Gå til innhold

**IKM uke 3**


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Jeg brukte EL test 3 dager før forventet og EL kom nøyaktig på den dagen det skulle. Dagen etter var den negativ. Jeg brukte morgenurin, det er viktig at urinen er konsentrert for å få utslag sies det.. Jeg har kun testet en gang om dagen. Har gjort dette de to siste pp og vil fortsette med det med mindre jeg er gravid nå!! HÅPE HÅPE!!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi håper jo på gravid da mamma til emma :) :) :)

 

Symptom lista mi igår/idag

- middles ømme pupper

- ekstrem luktesans

- konstant trøtt

- kvalme innimellom, men mer svimmelhet

- vond rygg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjipeste er jo at alle disse er symptomer på tanta.. :( Men ikke SÅ mange dager i forveien vel? Frustrerende! Skulle ønske det var noe mer som kunne gjøre det krystallklart annet enn positiv test, uteblitt TR og voksende mage. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know :( :(

Nei jeg vet ikke, har aldri vært opphengt i symptomene før...så det kan jo for all del være psykiske symptomer også :S

 

Hehe, det går jo an å ta UL for å se...MEN, jeg gidder ikke bruke penger på det før det sitter spire med bankende hjerte :) :)

Vi klarer dette...1 uke til IKM for min del, men bare 4 dager til testing i Manchester :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff :(

Prøv å få i deg litt tørr kjeks kanskje?!

 

Måtte innom rema på vei til jobb idag, slet skikkelig med å bare gå fint forbi rfsu testen ja...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kastet nettopp opp.. Svelgingen fungerte ikke lengre.. Sitter å knasker på et tørt knekkebrød. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi...MEN...det lover jo bra?!

Du har vel ikke oppkast som TR symptom?! :)

Krysser fingre for deg :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster aldri opp.. Kun når jeg er skikkelig syk, men da kommer det alle veier.. (hahahaha) og når jeg er gravid. :) Krysser alt jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. rart at jeg er litt sjalu for at du er kvalm..hehe.. jeg har ikke selv symptomer, men leter etter symptomer som en gal ;) Håper du blir bedre utover dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.. Holder det litt unna med å kontinuerlig tygge på noe.. banan nå, en sånn "ny" grønnlig en! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for det! :) Da hadde i allefall jeg og mannen blitt strålende fornøyde! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.

 

Symptomer foreløpig.

 

Oppblåst mage

Tørst hele tiden

Trøtt

Vondt(kjennes ut som eggløsningsmerter, men det kan jo ikke være det, den skulle jo vært over for 8-9 dager siden, og jeg kjente eggløsningsmerter da.)

Halsbrann

Og ikke lyst på sjokolade (Jeg er skikkelig sjokoman)

 

Krysser fingrene for at vi blir mange med spire i 2013 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer kvalmen i bølger. Kan være frist og rask i det ene øyeblikket og gulpe i det neste.. :P Slitsomt, men spennende. Håpehåpehåpehåpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag utbryter mannen ved middagsbordet at jeg er gravid. Hæ? er jeg det? hihihi... Verste er at han har hatt rett hver gang før. Blir enda vanskeligere nå å vente til helga og få testa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig! Jeg spurte akkurat mannen om han ville kjøre på butikken å kjøpe en test for meg, men han nektet.. "Det kan du gjøre i morgen, nå har du vært sikkert hver mnd og ikke vært gravid.." Blir så forbanna at jeg koker!!! Tror jeg setter meg i bilen selv.. Hva hadde dere gjort??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig! Jeg spurte akkurat mannen om han ville kjøre på butikken å kjøpe en test for meg, men han nektet.. "Det kan du gjøre i morgen, nå har du vært sikkert hver mnd og ikke vært gravid.." Blir så forbanna at jeg koker!!! Tror jeg setter meg i bilen selv.. Hva hadde dere gjort??

Når er IKM for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig! Jeg spurte akkurat mannen om han ville kjøre på butikken å kjøpe en test for meg, men han nektet.. "Det kan du gjøre i morgen, nå har du vært sikkert hver mnd og ikke vært gravid.." Blir så forbanna at jeg koker!!! Tror jeg setter meg i bilen selv.. Hva hadde dere gjort??

Når er IKM for deg?

 

IKM er mandag 14.. Ligger i sengen med noen grusomme magesmerter å får ikke sove... Ikke fått testet heller, men on dette skulle vært festesmerter så har jeg ikke startet å produsere hcg ennå. Får vente i noen dager å heller ta en test på fredag/lørdag om jeg ikke venter til mandag å ser om TR kommer.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere om har den stor testdagen på fredag?

4hjerter og jeg har en "tisse på pinne virtuell date" :) :) :)

Helgen blir spennende her inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker å prøve å vente til mandag med testing siden IKM ikke er før 19...

 

Mamma-til-Emma: I går måtte jeg inn på garnstudio.no, og lærte meg faktisk å strikke.. Det går jo ikke så fort akkorat, men i går klarte jeg å lage en liten lapp (vi kan kalle det en bordbrikke for kopp :-) med både å legge opp, strikke et par runder med rett og vrang, og felle av. Så nå har jeg tidsfordriv for ventingen.

 

Føler symptomene også er sterkere. Jeg er så oppblåst at jeg holder på å dævve, har gått opp en kilo siste uken, og føler ikke jeg har spist noe mer enn vanlig, heller mindre, for er småkvalm hele tiden. Ellers er det stikninger i magen...

 

Klarer jeg å vente helt til mandag med testing..? Har bare 3 tester igjen, og hadde håpet det skulle rekke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ flott! Det er jo sååå gøy å strikke! Prøv enkle ting først som du kan strikke rett frem og tilbake på pinne eller rundt og rundt på rundpinne. Skjerf, lue, vognteppe ++ Etterhvert vil du bli tryggere og da prøver du deg på perlestrikk, flette ++ som egentlig er enklere enn man skulle tro.. Alle videoene ligger inne på garnstudio og plutselig sitter du med komplett hentesett i nydelig babybomull med vognteppe, sokker, lue, dress og kjørepose. :)

 

Her i gården er det helt andre ting på gang enn de tidligere mnd.. Før har jeg vært trøtt, oppblåst, uggen, humørsvigninger ovs, men denne mnd kan du plusse på kvalme (spydde faktisk 2 ganger på jobben i går), Strekkinger i magen(ikke så ille som de i går kveld, da kunne jeg ikke bevege meg før de ble værre) og så føler jeg meg "tung" nedentil..

 

Har bestemt meg for å vente til over mandag for å se om TR kommer.. Tror jeg kan spare noen kroner på det. Hvis ikke TR har kommet på mandag/tirsdag så tester jeg! :) *spennende* Kanskje 3 pp er lykke pp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også prøve å vente. Har IKM mandag men skal forsøke å vente minst til søndag. Men GUD det er vanskelig! Nå er også mannen min blitt mere engasjert enn i de to tidligere pp så det er veldig hyggelig.

:) Ha en strålende dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ flott! Det er jo sååå gøy å strikke! Prøv enkle ting først som du kan strikke rett frem og tilbake på pinne eller rundt og rundt på rundpinne. Skjerf, lue, vognteppe ++ Etterhvert vil du bli tryggere og da prøver du deg på perlestrikk, flette ++ som egentlig er enklere enn man skulle tro.. Alle videoene ligger inne på garnstudio og plutselig sitter du med komplett hentesett i nydelig babybomull med vognteppe, sokker, lue, dress og kjørepose. :)

 

Nå blir jeg vertfall gira.. :D Er så usikker på dette med rundpinne. Har lyst å prøve å strikke tubeskjerf. Men må man legge opp masker for så lang rundpinner er, eller hva er det som bestemmer dette? Rett frem går veldig fint, selv om jeg sliter litt med at det blir løst på kantene når jeg snur :-) Men øvelse gjør mester, er det ikke sånn? :-)

 

Jeg går på do hele tiden, det kan da ikke være vanlig... (krysser fingrer og tær)

 

Mamma-til-Emma: du må jo være gravid! Gleder oss til mandag da, kan ikke fatte at du klarer å vente med å teste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...