IVF-forsøk - Ble gravid

- Har drukket alkohol som normalt under nesesprayperioden, men trappet ned når jeg går på sprøyter og helt etter innsetting.

- Er nå 100% sykemeldt, har datteren min i barnehage og legger nå alt til rette for fred og ro under rugeperioden - noe jeg hadde da jeg ble gravid.

- Nå tar jeg diverse kosttilskudd (Jern, Omega 3, Vitamin C mm) og går mye turer/løper.

 

Vet ikke om det bare er tilfeldigheter, men man prøver jo å gjenta en vinneroppskrift.

Har dere noen erfaringer fra deres forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prøvd masse forskjellig jeg og.. men har innsett at det ikke finnes noen oppskrift :D hehe men masse vitaminer har jeg super tro på!!

jeg tror bare det som er ment å skje, det skjer... men disse tankene er jo også de eneste som får meg til å "godta" alt negativt ifht babyprøving som har skjedd også... det var en mening med det som skjedde, og jeg har lært noe av det, og blitt et bedre?!? menneske :P

 

nå er jeg spent på oppdatering: Vizzy og krepsen??? er dere super-rugere???
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er til Riksen for behandling, må dere betale for hver gang dere har vært på ultralyd? Fikk en regning idag på ca 300kr, sto egenandel på den. Var der for UL på mandag. Har ikke fått det på de 2 forrige rundene. Var også på riksen da... :huh: Dette er fortsatt vår 1. forsøk, tredje runde. Har ikke hatt innsett på de 2 forrige.... skal dit for ny UL imorgen, så skal spørre, men lurer jo fælt nå  ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er til Riksen for behandling, må dere betale for hver gang dere har vært på ultralyd? Fikk en regning idag på ca 300kr, sto egenandel på den. Var der for UL på mandag. Har ikke fått det på de 2 forrige rundene. Var også på riksen da... :huh: Dette er fortsatt vår 1. forsøk, tredje runde. Har ikke hatt innsett på de 2 forrige.... skal dit for ny UL imorgen, så skal spørre, men lurer jo fælt nå  ^_^

jeg betalte etter hver ultralyd sjekk :) som var før uttak/ innsett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testene (tok 3 stk. utover dagen) var negative. Men våknet i dag med et mer positivt sinn. Så antar at testen blir positiv på fredag - ellers klikker jeg i vinkel :P

 

Nada med symptomer...bare veldig sulten.

På forsøket forrige mnd. :  Tok jeg en haug med vitaminer/mineraler, var mye i aktivitet, spiste knapt meieriprodukter.

Denne mnd. :  Ikke tatt vitaminer,spist/drukket masse meieriprodukter, mye daffing på sofaen, høyt inntak av Melkesjokolade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satser på at den er positiv til fredag fighteren!!

 

her må jeg le litt av meg selv, enda så mange runder jeg har vært gjennom, så begynner tankene allerede å fly... kjenner jeg et stikk i livmora, ømme pupper? haha... vet jo at det ikke går an å kjenne noe enda! men fortsatt optimist!

 

tror det er ment to be når det var bare et egg :P

 

venter spent på oppdatering fr vizzy og krepsen da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så flott tante Esel! Krysser fingrene for at det er gullegget :-)

 

Spennende dager for deg, fighter'n!

 

Bra å høre det er greit med murringer. Føles liksom helt feil med mensmurringer nå bare! Og så veldig også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig dere tenker på meg jenter. Det gikk veldig bra. Et flott befruktet egg ble satt inn kl 1130 i dag. Så nå er endelig ruger igjen. :-)

 

Så bra du fikk satt inn gullegget tante esel. Da er vi to :-) testdag er 18 september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en time igjen til jeg har kontroll ultralyd. Håper på oppstart med sprøyter i dag.

Gikk på puregon og fikk ut åtte egg første forsøk, menopur andre og fikk ut seks egg.

Håper på over ti egg denne gangen da svømmerne til mannen er så dårlige at selv med icsi forrige forsøk ble ingen av de seks eggene mine befruktet :angry:

 

Noen som har erfaringer med andre hormonpreparater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...