Gå til innhold

IKM uke 49


ღ adealsadeal ღ

Anbefalte innlegg

Mandag 03.12

 

 

Tirsdag 04.12

 

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

 

Torsdag 06.12

 

 

Fredag 07.12

 

 

Lørdag 08.12

 

 

Søndag 09.12

 

 

Da var det nok en pp på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 03.12

 

 

Tirsdag 04.12

 

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

 

Torsdag 06.12

 

 

Fredag 07.12

 

 

Lørdag 08.12

 

 

Søndag 09.12. 81-mamma<3<3 1pp

 

Fikk mensen i dag, og da i gang med 1 pp, på barn nr 3! litt usikker på hvor lang sykluser blir denne md, har variert mellom 28-32. Har skrevet meg på dag 31 nå. Så får evt justere litt etter EL! Håper på 28 dagers! De 4 ekstra dagene er grusomt lange ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

 

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

 

Torsdag 06.12

 

 

Fredag 07.12

 

 

Lørdag 08.12

 

 

Søndag 09.12. 81-mamma<3<3 1pp

 

Henger meg med på denne. Fikk ikke prøvd forrige pp da samboer måtte dra på utenlandsreise med jobb. Trodde lenge at han kom til å være borte over denne EL også, men nå fikk jeg nettopp glanyheten om at han kommer hjem til helga! Så da blir det å kaste seg inn i ny PP i neste uke! :D

 

Er vel på 3. ordentlige PP, og har ingen fra før. Er 81-modell, så da er det vel på tide! ;)

Endret av Polarqueen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

 

Torsdag 06.12

 

 

Fredag 07.12

 

 

Lørdag 08.12

 

 

Søndag 09.12.

81-mamma<3<3 1pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for oss alle denne prøveperioden, jenter! Må jo være verdens beste førjulsgave å ha en lite spire på plass :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

 

Torsdag 06.12

 

 

Fredag 07.12

FlorenceNightingale 1pp

 

Lørdag 08.12

 

 

Søndag 09.12.

81-mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :)

 

Jeg fjernet hormonspiral for noen dager siden og har nå fått starten på første mens! Setter IKM til 28 dager (vanlig sykluslengde før innsetting av spiralen) frem i tid, men kan nok bli noe justering etter hvert.

 

Jeg har 3 barn fra før og vi har lyst på en liten kjærlighet til!!

 

27 år gammel frue:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :)

 

Jeg fjernet hormonspiral for noen dager siden og har nå fått starten på første mens! Setter IKM til 28 dager (vanlig sykluslengde før innsetting av spiralen) frem i tid, men kan nok bli noe justering etter hvert.

 

Jeg har 3 barn fra før og vi har lyst på en liten kjærlighet til!!

 

27 år gammel frue:)

Hvor gamle er dine barn da? Jeg har to, de er 1&3. Selv ble jeg nettopp 31 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt som blir 8 i desember, en jente på 6 og en liten gutt som blir 2 i januar:)

 

Jeg har født de 2 yngste prematurt (5 og 6 uker før termin) pga. hjerteformet livmor og vet jeg kommer til å få liten baby igjen.

 

Jeg har også hatt flere SA og regner egentlig med at jeg kanskje må ha en bom før vi lykkes til slutt igjen.

 

Men tar det egentlig med stoisk ro, er veteran nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

 

Torsdag 06.12

 

 

Fredag 07.12

FlorenceNightingale 1pp

HALLOSEN

Lørdag 08.12

 

 

Søndag 09.12.

81-mamma

 

 

Anonym poster: 2eb14d1b689cad13ad83365dd8fef74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hører til her jeg og ser jeg. Skriver fra tlf så fint om noen kan føre meg inn på IKM lørdag 8/12. På forhånd takk for hjelpen :)

 

Har tr på besøk nå, og går dermed inn i 2 pp på nr 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

 

Torsdag 06.12

 

 

Fredag 07.12

FlorenceNightingale 1pp

HALLOSEN

 

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

 

 

Søndag 09.12.

81-mamma

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk positiv test forrige onsdag og overlykkelig over å flytte til 1.trimester men så begynte det brune utfloden natt til lørdag og lørdag kveld kom det litt mørkt blod.... :( så da blir det min andre sa.. Skal til lege på mandag og måle hcg for å være sikker men flytter meg tilbake for eg har ikke store håp..

 

Foreløpig ikm da hvis eg går utifra 28 dagers blir da 7.12. Hvis noen har mulighet til å plotte meg inn er det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så trist, Anette1987! Jeg hadde det slik for to pp siden, og fra å være overlykkelig, gikk jeg rett i kjelleren. Veldig trist, men et lyspunkt er at det sies at man lettere blir gravid etter en sa/ma. Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

 

Torsdag 06.12

 

 

Fredag 07.12

FlorenceNightingale 1pp

HALLOSEN

Anette1987

 

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

 

 

Søndag 09.12.

81-mamma

 

__________________________________

Gravid:

 

 

Ny pp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv test forrige onsdag og overlykkelig over å flytte til 1.trimester men så begynte det brune utfloden natt til lørdag og lørdag kveld kom det litt mørkt blod.... :( så da blir det min andre sa.. Skal til lege på mandag og måle hcg for å være sikker men flytter meg tilbake for eg har ikke store håp..

Så trist :(

Foreløpig ikm da hvis eg går utifra 28 dagers blir da 7.12. Hvis noen har mulighet til å plotte meg inn er det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

Vekt81

 

Torsdag 06.12

 

 

Fredag 07.12

FlorenceNightingale 1pp

HALLOSEN

Anette1987

 

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

 

 

Søndag 09.12.

81-mamma

 

__________________________________

Gravid:

 

 

Ny pp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv test forrige onsdag og overlykkelig over å flytte til 1.trimester men så begynte det brune utfloden natt til lørdag og lørdag kveld kom det litt mørkt blod.... :( så da blir det min andre sa.. Skal til lege på mandag og måle hcg for å være sikker men flytter meg tilbake for eg har ikke store håp..

Så trist :(

Foreløpig ikm da hvis eg går utifra 28 dagers blir da 7.12. Hvis noen har mulighet til å plotte meg inn er det fint :)

Ser min tekst kom midt inni din.. Men det var trist å høre :( håper det klaffer for deg denne pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner jeg å bli ferdig med mensen, og vi går inn i prøvefasen :) nå er sikkert ikke el før mellom neste torsdag og søndag en gang. Men må få lagt inn aksjer med gjevne mellomrom for å sikre mest mulig. Jeg har blitt gravid av sæd som ligger på vent to ganger før :)

 

Skal dere teste etter el? Jeg har en pk gamle cb, (de gikk ut på dato i mars) men tenkte å bruke de. Egentlig bare for å få en bedre indikasjon på når el er, og deretter ikm. Og når vi kan slutte å prøve.. Liker sex altså! Men er litt stress å må ha hele tiden :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Her er mensen ferdig og la inn aksjer igår og søndag :P Selv om EL ikke er før neste onsdag (tror jeg)...men bruker CB digital EL tester så får bare se ;)

Men vil ha mest mulig aksjer i omløp denne pp...har så utrolig lyst å spre litt babyglede rundt jul til familien :) :)

 

Krysser fingrene for oss alle denne pp :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har både jeg og samboeren vært på reise ifb med jobb (hver for oss), men jeg er endelig på tur hjem og kan starte på pp. Blir nok å teste for EL da vi i utgangspunktet ikke har sex altfor ofte (mulig lavt testosteronnovå på mannen) og vil time de gangene vi "legger aksjer" så det blir optimalt. Han er heldigvis helt med på opplegget og prøver sitt beste når tiden er inne! ;) de to siste pp har jeg testet og EL har kommet til nøyaktig samme tid. Blir spennende å se om det fortsatt er likt! Gøy med testing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er og tr ferdig, og mannen har akkurat kommet hjem etter å ha vært bortreist noen uker. Her er det han som er mest entusiastisk når det kommer til å legge inn aksjer. Fra å være den som har holdt igjen når det gjelder å få barn har jeg en som har tatt helomvending her :)

 

81-Mamma jeg ser den med at det føles som plikt-sex om dagen. Husk å ta vare på romantikken dere i mellom så det ikke bare oppleves som mer plikt enn glede. Ikke glem at dere skal kose dere også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siljefk: vi prøver på det :) synes det er litt gøy også ;) blir jo litt gira av å forvente mye sex! Også prøver vi kanskje ut noen nye ting, og det er jo spennende ;) men jeg slapper litt av når jeg vet at el har vært, - da må vi liksom ikke. For vi har sex når vi må! Uansett! Helt uaktuelt for meg å vente en md bare fordi det ikke passet så godt en kveld ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

Vekt81

 

Torsdag 06.12

Vandrende

 

Fredag 07.12

FlorenceNightingale 1pp

HALLOSEN

Anette1987

 

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

 

 

Søndag 09.12.

81-mamma

 

__________________________________

Gravid:

 

 

Ny pp:

 

Slenger meg på her selv om syklusen min er helt ute å kjøre enda.. Kanskje den blir "normal" denne måneden:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...