Gå til innhold

**IKM uke 3**


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

For å strikke tubeskjerf så ville jeg anbefale tykt garn og tykke rundpinner. Jeg handler alt garn og pinner på europris. Slike garnbutikker er så himla dyre.På rundpinner strikker du rundt og rundt og rundt til det er den størrelsen du ønsker! :)

 

Njaaaaaaaa... Krysser jo fingrene for at spiren sitter nå, men jeg venter med å teste i tilfelle jeg tester for tidlig og jeg får negativ.. Sløsing av kr og jeg blir bare sååå skuffet.. Sitter jo her og er kvaaaaaaaaaaalm som fy. Sa i går på kontoret at jeg var kvalm, og det første gutta spurte da var "Er du gravid???" Jeg måtte jo bare si nei, for jeg vil ikke gå ut med nyheten ennå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh... Nå merket jeg at jeg fikk litt panikk her.. Kjente det rant "der nede" sånn som når jeg får mensen.. Det er akkuratt som om en ballong sprekker og så renner bare alt ut.. Tok ed meg et bind og en tampong (har heldigvis lager på jobben) å småjogget ut på toalettet. Men der var det kun pittelitt lysebrunt på papiret og litt "gammelt" lysebrunt i trusa.. Tørket tørket og tørket og ikke en dråpe mer.. Festeblødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg inn her slik at jeg har litt selskap mens jeg venter i spenning :)

 

MANDAG 14:

Mamman-til-Emma (3.pp)

Pinnedyret

Wilma + baby

ForTredjeGang

4 små hjerter (1.pp)

 

TIRSDAG 15:

adealsadeal (4pp, 1 SA)

Babyønske1984

 

 

ONSDAG 16:

Dossa (pp.31)

Kaffemocca

Vandrende (pp.3)

 

TORSDAG 17:

 

 

FREDAG 18:

GravidNÅ!

 

LØRDAG 19:

Rosahelikopter 11pp - 1pp m/pergo

AussieAnette

FrkKværne

Ønske-spire (5.pp)

 

 

SØNDAG 20:

Majka81

PrøverNr2<3

 

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh... Nå merket jeg at jeg fikk litt panikk her.. Kjente det rant "der nede" sånn som når jeg får mensen.. Det er akkuratt som om en ballong sprekker og så renner bare alt ut.. Tok ed meg et bind og en tampong (har heldigvis lager på jobben) å småjogget ut på toalettet. Men der var det kun pittelitt lysebrunt på papiret og litt "gammelt" lysebrunt i trusa.. Tørket tørket og tørket og ikke en dråpe mer.. Festeblødning?

Det høres jo sånn ut - selvom jegaldri har hatt det....

Har det gitt seg nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe blod nå nei, og jeg har akkurat spillt håndballkamp med et bind og det er ingenting i det og ikke på papiret heller. Finnes ikke noe bedre middel for å sette igang mensen enn 1,5 time på parketten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det kan ha vært feste-blødninger da mamma-til-Emma ;) krysser fingren for deg!

Mistet matlysten, begynnende kvalme og svimmel når jeg var ca 1 mnd på vei med nr 1, men noen kjenner symptomer enda tidligere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er neeeeesten en mnd. Har lang syklus.. Er 3+5 hvis jeg er gravid, så ca 1 mnd på vei om jeg er gravid! Krysser alt jeg eier og har! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåååå? Hvordan er formen damer? Er det fler her i gruppa som kanskje misstenker en mulig spire som har klamret seg fast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt fraværende det siste døgnet :o

Travelt på jobb for tiden *blæææ* :P :P :P

 

Her er trøttheten helt ekstrem, sliter med å holde øynene oppe :o :o Og mood swings deluxe...

 

Men tenker at det bare er PMS, litt redd for å få opp håpet for å bli skuffet :( Selv om jeg innerst inne håper håper håper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANDAG 14:

Mamman-til-Emma (3.pp)

Pinnedyret

Wilma + baby

ForTredjeGang

4 små hjerter (1.pp)

 

TIRSDAG 15:

adealsadeal (4pp, 1 SA)

Babyønske1984

 

 

ONSDAG 16:

Dossa (pp.31)

Kaffemocca

Vandrende (pp.3)

 

TORSDAG 17:

 

 

FREDAG 18:

GravidNÅ!

 

LØRDAG 19:

Rosahelikopter 11pp - 1pp m/pergo

AussieAnette

FrkKværne

Ønske-spire (5.pp)

 

 

SØNDAG 20:

Majka81

PrøverNr2<3

Mammaen_til_2smågutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så usansynlig kvalm i dag. Sliter skikkelig med å holde på frokosten her (som forøvrig bare var et glass fruktsmoothie). Flere som sover mer enn til vanlig og er kvalme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg kl 22 om kveldene nå, da sitter jeg i svime, selv om jeg har mye webdesign jeg egentlig burde sitte med etter at mini har lagt seg og trening er unnagjort, men jeg har ikke sjans til å holde øynene åpne.

 

4 små hjerter: DET er jo egentlig superpositivt! (haha, rart å sitte her å være glad for at noen andre er kvalme) Wooho, fortsett med det! :) Vi har jo IKM samme dag, skal du teste i morgen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testedate i morgen???

 

Mamman-til-Emma

Pinnedyret

Wilma + baby

ForTredjeGang

4 små hjerter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia :) Her går det litt svingninger mellom å tro at jeg er det og tro at jeg ikke er det.

 

Håper så mye på positivt svar når jeg nå skal teste, men vet ikke om det blir det.

 

Men av symptomer så er det

Ektremt oppblåst på kveldstid

Mye, og da mener jeg mye romling i magen, høres ut som en krig nedider på kvelden. Til og med sambo la merke til det.

Mye luft i magen.

Uregelmessig tarm - løs/fast/løs/fast.

Småkvalme

Sov helt til kl halv 10 i dag og følte meg ikke det spor uthvilt.

Trøtt på generell basis

Dersom jeg drikker nok i løpet av en dag ( noe jeg ikke er så flink til for tiden, så går jeg mye oftere på do en før)

 

Ellers ingenting, og det meste over her er pms-tegn og alt det andre kan for alt jeg vet være ønsketenkning.

 

Men jeg lever i håpet helt til mensen dukker opp.

 

(men tror det er forsvarsmekanismen min at jeg ikke tror på at det klaffet den her gangen heller.)

 

Vet ikke om jeg kommer til å teste imorgen, har bare 1 billistrimmel igjen, og trenger holde meg fokusert på jobb imorgen ettersom det er en viktig dag der. Så tror ikke jeg blir å teste før tidligst lørdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme følelser og symptomer som deg pinnedyret :)

 

Her blir det testing på lørdag tror jeg, hvis jeg får det til :P Hvis ikke blir det søndag morgen på hotellrommet...hehe :P

 

Gleder meg til å høre resultatet på dere som tester imorgen :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testedate i morgen??? Mamman-til-Emma Pinnedyret Wilma + baby ForTredjeGang 4 små hjerter
Har veldig lyst, men er så redd det er for tidlig :P Sovna på sofaen etter innlegget jeg skrev i sta og våkna like trøtt :P fryser og er kvalm fortsatt + småvondt i brystene. Stikkinga er å det innimellom med avogtil mensvondt. Det er jo sånn jeg har hatt det de andre gangene å, men er så redd for å tro så blir det blendatest i morra :S Men må ærlig innrømme at jeg flere gang daglig er å sjekker den linken til når teste :P Endret av 4 små hjerter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt tester! 2 stykk. Tar en i morgen, om den er blendahvit venter jeg på TR, om det er antydning til strek tar jeg en test til på mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det blir til at jeg tester. Nå sliter jeg med å holde meg våken til tross for at jeg sov et par timer på sofaen i formiddag (greit med turnusjobb ;)) + at jeg har smågulpa og kasta opp i dag. Ble bedre i magen etter middag, men jeg tenker som så at det KAN jo være no norovirus eller no sånt :P Men nok er nok. Tester i morra når jeg står opp ;) Er den hvit så venter jeg og ser an på IKM dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testedate i morgen???

 

Mamman-til-Emma

Pinnedyret

Wilma + baby

ForTredjeGang

4 små hjerter

 

Takker for invit ;) Men har egentlig ikm på onsdag pga senere el enn antatt, så blir evt testing tidligst søndag for meg :)

 

Er 8 dpo i dag og har ingen symptomer bortsett fra veldig mye luft i magen. Syns dagene går tregt nå mot ikm.

 

Lykke til jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaaat?! Hadde positiv eggløsningstest (bare) på torsdag forje uke..men fikk liksom ingen andre symptomer enn positiv test. I dag kjente jeg "mensen" smerter, fikk (sorry detaljer) eggløsningsslim (det var ikke til å ta feil av), og nok en positv eggløsningstest. så da er det nok mulig at jeg flytter over til"IKM uke 4" i stedet for. Jaja å vi som la inn aksjer som bare det forje uke... denne uken har det blitt med i dag (måtte jo slå til ved positiv test) :) får håpe vi rekker det denne mnd da, eller så durer vi inn i pp9. sukk!!

 

Forspill å den slags aner jeg ikke hva er om dagen, haha, tenker kun å formere meg om dagen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mareritt om blod i bindet og assistert befruktning som ikke fungerte i natt! Våknet kl 6.30 å løp ut på badet for å sjekke bindet som jeg tok på før jeg gikk å la meg.. Ikke noe blod, så tisset på en pinne som etter 3 min lyste hvit som snø mot meg.. Leste på pakken at bare 56% tester positivt 4 dager før IKM.. Så da venter jeg til man/tirs med å teste igjen.. Håper dere andre sitter med positiv test i hånden snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig MAMMA TIL EMMA. Hvit test her å i dag :/ Eller. Jeg kan i riktig vinkel skimte en nesten usynlig strek da, men lar være å håpe for mye. IKM på mandag så venter å ser det an... EL og graviditetstester fra billigtester bestillt nå, men tviler på å få det til neste mnd da mannen skal opereres i skuldra bare dager før forventet EL :S Kanskje mars er mnd for oss da....

Håper dere andre får positiv test i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...