Gå til innhold

Noen i starten av 3. trimester her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Niks, fortsatt gravid her og;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, kanskje i løpet av helga da... ;)

Jeg er så ekstremt helge-fiendtlig etter jeg fikk påvist denne idiotiske diabetesen, ååååh, helg gjør meg så snavlen! Hør på meg mageboer, du skal UT til neste helg, mama wants some nonstop!!

Skrevet

Stille her i dag. Har folk vært opptatte?

Selv har jeg vært på ekspedisjon til matbutikken et par hundre meter borti gata, sovet en blund, sett sport og lagd de nye Smash-vaflene. De var ok gode, men litt slit å vaske bort smelta sjokolade fra vaffeljernet etterpå :P Men jeg skulle gjerne sett at de solgte den lille posen med minismashbiter for seg. Tror den hadde smakt utrolig godt på is :) hmm... dette med sunn i svangerskapet har jeg visst glemt bort :P (beklager ele)

Skrevet

Killing me!!! Jeg holder på å gå fra vettet, 13 dager helt uten snop eller no som smaker søtt, jeg er på bristepunktet!! :P Jeg kommer til å spørre om smash under fødsel'n, om jeg ikke får det tror jeg det kan bli farlig å være jordmor! :P

I dag hadde vi kaffebesøk av en kollega og familien, men allikevel føles dagen bare uendelig lang!! Hehe... Hvordan skal dette gåååå???

Skrevet

Bøæh, i kveld fikk jeg såå vondt i magen!! Ikke som i kynnere/rier, men som i spist noe GIFTIG! Kvalm og uvel. Har hørt at det kan være et tegn, men jeg tror ikke det er tilfellet, men så irriterende! Jeg vil bare legge meg å sove, men neeeeijda... Dumme magen misforstår, er jo IKKE slike magesmerter jeg venter på! :P

Skrevet

Ble tidlig morgen her, fikk ikke sove mer. Var så sulten! Er jo ikke rart man legger på seg når man er gravid når man alltid spiser nattmat :P Jeg regner halv syv som nattmat, for blir frokost etterpå, hehe :)

Hva finner man på så tidlig en søndag?

Skrevet

Fikk du sove igjen?? Ganske bra natt her, bare avbrutt av 5 tisserunder og noen snuinger! :P

Ingen planer i dag, bekymrer meg litt, håper vi kommer oss bort på besøk i løpet av dagen slik at tiden går!! :P

Skrevet

Ble tidlig morgen her, fikk ikke sove mer. Var så sulten! Er jo ikke rart man legger på seg når man er gravid når man alltid spiser nattmat :P Jeg regner halv syv som nattmat, for blir frokost etterpå, hehe :)

Hva finner man på så tidlig en søndag?

Du har sikkert lest ferdig nyhetene på både dagbladet, aftenposten og vg, sjekket facebook og mail?! Har ihvertfall jeg gjort. Ikke så mye spennende som har skjedd der ute. Ble litt mindre søvn på meg i natt enn jeg kunne tenkt meg. Har en samboer som ofte glemmer å skru av volumknappen når han sover. Utrolig irriterende. Og jeg som er så var på lyder i tillegg. Ingen bra kombinasjon. Så nå sitter jeg her og sender mange sure tanker i retning soverommet der han fremdeles ligger og sover sin søteste søvn, og aner fred og ingen fare. Hadde jeg i det minste hatt en unge jeg kunne stelle med nå på morgenkvisten. Men han vil vel ikke ut helt enda.

Skrevet

Var i grunn ikke så mange nyheter å lese, syntes jeg. Men kom på at jeg ikke hadde lest ut boka til Gro Nylander "på vei". Sist jeg leste havnet jeg ved kapittelet om fødsel. Så da fortsatte jeg på den :)

Ja, den som hadde en baby å stelle med å morgenkvisten :) Det blir snart vår tur :)

Skrevet

Når man leser nyheter kl 12 om kvelden og gjerne en runde kl 3-4 om natta så er det skuffende lite nytt i 7-tia i alle fall!! :P

Hva skal dere gjøre i dag da damer? Bli mamma??? :D;)

Skrevet

Jeg har en baby å stelle med, ædda bædda :P

Nei huff, det var slemt :) Men fra spøk til alvor så er jeg faktisk litt misunnelig på dere som går og venter i spenning, og har den mest fantastiske opplevelsen bare timer/dager foran dere! Gled dere! Kjenner litt på det at jeg har lyst til å oppleve det en gang til ;) Men 4 barn?! Høres ganske skummelt ut :P

Skrevet

Tihi, nå måtte jeg le av deg, AnneS :D (den første setningen din, altså)

Ele, ja, kan vi ikke bli mamma i dag alle sammen? :P

Synd man ikke bare kan planlegge det :)

Jeg ymtet frempå til mannen i går om at vi skulle prøve oss med en runde. Da fikk jeg bare høylytt, rå latter tilbake. Nei, nå var jo slimproppen gått så ikke søren om han skulle inni der. Ja, ja, jeg skal til legen i morgen så får høre om han kan sjekke og evnt strippe litt. Er jo lov å håpe at jeg tør å spørre om det ;)

Men i dag har jeg ingen planer. Burde vel finne noe på for å få tiden til å gå, men..

Skrevet

Ja, tenker det samme;) Hvordan klare å stoppe. Det er så ubeskrivelig magisk å bli mamma. Men fire barn, hehe. Skal først få denne tredje!! Akkurat sendt guttene ut i herlig vintervær med sol. Bor langt nord, så vi har ikke hatt sol på noen mnd. Så tenkte jeg å bake en kake etterpå, mens vi venter;)

Og btw, er ikke i nærhet av fødsel, 2. dag på overtid..

Skrevet

Hehe, tror ikke mannen vet hva slimpropp er;) Men den venter jeg på!!

Skrevet

Heisann- her var det jammen mye fødelengsel :D Plutselig starter det altså :) Her gikk det forresten aldri noen slimpropp!

Skrevet

"Heeeeeenry, kan du være så snill å flytte ut av mamma nå??"

Kanskje det funker å be pent...

Her er mannen og vår herlige dansk-svenske gårdshund på skitur i KNALLVÆR og på KNALLFØRE! Hørt slikt...

Også har jeg sendt melding til søstra hans som kom fra Thailand med familien på fredag, kanskje vi kan dra å se litt bilder i ettermiddag... Jobber hardt for å slå ihjæl tid altså!! I morgen skal jeg dra for å ligge på sofan til ei venninne som pakker og gjør klar til visning!! Hehehe...

Skrevet

Denne helgen har jeg virkelig vært opptatt!! I lang tid har jeg jo bare vært ruger, men nå orket jeg ikke mer venting!! Så fredag var jeg på shopping med en venninne utover kvelden (nattåpent), i går dro jeg og min kjære t byn hvor vi snoket litt rundt i butikkene og var på kino og i dag har vi besøkt broren hans. (og konen/nevøen)! Så lad si vi har vært ganske så aktive ja!! :-D

Etter å ha vurdert det lenge så prøvde vi oss på sengekos i går, men hadde ingen effekt det heller.. Ja, foruten at jeg sov veldig lenge i natt da!! Hehe!! :-D Så var visst ikke det som skulle til heller!! :-D

Så nå venter en ny uke som jeg håper at vil bli kort før lillegutt ankommer!! Tenk at det faktisk bare er 3 dager igjen til termin?? Utrolig!! :-D

Skrevet

Skal jaggu meg ha litt sengekos her vi også, og lure mannen tidligere til sengs:) Må jo være moden for litt føding snart!! Ja, og om ikke annet så får man ei god natt søvn;)

"Go whaling"!! Hihi..

Skrevet

Jeg sov null i natt :) Ligger her med verdens nydeligste lille gutt og vet jeg burde sove nå, men klarer ikke slutte å kikke :)

Skrevet

Jeg sov null i natt :) Ligger her med verdens nydeligste lille gutt og vet jeg burde sove nå, men klarer ikke slutte å kikke :)

Har du født??!! Gratulerer så mye! :D

Skrevet

Håhåhå, DET har du gjort i natt ja, GRATULERER!!!!! :D Gikk det fint? Størrelse? Navn? Så stas!! :D :D

Termin i morgen her, har sovet godt og Henry har ikke tenkt seg ut, det er helt klart! :P

Skrevet

Gikk fort. Ca kl 23 ringte vi. Da var det ca 2,5min mellom riene. gikk fort fra 5min(hadde lenge) til plutselig halvparten. vi bor ca fem min fra sykehuset. kom inn til sjekk ca halv tolv-tolv. 04.47 var Jonathan ute. 49cm og 3485gr. og selvsagt helt perfekt <3 Var verdt ni lange måneder og en intens fødsel :)

Skrevet

Gratulerer så masse tyr82:) Det gikk jo relativt fort!!

Sitter her fortsatt jeg;) Men skal til akupunktur idag, også til jm etterpå. Kan jm gjøre noe oppi der for å få fortgang mon tro? Har jo hørt om stripping og at de røsker litt, uten at jeg har satt meg inn i hva det er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...