Gå til innhold

IKM uke 49


ღ adealsadeal ღ

Anbefalte innlegg

Hurra sporty :) nå kan du endelig slappe av med at testen er positiv!! Og nå kan vi glede oss til august :D

 

Ingunn, du får ha bedre lykke neste pp! Er nok din tur snart også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer sporty83! Håper du klarer å roe ned med at alt er som det sjal i magen din nå :)

 

Så moro med så mange gravide denne uka!

 

Lykke til med ny pp for de som fikk tantetrollet på besøk nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert liste:

(Hvordan er det gått med dere: polarqueen, sasha og vandrende)?

 

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

FirstAidKit

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

Sasha

 

Torsdag 06.12

Vandrende

Vekt 81

81-mamma❤❤

 

Fredag 07.12

HALLOSEN

Anette1987

Symbio 9pp

 

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

Sporty83 2pp

 

 

Søndag 09.12.

ingunn1504

 

________________________________________

Gravid:

81-mamma❤❤

adealsadeal

Anette1987

Symbio

Sporty83

 

Ny pp:

FlorenceNightingale

HALLOSEN

Vekt81

Lalita85

Siljefk

FirstAidKit

Ingunn1504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert liste:

 

 

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

FirstAidKit

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

Sasha

 

Torsdag 06.12

Vandrende

Vekt 81

81-mamma❤❤

 

Fredag 07.12

HALLOSEN

Anette1987

Symbio 9pp

 

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

Sporty83 2pp

 

 

Søndag 09.12.

ingunn1504

 

________________________________________

Gravid:

81-mamma❤❤

adealsadeal

Anette1987

Symbio

Sporty83

 

Ny pp:

FlorenceNightingale

HALLOSEN

Vekt81

Lalita85

Siljefk

FirstAidKit

Ingunn1504

Sasha

 

 

Her kom dessverre TR i dag 4-5 dager etter forventet IKM dato. Har vanligvis helt regelmessige 28 dagers sykluser, så det var litt merkelig. Sååå da blir det pp 2! Gratulerer så mye til alle dere som har fått positiv test!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er ganske ny her:-) Tenkte jeg kunne slenge meg på her ettersom min mens skulle ha dukket opp torsdag forrige uke, altså uke 49. Jeg har ikke forsøkt å bli gravid, men har heller ikke vært veldig forsiktig. Nå lurer jeg nemlig på om jeg kan være gravid. Jeg har så lenge jeg kan huske alltid hatt mye PMS-plager i forkant av mens, ømme bryster, vond rygg, smerter nederst i magen og i underlivet, you name it. Denne måneden kjente jeg plutselig ikke på noe av dette. Ca. en og en halv uke før mensen skulle komme jeg plutselig en veldig rar følelse nederst i magen. Jeg har aldri kjent noe lignende tidligere. Det var ikke vondt, men det føltes som om det var noe som jobbet veldig hardt inni livmoren. Innimellom kjente jeg et og annet stikk og i tillegg fikk jeg plutselig veldig mye klar utflod. Dette varte noen dager men etter hvert begynte det å ligne noe på menssmerter, bare mye svakere. Noen ganger var det vondt å snu seg i senga om natten. Jeg glemte nesten å nevne at jeg i løpet av denne ene uken hadde migrene to ganger den ene gangen i løpet av to dager (jeg har migrene kanskje 2 ganger i året og da alltid med aura). Kom også til å tenke på at før jeg opplevde dette var en god del svimmel, noe jeg aldri før har vært plaget med. Uken etter følte jeg stadig at det "var noe" i magen, følte meg ganske oppblåst nederst. Hadde en del hodepine men det gikk etter hvert over. Fortsatt plaget med blank utflod. For dager siden begynte brystene mine å bli ømme, og så ble de skikkelig ømme. Ser at jeg har fått en noe mørkere linje rundt areola, og muligens har de også blitt noe større. Merker at jeg har veldig lite lyst på mat, men er ikke direkte kvalm. Må også fortelle at jeg testet den 1., men fikk negativ, testet også 6. dagen da mensen skulle komme, men også den var negativ. På den siste hadde jeg drukket veldig mye vann og lurer på om jeg ikke holdt testen lenge nok i urinstrålen, kan dette ha noe innvirkning? Tror fortsatt jeg er gravid, og lurer på om jeg skal kjøpe meg enda en test, eller rett og slett ta turen innom legen. Har jo hørt om de som tester positivt senere enn dagen hvor mens skulle kommet, men er det virkelig mulig? Hvis ikke jeg er gravid, er noe virkelig galt med kroppen min. Huff, dette ble kjempelangt og rotete, men føler bare for å dele frustrasjonen min. Vennlig hilsen Frk Pepperkake:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp alle sammen!!

GRATULERER så mye til alle dere som nå har en liten spire i magen<3 det ble en del av dere tilslutt likevel! Og til dere det ikke har klaffet for, lykke til i neste pp:) det kan ta litt tid, men er jo verdt det!

 

Jeg har ikke vært så aktiv inne her, men jeg har fulgt spent med dere alle sammen:) det er både støttende og beroligende å kunne følge med på dere selv om jeg ikke er så aktiv selv!

 

Her har ikke TR kommet enda, men er blendahvite tester. Er nok ikke gravid (tror jeg selv) , men er nok syklusen som er vrang fremdeles. Har hatt positive EL tester når beregnet EL skulle være, men de var positive over fire/fem dager.. Hadde da også EL smerter. Så på torsdag når IkM skulle være fikk jeg igjen EL smerter og tok EL test som igjen ble positiv!! (blæææ) så sliter nok med egg som ikke vil slippe eller noe i den duren ( tips mottas med takk) .

 

Fikk jo da såklart ikke lagt inn aksjer for sambo har klart å skade seg på trening så han har ligget rett ut, og kommer seg såvidt bare opp av sofaen;p

Ymtet frempå at vi kunne prøve likevel, men det ble møtt med høylytt latter ( med påfølgende gråting siden det gjorde vondt å le) og han mente at det kom til å bli så lite imponerende og skuffende at det ville han ikke utsette verken meg eller han for;p

Så både humøret og humoren er fremdeles på topp her selv om det sannsynligvis ikke har klaffet..

 

Tror nok jeg egentlig nå kommer i ikm gruppe 51/52 , men blir nok hengende her likevel.. Godt å ha noen "kjente fjes" å følge med på..

 

Såh, det var min lange oppdatering;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom å titter innimellom, gratulerer til dere med positive tester! Her har tanta kommet og dratt sin vei igjen og venter EL til helga. Ble nok ikke denne runden for vår del nei. Usikker på om vi skal prøve nå til helga, eller bare la også denne runden fare pga. jul og alt det der. Vil helst være totalavholden i DPO-periode, men gidder ikke proklamere for hele verden at vi er prøvere.. Barnehagefristen er vel long gone uansett så da er det ikke noe stress. Skjer det så skjer det! Lykke til videre og god jul!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert liste:

 

 

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

FirstAidKit

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

Sasha

 

Torsdag 06.12

Vandrende

Vekt 81

81-mamma❤❤

 

Fredag 07.12

HALLOSEN

Anette1987

Symbio 9pp

 

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

Sporty83 2pp

 

 

Søndag 09.12.

ingunn1504

 

________________________________________

Gravid:

81-mamma❤❤

adealsadeal

Anette1987

Symbio

Sporty83

 

Ny pp:

FlorenceNightingale

HALLOSEN

Vekt81

Lalita85

Siljefk

FirstAidKit

Ingunn1504

Sasha

Polarqueen

 

 

?:

Vandrende

Pepperkake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er å oppdatere listen 81 mamma :):)

 

Masse lykke til til dere som går inn i ny pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på om jeg skal stå på ny pp... Her har fortsatt ikke tanta dukket opp... Selv med to negative g-tester. Så her er det noe som ikke er normalt. Jeg har vanligvis sykluser på ca 30 dager, denne gangen er jeg oppe i 34 dager i skrivende stund.... Har ikke tanta dukket opp til fredag blir det ny test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende siljefk! Får håpe du hadde sen el eller noe da.. Så lenge mensen ikke er kommet er det jo håp ;)

 

Adealsadeal: jeg har lister på alt, og liker at de stemmer ;) synes det er litt interessant å se hvor mange som lyktes, selv om det ikke akkurat er statistisk signifikant ;) Så foresten at både du og symbio har barn fra før. Trodde dere var førstegangs jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant :) er kjekt å følge med litt :)

 

Åå? Nei, jeg har en gutt på 8 år fra før, født i juli, så d er nøyaktig 9 år siden sist ;) MEN, dette er første gang jeg prøver. Sønnen min var ikke akkurat planlagt i det hele tatt, men ville aldri vært foruten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatert liste:

 

 

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

FirstAidKit

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

Sasha

 

Torsdag 06.12

Vandrende

Vekt 81

81-mamma❤❤

 

Fredag 07.12

HALLOSEN

Anette1987

Symbio 9pp

 

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

Sporty83 2pp

 

 

Søndag 09.12.

ingunn1504

 

________________________________________

Gravid:

81-mamma❤❤

adealsadeal

Anette1987

Symbio

Sporty83

 

Ny pp:

FlorenceNightingale

HALLOSEN

Vekt81

Lalita85

Siljefk

FirstAidKit

Ingunn1504

Sasha

Polarqueen

Vandrende

 

?:

Pepperkake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adealsadeal: noen ganger er det like greit at det ikke er planlagt,- for det er så utrolig mange som ikke får det til når det først passer. Og barn er virkelig en glede i livet :)

Vi prøvde ikke på første vi heller. Hoppet av i svingen i sikre perioder, i påvente av prøving (hadde bare vært sammen i 10 md så var litt tidlig å prøve aktivt;) men så ble det plutselig baby likevell ;) nr 2 og denne prøvde vi på da :)

Hvor gammel er du, og hvor ca er du fra? Jeg er 31, og bor i Rogaland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så sant, hadde ingen bekymringer første gang (helt til svangerskapsforgiftningen kom) og nå gjør hver minste ting meg bekymret :P

Jeg og barnefaren hadde ikke vært sammen mer enn 3 mnd når jeg ble gravid, men det varte ikke heller. Men nå er jeg gift og vi er overlykkelige over spire i magen etter noen pp:)

 

Jeg er 28 (29 om en mnd) og bor i Rogaland :) så her blir det SUS ;) syns det er litt greit å ikke måtte søke seg inn på sykehus :P håper bare jeg får rom på hotellet og ikke må ligge på rom med mange andre :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så sant, hadde ingen bekymringer første gang (helt til svangerskapsforgiftningen kom) og nå gjør hver minste ting meg bekymret :P

Jeg og barnefaren hadde ikke vært sammen mer enn 3 mnd når jeg ble gravid, men det varte ikke heller. Men nå er jeg gift og vi er overlykkelige over spire i magen etter noen pp:)

 

Jeg er 28 (29 om en mnd) og bor i Rogaland :) så her blir det SUS ;) syns det er litt greit å ikke måtte søke seg inn på sykehus :P håper bare jeg får rom på hotellet og ikke må ligge på rom med mange andre :P :P

 

Kanskje vi føder samtidig :D jeg skal også på SUS! Første gang fikk vi dobbeltrom, forrige gang enkeltrom (men det var greit, mannen måtte uansett hjem til 2 åringen. Så krysser fingre for rom denne gangen også! Men august kan jo bli travel.. Sikkert mange som prøver å rekke Bhg fristen ;) Gøy at har termin så likt, og er fra samme område :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært koselig ;)

Sist gang fikk jeg enerom pga at jeg mistet så mye blod og måtte slappe av som de kallte det :P

Hotellet var heller ikke bygget da...ting forandrer seg på 9 år...haha;)

 

Ja det er nok en del :S men får håpe på det beste :)

Ja vi får prøve å følge hverandre frem mot august :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle gravide:-) Selv har jeg bestilt time hos legen for å få svar, men det blir ikke før om to uker. Gidder ikke bruke penger på graviditetstest når det er 14 minus ute, og jeg ikke har andre valg enn å gå frem og tilbake til apoteket, har nemlig hørt at slike tester er noe følsom ovenfor kulde, stemmer det? Ellers er det ingenting som tyder på at mensen vil dukke opp sånn i nærmeste fremtid her hos meg, og jeg er fortsatt nesten helt sikker på at jeg er gravid. Blir veldig overrasket dersom legen sier noe annet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir jeg snart sprø.... Fortsatt ingen tante, og negativ test i morges. Jeg pleier,å være veldig stabil i sykluslengde og forstår derfor ikke hva som foregår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet etter el nei, for skal begynne å bruke cbfm neste periode. Har heller ikke tatt noe tilskudd eller brukt noe kjerringråd. Pleier ikke merke når jeg har eggløsning, men har alltid hatt veldig regelmessige sykluser. Tror el var tirsdag 27/11 ( eneste dagen jeg merket litt endringer i forhold til jakten på eggløsningsslim ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...