Gå til innhold

Noen i starten av 3. trimester her?


VestlandsPrøver

Anbefalte innlegg

God morgen!! Eller egentlig ikke så god.. Her skjer fremdeles nada... :| Er egentlig veldig rart dette her!! Jeg hadde problemer med å bli gravid, men kroppen min tok visst oppgaven alt for seriøst når den først klarte det, så nå nekter den plent å kvitte seg med den lille!!! Men i morgen så kommer jeg til å nekte forlate kk før jeg er satt i gang på ene eller andre måten!! Er visst nemlig ikke sikkert de kommer t å gjøre noe i morgen! Men nå er jeg så på felgen psykisk at jeg har ikke overskudd t noenting, så nå trenger jeg at noe skjer!!! Dere får sende meg alt dere har av resterende fødestøv så håper jeg at siste natten skal bli fødsel!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Samler sammen*Pakker inn*Drar til posten*Sender avgårde*

Fødestøv kommer din vei!

Og jeg følte det slik som deg jeg også, vanskelig å bli gravid og vanskelig å få han ut :P Jeg ble satt i gang på grunn av sv.diabetesen og mindre liv jeg da, men var iiiingen antydning til modning eller fødsel før da, han hadde IKKE tenkt seg ut på en stund! Jeg skjønner jo forsåvidt at de venter litt med å sette i gang, hadde nok gjerne sett at han her kom fordi han var klar selv, følte at alt var litt ukontrollert når det starta for meg, kroppen min var hele tiden et hakk mer klar enn han rakk å komme etter liksom... Men slik kan det vel være uansett kanskje. Har ikke prøvd noe annet... :P

Men, poenget mitt var, de bør ha et klart cut-off-point for når man skal settes i gang, 14 dager over er jo bare idiotisk, jeg tenker at vi bør MAX gå 10 dager over, da burde man bli satt i gang uansett!

 

Hadde dere som har født gått over til "Barseltiden"? I såfall, har dere en tråd der inne?? Eller burde vi rett og slett lage oss et slikt privat forum eller hvadetnåer? Vil gjerne følge alle her videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sender masse fødestøv!!

 

og om noen vil lese så er dette min fødselshistorie:

http://onskedrom.wordpress.com/2013/02/17/min-fodselshistorie/

 

jeg aner ikke hvordan privat forum funker, men jeg vil gjerne også følge alle videre! er på barsel, men vi har vel ingen tråd der enda. eller hva med en hemmelig gruppe på facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vestlandsprøver: du får prøve å ta overtida som et kompliment. Babyen har det suuuuperdeilig inne i magen, og er ikke klar over at det blir enda finere å komme ut og treffe mamman sin!

Sånn bortsett fra det så skjønner jeg fiber lei og sliten! Håper du er i gang med fødsel nå, eller det starter i løpet av natta! Fødestøv er herved oversendt!!!

 

Jeg vil også gjerne holde følge videre, så en ny tråd på barseltida hadde vært fint :) Jeg skriver ikke så ofte lenger, for jeg får liksom aldri logget på pc'en. Er fryktelig opptatt med amming, bleieskift ig å bare se på vesle, nydelige Anna :wub: Nå er jeg på mobil og synes det er litt tungvint å skrive så mye. Men er inne og leser flere ganger om dagen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3 på overtid gjennomført. Lurer på om noe kan være i gjære. Veldig nedpress. Noen vonde kynnere, men de er for lange til å være rier. Får se hva natten og morgendagen bringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kjennes nå ihvertfall ut som rier.

Ble vanskelig å skrive på mobilen i senga samtidig som jeg brukte den til å ta tiden på riene på rie-teller appen.

Har kommet meg opp av senga. Fikk ikke sove allikevel. Våknet ca kl 04 av smerter. Skjønte ikke helt først hva det var. Har fortsatt ikke helt regelmessige rier, men de kommer sånn cirka med 8 - 10 min mellomrom. Syntes de varer litt lenge for å være rie i startfasen. Kjennes egentlig mest ut som det starter som en rie og går over i en kynner. Men er ihvertfall over iløpet av 2 min. Er også overrasket over at jeg ikke kjenner noe særlig i ryggen. Kjenner det bare intenst nederst i mageregion og som et belte fra side til side samme området.

 

Håper gubben sover til vekkerklokka hans ringer (om 1 time). Han kommer til å være klar til å dra på føden med en gang, litt stressa for hjemmefødsel/fødsel i bilen. Jeg kjenner dette er spennende, men samtidig spent på om det "går over". Stoler ikke helt på at fødselen virkelig er i gang før jeg ligger der på føden og får beskjed om å presse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!!

Høres jo veldig ut som fødselen er i gang :) Masse lykke til!

 

Og lykke til til Vestlandsprøver i dag! (hvis det ikke har skjedd noe i løpet av gårdagen - ble så stilt fra den kanten plutselig :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til hjertebarn! Høres ut som du får en baby idag!

 

Håper på godt nytt fra deg og vestlandsprøver!

 

Jeg er fortsatt ikke bevegd meg noen andre steder enn denne tråden. Prøver å unngå fordi det fort stjeler tida;) Men jeg er definitivt med på en ny skravletråd med dere! Har vært veldig koselig å følge gjengen.

 

Blir jo en del knotting på mobil og iPad under amming:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, ja, nå høres det ut som om hjertebarn snart får baby her ja!! Og VestlandsPrøver ble stille ja, det må jo være et godt tegn! Jeg datt i alle fall litt bort når ting endelig starta! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sjekker også maaaange ganger om dagen!

Her hadde jeg tenkt meg ut på trilletur, men vannet er borte, jeg får ikke dusjet og ser ut som et....ja- troll! I tillegg har vesle håpefulle tisset på mamman sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å ta lille knirk med ut:) Foreløpig så kaldt her, fra -5 til -8, så drøyer litt til.. Håper på mildvær snart, enn så lenge trasker jeg tur alene. Deilig å kjenne at kroppen kommer seg.

 

Går det bra med dere som har fått, og baby??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ca null og strålende solskinn i dag. Så nå venter jeg på at mini skal våkne så vi kan mate og etterpå blir det trilletur! :) Elsker å bevege meg igjen, om enn fortsatt lite, men heldigvis uten vondter :) Jeg storkoser meg med babyen og i dag er en god dag, for han sov så godt i natt og jeg fikk sove godt og etter mating i sted sovnet han igjen etterhvert så jeg fikk dusja og spist i ro. Og vaska noen klær så jeg kunne få vekk noen bæsjeflekker. Samboer klarte ikke helt å feste bleie ordentlig i natt, og da var det flekker overalt plutselig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fantastiske babiser dere har ele og indigo! :) Jeg var innom bloggene og titta :)

 

Og hvordan går det med hjertebarn? Blitt baby?

 

Og vestlandsprøver skulle vel ha overtidskontroll i dag? krysser fingra for at ting skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten ble født i går litt før kl 22. Ble en lang dag og lang fødsel. Fullt kjør på riksen, så barnefar fikk ikke overnatte. Nedtur, for skulle gjerne hatt hjelp fra ham. Men gutten er helt herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten ble født i går litt før kl 22. Ble en lang dag og lang fødsel. Fullt kjør på riksen, så barnefar fikk ikke overnatte. Nedtur, for skulle gjerne hatt hjelp fra ham. Men gutten er helt herlig.

 

Gratulerer såååå mye!!! Så teit at ikke pappan fikk overnatte, håper han får det nå i natt!! Det er godt å ha de der, men håper det gikk bra med deg og lillegutt alene også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!! :) Regner med det skjer noe med vestlandsprøver siden det er så stille?

 

Her er det full rulle med deilig liten gutt, som i dag er 17 dager. Han sover 3-4 timer i strekk på nattestid, så da får det heller våge seg at han holder seg våken til ca kl 02.. Snill og herlig gutt!! :) Vært hos fotograf i dag, blir spennende å se resultatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...