Gå til innhold

**IKM uke 3**


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye til alle med positive tester :)

 

Så trist mamma til Emma :( håpet virkelig at du skulle få positiv test du også :(

Krysser fingrene for oss i neste pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Negativ test og ingen TR... Vente vente vente.. Har ingen symptomer bortsett fra litt ømme pupper. Har vært feber og influensasyk siden fredag, så har ikke orket å kjenne etter, alt er vondt uansett...

 

Andre som har hatt influensa? Hvor mange dager er det vanlig å ha feber og hodepine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens her.. men negativ test på ikm i går.. var hos gyn i dag for sjekk... ser ut som om jeg nettopp har hatt eggløsning :(( så da klaffet det nok ikke denne gangen ... har også lett preg av pco:( må ned i vekt !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herreguuud. . Tror jeg nettopp fikk en svaaaaaak positiv test !!!!!!!

 

Hurra!! Ta en ny test i morgen tidlig så skal du få se at streken er blitt sterkere! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Jeg skal teste i morgen....har vært litt opptatt med oppussing så har utsatt og utsatt testing, tenkt at Joda TR kommer vel.......men, det har hun ikke :) (ikm lørdag) så daaaa skal jeg teste i morgen tidlig......MÅ jo være vår tur å!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg regner fra siste mens blir det 1 oktober her å.. men regner med jeg er kortere på vei... 2 uker siden sist samleie i dag .. vet ikke hvor lenge etter siste samleie man kan bli gravid :P hvis det er 2 dager så er jeg 4 uker i dag eeller i morgen eller fredag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite. Kjenner det murrer og strekker i magen innimellom samt litt øm. Helt annerledes nå enn med førstemann. Da hadde jeg meget vonde pupper og kjempetrett en uke før mens... Så hvert svangerskap varierer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!

 

jeg også vil..... Testet negativt i dag også, 4 dager over IKM. Har kjøpt en ny pakke med billigtester, så skal fortsette å teste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt stikking av og til, og litt ømme pupper om kveldene i det siste..... Fryser ofte og er trøtt periodevis hele dagen.....ikke kvalm enda....håper jeg slipper det fdenne gangen! Krysser fingre......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk visst aldri svart deg på spørsmålet ditt AussieAnette. Symptomene mine er flere, de kan skyldes alt mulig egentlig, som de fleste ms symptomer kan. Begynte med oversensitiv hud flere steder, solbrent følelse, dette kommer og går. Nummenhetsfølelse, dirring, murring...ulike steder. Svakhetsfølelse (men vanlig kraft) i høyre side har jeg hatt av og på i minst 15 år. Spinalvæsken viste 8 bånd, MR viste ingenting i hode eller rygg. Fikk innkallelse til ny mr nå, men må utsette til etter fødsel. Viser den siste mr fremdeles ingenting så skal jeg roe meg ned med at mine symptomer skyldes noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er inne å snikleser.. sitter bare å smiler her !! :) så utrolig spennende det er! :D

Heldige dere er alle som er gravide!

Jeg har ikke ikm før til onsdag igjen.. 6 laaange dager til.. kan ikke fatte at tiden skal klare å gå!!

 

Gratulerer til dere alle!! håper å komme inn på 1.trimester snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, endelig min tur. Svak test i går, helt tydelig test i dag :-D

 

 

MANDAG 14:

Pinnedyret

4 små hjerter (1.pp)

 

TIRSDAG 15:

 

 

ONSDAG 16:

Dossa (pp.31)

Kaffemocca

Vandrende (pp.3)

 

TORSDAG 17:

 

 

FREDAG 18:

GravidNÅ!

 

LØRDAG 19:

AussieAnette

FrkKværne

 

 

SØNDAG 20:

Majka81

Mammaen_til_2smågutter

 

 

GRAVID!!!!:

ForTredjeGang

Babyønske1984

Wilma + baby

LanzaroteJenta

Ønske-spire (5.pp)

PrøverNr2<3

Rosahelikopter 11pp - 1pp m/pergo

 

 

Ny pp:

adealsadeal (4pp, 1 SA)

Kaffemocca

Steinbukken<3

Mamman-til-Emma (3.pp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!:-) Hærlig, ikke sant?? ;-)

 

Kan du RosaHelikopter plotte meg inn under gravid? Får d ikke til når jeg bruker mobil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!:-) Hærlig, ikke sant?? ;-)

 

Kan du RosaHelikopter plotte meg inn under gravid? Får d ikke til når jeg bruker mobil!

 

 

Veldig herlig! Men tror ikke det helt har gått opp for meg ennå. Har time hos gyn neste torsdag (siden jeg har gått på pergo), så da får han sjekket at alt er som det skal. Vet dere om det går an å se noe på UL så tidlig? Er veldig spent på om det er en eller flere, da sjangens for flerlinger øker betraktelig med pergo.

 

MANDAG 14:

Pinnedyret

4 små hjerter (1.pp)

 

TIRSDAG 15:

 

 

ONSDAG 16:

Dossa (pp.31)

Kaffemocca

Vandrende (pp.3)

 

TORSDAG 17:

 

 

FREDAG 18:

GravidNÅ!

 

LØRDAG 19:

AussieAnette

FrkKværne

 

 

SØNDAG 20:

Mammaen_til_2smågutter

 

 

GRAVID!!!!:

ForTredjeGang

Babyønske1984

Wilma + baby

LanzaroteJenta

Ønske-spire (5.pp)

PrøverNr2<3

Rosahelikopter 11pp - 1pp m/pergo

Majka81

 

 

 

Ny pp:

adealsadeal (4pp, 1 SA)

Kaffemocca

Steinbukken<3

Mamman-til-Emma (3.pp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...