Gå til innhold

Noen i starten av 3. trimester her?


VestlandsPrøver

Anbefalte innlegg

Tusen takk for omtanken jenter:)

 

Har fått meg ei god natt søvn fra 2230-0730. Våknet fire ganger og vært p do, men heldigvis sovnet like kjapt igjen. Nå skal mannen og jeg drikke en kaffe, så bærer det inn på UNN kl 09. Skrekkblandet fryd!!!

Tenker på deg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg hatt nok ei grei natt, helt uten tegn til fødsel og er klar for dag 4 på overtid! I dag skal jeg sørenmeg lage gele av fun saft, jeg må bare ha noe som minner om noe søtt!! :P Ellers blir det muligens en tur til et vennepar, må nesten finne på noe! Er i grunnen litt sliten, men tiden blir litt lang av å ligge på sofan også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Advarsel. Her kommer en sur og sint og ekkel utblåsning.

 

Aaaaarg, søren balle!! I dag ble jeg sååå dårlig i magen, kan vel være et tegn på at noe er på gang, men hva skjer?? Etter å ha berga hele svangerskapet og til 4. dagen på overtid så får jeg en liten hemoroide!!! Så flaut å ubehagelig å forbanna unødvendig!!!!! JEG ER SÅ SUR!! Lørdagskveld uten godis er det også!! Og ikke noe åpent apotek!! Forbaska....!! *Sint*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffa... Ikke noe kjekk lørdag på deg nei!! :| Håper du finner noe positivt iallfall!!

 

I dag har jeg vært på lang kjøretur, ca 2.5t hver vei, kombinert med aking i mellom! Det har muligens resultert i rier!!! Ikke helt sikker enda, men er rundt 12 min mellom og varer opp mot 1 min hver gang! Prøvde å ta meg en paracet i håp om hvile siden det ble lite søvn i natt, men får bare ikke sove.. Takene er ikke veldig vonde så derfor jeg ikke vet hva det er.. Er også veldig kvalm og må konstant på do!! Blir veldig spennende å se hva som skjer utover kvelden/natten!! Jeg er virkelig klar for fødsel nå!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, du er så tøff at du aker enda også ja, jeg er livredd bare for å gå trapper utendørs for tiden jeg!! :P Hvordan går det med riene??

Her er jeg fortsatt sur, men har heldigvis ikke noe vondt av denne kulen som ser ut til å ha kommet bort... Men jeg kommer jo ikke til å tørre å gå på do igjen på månedsvis... :P

Ellers så føler jeg (iiiigjen, åh, jeg er så hysterisk...) at han har vært for rolig i dag... Men så har jeg vært så opptatt at jeg vet ikke om det bare er noe jeg tror! Og han har ingen døgnrytme han her, og ikke kan jeg ha i meg sukker for å vekken han... Blæh, jeg få gi'n litt tid der JEG er rolig og se om jeg kjenner han, hvis ikke ringer jeg for første hysteriske gang til sykehuset...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer sååå mye, det var på tide at du kom til kosen nå! :)

Jeg går midt i 5. dagen på overtid her nå og fortsatt null tegn til endring, innstiller meg på overtidskontrollen på tirsdag nå. Jeg har fortsatt veldig vondt i bekkenet, men bortsett fra det er jeg i knallform egentlig, BEDRE form nå i overtiden enn for et par uker siden!! Hva i alle dager?? Det er nok grunnen til at jeg tror han ikke har tenkt seg ut på egenhånd! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer indigo!! :-D

 

Nei, va nok bare kynnere eller noe jeg hadde for plutselig ble det lenger mellom og svakere!! Arg!! Innbilte meg virkelig at jeg og skulle få feire ordentlig morsdag i dag.. :| Så kan vel si at det kom noen tårer når jeg våknet i dag ja!! Har så innmari lyst å få babyen min ut nå!!!

 

Tolmodighet er en dyd jeg ikke har!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, denne tålmodigheta er ikke enkel! Her er det jo ingen tegn på at Henry har tenkt seg ut, så det er nok lettere å beholde tålmodigheta da, selv om tålmodighet er noe jeg i utgangspunktet ikke har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Indigo, så kjekt!! :)

 

Og gratulerer med morsdagen til dere alle, selv om ikke alle babyene er kommet UT, så er dere jo alle mammaer!! :)

 

Vesle knøttet her blitt 8 dager allerede, tiden flyr, husk å nyt gullklumpene når de kommer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle:) Nå er vi hjemme igjen, skal bli godt å sove i egen seng i natt!!

 

Da heier vi spent på Ele og Vestlandsprøver og dere andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, kjapt hjemme igjen da! :) Men det tyder jo på at alt har gått veldig bra, så det er jo en god ting!

 

Gratulerer så mye!!

 

Her er det ingen action enda, men det er vel ikke forventet heller. 38 uker i morgen. Magen sank rett før helga, og samtidig virker det som om en nerve eller noe har kommet i klem (isijasnerven?). Har i alle fall fått sånne strålende smerter fra rompa og nedover det ene benet. Men ellers er formen fin. Har begynt å lete fram klær og utsyr og gjøre litt klart. Koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler endelig at magen har sunket litt jeg også, er jo 41+0 (eller 41+1 etter st. olavs regninga) i dag, men det er mulig det er bare innbilning, jeg har en ganske jevn mage all over liksom. Legger ved link til bilde av dagens vom. :) (Beklager håret, jeg tok bilde når jeg sto opp og hadde lagt meg med vått hår kvelde før... :P )

http://3.bp.blogspot.com/-dkhoDd3YnC4/URfjXXlsXUI/AAAAAAAAEg8/NlTQJkn0nEQ/s1600/bilde-6.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, skulle ønske jeg fødte for to-tre uker siden, nå når jeg snart når dag 6 på overtid har jeg rukket å gruble mye mer på fødselen og jeg gruer meg bare mer og mer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke greit å gå på overtid Ele. Tærer på tolmodighet og krefter det. Håper du klarer å roe deg ned i forhold til fødselsnerver. Jeg har heldigvis sluppet greit unna de nervene. Er forberedt på at det kommer til å gjøre satans vondt, men når billioner av kvinner har gått gjennom dette før og attpåtil velger å bli gravide på nytt må det jo være noe som er overkommelig! :-) Og i dagens moderne tid har vi jo drugs og annen smertelindring! :-)

 

Her nærmer det seg termin, og jeg har fått unnagjort min egen bursdag uten at krabat dukket opp. Godt fornøyd med det. Nå er det bare samboers bursdag i morgen som jeg må unngå fødsel på så er det trygt for lille krabat å komme. :-) Gårsdagens "store" krise er at jeg har gått tom for strekkmerkekrem og nå som det nærmer seg slutten har jeg ikke lyst å bruke 400 kr på ny flaske som jeg mest sannsynlig ikke får brukt så mye av. Samtidig så ser jeg at det er nå huden strekkes. Løsning; fant frem en bodybutter jeg fikk i julegave og smører tjukt lag på magen. Det får holde disse siste dagene! :-)

 

I dag tror jeg det blir en rolig dag. Vi får se hvor energi-nivået mitt bringer meg. Har et kjøleskap som sikkert ville satt pris på rengjøring, samtidig som jeg har en bok jeg kan lese. Mulighetene er mange ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...