Ele Skrevet 2. februar 2013 #403 Skrevet 2. februar 2013 Jaja, kanskje i løpet av helga da... Jeg er så ekstremt helge-fiendtlig etter jeg fikk påvist denne idiotiske diabetesen, ååååh, helg gjør meg så snavlen! Hør på meg mageboer, du skal UT til neste helg, mama wants some nonstop!!
tyr82 Skrevet 2. februar 2013 #404 Skrevet 2. februar 2013 Stille her i dag. Har folk vært opptatte? Selv har jeg vært på ekspedisjon til matbutikken et par hundre meter borti gata, sovet en blund, sett sport og lagd de nye Smash-vaflene. De var ok gode, men litt slit å vaske bort smelta sjokolade fra vaffeljernet etterpå Men jeg skulle gjerne sett at de solgte den lille posen med minismashbiter for seg. Tror den hadde smakt utrolig godt på is hmm... dette med sunn i svangerskapet har jeg visst glemt bort (beklager ele)
Ele Skrevet 2. februar 2013 #405 Skrevet 2. februar 2013 Killing me!!! Jeg holder på å gå fra vettet, 13 dager helt uten snop eller no som smaker søtt, jeg er på bristepunktet!! Jeg kommer til å spørre om smash under fødsel'n, om jeg ikke får det tror jeg det kan bli farlig å være jordmor! I dag hadde vi kaffebesøk av en kollega og familien, men allikevel føles dagen bare uendelig lang!! Hehe... Hvordan skal dette gåååå???
Ele Skrevet 2. februar 2013 #407 Skrevet 2. februar 2013 Bøæh, i kveld fikk jeg såå vondt i magen!! Ikke som i kynnere/rier, men som i spist noe GIFTIG! Kvalm og uvel. Har hørt at det kan være et tegn, men jeg tror ikke det er tilfellet, men så irriterende! Jeg vil bare legge meg å sove, men neeeeijda... Dumme magen misforstår, er jo IKKE slike magesmerter jeg venter på!
tyr82 Skrevet 3. februar 2013 #408 Skrevet 3. februar 2013 Ble tidlig morgen her, fikk ikke sove mer. Var så sulten! Er jo ikke rart man legger på seg når man er gravid når man alltid spiser nattmat Jeg regner halv syv som nattmat, for blir frokost etterpå, hehe Hva finner man på så tidlig en søndag?
Ele Skrevet 3. februar 2013 #409 Skrevet 3. februar 2013 Fikk du sove igjen?? Ganske bra natt her, bare avbrutt av 5 tisserunder og noen snuinger! Ingen planer i dag, bekymrer meg litt, håper vi kommer oss bort på besøk i løpet av dagen slik at tiden går!!
hjerte♥barn Skrevet 3. februar 2013 #410 Skrevet 3. februar 2013 Ble tidlig morgen her, fikk ikke sove mer. Var så sulten! Er jo ikke rart man legger på seg når man er gravid når man alltid spiser nattmat Jeg regner halv syv som nattmat, for blir frokost etterpå, hehe Hva finner man på så tidlig en søndag? Du har sikkert lest ferdig nyhetene på både dagbladet, aftenposten og vg, sjekket facebook og mail?! Har ihvertfall jeg gjort. Ikke så mye spennende som har skjedd der ute. Ble litt mindre søvn på meg i natt enn jeg kunne tenkt meg. Har en samboer som ofte glemmer å skru av volumknappen når han sover. Utrolig irriterende. Og jeg som er så var på lyder i tillegg. Ingen bra kombinasjon. Så nå sitter jeg her og sender mange sure tanker i retning soverommet der han fremdeles ligger og sover sin søteste søvn, og aner fred og ingen fare. Hadde jeg i det minste hatt en unge jeg kunne stelle med nå på morgenkvisten. Men han vil vel ikke ut helt enda.
tyr82 Skrevet 3. februar 2013 #411 Skrevet 3. februar 2013 Var i grunn ikke så mange nyheter å lese, syntes jeg. Men kom på at jeg ikke hadde lest ut boka til Gro Nylander "på vei". Sist jeg leste havnet jeg ved kapittelet om fødsel. Så da fortsatte jeg på den Ja, den som hadde en baby å stelle med å morgenkvisten Det blir snart vår tur
Ele Skrevet 3. februar 2013 #412 Skrevet 3. februar 2013 Når man leser nyheter kl 12 om kvelden og gjerne en runde kl 3-4 om natta så er det skuffende lite nytt i 7-tia i alle fall!! Hva skal dere gjøre i dag da damer? Bli mamma???
Gjest AnneS Skrevet 3. februar 2013 #413 Skrevet 3. februar 2013 Jeg har en baby å stelle med, ædda bædda Nei huff, det var slemt Men fra spøk til alvor så er jeg faktisk litt misunnelig på dere som går og venter i spenning, og har den mest fantastiske opplevelsen bare timer/dager foran dere! Gled dere! Kjenner litt på det at jeg har lyst til å oppleve det en gang til Men 4 barn?! Høres ganske skummelt ut
tyr82 Skrevet 3. februar 2013 #414 Skrevet 3. februar 2013 Tihi, nå måtte jeg le av deg, AnneS (den første setningen din, altså) Ele, ja, kan vi ikke bli mamma i dag alle sammen? Synd man ikke bare kan planlegge det Jeg ymtet frempå til mannen i går om at vi skulle prøve oss med en runde. Da fikk jeg bare høylytt, rå latter tilbake. Nei, nå var jo slimproppen gått så ikke søren om han skulle inni der. Ja, ja, jeg skal til legen i morgen så får høre om han kan sjekke og evnt strippe litt. Er jo lov å håpe at jeg tør å spørre om det Men i dag har jeg ingen planer. Burde vel finne noe på for å få tiden til å gå, men..
Indigo 08-10-13 Skrevet 3. februar 2013 #415 Skrevet 3. februar 2013 Ja, tenker det samme;) Hvordan klare å stoppe. Det er så ubeskrivelig magisk å bli mamma. Men fire barn, hehe. Skal først få denne tredje!! Akkurat sendt guttene ut i herlig vintervær med sol. Bor langt nord, så vi har ikke hatt sol på noen mnd. Så tenkte jeg å bake en kake etterpå, mens vi venter;) Og btw, er ikke i nærhet av fødsel, 2. dag på overtid..
Indigo 08-10-13 Skrevet 3. februar 2013 #416 Skrevet 3. februar 2013 Hehe, tror ikke mannen vet hva slimpropp er;) Men den venter jeg på!!
TanteTroll Skrevet 3. februar 2013 #417 Skrevet 3. februar 2013 Heisann- her var det jammen mye fødelengsel Plutselig starter det altså Her gikk det forresten aldri noen slimpropp!
Ele Skrevet 3. februar 2013 #418 Skrevet 3. februar 2013 "Heeeeeenry, kan du være så snill å flytte ut av mamma nå??" Kanskje det funker å be pent... Her er mannen og vår herlige dansk-svenske gårdshund på skitur i KNALLVÆR og på KNALLFØRE! Hørt slikt... Også har jeg sendt melding til søstra hans som kom fra Thailand med familien på fredag, kanskje vi kan dra å se litt bilder i ettermiddag... Jobber hardt for å slå ihjæl tid altså!! I morgen skal jeg dra for å ligge på sofan til ei venninne som pakker og gjør klar til visning!! Hehehe...
VestlandsPrøver Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #419 Skrevet 3. februar 2013 Denne helgen har jeg virkelig vært opptatt!! I lang tid har jeg jo bare vært ruger, men nå orket jeg ikke mer venting!! Så fredag var jeg på shopping med en venninne utover kvelden (nattåpent), i går dro jeg og min kjære t byn hvor vi snoket litt rundt i butikkene og var på kino og i dag har vi besøkt broren hans. (og konen/nevøen)! Så lad si vi har vært ganske så aktive ja!! :-D Etter å ha vurdert det lenge så prøvde vi oss på sengekos i går, men hadde ingen effekt det heller.. Ja, foruten at jeg sov veldig lenge i natt da!! Hehe!! :-D Så var visst ikke det som skulle til heller!! :-D Så nå venter en ny uke som jeg håper at vil bli kort før lillegutt ankommer!! Tenk at det faktisk bare er 3 dager igjen til termin?? Utrolig!! :-D
Indigo 08-10-13 Skrevet 3. februar 2013 #420 Skrevet 3. februar 2013 Skal jaggu meg ha litt sengekos her vi også, og lure mannen tidligere til sengs:) Må jo være moden for litt føding snart!! Ja, og om ikke annet så får man ei god natt søvn;) "Go whaling"!! Hihi..
tyr82 Skrevet 4. februar 2013 #421 Skrevet 4. februar 2013 Jeg sov null i natt Ligger her med verdens nydeligste lille gutt og vet jeg burde sove nå, men klarer ikke slutte å kikke
Gjest AnneS Skrevet 4. februar 2013 #422 Skrevet 4. februar 2013 Jeg sov null i natt Ligger her med verdens nydeligste lille gutt og vet jeg burde sove nå, men klarer ikke slutte å kikke Har du født??!! Gratulerer så mye!
Ele Skrevet 4. februar 2013 #423 Skrevet 4. februar 2013 Håhåhå, DET har du gjort i natt ja, GRATULERER!!!!! Gikk det fint? Størrelse? Navn? Så stas!! :D Termin i morgen her, har sovet godt og Henry har ikke tenkt seg ut, det er helt klart!
tyr82 Skrevet 4. februar 2013 #424 Skrevet 4. februar 2013 Gikk fort. Ca kl 23 ringte vi. Da var det ca 2,5min mellom riene. gikk fort fra 5min(hadde lenge) til plutselig halvparten. vi bor ca fem min fra sykehuset. kom inn til sjekk ca halv tolv-tolv. 04.47 var Jonathan ute. 49cm og 3485gr. og selvsagt helt perfekt <3 Var verdt ni lange måneder og en intens fødsel
Indigo 08-10-13 Skrevet 4. februar 2013 #425 Skrevet 4. februar 2013 Gratulerer så masse tyr82:) Det gikk jo relativt fort!! Sitter her fortsatt jeg;) Men skal til akupunktur idag, også til jm etterpå. Kan jm gjøre noe oppi der for å få fortgang mon tro? Har jo hørt om stripping og at de røsker litt, uten at jeg har satt meg inn i hva det er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå