Gå til innhold

IKM uke 49


ღ adealsadeal ღ

Anbefalte innlegg

Åh, der fant jeg henne! Nå skjønner jeg :)

Hun var med i begynnelsen, men isteden for å ha el ble g-testen positiv!

 

Heisann!

 

Stemmer det, jeg ble gravid, så jeg datt tidlig ut av tråden.

 

Dessverre, etter 5 positive tester for en stund siden, har jeg de siste dagene begynt å teste negativt igjen og går derfor å venter på tanta som skal ordne opp.

 

Dette er 4 gangen det ikke går min vei, men for meg så pleier det å gå bra ca annenhver gang, så neste gang så ruger jeg helt til jeg får en baby i fanget:)

 

Så snart kroppen er i orden hiver jeg meg inn i "leken" igjen!

 

Lykke til jenter!

 

Å nei, så trist å høre :(

*god klem*

 

Krysser fingrene for at det går bra neste pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdaterer lista litt jeg:

 

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

FirstAidKit

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

Sasha

 

Torsdag 06.12

Vandrende

Vekt 81

81-mamma❤❤

 

Fredag 07.12

HALLOSEN

Anette1987

Symbio

 

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

Sporty83 2pp

 

 

Søndag 09.12.

ingunn1504

 

________________________________________

Gravid:

 

 

Ny pp:

FlorenceNightingale

HALLOSEN

Vekt81

Lalita85

Endret av 81-Mamma<3<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte ikke å vente lengre, så tok en test idag...syns jeg såvidt skimter en rosa strek der...men tør ikke stole for mye på det (etter mye tull med falske tester) så får vel vente noen dager til og evt ta digital da...

*håper håper håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende adelsadel! Hvor lenge er det siden el?

 

Jeg er 12 dpo i dag, så nå nærmer det seg ikm :)

 

13 dpo idag, etter min beregning, men kan være 12-14 dpo for alt jg vet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik billigtest du har tatt i dag? Har aldri prøvd det jeg. Har en digital liggende jeg og. Men det blir ikke testet i dag iallefall. Morgen eller torsdag tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik billigtest du har tatt i dag? Har aldri prøvd det jeg. Har en digital liggende jeg og. Men det blir ikke testet i dag iallefall. Morgen eller torsdag tenker jeg.

 

Mnja, billig og billig, sånn som de selger på rema til 70kr :P

RFSU sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende adealsadeal! Satser det er en spire i magen din!

Ikke skikkelig mensen her enda, men negativ test i morges. Så her er det nok ingen spire å spore..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende adealsadeal! Satser det er en spire i magen din!

Ikke skikkelig mensen her enda, men negativ test i morges. Så her er det nok ingen spire å spore..

 

Håper på det :)

 

Jo men er jo de som tester negativt til de er 8-9 uker på vei også, så det kan jo fortsatt være håp :) Krysser fingrene for deg :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du erfaring med feil resultat på rfsu sine? Eller bare generelt på strimmeltester? Jeg liker digitale best. Der er det liksom ikke rom for tvil :)

 

Har du noen symptomer da adealsadeal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du erfaring med feil resultat på rfsu sine? Eller bare generelt på strimmeltester? Jeg liker digitale best. Der er det liksom ikke rom for tvil :)

 

Har du noen symptomer da adealsadeal?

 

Nei, fikk positivt en gang når jeg hadde en sa...men har ikke fått falsk på de.

Jeg vil liksom ikke bruke så mye penger på en digital før jeg er sikker :P

Men blir nok til at jeg kjøper inn, kjenner jeg meg selv rett så blir det nok en tur på apoteket idag...haha :P

 

Har egentlig ingen symptomer på hverken mens eller graviditet...en del luft i magen og ømme pupper, også var jeg små kvalm når jeg våknet imorges, men ømme pupper har jeg hver mnd rundt IKM...

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, adealsadeal! Håper du har rett, men håpet er ganske så lite egentlig!

 

Litt deppa, men har bestemt meg for at jeg satser en pp til, hvis ikke må jeg kanskje bare prøve p-pillene igjen for å få skikk på syklusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer ja...

Har vært noe svimmel. 6 dpo holdt jeg på å besvime flere ganger.

Mulig litt svimmel enda.

I dag har jeg grått to ganger pga at Mette Marit dro til India...

Og jeg har ikke vært like sur og pessimistisk som jeg av og til er før mensen (pms).

Er også øm i magen.

 

Men... Jeg føler 50/50% sjanse... Sist jeg prøvde hadde jeg mest symptomer den md jeg ikke var gravid.. Så tør ikke stole på de der symptomene. Kan like så godt være tegn på at mensen kommer..

 

Men spennende er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt noen billigtester som har vist en svak strek etter tidsfristen så stoler ikke på det og i dag har eg hatt stikking nede i magen så enten er det tanta ellers skjer det noe! :) så får bare vente å se :) er 10 dpo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symbio, så bra at du har motet oppe enda :) :)

Det går nok neste pp skal du se :) :)

 

81-mamma<3<3, jeg har også tatt lett til tårene igår og idag, har ikke tenkt noe over det egentlig...men det er jo et symptom, ikke noe jeg pleier å ha i forbindelse med mensen...kjøper nok test på vei hjem idag og tester :P :P

 

anette1987, du kan jo gå for digital test når det er over ikm kanskje?! :) Vet at mange her inne stoler mest på de digitale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Anette :):):)

 

Satser på knall positiv test på oss tre snart da :) noen må jo statistisk sett bli gravid denne uka, hittil er jo ingen gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har testemanien tatt overhånd...tatt to CB pluss idag, begge to hadde svakt kryss...men klarer ikke slippe jubelen løs, har lest om så mange som har fått falsk positivt med de :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty83

Her var det mye som hadde skjedd:) Så spennende med dere som har svake streker :) ! Jeg er 8-9 DPO, har ikke testet enda.. har ingen symptomer annet enn litt ømme pupper. Har vært veldig trøtt de to siste dagene, men mulig dette skyldes mørket... magen er helt stille. Mannen har klart å pådra seg et virus og ligger flat så håper han ikke smitter meg... Jeg tenkte teste på fredag, da er det julebord og 12-13DPO.. krysser finga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har testemanien tatt overhånd...tatt to CB pluss idag, begge to hadde svakt kryss...men klarer ikke slippe jubelen løs, har lest om så mange som har fått falsk positivt med de :(:(

Men 3 positive tester må jo være positivt!!!! Cb pluss, hva er det? Sån som får kryss? Har du digital test da? Viser de også falsk positiv?

Jeg har den med ukevisning, var bare den de hadde på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har testemanien tatt overhånd...tatt to CB pluss idag, begge to hadde svakt kryss...men klarer ikke slippe jubelen løs, har lest om så mange som har fått falsk positivt med de :(:(

Men 3 positive tester må jo være positivt!!!! Cb pluss, hva er det? Sån som får kryss? Har du digital test da? Viser de også falsk positiv?

Jeg har den med ukevisning, var bare den de hadde på apoteket.

 

Håper jo det :)

Ja det er de som får kryss.

Nei har ikke digital, må vente med det til neste uke...kan ikje bruke alle pengene på tester...Hehe ;);)

 

Har ikke hørt at digitale har vist falsk positiv :) når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...