Gå til innhold

**IKM uke 3**


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Merket at jeg ble superskuffet ja... Ikke noe gøy å få den smelt i ansiktet når jeg selv håpet så høyt at denne mnd var da jeg endelig skulle klare det.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merket at jeg ble superskuffet ja... Ikke noe gøy å få den smelt i ansiktet når jeg selv håpet så høyt at denne mnd var da jeg endelig skulle klare det.. :P

 

Hang in there - den sitter til slutt! Men det er lov å være skuffa. Vær snill med deg selv i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRAAAAAA!!!!! Ble veldig glad for deg nå!! Litt lei meg også fordi jeg ikke fikk det samme svaret.. vare en stakkarslig - og ikke et +... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRAAAAAA!!!!! Ble veldig glad for deg nå!! Litt lei meg også fordi jeg ikke fikk det samme svaret.. vare en stakkarslig - og ikke et +... :(

Du kommer fykende etter inn på 1.tri ganske raskt, vettu! Vent og se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene og gratulerer igjen assa! Er absolutt ikke lei meg for at du fikk 2 streker, men er lei meg for at de ikke poppet opp hos meg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANDAG 14:

Mamman-til-Emma (3.pp)

Pinnedyret

Wilma + baby

4 små hjerter (1.pp)

 

TIRSDAG 15:

adealsadeal (4pp, 1 SA)

Babyønske1984

 

 

ONSDAG 16:

Dossa (pp.31)

Kaffemocca

Vandrende (pp.3)

 

TORSDAG 17:

 

 

FREDAG 18:

GravidNÅ!

 

LØRDAG 19:

Rosahelikopter 11pp - 1pp m/pergo

AussieAnette

FrkKværne

Ønske-spire (5.pp)

 

 

SØNDAG 20:

Majka81

PrøverNr2<3

Mammaen_til_2smågutter

 

GRAVID!!!!:

ForTredjeGang

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket at jeg ble superskuffet ja... Ikke noe gøy å få den smelt i ansiktet når jeg selv håpet så høyt at denne mnd var da jeg endelig skulle klare det.. :P

Men håpet er vel ikke ute. Det er jo mange som ikke tester positivt før IKM-dagen. Og om jeg har skjønt riktig har du ikke IKM før mandagen. Jeg krysser fingrene for deg:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM på mandag, så jeg gir absolutt ikke opp ennå.. Ser på mandag/tirsdag om det er tegn til noe TR.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer :))

 

Har ikke peiling når eggløsning var :( iom det er første pp etter pplaster.. gikk på første pp sist.. men.. tror ikke nå...

 

Eneste symptomer jeg har er ømhet i livmor :s er bare 5 dpo om syklusen er 28 dager. . Hatt sex annenhver dag ei uke rundt da eggløsninga skulle være.. nå er jeg lei sex :P blir liksom å ha sex fordi jeg føler jeg må ikle fordi jeg har veldig lyst akkurat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med to streker ForTredjeGang :) heldig som fikk det til på første pp :) og lykke til til dere andre som tester i disse dager...... Blir nok flere positive tester her denne perioden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte kjøpe en digital CB bare for å være heeelt sikker :)

Den sa den samme den, så da satser vi på nytt familiemedlem 21. Sept!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To streker i dag! :)

 

Gratulerer så mye! :)

 

Hvor mange pp tok det?

 

1. pp :)

 

Så bra! :) Har vært heldig med de to første jeg også. Håper jeg kommer etter inn på sept-forumet snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vedvarer symptomene til tross for mest sansynlig neg test i dag med noe som kunne være en nesten usynlig strek sett i spesiell vinkel (11 dpo bare). Har faktisk kasta opp to siste dagene, men holder meg skeptisk fram til jeg har sett om tanta kommer på mandag eller ikke.

Kjempe gla på alle dere som tester positivt nå sine vegne og håper virkelig jeg (og resten av prøverene) kan hoppe etter inn på 1. tri om ikke så alt for lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at mandag kan bli en spennende dag også, damer! Mange med IkM da! Vi krysser fingre og tær - høres ut som om det er mange "gode"symptomer ute og går! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smptomene kom ca 4-5 dager dpo.

 

Småkvalm på og av.

Oppblåst i magen - spes på kvelden.

"Tung" følelsei magen.

Stikkinger nedentil (de siste dagene).

Over ikke ha noe stramt rundt magen - stamme jeans, belter...

 

Det hører med til historien at jeg. Begge de første svangerskapene mine byttet til mammabukser i uke 8, og magen kom veldig fort.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig oppblåst og har murringer i livmora :s litt smerter i eggstokkene. .. men kan vell være vanlige symptomer etter eggløsning :P vet ikke om jeg har hatt eggløsning engang :P

 

Blæææ.. søndag neste uke er ikm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj. Her har lørdagskvelden gått til å måtte kaste opp x flere. Enda like forferdelig kvalm og sittet med bøtta tilgjengelig mens vi har spillt kort og hatt fredagskveld her i stua :P Er ikke norovirus i allefall da det kun er jeg som kaster opp og jeg ikke har det spor vondt i magen annet enn murring og stikking og ømhet i livmorområdet. Føles som noen har gnidd sandpapir over brystene mine hver gang skjorta kommer nær. Er spent på å se om den kanskje skyggen jeg så i morges er sterkere om et par dager eller om det er kraftig pms det er snakk i her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...