Gå til innhold

Junimagene i 3. trimester


Blomstogbier

Anbefalte innlegg

Gratulerer super_betta :)

 

Det er stille her inne for tiden! Hvor mange dager har dere andre igjen her, eller evnt er over?

Her er det 4 dager til termin.. Prøver så godt jeg kan nå og fokusere på at jeg går til termin, og sikkert litt over! Men er jammen ikke lett når første mann kom 14 dager før.. Sukk!

Kjenner det begynner å bli rimelig trangt der inne, og sparkingen, særlig langt ute i sidene er ganske ubehagelig nå!

Er utrolig spent på å få møte lillebror nå kjenner jeg, han kan bare komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snart er vonde spark, store mager, halsbrann, og dårlig søvn byttet ut med bæsjebleier, såre brystvorter, amming, skrik og ja dårlig søvn :)

 

Heier på dere som er igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullgutten Jakob kom i hurten og sturten i natt. Fra vannet gikk, til riene begynte og gutten var født tok det 2.5 time. Beste mannen som brukte gran turismo treningen sin på veien, rakk vi en halvtime på sykehuset før han var født. Rimelig heftig når det stod på, men herregud kor fantastisk det er etterpå❤❤. Stor stor glede, i dager alt bare kos❤❤.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har født siden sist jeg var innom :) Og til dere som fortsatt venter.. Håper det skjer noe snart <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer super_betta :)

Det er stille her inne for tiden! Hvor mange dager har dere andre igjen her, eller evnt er over?

Her er det 4 dager til termin.. Prøver så godt jeg kan nå og fokusere på at jeg går til termin, og sikkert litt over! Men er jammen ikke lett når første mann kom 14 dager før.. Sukk!

Kjenner det begynner å bli rimelig trangt der inne, og sparkingen, særlig langt ute i sidene er ganske ubehagelig nå!

Er utrolig spent på å få møte lillebror nå kjenner jeg, han kan bare komme :)

3 dager over tiden, og ingen tegn. Prøver å leve som normalt, men nå vil jeg bli ferdig snart altså :D

Har egentlig nok å henge fingrene i med en 5 åring som ikke har bhg plass for til høsten, pga flytting.

Men merker at jeg har lite sosial omgang med voksne mennesker, og mannen renoveres huset når han kommer hjem fra jobb, så han er sliten når kvelden kommer, og jeg gjerne vil skravle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire dager til ul-termin, absolutt INGEN tegn på fødsel her. Ungene begynner å bli utålmodige, og jeg gleder meg også til å hilse på klumpen. Og å sove på magen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også fire dager til termin, og fint lite tegn til at noe er i gjære...

 

Hadde min siste akupunkturtime for noen dager siden, og ba henne sette nåler som satte i gang noe så får vel se om det kan ha noen effekt.

 

Her i Sverige setter de ikke i gang noen før man har gått 14 dager over tiden, så det kan hende jeg må vente til 11.juli!  :o  Det virker så enormt lenge til, spesielt i denne varmen med hovne hender og føtter og vanskelig å sove fordi leiligheten er en bastu.

 

Lykke til dere andre som også venter, og gratulerer så masse til dere som har født!  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer super_betta :)

 

Det er stille her inne for tiden! Hvor mange dager har dere andre igjen her, eller evnt er over?

Her er det 4 dager til termin.. Prøver så godt jeg kan nå og fokusere på at jeg går til termin, og sikkert litt over! Men er jammen ikke lett når første mann kom 14 dager før.. Sukk!

Kjenner det begynner å bli rimelig trangt der inne, og sparkingen, særlig langt ute i sidene er ganske ubehagelig nå!

Er utrolig spent på å få møte lillebror nå kjenner jeg, han kan bare komme :)

 

Fire dager til termin her med (men menstermin er 29:e). Naboen fikk i går og en venninne i dag, så nå syns jeg det min tur!! Ser ut som om vi er flere med termin samtidig, blir spennende å følge dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i dag og nettopp gått en tur på 6 km, fullmåne i morgen, så jeg lever i trua på action ila helgen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Ja nå er det virkelig siste innspurten for de siste junimagene- jeg følger spent med! Ikke alltid jeg rekker å skrive noe, men får lest mens jeg ammer hvertfall!

 

Håper det setter i gang fort for dere som er igjen og at dere får flotte fødsler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, vi var mange med termin samme dag her, spennende :) Ja, er fullmåne ja.. Det kan jo være den blir en skikkelig fødeboom her inne da! Har mine tvil om at jeg blir med på den da, har ingen tegn til fødsel føler jeg what so ever.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nå vært å feiret st hans på camping med min familie, storebror var der på overnatting i natt. Men nå er han hjemme igjen, så spørs om kanskje skjer noe i natt. :D er ikke det typisk liksom

 

Sex har ikke fungert, går masse hele tiden, så da får vi sette vår lit til månen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Totoaa

I morgen drar jeg endelig hjem fra sykehuset, og da har jeg vært her hele 6 dager!!!! Tok litt tid å få ammingen på gli her, jeg har kjempebryst og myyyyye melk, men innovervendte brystvorter. Og ba, jeg var en av de som tenkte at det bare var å legge ungen til brystet... Dessuten var jeg veldig nærvøs for tiden etter fødsel, og derfor har jeg egentlig syntes at det har vært greit å bli her så lenge. Nå bruker vi skjold når vi ammer, men da får jeg det i det minste til uten hjelp, og kan dra hjem uten å være stresset for det. Kanskje vi får det til uten litt senere....

 

Om det er noen trøst, så kan jeg si til dere som går på overtid nå at jeg hadde absolutt ingen tegn til fødsel før vannet plutselig gikk natt til tirsdag... Jeg var alldeles ikke mentalt forberedt da jeg egentlig regnet med å gå noen dager over. Men nå ligger verdens skjønneste jente å sover på fanget mitt, mens jeg har brystspreng og såre nipler. Alikavel bedre enn stor mage, vondt i ryggen og hovne bein. Magen begynner også å trekke seg tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose dere hjemme totoaa :) godt du har begynt å få til amming. Tror de fleste blir såre i starten, de skal jo venne seg til behandlinga disse stakkars niplene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til alle som har født i det siste :) 

Hvilket forum flytter vi over til nå? passer liksom ikke inn i 3.trimester lengre, og kjenner det er godt å få råd og tips, ikke minst oppmuntrende ord fra andre i samme situasjon.

 

et kjapt spm: Hvordan har humøret de første to ukene vært for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så aktiv men er inne å leser nå på alle fødehistorier. Termin var 14.06 så er nå lange 9 dager over! Blir satt igang på tirsdag om ikke noe skjer i natt/morgen. Noe jeg har lite tro på. Har jo gått å trodd at "nå går vannet neste gang jeg går på do/reiser meg fra sofaen el." I over tre uker nå så nå har jeg gitt opp at det skal starte av seg selv slik det gjorde første gang! Ikke mye morro dette!!

 

Men heldig dere som har fått babyen deres ut selv om de første ukene er tunge på en helt annen måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ladyblue: Jeg kjenner følelsen, forventer at det skjer noe når som helst. Men det skjer ikke en dritt. Samtidig så prøver jeg å leve normalt, planlegger neste dag, og holder meg i aktivitet.

Kjenner at det er frustrende, men sånn er det vel for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg to dager på overtid av ultralydtermin og på menstermin i dag. Våkna kl. fire Med vondt i magen men ingen rier. Så nå sitter man her da. Møkkalei og mentalt sliten. Håper det skjer noe i dag... Vil se Vesla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager over her idag, og ingen tegn til noe som helst. Storebror skal i bursdag til kjæresten i gamle bhg, så blir en kjøretur til kongsberg idag. Vi drar alle sammen i tilfelle det skulle skje noe.

Men først skal vi ut å kjøpe gummistøvler, og mer garn. Så fåt jeg fortsette heklingen til dette barnet skjønner at hun bør ut snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager til ul-termin. Prøvde med en runde i senga i går kveld, men det hadde visst ingen effekt. Så da sløver jeg foran tv'n og satser på at han bestemmer seg for å komme ut før mandag. Vil ikke settes igang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager til ul-termin. Prøvde med en runde i senga i går kveld, men det hadde visst ingen effekt. Så da sløver jeg foran tv'n og satser på at han bestemmer seg for å komme ut før mandag. Vil ikke settes igang :(

Vi har hatt mer sex den siste uka enn i hele svangerskapet tilsammen :) har ikke hatt noen effekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Hopper visst litt ut og inn her jeg.. 5 dager til termin for min del. Kjekt å høre fødselshilstorier, gratulerer så mye!

Begynner å kjenne på utålmodigheten jeg også. Men her i gården har mannen siste innspurt på mastergraden, så han har ikke bestilt vesla vår før i juli.. Blir hun født etter 1.juli, får han jo også 2 uker lengre pappaperm. Vinn-vinn for han, laaange dager for meg...

Til dere som har "runder" i senga, hehe:  :D Føler dere dere sexy liksom? Vi prøvde i går kveld, men jeg føler meg bare som en hval som velter rundt, og det ender med at vi ligger tett og koser (kjekt det også altså, men det er vel tross alt spermen som kan sette igang noe, hihi).. Virker på de fleste her som at dette er en lett sak, men det syns ikke jeg  :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...