Gå til innhold

Noen i starten av 3. trimester her?


VestlandsPrøver

Anbefalte innlegg

Gratulerer sååå masse!! Skjønner godt at du er sliten!! Godt jobba!! :-D Hvor mye tabletter eller drypp måtte til? Og hvor vondt var det?? Så spent på om jeg nå blir satt i gang!! Time om halvannen time til overtidskontroll!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer Ele! Og lykke til VestlandsPrøver.

 

Her er det termin i morgen, og har hatt mensmurringer i hele natt etter litt sengekos i går kveld. Kynnerne er begynt å bli sterkere, men ikke regelmessige eller vonde. Spent på om det tar seg opp. Hadde vært stas med fødsel før / iløpet av helgen! :-) Og da sees vi kanskje på sykehuset VestlandsPrøver. For du skal også føde på riksen du og!?

 

Tenkte å vaske vinduer i dag. Både fordi det sies å kunne starte ting, men mest fordi de er skitne og at jeg ser for meg at livet med baby ikke akkurat er forenelig med de store husholdningsaktivitetene. Greit å benytte anledningen nå når jeg har begge armer fri! :-) Har bare to vinduer igjen på stua. Og skulle jeg trenge å vaske flere vinduer de neste dagene får jeg ta vinduene på soverommet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da va jeg hjemme igjen etter overtidskontroll! Lillegutt har det helt strålende inne i hybelen sin og har absolutt ingen planer om å komme ut enda!! Sparketest og ul viste at alt er helt normalt! Trykket va på 135/85 og urinen blank! Stripping ble prøvd, men er veldig umoden, så va ikke mye hun kunne gjøre!! Fått ny time på maxdag mandag! :| Hadde såå lyst t at noe sku skje nå, men får finne siste rest av tolmodighet!! Jeg holder forøvrig til i Bergen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da va jeg hjemme igjen etter overtidskontroll! Lillegutt har det helt strålende inne i hybelen sin og har absolutt ingen planer om å komme ut enda!! Sparketest og ul viste at alt er helt normalt! Trykket va på 135/85 og urinen blank! Stripping ble prøvd, men er veldig umoden, så va ikke mye hun kunne gjøre!! Fått ny time på maxdag mandag! :| Hadde såå lyst t at noe sku skje nå, men får finne siste rest av tolmodighet!! Jeg holder forøvrig til i Bergen!

Beklager. Blandet deg med en annen her på forumet. Skjønner ikke helt hvordan jeg klarte det. Prematur ammetåke kanskje ;-) Lykke til med overtidskontrollen. Kanskje kommer du ikke så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om hun ikke kunne foreta en skikkelig stripping pga umodenhet så har jeg hatt ganske kraftige menssmerter i hele dag! Håper det betyr at det kan hatt effekt likevel!! :) Har sååå lyst å klare meg uten å bli satt i gang, men tviler jo likevel litt da.. Syns også lillegutt er aktiv på en annen måte enn tidligere.. Vanskelig å forklare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg spent på dere andre. Titter innom daglig for oppdatering:)

 

Dere som har fått, har dere byttet forum eller?? Har enda ikke bevegd meg ut av tredje trimester jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg spent på dere andre. Titter innom daglig for oppdatering:)

 

Dere som har fått, har dere byttet forum eller?? Har enda ikke bevegd meg ut av tredje trimester jeg..

 

Titter innom flere ganger for dagen jeg ;)

Jeg er både her (og resten av BIM) og på DIB (barseltida og småtroll 0-1).

Føler meg "hjemme" på BIM enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom jeg også. Vi må lage en tråd for oss inne på "barseltiden", så slipper vi å plage de som er igjen her, og de kan komme etter når det er deres tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå venter jeg spent på dere andre. Titter innom daglig for oppdatering:)

 

Dere som har fått, har dere byttet forum eller?? Har enda ikke bevegd meg ut av tredje trimester jeg..

 

Følger med her. Har meldt meg av nye oppdateringer fra 3.tri, men ikke inn noe nytt sted.. Har ikke kommet så langt. Plutselig har jeg jo mye mindre tid til internett ;) Hadde jo ikke annet enn tid da man satt her høygravid og inmobil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg spent på dere andre. Titter innom daglig for oppdatering:)

 

Dere som har fått, har dere byttet forum eller?? Har enda ikke bevegd meg ut av tredje trimester jeg..

 

Følger med her. Har meldt meg av nye oppdateringer fra 3.tri, men ikke inn noe nytt sted.. Har ikke kommet så langt. Plutselig har jeg jo mye mindre tid til internett ;) Hadde jo ikke annet enn tid da man satt her høygravid og inmobil ;)

 

Litt derfor jeg sjekker forumet x antall ganger for dag. Merkelig hvor interessant ulike innlegg kan bli :-) Gleder meg til jeg får noe annet å vie oppmerksomheten min til :-) Termin i dag, men lite action.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, plutselig har man mye mindre tid;) Blir atskillig mindre bim, men hadde vært veldig koselig med en ny skravletråd hvor man kan skravle litt om amming, såre brystvorter, bæsjebleier og etc:)

 

Har tenkt hele uka jeg skulle skrive en fødselshistore, men har ikke kommet meg så langt enda. Hvor blir tiden av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg skrevet fødehistorie på bloggen min om noen vil lese:) Ble litt lang, men var en lang dag!

 

mariaflyflyelde.blogspot.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 9 etter termin og fremdeles 0 tegn til baby.. I dag har jeg virkelig vært trist og lei! Hadde en lang samtale med jordmor og hun bad meg nekte gå lenger enn til mandag før de setter meg i gang! Har mistet all tro på at han skal komme av seg selv, så venter egentlig bare på at mandagen og hjelpen kan komme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt kom jeg i natt: "Hooooi, 9 dager over ja, det høres absolutt ut som en prøvelse!! Hvordan er formen? (Håper du svarer RIER!) det er jo gode sjanser for at det starter av seg selv i helga, men hvis ikke er det jo kjemperart om de ikke setter deg i gang mandag, kan ikke skjønne annet!

 

Her har snuppen akkurat passert 3 døgn. Og som du ser, her er jeg kl halv 4! ;) vi kom hjem i dag, deilig og skummelt!" :P

Rakk ikke mer! Nå er kl 6, jeg har sovet to delige timer og håper vi sover til 9 etter denne runden!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sove? hva er det? ;) jeg har lest at babyer sover 16-19 timer i døgnet i starten. Tror min sover ca 10-12. er jo ikke noe gøy å sove da kan man jo gå glipp av ting ;)

 

Så sov godt og mye i helgen vestlandsprøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 9 etter termin og fremdeles 0 tegn til baby.. I dag har jeg virkelig vært trist og lei! Hadde en lang samtale med jordmor og hun bad meg nekte gå lenger enn til mandag før de setter meg i gang! Har mistet all tro på at han skal komme av seg selv, så venter egentlig bare på at mandagen og hjelpen kan komme!!

 

Tøft å gå over termin. Tungt med ekstra kiloene, og mentalt slitsomt av å bare gå og vente. Jeg var flink og lagde avtaler de første ukene av permisjon for å få tiden til å gå. Men når det nærmet seg termin så tenkte jeg det var dumt å lage så mange avtaler...at det bare blir styr å måtte avlyse ved evt fødsel. Det kombinert med at formen ikke lenger er sånn at jeg kan "løpe" rundt og ordne ting i leiligheten (vaske fryser, vindu osv) så blir dagene nå lange. Og jeg har bare gått 2 dager over foreløpig. Veldig medfølelse VestlandsPrøver. Jeg krysser fingrene for at du får hjelp til å komme igang med fødsel mandag, og at det da går relativt kjapt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da va jammen meg halve helgen gått allerede også!! Og straks 11 dager over.. Ikke akkurat mye å skryte over her for tiden nei.. Virkelig dritt lei!! Har en venninne som hadde termin mandag. I dag gikk vannet hennes.. Har også en annen med termin i dag og krysser alt for at hun ikke får før også!! Kan vel si jeg føler meg rimelig mislykket for tiden, så håper inderlig at det skjer noe i natt eller neste natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff føler virkelig med deg Vestlandsprøver. Ni lange dager som jeg gikk var ubeskrivelig tungt psykisk, og selvfølgelig fysisk, ikke minst vokste bekymringene for hver dag. Men nå er det uansett ikke lenge igjen!!

 

Når skal du til ktr igjen evt bli satt igang??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe nytt under solen (eller snøen her i Trøndelag...) VestlandsPrøver?? Krysser fingrene for det! Hvis ikke kan jeg trøste deg med at I MORGEN et det mandag!! (Sant...? Litt døgnvill her...)

Selv syntes jeg overtid var veldig greit, siden prøverørs-terminen min var 11. og ble flytta til 5. på ul så følte jeg egentlig hele tiden at jeg ikke var på overtid enda, og han kom jo (motvillig) 12. :P

Men hadde det gått 11 dager over 11. hadde jeg nok blitt gal!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...