Gå til innhold

**IKM uke 3**


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Tør ikke teste enda mammatilemma, venter ikke TR før lørdag.....ble så skuffa sist mnd da jeg testet og testet, så vet ikke helt når jeg skal tørreå teste.....har en Tanke om å gi TR sjangs til søndag....er hun ikke på gang da kan jeg kanskje tørre å teste! Synes det er så skummelt, forventer negativt....5.pp og har nesten gitt opp mentalt hver gang det nærmer seg ikm....hehe paranoia ja.....skulle ønske jeg var i kategorien som blir gravid bare gubben ser på meg.....:)

 

Heldigvis er det torsdag i morgen, så dagene går...men sakte! Skal kose meg med å strikke videre på ugle-vottene mine, har dilla på ugler for tia :)

Endret av Ønske-spire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere! Jeg har bare sniklest her inne, for egentlig skal jeg ikke drive å gitte meg opp på dette (er det selvbedrag det kalles :-P )

Jeg har IKM i dag, 6pp og har hatt null forhåpninger, men trur dere den røde fare har dukket opp?! Neida! Og da skal det selvfølgelig ikke mer til enn at hjertet mitt setter igang i vill galopp og drømmer og fantasier går helt sv skaftet. Selv om jeg fortsatt er pessimistisk, kommer jeg til å bli skuffa ut av en annen verden dersom den dritten er forsinka og driver gjøn med meg!!

 

Åh, som jeg hater denne ventinga!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok i samme bås du og jeg....ble helt i klikk sist mnd da TR plutselig bestemte seg for å lure meg ved å være to dager for sen for første gang ever......men neida, satt ingen spire....så har bestemt meg for at dersom jeg tenker at jeg ikke er gravid, så kanskje jeg blir det?? "Når man minst venter det..." Er det noe som heter.....det funka iallefall for fem år siden da jeg traff kjæresten min, etter å ha gitt opp alle menn var han plutselig der og det var full klaff <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hender det er sånn Ønske-spire. Får krysse fingre og tær for at det er sånn denne gangen også! I og med at jeg overhodet ikke hadde regnet med noe denne mnd, mener jeg.. :-)

 

Håper så inderlig at det klaffer for alle mann! Eller, kvinner blir det jo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke TR ennå her i gården, og det er rart siden jeg spilte en hard håndballkamp i går. Pleier å få mensen rett etter eller underveis hvis jeg bedriver fysiske anstrengelser.. Men men, bare dette går rette veien skal jeg ikke klage! :) Skal ikke teste før om i hvertfall 10 dager hvis ikke TR kommer før den tid. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter

 

Da slenger jeg også meg på denne tråden. Jeg er inne i 3 prøveperiode og har ikm 23-24 januar. El var litt snodig denne måneden. Jeg har testet med digital test siden september, og jeg får smilefjes den 9 i måneden hver eneste måned. Nå i januar begynte jeg å teste den 6, men smilefjeset har ennå ikke dukket opp. Tror rett og slett el kom før 6 denne måneden. Hadde symptomer rundt 2-3 januar, men trodde jeg innbilte meg ting. Heldigvis har vi lagt inn aksjer hver annen dag siden nyttårsaften.

 

Håper det klaffer denne måneden, for mannen skal på reise rundt el i februar.

 

Ellers har jeg nettopp fylt 38 (på tirsdag) og har et barn fra før av ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at du klarer å vente !:P i dag holdt jeg på å kaste opp fordi jeg drakk kaldt før jeg spiste frokost. . Slik var det sist jeg var gravid å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det heller ingen tegn te TR. Stikkinger då, men ellers ingen ting. Va sikker på den sku komme i natt men den gang ei. Håpe el va litt sein denne mnd. Men 3 dager over e litt i meste laget syns jeg. Haha. Blir å teste neste uke om kjerringa ikke er dukket opp til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man klarer å vente når man ikke har råd til flere tester og man blir like skuffet hver gang den forbanna streken ikke dukker opp.. :P

 

I natt drømte jeg at jeg fikk positiv test, hadde tårer i øynene da jeg våknet for jeg var så lykkelig, men så skjønte jeg at det var en drøm.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom TR i natt som forventet... Lykke til, til dere andre som fortsett venter i spenning. Jeg tror nok at mamma-til-emma er blitt gravid :) Lykke til! Rundt neste EL er mannen bortreist (så går glipp av en pp :( ), men krysser fingrene for at jeg tester positivt om 8 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom TR i natt som forventet... Lykke til, til dere andre som fortsett venter i spenning. Jeg tror nok at mamma-til-emma er blitt gravid :) Lykke til! Rundt neste EL er mannen bortreist (så går glipp av en pp :( ), men krysser fingrene for at jeg tester positivt om 8 uker :)

 

Gud som jeg håper det, men syklusene er nok kjent for å være greit ustabile, så tør ikke begynne å glede meg ennå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg fikk med meg alle endringene, men bare å endre hvis noen har noe å tilføre...

 

MANDAG 14:

Mamman-til-Emma (3.pp)

Pinnedyret

4 små hjerter (1.pp)

 

TIRSDAG 15:

 

 

ONSDAG 16:

Dossa (pp.31)

Kaffemocca

Vandrende (pp.3)

 

TORSDAG 17:

 

 

FREDAG 18:

GravidNÅ!

 

LØRDAG 19:

Rosahelikopter 11pp - 1pp m/pergo

AussieAnette

FrkKværne

Ønske-spire (5.pp)

 

 

SØNDAG 20:

Majka81

PrøverNr2<3

Mammaen_til_2smågutter

 

GRAVID!!!!:

ForTredjeGang

Babyønske1984

Wilma + baby

LanzaroteJenta

 

Ny pp:

adealsadeal (4pp, 1 SA)

Kaffemocca

Steinbukken<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MANDAG 14:

Mamman-til-Emma (3.pp)

Pinnedyret

4 små hjerter (1.pp)

 

TIRSDAG 15:

 

 

ONSDAG 16:

Dossa (pp.31)

Kaffemocca

Vandrende (pp.3)

 

TORSDAG 17:

 

 

FREDAG 18:

GravidNÅ!

 

LØRDAG 19:

Rosahelikopter 11pp - 1pp m/pergo

AussieAnette

FrkKværne

Ønske-spire (5.pp)

 

 

SØNDAG 20:

Majka81

PrøverNr2<3

Mammaen_til_2smågutter

 

torsdag 24:

hulderpusen

 

GRAVID!!!!:

ForTredjeGang

Babyønske1984

Wilma + baby

LanzaroteJenta

 

Ny pp:

adealsadeal (4pp, 1 SA)

Kaffemocca

Steinbukken<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!!!

 

MANDAG 14:

Mamman-til-Emma (3.pp)

Pinnedyret

4 små hjerter (1.pp)

 

TIRSDAG 15:

 

 

ONSDAG 16:

Dossa (pp.31)

Kaffemocca

Vandrende (pp.3)

 

TORSDAG 17:

 

 

FREDAG 18:

GravidNÅ!

 

LØRDAG 19:

Rosahelikopter 11pp - 1pp m/pergo

AussieAnette

FrkKværne

Ønske-spire (5.pp)

 

 

SØNDAG 20:

Majka81

PrøverNr2<3

Mammaen_til_2smågutter

 

 

GRAVID!!!!:

ForTredjeGang

Babyønske1984

Wilma + baby

LanzaroteJenta

 

Ny pp:

adealsadeal (4pp, 1 SA)

Kaffemocca

Steinbukken<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse..:=) Sett deg opp på lista som gravid da :) Hvilken pp var du i?

 

Var heldig denne gangen og det klaffet på 3 pp.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra LanzaroteJenta :=)

 

Her håper jeg virkelig at jeg er gravid. Jeg har nemlig MS og den siste uken (spesielt de siste dagene) har jeg hatt en veldig forverring av symptomene mine. Det kan jo være at graviditet gjør dette, håper virkelig det!!

 

Imorgen blir det testing her. Flere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør du teste allerede? Hjelp, vi har ikm samtidig :) hvis du tester positivt skal jeg kanskje teste lørdag....hadde egentlig tenkt å vente til søndag.....shiiiit.....er så kjipt å få neg test så har nesten lysta la være! Men det er jo selvsagt heeeelt uaktuelt det å.....hmmmm......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fort sliten, og er ustø og kraftløs i beina. (Kraften er der hvis jeg tar i, men energien er ikke der). Vanskelig å forklare. Har og mistet delvis følelse i huden i hele kroppen, men akkurat det symptomet er som det alltid har vært. Men merker nå at jeg er mer sliten, mer ustø og energiløs.

 

Så håper det er graviditet som har lagt seg oppå det andre :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en onkel som har ms, så kjenner til det. Kommer du til å merke sykdommen ekstra godt gjennom hele svangerskapet tror du? Du er jammen tøff da! Når tester du?? Jeg må tenke på om jeg tør å teste allerede i morgen, men skal følge godt med her i morgen og heie på deg! Håper vi er heldige begge to!

 

Kjenner jeg har blitt trøttere og trøttere i det siste....både morgen, ettermiddag og kveld.....fikk spørsmål på jobb i dag om jeg følte meg bra var visst litt trøtt og blek....hmmmm.......wishfull thinking!?!?!? Sååå.....enten gravid, eller bare utrolig trøtt og grå i fjeset.....det siste er ikke like hyggelig!

Endret av Ønske-spire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...