Gå til innhold

**IKM uke 3**


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke har kommet inn i denne strikkingen så kan jeg anbefale garnstudio.no. Det var der jeg lærte å strikke, mamma hadde ikke sjans til å lære meg.. De har i tillegg MASSE flotte oppskrifter! :) (http://www.garnstudio.com/lang/no/video.php?sort=&thumbnails=&categoryid=1)

 

Denne strikket jeg i helgen! Var faktisk kjeeeempegøy!

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/47671_10152411394215788_746939666_n.jpg

 

Du får teste før du reiser i helgen så du vet om du kan ta den "A pint in the pub" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kult :)

Tusen takk :) :)

 

Så flink du er :):):)

 

Hehe, vi kommer frem til Manchester (skal på kamp :P ) i 7 tiden fredags kveld, og 50 m fra hotellet har de poundworld, så tenkte å sende mannen ut tidlig lørdags morgen for å kjøpe tester til meg der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i Manchester på julebord rett før jul med jobben. LoveSport som selger fotballturer til Manchesterkamper holder til i samme lokalene som oss og har samme eier. Er det de dere har kjøpt reise av? Det var en flott tur med MYE alkohol og shopping! SUPERGØY! Jeg er ikke fotballinteressert what so ever, men må si at det var en opplevelse i seg selv å se kamp. Ble i tillegg 3-1 til Man U så det var god stemning på tribunen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, dere var på United - Sunderland kampen?

*fotballinteressert til de grader* hehe :)

Så stemningen på tv så kan tenke meg at det var stor stas :) :) :)

 

Nei, bestilte gjennom Thomas Cook Sports...Sjekket rundt på norske arrangører men det ble billigere med Thomas Cook så da gikk jeg for den :) Var 30 års gave til mannen min ;)

 

Vi skal se United - Liverpool, så det er storkamp som ble utsolgt for en mnd tid siden ;)

 

Vet ikke hvor mye shopping det blir tid til :o :o

Skal på stadion omvisning på lørdagsformiddag, også skal jeg ta tatto kl 3 (så sant testen ikke er positiv, har ventet lenge på den timen hos henne nå så litt blandete følelser med om jeg kan ta den eller ikke) også er det middag med ei venninne og mannen som bor der på kvelden...så kamp på søndag og hjem mandag...travel helg ser jeg når jeg skriver alt ned :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det pga infeksjonsfaren? Den er kjip da, men bedre med spire enn tatto! :)

 

Ja, hun sa at hun har aldri opplevd at noen har fått infeksjon, vet av erfaring at hun er ekstremt renslig og sånn, men at hun ikke vil ta sjansen på at det kan oppstå infeksjon.

Ja helt klart, liten spire er MYE bedre enn tatto :) :) :) og hun vet at vi prøver så hun har en kunde på stand by i tilfelle jeg ikke kan ta den. Veldig greit å ha noen som er så forståelsesfulle og ikke blir sure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig ok! :)

 

Ååååhh! Jeg tygger negler her.. For noen dager siden hadde jeg ikke trua på spire i det hele tatt, men nå er jeg nesten overbevist.. SMåuggen, kjempeoppblåst, superømme pupper og et TONN med kviser.. 1 uke til IKM, og det pleier ikke å komme før 2-3 dager før mensen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...samme her ;)

 

Men kjenner at trua kommer og går litt...ene øyeblikket er jeg overbevist om at jeg er, neste øyeblikk er jeg helt sikker på at jeg ikke er...

Håper håper håper at testen lyser to streker mot oss :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:-) 3.pp nå, og har IKM Torsdag den 17! Spent på å se hvordan dette går, lykke til alle sammen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har kommet inn i denne strikkingen så kan jeg anbefale garnstudio.no. Det var der jeg lærte å strikke, mamma hadde ikke sjans til å lære meg.. De har i tillegg MASSE flotte oppskrifter! :) (http://www.garnstudi...s=&categoryid=1)

 

Denne strikket jeg i helgen! Var faktisk kjeeeempegøy!

http://sphotos-h.ak....746939666_n.jpg

 

Du får teste før du reiser i helgen så du vet om du kan ta den "A pint in the pub" ;)

 

Fant et babyteppe som jeg skal prøve meg på ikveld...MEN...hva betyr kantmaske på rille?? Skal visst være det på det jeg fant og aner ikke hva en kantmaske er eller hvordan jeg lager det :S

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b21&d_id=37〈=no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blør enda jeg.. bare litt da, ikke mens-blødning. Blødd siden fredag nå (og fikk pos eggløsningstest på fredag), så skjønner ikke helt hva som skjer jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt graviditetstest Anette?

Vet ikke helt hva det kan være hvis ikke :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tatt graviditetstest nei.. det er vel altfor tidlig. Skal få bestilt noen fra nettet så jeg har de om noen dager. Jeg er så testoman så tør ikke ha de i hus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...samme her ;)

 

Men kjenner at trua kommer og går litt...ene øyeblikket er jeg overbevist om at jeg er, neste øyeblikk er jeg helt sikker på at jeg ikke er...

Håper håper håper at testen lyser to streker mot oss :) :)

 

 

Helt enig med deg det. I ene øyeblikket er jeg helt sikker på at det har klaga men i neste øyeblikk er trua helt borte :-( har vært kjempe oppblåst de siste dagene, fikk masse kviser etter eggløsning(noe jeg aldri har fått før) og nå nettopp så kjente jeg murringer down There, så da forsvant plutselig hele trua på alt. Men hatt en tøff dag på skola idag då, så innbiller meg at det har innvirkning på tankemønsteret mitt.

 

Håper virkelig det klaffer den er måneden her, hadde vært en etterlengta god nyhet ettersom de siste dagene har bydd på en del dårlige nyheter. Så hadde passe bra no jah. Spire spire kom til meg, her vil du IKKE finne motstand, men hjertelig velkommelse :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud.. er det bare jeg som føler det gåår utrolig treigt ?!

 

Føler dagene går sååå sakte.. er jo litt under 2 uker til IKM! en evighet ! :P

 

Blir gal !:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he det er tydelig at det er flere i samme bås her :)

 

Tiden går særdeles sakte....!! Ikm på fredag. MÅ ente til da. Har billigtester i skape som roooper på meg.

 

Men alle symptomene er der;

Oppblåst

"Tung" i magen

Såkvalm

 

Blir ganske skuffa om den ikke sitter, for da spiller kroppen meg et ordentlig puss! :(

 

 

Må sjekke den der strikkelinken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikk ivei, er på god vei med "håndleddsvott" no.2 :) Klarer lissom ikke å legge det fra meg og det distraherer meg fra magevondt, oppblåst, ømme pupper, småkvalm og superfysen på popcorn.. :P Og så testegal da, gikk bort til hylla med tester 5 ganger mens jeg ventet på min tur på apoteket i dag. :) Men tok ikke med meg faktisk!!! :) Stolt av meg selv! :)

Jeg tester nok på fredag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ferdig med ullsokker til gubben i morges. Nå er det over på en egenkomponert variant av en nydelig skjørt til dattera mi som jeg så på cubus før jul :) Strikkedilla deluxe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første måneden jeg bruker EL-tester og bare min andre pp. Jeg har nå testet i over en uke, men får ikke positiv test.... gir opp snart!

 

Noen som har erfaringer? Burde jeg fortsette å teste? Tester dere flere ganger om dagen? Kan jeg ha gått glipp av EL?

Jeg bruker å teste om ettermiddagen mellom 15-17 ca.

 

Syklusen kan selvfølgelig være ustabil da jeg sluttet på p-ring i november.... er så utålmodig, vil så gjerne ha en spire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har null erfaring med el tester. Prøvde det i en uke i -05. Viste seg da at jeg allerede var gravid ;)

Forresten så har mine to yngste småhjerter blitt til på p-ring;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte el-tester denne mnd. Det gav helt klart utslag på den 26 og 27 des. Inen utsag før dette og ingen etter.

 

Brukte billigtester fra billig-test.no.

 

Med symptomene jeg har trooor jeg det virka.... Men ingen gravitest er tatt enda da..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooooood Morning BIM!

 

Jeg kan i dag krysse av dette på "Symptomlista"

 

Kvalme: Check

Ømme pupper: Check

Murringer i magen: Check

Trøtt: Check

 

 

Gravid eller mensen?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...