Gå til innhold

**IKM uke 3**


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Jeg pleier alltid å ha ømme bryster og oppblåst mage før TR, men nå har jeg ingenting av delene. Siden dette er graviditetstegn også, så er jeg nok heller ikke gravid :(

 

Kan det være at jeg ikke har hatt EL denne perioden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKM i går, men ingen TR. Testet i går, men ikke noe + tegn der. Har hørt at cb+ ikke helt er til å stole på..? Sitter med monsterbindet på å venter.. :(

Sitter med bindet på her å venter jeg å...Duste TR som ikke kan dukke opp når den skulle... Satse på at vi får 9 mensfrie mnd etter denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, det hadde jo absolutt vært det aller aller beste. :) Har ingen tegn til at hun skal komme heller.. Har disse ømme puppene, men ømme på en helt annen måte enn vanlig, oppblåst mage, men det får jeg alltid, i tillegg så er jeg småkvalm, litt vondt i hodet, kald og varm om hverandre og TRØTT! Ikke noe mer spotting enn det jeg hadde i helgen heller.. Pleier aldri å spotte før mensen, kommer bare som en foss. Dette er så frustrerende. De sier at egget fester seg mellom 4-10 dager etter EL. Jeg hadde magevondt natt til onsdag 9, Så dobler hcg seg hver 2 dag, dvs hcg10 den 11jan, hcg20 den 13jan, og i går ville den da akkurat vært på 30+/-.. Får vente i noen dager å se om den forbanna tanta kommer.. :P

Endret av Mamma-til-Emma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det å bli utrolig varm i ansiktet sånn plutselig ett tegn??? Koker fra halsen og opp og rød i fjeset. .. kald på hendene :P utrolig trøtt også.. hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag ja...fortsatt lenge til lørdag......

Fortsatt oppblåst, har også vært litt varm i ansiktet de siste par dagene, er det et tegn?? jeg er isst og sykt trøtt.....har ca 30 min kjøring hjem (bor på bygda ja!) men vi er heldigvis to sm kjører sammen, for idag holdt jeg på å sovne 15 ganger, minst! Men det har gitt seg nå, hjalp med en sparketur med hund, mann og barn :)

Ingen vonde pupper denne gang, har som regel det før TR men ikke sist PP, og ikke nå......sist gang var jeg både kvalm, trøtt, ekstra kvalm når jeg ble varm, og oppblåst....+ to dager forsinket TR....var bombesikker på at ting var i boks, så tror faktisk egentlig jeg var litt gravid en liten stund der, men at det ikke festet seg ordentlig......går det an? Håper, håper, håper :). Håper også at det smitter over litt babystøv fra de som har testet positiv....til både meg, mammatilemma og alle derre andre som venter og ønsker med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MANDAG 14:

Mamman-til-Emma (3.pp)

Pinnedyret

4 små hjerter (1.pp)

 

TIRSDAG 15:

 

 

ONSDAG 16:

Dossa (pp.31)

Kaffemocca

Vandrende (pp.3)

 

TORSDAG 17:

Steinbukken<3

 

 

FREDAG 18:

GravidNÅ!

 

LØRDAG 19:

Rosahelikopter 11pp - 1pp m/pergo

AussieAnette

FrkKværne

Ønske-spire (5.pp)

 

 

SØNDAG 20:

Majka81

PrøverNr2<3

Mammaen_til_2smågutter

 

GRAVID!!!!:

ForTredjeGang

Babyønske1984

Wilma + baby

 

Ny pp:

adealsadeal (4pp, 1 SA)

Kaffemocca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å der kom TR med et brak. Krøker meg i smerter her og kvalme som bare fy... Ja, ja. Da får man prøve igjen. Kanskje det blir oktoberbaby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å høre om dere som har fått TR på besøk! Her er jeg usikker på om jeg skal teste imorgen eller ikke. Beste er vel å vente til lørdag, men det vet jeg jo at jeg ikke kommer til å klare. ;) Nå har kvalmen kommet (men har innbilt meg det før og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å der kom TR med et brak. Krøker meg i smerter her og kvalme som bare fy... Ja, ja. Da får man prøve igjen. Kanskje det blir oktoberbaby :)

 

Åååå nei..... Det var som søren....

Nste mnd vett - da sitter den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker ikke blod!!! HA dæ vækk ditt spøkels!!! Hehe! Lykke til i neste pp 4 små hjerter!!

 

AussieAnette: Har du testet???? Spent!!

 

ForTredjeGang: Hvordan føler du deg? Svever du på rosa sky??

 

Ønsker-Spire: Nå er det vel på tide å teste snart?? :)

 

 

Sitter her jeg da, ingen TR og proppa full av symptomer.. :P Renner snart over her tror jeg, men jeg TØR IKKE TESTE! Ikke før det har gått 10-11 dager til uten TR besøk.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en stavtest fra billigtester inatt, men den var hvit. Men etter å ha demontert hele testen og sett kun på strimmelen (hehe) så kan jeg ane en skyggestrek. Får teste igjen om 2 dager, men må nok gå ut ifra at den var negativ i natt ja :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM var på mandag.. Men nå kommer jeg til å vente i evigheter flr jeg tester igjen. Kommer TR så kommer TR, men hvis ikke så kommer jeg nok ikke til å tørre å teste igjen før jeg er sikker på at TR ikke kommer. :P Er jeg rar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Pellte du hele greiene fra hverandre? De sier jo at en strek er en strek, uansett hvor svak den er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ja gjorde det. Leste at ei fra en annen gruppe hadde gjort det. Da ser man jo bedre (uten det "glasset" oppå) :=)

 

Nei skjønner godt at du tenker å vente lengst mulig. Når tok du sist test da? Mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok siste testen på ikm dagen. Ble så skuffet da at nå tør jeg ikke før jeg er sikker på at TR ikke kommer.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma-Til-Emma, her var den negativ idag også :( Ikm på mandagen, samme som deg :( Så nå bare venter jeg på at TR ska dukke opp. Eneste er at jeg også er proppa full i symptomer, gått med halsbrann 1 uke nå, ømme pupper herfra til evigheten. Og sorry detaljer, men idag så har jeg hatt skikkelig løs, da mener jeg nesten rennende avføring altså. Så heiv innpå med potetmel blandet i et glass vann. Men har ikke hatt noe effekt av det foreløpig. Ingen tegn til tante rød, ikke murringer en gang.

 

Men jeg har en liiiiten mistanke om at EL kom seinere enn forventet, så derfor øyner jeg enda håp. Blir ikke å teste igjen før neste uke. Er tom for tester og det e tiltak å gå på apoteket for å kjøpe ny. Haha.

 

Lykke til med testing AussieAnette, det går forhåpenligvis rette veien :D

 

Gratulerer igjen til alle dere som er gravid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet lissom ikke hva som skjer med denne syklusen jeg. Gått med bind siden mandag og har bare hatt litt brunlig utflod... Ikke noe sammenlignet med mensen. Pleier ikke å få den type "advarsel" heller. I følge det skjemaet jeg fant så var det jo endel damer som hadde lave hcg nivåer helt i starten av svangerskapet: http://hcgtrimtoday.com/wp-content/uploads/2012/05/chart-2.png Krysser fremdeles fingrene her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli meget utålmodig !!!:P lurer på å brenne av en test i morgen jeg !!!

 

Har funnet ut at jeg fikk positiv test bare 3 uke og 4 daga sist :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å la være .. tok en test.. Negativ.. studerte den litt.. synes jeg såg en svaaak skyggestrek, men når jeg tok den opp mot lys var den helt hvit liksom... men såg den av og til liksom.. sikkert en voldsom ønske tenkning tror jeg?! :P hehe..

 

Neste test blir nok lørdag ! *krysser fingre og tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...