Gå til innhold

**IKM uke 3**


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Jeg venter på el. Ingen tegn enda. Blir nok en lengre syklus denne gangen. Ser ut for at det blir mindre sex enn ønskelig også, sliten mann. Men vi får bare håpe det blir akkurat nok ;) Prøver solvipect og grapefruktjuice denne pp. Blir ikke gjenntatt hvis det ikke klaffer denne 6pp. Prøver på nr 3 vi også. De to første kom på 1 og 2 pp, så var heldige med de!

 

Lykke til jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, jeg trekker tilbake det med at jeg ikke har noen tegn. Nå kom det plutselig MYE el-slim ved dobesøk(sorry detaljer)Juhu! Bring it on! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal det legges inn aksjer fra 2012 til 2013 :) Har vært så hektisk i jula at har ikke fått lagt inn så mange aksjer som man kanskje skulle. Har EL idag i følge kallenderen så håper på en fruktbar kveld ;) Lykke til alle andre og GODT NYTT ÅR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom smilefjeset på CB digital så da blir det nyttårs aksjer inatt ;) ;) ;)

Håper at spiren sitter denne gang og at vi slipper enda en sa:)

 

Godt nyttår alle sammen :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANDAG 14:

Mamman-til-Emma (3.pp)

Pinnedyret

Wilma + baby

ForTredjeGang

 

TIRSDAG 15:

adealsadeal (4pp, 1 SA)

Babyønske1984

 

 

ONSDAG 16:

Dossa (pp.31)

Kaffemocca

Vandrende (pp.3)

 

TORSDAG 17:

 

 

FREDAG 18:

GravidNÅ!

 

LØRDAG 19:

Rosahelikopter 11pp - 1pp m/pergo

AussieAnette

 

 

SØNDAG 20:

Majka81

PrøverNr2<3

 

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror or øvrig jeg har regna feil - ikm er 11 des. Men henger videre her jeg uansett....

 

Fra hektbsbylager i sofakroken på nyttårsaften. Barn lagt etter litt juksinf m klokka lik at stjerneskudd ble kl 2100. I håp om litt mer normal gjenge på sovetid fra i morgrn av igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år jenter! Håper dere feirer med måte!! Massivt EL slik i dag, så da var det jo bare å legge inn aksjer etter nyttårsfesten da! Nå skal jeg sette et stort glass vann på nattbordet til mannen , åpne vinduet og sove rusen vekk! Nattanatta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år jenter! :)

 

Her ble det lagt inn aksjer i går kveld, heldigvis, for nå fikk jeg positiv el-test(første gang jeg bruker el-tester denne pp) og massssse veldig glassklart og strekkbart slim. Ser ut som solvipecten og grapefruktjuicen funket sånn sett :) Håper vi får lagt inn minst en aksje til innen 48 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år alle :) Håper kvelden igår var god! Har et spørsmål: Er det flere som har vondt i magen i forbindelse med eggløsning? De siste 2-3 dagene har jeg hatt menslignende smerter i magen. Det gjorde også litt ondt ved enkelte stillinger ved sex.. Har ikke tenkt over dette tidligere, men gikk jo på p-piller inntil september så kanskje ikke det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også fått dette etter jeg sluttet på pillen.

Aldri hatt det mns jeg gikk på piller.

 

Tor det er helt nomalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år alle :) Håper kvelden igår var god! Har et spørsmål: Er det flere som har vondt i magen i forbindelse med eggløsning? De siste 2-3 dagene har jeg hatt menslignende smerter i magen. Det gjorde også litt ondt ved enkelte stillinger ved sex.. Har ikke tenkt over dette tidligere, men gikk jo på p-piller inntil september så kanskje ikke det samme..

 

Godt nytt år!:-)

I det siste har jeg hatt veldig vondt i siden rett før eggløsning. Dette varierer fra mnd til mnd, noen ganger kjenner jeg ingenting. Det skjer hos mange kvinner. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, godt å høre at det nok bare er helt normalt!

Er det andre enn meg som synes tiden går sakte mens man prøver? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, godt å høre at det nok bare er helt normalt!

Er det andre enn meg som synes tiden går sakte mens man prøver? ;)

Ja, veldig sakte..... teller dager til ikm. Er litt "krisemaksimerer" av natur, så regner ikke med spiren vil sitte første pp. Gubben derimot bare fnyser og sier at "selvsagt er du gravid - begge de to forrige satt jo på første forsøk". Han har i grunne helt rett i det, så vi får se..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere alle har hatt en god jul:)

 

Slenger meg inn i gruppen her jeg:) Har "hengt" litt inne på BIM i ny og ne, men må innrømme at jeg er svært ukjent i denne gruppen. Men prøver meg for det...Vi er inne i PP8 nå, så håper på to blå denne prøveperioden, som resten av oss andre her inne;)

 

Ikm fom min del blir lørdag 19, kan noen putte meg inn på lørdagen?!:) Krysser fingre og tær for oss alle:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANDAG 14:

Mamman-til-Emma (3.pp)

Pinnedyret

Wilma + baby

ForTredjeGang

 

TIRSDAG 15:

adealsadeal (4pp, 1 SA)

Babyønske1984

 

 

ONSDAG 16:

Dossa (pp.31)

Kaffemocca

Vandrende (pp.3)

 

TORSDAG 17:

 

 

FREDAG 18:

GravidNÅ!

 

LØRDAG 19:

Rosahelikopter 11pp - 1pp m/pergo

AussieAnette

FrkKværner

 

 

SØNDAG 20:

Majka81

PrøverNr2<3

 

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner veldig godt at tiden går utrolig tregt!

 

Hadde en SA rett før jul, og det var bare to uker etter at jeg satt med positiv test i hånden, men det føltes mye lengre ut.

 

Kjenner at det var hardt å begynne på jobb idag etter sykemeldingsperiode og ferie...Føler jeg bare sitter å venter på at sjefen skal komme å spørre hvordan det går, og da må jeg jo si at jeg mistet :(

 

MEN, prøver å tenke positivt og tenke at vi traff blink på nyttårsaften og at spiren sitter dennen gangen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvilken dag jeg hører til på men hadde EL rundt 30 des tenker jeg. Så da er det vel rundt 13 jan kanskje? Håper så inderlig det skjer noe nå, hadde vært en fin start på dette året:). Utålmodig så det holder..:0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har 28 dagers sykluser så blir det 13 januar ja :) Så da er det søndag i uke 2, men du er hjertelig velkommen her hos oss i uke 3 også :) :) :)

 

Ja, her krysser jeg alt jeg har for at det klaffet. Føler at jg har litt EL smerter, men har aldri hatt det så vet ikke. Er litt murringer og vondt nederst i magen men klarer ikke å peke ut nøyaktig hvor det er vondt :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner veldig godt at tiden går utrolig tregt!

 

Hadde en SA rett før jul, og det var bare to uker etter at jeg satt med positiv test i hånden, men det føltes mye lengre ut.

 

Kjenner at det var hardt å begynne på jobb idag etter sykemeldingsperiode og ferie...Føler jeg bare sitter å venter på at sjefen skal komme å spørre hvordan det går, og da må jeg jo si at jeg mistet :(

 

MEN, prøver å tenke positivt og tenke at vi traff blink på nyttårsaften og at spiren sitter dennen gangen <3

 

Skjønner at det må føles tungt! Men får håpe at du blir møtt med forståelse og at det kanskje blir lettere når man bare får sakt hvordan ting ligger ann.. Ofte er det værste når man gruer seg, når det er overstått er ting alltid enklere..

Jeg håper også at denne ganger sitter den, men er litt redd for at det ikke skal gå. Må jo bare holde motet oppe :) Lykke til med jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner veldig godt at tiden går utrolig tregt!

 

Hadde en SA rett før jul, og det var bare to uker etter at jeg satt med positiv test i hånden, men det føltes mye lengre ut.

 

Kjenner at det var hardt å begynne på jobb idag etter sykemeldingsperiode og ferie...Føler jeg bare sitter å venter på at sjefen skal komme å spørre hvordan det går, og da må jeg jo si at jeg mistet :(

 

MEN, prøver å tenke positivt og tenke at vi traff blink på nyttårsaften og at spiren sitter dennen gangen <3

 

Håper det gikk greit i dag, Adelsadeal! Med sjefen, mener jeg.

Ikke hyggelig samtale å ha - verken for deg eller for han/henne, vil jeg tro....

 

Men du virker (på det du skriver) veldiog positiv og med mye stå-på-guts. Det er en god innstilling for et godt resultat!

Bare vent og se - spiren sitter snart igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Første gang jeg virkelig har fått positiv eltest, syns den kom noe tidlig da. Testet positivt både 31, 1 og svak strek 2. Har lagt inn aksjer hver dag siden 30. Håper virkelig at det funker og at eggene har løsnet :-)

 

Ønsker alle lykke til, nå er det bare å vent på denne evinnelige testingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Første gang jeg virkelig har fått positiv eltest, syns den kom noe tidlig da. Testet positivt både 31, 1 og svak strek 2. Har lagt inn aksjer hver dag siden 30. Håper virkelig at det funker og at eggene har løsnet :-)

 

Ønsker alle lykke til, nå er det bare å vent på denne evinnelige testingen...

 

Her testet jeg for el for første gang denne pp, positiv test tirsdag morgen og onsdag morgen, så ble det slutt på testene. Men antar at el var i går kveld, temp og utflod tyder på det. Så nå er jeg 1dpo og ventingen har begynnt :)

Tipper jeg tester 12 dpo denne gangen, får billig tester i posten snart. Håper sånn på klaff i 6pp vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...