Gå til innhold

Junimagene i 3. trimester


Blomstogbier

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååå, så moro! Gratulerer til alle som har født. Jeg har da tydeligvis ikke fått med meg at Makuahines hadde født, så lite som jeg er her inne etter at Lillegull kom til verden :) Så jeg er glad for den lista jeg nå :)

 

Kos dere alle sammen, og lykke til til alle som ikke har født enda! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har endelig jenta vår kommet også!

Det endte med hastekeisersnitt og jeg ligger til observasjon enda.

Jenta er selvfølgelig verdens skjønneste :) Dere skal få flere detaljer rundt fødselen når jeg har kommet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer leb76, ser ikke ut som vi treffes på sykehuset. :)

Og nå har jaggu kim kardashian sniki i køen oxo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Totoaa

Gratulerer leb76, ser ikke ut som vi treffes på sykehuset. :)

Og nå har jaggu kim kardashian sniki i køen oxo :D

say whaaaat?? Kim kardashians sans for maternity fashion har vært min #1 underholdning i denne dørgende kjedelige ventetiden, også SNIKER hun i køen? Føler meg snytt, hadde hun ikke termin i juli?  :angry:  :P

 

Noen som sa guilty pleasure? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calvin ble født 11.06.13 kl. 10.40 etter at vannet gikk kl. 03.00 på natten. Han ble født hjemme med enja og telys på badet. En helt fantastisk opplevelse. Var på Ahus dagen etter og må si at mangel på struktur og all ventingen der er for upersonlig for meg. Håper dere har bedre inntrykk av sykehusene enn det jeg har. Nå nyter vi småbarnstiden. Lykke til dere andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Gratulerer så masse til dere som har født! Og masse lykke til videre til dere som fortsatt venter, det nærmer seg nå ;) her bruker vi dagene på å bli kjent, storebror er kjempeflink og forsiktig, og lillesøster spiser godt og sover som spedbarn skal gjøre; masse på dagen og mindre på natta :P Vi er superforelsket og ville helst bare kunnet fordype oss i denne vakre lille skapningen, men livet fortsetter som vanlig, og i dag får vi noe av familien på besøk. Det blir spennende, med barseltårer og melkespreng, og en superstresset mann som selvsagt har masse jobb nå som han ikke får delegert bort :/

 

Men alt i alt, vi koser oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Totoaa: de hovne føttene presset inn i plastikksandaler, så ikke spesielt deilig ut spør du meg. Kanskje like greit at hun sneik i køen... :)

jo hun hadde termin om 5 uker stod det, så blir vel uti juli det.

Men må nok bare venne meg til å bli forbikjørt i terminkøen :D

 

Gratulerer norwegianchick :) var det planlagt hjemme fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Totoaa

Haha, ja de var fæle alså!! Hvorfor skal man på død og liv gå med høye hæler når man er SÅ gravid!? Jeg får faktisk ikke på meg de vanlige skoene mine engang lengre jeg... eeer så hoven!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange skoa jeg får på heller, og jeg er ikke spesielt hoven. Men tror føttene blir større i str uansett, rista har blitt høyere oxo. :)

Plutselig så hovner jeg opp i ankler og føtter, men det har vært verst de skikkelig varme dagene.

 

Imorra skal jeg til jm, og storebror på førskolekontroll på helsestasjon. Hørseltest var det visstnok da, tror han hører det han vil høre jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at det er en skravletråd for junimagene på 0-1 år :) Håper alle som har født etterhvert finner veien inn dit, så kan vi kan skravle videre der :)

 

Lykke til alle dere som fremdeles venter på baby! Nå er vi over halvveis i juni så det er uansett ikke lenge igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man 7 dager på overtid og vært på kontroll på sykehuset. Alt så veldig bra ut, så jeg blir satt igang på fredag om ikke babyen bestemmer seg for å komme ut av seg selv. Livmorhalsen var ikke helt moden så det ser dårlig ut. :(

Har hørt det kan være en lang og slitsom prosess å bli satt igang. Noen her som har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man 7 dager på overtid og vært på kontroll på sykehuset. Alt så veldig bra ut, så jeg blir satt igang på fredag om ikke babyen bestemmer seg for å komme ut av seg selv. Livmorhalsen var ikke helt moden så det ser dårlig ut. :(

Har hørt det kan være en lang og slitsom prosess å bli satt igang. Noen her som har erfaring?

jeg ble satt igang. Ble 4 lange og slitsomme dager. Har skrevet fødselshistorien min her inne, hvis du blar deg litt tilbake her  :)

 

Var 3 stk som jeg ble kjent med på sykehuset som ble satt igang, og vi endte alle med keisersnitt.. mens andre går jo i fødsel etter bare noen timer. Så greit å være forberedt på alt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da var man 7 dager på overtid og vært på kontroll på sykehuset. Alt så veldig bra ut, så jeg blir satt igang på fredag om ikke babyen bestemmer seg for å komme ut av seg selv. Livmorhalsen var ikke helt moden så det ser dårlig ut. :(

Har hørt det kan være en lang og slitsom prosess å bli satt igang. Noen her som har erfaring?

jeg ble satt igang. Ble 4 lange og slitsomme dager. Har skrevet fødselshistorien min her inne, hvis du blar deg litt tilbake her  :)

 

Var 3 stk som jeg ble kjent med på sykehuset som ble satt igang, og vi endte alle med keisersnitt.. mens andre går jo i fødsel etter bare noen timer. Så greit å være forberedt på alt! :)

 

 

Huff, håper jeg slipper å vente 4 dager hvis jeg må settes igang. Skal bla tilbake her å lese historien din :)

Greit å være forberedt på alt ja.

Huff.. merker at jeg har mistet litt motet nå altså. Vil så gjerne at ting skal skje naturlig.

Vil at lillingen skal komme ut av seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt satt igang to ganger. Første gang endte med ks etter 55 timer, andre gang ble det normal fødsel etter 8 timer. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravlinga het inne er ihvertfall ikke noe å skryte av. :D

Så her må man fylle dagene med andre ting, baker og hekler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir folk borte når det fødes, så det minker godt ja... Dessverre for oss som er igjen... Men om noen dager er vel alle på det nye forumet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kjedelig å være noen av de siste :) men vi får holde ut i varmen :) tror ikke det skjer noe her med det første, og skien har ikke overtidskontroll før 9 dager over. Syns det var litt lenge uten oppfølging nå på slutten jeg, ihvertfall når man skal settes igang etter 11 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...