Gå til innhold

**IKM uke 3**


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Så spennendeå lese om alle symptomene deres! Her er jeg kun oppblåst så til de grader ennå.

 

Greide ikke å vente med å teste til i morgen, er 10 dpo i dag.

Ultrasvaaaaaaaaaaaaaaak strek nå i dagtidlig.......mannen ser den, billigstrimmel, kom fram etter 3 fullgåtte minutter, helt på tampen hvis man kan si det slik. Vet ikke hva jeg skal føle....hmmm, er så redd for å bli superskuffa. Tar def en test hver dag framover nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist pp var puppene rare, men ikke ømme uka før TRmsom de bruker å være, var svimmel, trøtt som aldri før og hadde en tung følelse nederst i magen...var bombesikker på at jeg var gravid....men, to dager forsinket(aldri vært det før) kom TR med full storm og noen små klumper i starten....kan det ha vært en kjemisk? Håper det betyr at vi nærmer oss en spire som sitter.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til ForTredjeGang :=)

 

Her er det ømme og store bryster og en følelse av å være litt småkvalm/uggen. Denne pp startet alt dette 4-5 dager etter eggløsning. Vanligvis starter det ikke før noen dager før mens. Så kanskje det er noe på gang? :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det to dager til IKM. Sist kom mens 3 dager før forventet IKM, så syklusene har ikke vært helt jevn. Ingen symptomer som er merkeverdig, men heller ingen mensen så det er bra. Jeg har såååå lyst til å teste, men holder meg i skinnet. Det ville være så godt om dette var gangen det lyktes for oss :) Vi er i allefall veldig spente begge to. Kanskje jeg tar en test i morgen :)

Flere som skal teste i morgen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ForTredjeGang! :-)

 

Her i gården er det stille. Har ingen symptomer men det er fortsatt ei uke til IKM da. Jeg unner meg en liten fest i kveld!

Lykke til dere som starter testing! Jeg starter ikke min før torsdag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte teste idag, våknet allerede 9 og gikk ikke sove.. Jeg fikk en svak strek nesten umiddrlbart.. Men tørr ikke slippe jubelen løs enda.. Skal prøve å laste opp et bilde så dere lan se om dere er enig eller om det er ønsketenkning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte teste idag, våknet allerede 9 og gikk ikke sove.. Jeg fikk en svak strek nesten umiddrlbart.. Men tørr ikke slippe jubelen løs enda.. Skal prøve å laste opp et bilde så dere lan se om dere er enig eller om det er ønsketenkning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streken er tydeligere her hos meg enn på bilde, var vanskelig med lysforhold..

Å jeg håper så mye at det er virkelig!! Må teste igjen, men venter kanskje til tirsdag så jeg ikke blir for opphengt i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herre! Her blir alle gravide jo! :) GRATULERER SÅ MYE!!!

 

Jeg ser å ser om TR kommer, kommer hun ikke så tester jeg på morgenurin på tirsdag.. Jeg håper så inderlig at spiren satt denne gangen!! Vil så gjerne så gjerne ha et lite nurk i armene om 8 mnd! :) Blir spennende i morgen vet jeg! Ønsker av hvert eneste lite fiber i kroppen at jeg er gravid!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma-til-Emma - då har vi en testedate imorra. Har holdt meg i skinnet hele helgen. **Flinke meg** IKM imorgen. Eller skulle du vente til tirsdag?

 

Gleder meg til natta er omme og morgenen er kommet, så jeg kan teste :D Kjenner det river og sliter litt nedider, spesielt om jeg gjør brå bevegelser. :P hah. Så vi får se. Småuggen/kvalm hele tiden. Ømme pupper og jeg synes de har vokst :o

 

Gratulerer til babyønske :D Jeg så også streken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter til tirsdag hvis ikke TR kommer i morgen! :) Hva er vel bedre enn litt spenning i hverdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte teste idag, våknet allerede 9 og gikk ikke sove.. Jeg fikk en svak strek nesten umiddrlbart.. Men tørr ikke slippe jubelen løs enda.. Skal prøve å laste opp et bilde så dere lan se om dere er enig eller om det er ønsketenkning!

 

Ser tydelig streken! :) Mine er litt svakere.

 

Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sterkere strek i natt og i dag tidlig :)

 

Håper sånn dette går bra!!

 

Gratulerer gratulerer!!! :)

 

Tusen takk! :)

 

Er så spennt på testing i morgen igjen, da ryker det en cb digital, er 12 dpo i morgen. Håper så inderlig minibabyn blir inne i magen min i 8 mnd til!

 

Hvordan går det med deg? Har du hoppet inn på 1.tri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som tester med digital, tester dere med eller uten ukeindikator? Og er det slik at man 14 dpo dersom man er gravid at man får positivt uansett? Altså om man venter 3-4 timer etter siste dobesøk før man tester igjen? Er så spendt på morgendagen. Har en skikkelg feeling på at det klaffa den her gangen ( ikke hatt det de andre pp) så håper virkelig ikke hodet tuller med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sterkere strek i natt og i dag tidlig :)

 

Håper sånn dette går bra!!

 

Gratulerer gratulerer!!! :)

 

Tusen takk! :)

 

Er så spennt på testing i morgen igjen, da ryker det en cb digital, er 12 dpo i morgen. Håper så inderlig minibabyn blir inne i magen min i 8 mnd til!

 

Hvordan går det med deg? Har du hoppet inn på 1.tri?

 

Det har jeg :)

Iom at dette er 3. Babisen, og begge de to andre har sittet på første forsøk og svangerskapene vært fenomenalt bra - er jeg positiv nok til å stase på at dette kommer til å gå fint også! 4+2 i dag, og føler mange symptomer allerede. Det er jo et godt tegn på at alt okserog gror som det skal.

 

Spennende å se i morgen da!! :) 12 dpo kan du sikkert se noe - selvom det ikke alltid slå ut så tidlig.... :)

 

Jeg er innom her hver dag for å se hvem andre som følger etter inn på 1tri og terminklubb september :) veldig spennende!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som tester med digital, tester dere med eller uten ukeindikator? Og er det slik at man 14 dpo dersom man er gravid at man får positivt uansett? Altså om man venter 3-4 timer etter siste dobesøk før man tester igjen? Er så spendt på morgendagen. Har en skikkelg feeling på at det klaffa den her gangen ( ikke hatt det de andre pp) så håper virkelig ikke hodet tuller med meg.

 

Jeg tok CB på ettermiddGen etter jobb - den slo ut fint den. Riktignok ikke den med ukeindikator, bare den som sier "gravid".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet ut fra blødning etter p-pille-slutt skulle jeg hatt ikm i går 12/1. Testet negativt på morgenurin. Men siden ingen mens har kommet og jeg ikke vet sikkert når el var (om jeg har hatt) lever jeg i håpet ennå! :-) Andre som ikke vet hvordan syklusen er?? Utrolig gøy å lese om alle som har blitt gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...