Gå til innhold

IKM uke 49


ღ adealsadeal ღ

Anbefalte innlegg

Hva mente du med øverst og nederst? Jeg synes den til høyre så sterkest ut. Jeg ser svak strek på begge, men jeg har aldri testet med billigstrimler,- så vet ikke.. Men de sier vell at strek er strek? Hvor mange dpo er du? Du må ta en digital ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sporty83

På bildet jeg ser ligger de over hverandre,- mulig det blir et annet format på mobil?:) uansett, den sterkeste er fra i dag, Jeg hadde positiv el test lørdag for 14 dager siden.. men hadde eggløsningssmerter helt til mandag. Egget kan jo bruke så mye som 48 timer på å slippe fra positiv test.. syns det er litt svakt til å være 12-14dpo, men noe må jo gjøre at strekene kommer fram,- har aldri hatt noe antydning til strek tidligere pp`er. Hadde også svak strek på cb pluss i dag tidlig. Må ut å kjøpe digital i morgen! , - hvis det fortsatt er strek på billigstrimmelen i morgen svir jeg av en digital mandag... nervepirrende...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bildet jeg ser ligger de over hverandre,- mulig det blir et annet format på mobil?:) uansett, den sterkeste er fra i dag, Jeg hadde positiv el test lørdag for 14 dager siden.. men hadde eggløsningssmerter helt til mandag. Egget kan jo bruke så mye som 48 timer på å slippe fra positiv test.. syns det er litt svakt til å være 12-14dpo, men noe må jo gjøre at strekene kommer fram,- har aldri hatt noe antydning til strek tidligere pp`er. Hadde også svak strek på cb pluss i dag tidlig. Må ut å kjøpe digital i morgen! , - hvis det fortsatt er strek på billigstrimmelen i morgen svir jeg av en digital mandag... nervepirrende...!

 

Jeg ser to svake streker :) mine var også svake, og negativ på digital, men blodprøvene hos legen steg kraftig, så dersom du får negativ på digital så tidlig trenger det ikke bety noe :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty83

Takk, det var betryggende....er så redd for denne digitaltesten!!! :/ Godt å ha noen å spørre.. siden jeg har hatt en ex. u kontakter jeg nok legen til uka uansett for å eventuelt sjekke at hcgen stiger som den skal.. hvis dette holder seg. krysser alt jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egget ditt kan jo ha sluppet mandag, og det kan gå ganske lenge før det fester seg. Så kan være derfor du ikke har produsert mye hcg. Kan være lurt å spare digitalen til mandag, for da er det større sjanse for at den blir positiv :) men jeg synes det ser lovende ut! Krysser fingre for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

81-Mamma, jeg er også overlykkelig at jeg slipper å begynne på pillene igjen! Kanskje det var nettopp det som gjorde susen, å trur med det!?! ;) he he.

 

Sporty83, jeg tror nok at du er gravid. Du ser jo at testene dine blir sterkere! :) :) tipper også på at egget bare var en smule sen å feste seg.

Fikk du forresten til å legge ut bilde via iPhone...? :)

 

Ellers så kjenner jeg lite til graviditet. Ja, sånn bortsett fra at jeg er litt mer trøtt enn vanlig, å yytderst lite strekking og stikking i livmor. Minner meg om mitt første svangerskap, de symptomene jeg hadde var labre, heldigvis. (Litt kvalm, litt trøtt, litt øm i brystene osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min var sånn svak når cb digital viste 1-2 :) så eg er veldig sikker på at du er gravid :) hvertfall når den er sterkere dagen etter! :) gleder meg til resultatet av den digitale :) krysser fingrer og tær!! :)eg hadde tatt den i morgen hvis du har den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty83

gallery_850875_7702_124428.jpg

 

Dette er resultatet av CB plus i dag,- ganske likt som i går egentlig. Billigtesten er hakket sterkere, men slår ikke ut før etter 5 min som er testtid. Det er 15 dager siden positiv el test så jeg er bekymra for at alt er som det skal være...

Anette: Godt å høre at svak strek kan være positiv. Jeg skal gå til innkjøp av en digital i dag!!!

Symbio: Jeg tror man kan få til å legge ut via iphone, men det er en reklame som har gjort BIM-siden på mobilen vanskelig å håndtere siste døgnet.. jeg gikk inn på min profil - > bildegalleri -> laget et random album under kategorien medlemsalbum -> trykket på last opp bilde (her kommer det opp en feil side først med to "bla gjennom" alternativer før den oppdaterer seg riktig) -> så laster du opp bildet, legger til en beskrivelse etc.(tror det er tre steg du må gjennom). Så må du gå tilbake på bildet, trykke deg inn på det og under options finner du "link" der du får opp ulike http koder og div. Det er den øverste koden du skal kopiere inn i vinduet her. Du kan eventuelt bruke "stor editor" og forhåndsvisning for å se at du får det til. KJEMPEbrukervennlig!!! eller ikke:)...

81mamma: jeg sparer digitalen til i morgen,- har brukt så mye penger på tester... kvelden før jeg skimta en strek bestillte jeg meg CB fertility monitor på ebay. Mannen min ristet på hodet og sa jeg måtte vente til jeg hadde fått mensen i hvert fall.. jeg sa i klartekst "men-jeg-er-ikke-gravid!-det-hadde-jeg-kjent!" haha.. Tydeligvis ikke...

 

Det jeg bekymrer meg mest for nå er selvfølgelig exu. Har desidert mer stikking på ve.side, men teorien min er at det kanskje er vanlig at man kjenner murring i eggledere når man er gravid.. og siden jeg bare har på ve. side kjenner jeg ikke noe fra høyre.... spekulasjoner..

Håper det er bra med dere alle,- takk for oppmuntrende ord og råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bildet jeg ser ligger de over hverandre,- mulig det blir et annet format på mobil? :) uansett, den sterkeste er fra i dag, Jeg hadde positiv el test lørdag for 14 dager siden.. men hadde eggløsningssmerter helt til mandag. Egget kan jo bruke så mye som 48 timer på å slippe fra positiv test.. syns det er litt svakt til å være 12-14dpo, men noe må jo gjøre at strekene kommer fram,- har aldri hatt noe antydning til strek tidligere pp`er. Hadde også svak strek på cb pluss i dag tidlig. Må ut å kjøpe digital i morgen! , - hvis det fortsatt er strek på billigstrimmelen i morgen svir jeg av en digital mandag... nervepirrende...!

 

jeg hadde slik som deg på fredag morgen (var da 1 uke siden ikm, tror jeg da den er noe uregelmessig) gikk strake veien for å kjøpe cb digital og der lyste det gravid 1-2 uker, :) mine billig tester har vært blenda hvit siden jeg begynte å ta de for flere mnd siden. så at det var en svak strek var ikke vanskelig å se.. du er nok gravid ;) grattis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty83

Åh, det var godt å høre at det ikke bare er meg som må myse på disse strekene så lenge etter el... håper, håper! takk for at du delte din erfaring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle med posetive tester.

 

Sporty83. Dei er posetive. Min og viste slik den første som du tok. Men alle produserer ikkje HCG likt.

CB + er posetiv og men du har ikkje den berømte synål streken som mangen snakker om.

Ta det med ro NURKET har festa seg godt. Så lykke til med dei 8 neste mnd.

 

Jeg jakter på eggløsningen som er ventet om 4 til 5 dager. VIIST syklusen min er 23 dager som vart nå.

 

Gratulere igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sporty83, det er jo en fin positiv test du har, endatil på en cb! Har du i tillegg litt sterkere strek i dag på billigtesten? Ja, da er alt som det skal være! Du er jo graviiiiid! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye alle dere med positive tester :)

 

mine var også veldig svake men tok en digital igår som lyste 2-3 mot meg så svak trenger ikke bety noe :) :)

 

Håper at spiren sitter godt hos oss alle <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sporty83

Jeg skal ta en digital i morgen, og ta en tur til legen , - hvis uka går uten tr tror jeg kanskje det synker mer inn!

Det er rart,- alt jeg har hatt lyst til er å bli gravid og nå som jeg mest sannsyneligvis er gravid klarer jeg ikke glede meg over det fordi det føles så skjørt. La de neste tolv ukene gå FORT!!

Takk igjen for oppmuntrende ord, og så gøy at vi ble så mange med positiv test. Lykkeønskninger går til deg HALLOSEN og dere andre som går inn i ny pp!!

Poster bilder av billigstrimlene mine fra dag til dag, - fortsatt veldig svaakt veldig sent, men kan jo være greit å vite for dere som bruker disse at det er normalt(?)

 

En annen ting.. dere andre som har blitt gravide. Når i all verden skal man fortelle om dette? Jula nærmer seg med stormskritt (familiesammenkomster) og det føles for tidlig å si noe om bare et par uker, - men det vil ikke gå ubemerket hen at jeg ikke drikker...

 

gallery_850875_7702_2036.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få fred i tankene dine sporty83, er det kanskje lurt å få tatt blodprøver å se at hcg stiger som det skal.

 

Angående julefeiring med familien så blir vi å fortelle det til våre foreldre på julaften som en julegave. Men ingen andre får vite det. Er heldig at det ikke planlagt feiring ned noen andre ennå. Da kan vi snike oss unna med å si at vi alt er invitert bort til noen andre. Eneste er at vi skal i stort lag i romjulen, men det er så mange folk som kommer til å være der at det blir lett å ta med alkoholfri vin og bytte på glassene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekene har jo blitt sterkere for hver gang så det er lovende :) men ta en blodprøve så hjelper det på nervene :):)

 

Ja her har foreldrene våre fått vite det men ingen andre foreløpig. Blir å vente til uke 12 om mulig. Men usikker på hvordan det blir på jobb nå med kvalme og trøtthet :( har ikke lyst å sykemelde meg, men tenker at hvis kvalmen blir verre tror jeg ikke jeg har annet valg siden jeg ikke vil si noe ennå :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty83

en helt annen ting,- leser så mye forskjellig om dette med bading .At man skal være forsiktig med offentlige basseng de første tolv ukene og på slutten av svangerskapet. Noe som aner noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest det samme...har også lest at badekar og badstu er noe man skal holde seg unna :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty83

Står så mye for og imot alle steder.. jeg svømmer fast på kurs en gang i uka, og lurer på om jeg bør utsette dette nå. Man vil jo gjerne være forsiktig, men hvor farlig kan det være liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed forrige gang jeg var gravid at så lenge en ikke har blødninger så var det bare å bade i vei. :) og om en hadde blødninger så skulle en vente en uke etter at det hadde stoppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tanta i natt så da er det inn i ny pp :-(

Gratulerer til alle som lyktes i denne runden! Håper at jeg snart kommer etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty83
Her kom tanta i natt så da er det inn i ny pp :-( Gratulerer til alle som lyktes i denne runden! Håper at jeg snart kommer etter.

 

Så kjedelig :/, men før du aner det er det din tur:) Lykke til i ny pp

Endret av Sporty83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty83

Jeg fikk beskjed forrige gang jeg var gravid at så lenge en ikke har blødninger så var det bare å bade i vei. :) og om en hadde blødninger så skulle en vente en uke etter at det hadde stoppa.

 

Flere steder står det at man skal være forsiktig med bading i basseng før 12 . uke pga økt risiko for infeksjoner.. må ringe med legen min i morgen, - tror det er som med alt annen: folk mener forskjellig!:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed forrige gang jeg var gravid at så lenge en ikke har blødninger så var det bare å bade i vei. :) og om en hadde blødninger så skulle en vente en uke etter at det hadde stoppa.

 

Flere steder står det at man skal være forsiktig med bading i basseng før 12 . uke pga økt risiko for infeksjoner.. må ringe med legen min i morgen, - tror det er som med alt annen: folk mener forskjellig!:/

 

Ja mangen har sine meininger. Det er jo ei slimprop som skal vere tett. Har hørt kun dei siste vekene før fødselen for slimproppa løsner da eller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty83

Positiv digital 1-2 uker, hurra!

 

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

FirstAidKit

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

Sasha

 

Torsdag 06.12

Vandrende

Vekt 81

81-mamma❤❤

 

Fredag 07.12

HALLOSEN

Anette1987

Symbio 9pp

 

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

Sporty83 2pp

 

 

Søndag 09.12.

ingunn1504

 

________________________________________

Gravid:

81-mamma❤❤

adealsadeal

Anette1987

Symbio

Sporty83

 

Ny pp:

FlorenceNightingale

HALLOSEN

Vekt81

Lalita85

Siljefk

FirstAidKit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...