Gå til innhold

IKM uke 49


ღ adealsadeal ღ

Anbefalte innlegg

Det skulle kunne klaffe fint det! Sæden lever jo en stund! Har selv blitt gravid en gang av sæd som lå på vent fra en "sikker" periode :) de sier jo at det kan være lurt å samle opp litt sæd også! Var derfor vi lot være i går!

 

Jeg stresser av en eller annen grunn mindre av å teste etter el. Når testen blir negativ nå, da har vi sex et par ganger til for sikkerhetsskyld, å så er det bare å vente på ikm. Da vet jeg at jeg faktisk har hatt el, at aksjer var på plass, og når jeg kan forvente ikm! Hvis jeg ikke tester etter el lever jeg som om el er hver dag.. Og det blir så slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå viste min CBFM 2 streker så da kan jeg vel starte i dag men 1 DPO. Eller er det feil siden jeg hadde 3 streker full klaff man og tirsdag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditet adealsadeal!!

Har en venninne nesten det samme skjedde med...Rakk ikke få mensen engang før den lille spira satt! Lykke til videre, håper på å komme etter...

 

Her har vi prøvd mer eller mindre hver kveld, men det er vanlig hos oss å ha det, men ikke kun forå prøve...

Har gått rundt med mensmurringer siden forige uke...så venter i spenning...Irriterer meg at jeg ikke noterte ned hvordan jeg opplevde det før jeg fant ut at jeg var gravid ved mine to tidligere svangerskap....Blir spennende å se...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditet adealsadeal!!

Har en venninne nesten det samme skjedde med...Rakk ikke få mensen engang før den lille spira satt! Lykke til videre, håper på å komme etter...

 

Her har vi prøvd mer eller mindre hver kveld, men det er vanlig hos oss å ha det, men ikke kun forå prøve...

Har gått rundt med mensmurringer siden forige uke...så venter i spenning...Irriterer meg at jeg ikke noterte ned hvordan jeg opplevde det før jeg fant ut at jeg var gravid ved mine to tidligere svangerskap....Blir spennende å se...

 

Klem

 

Jeg er ikke gravid tror jeg :( har tatt tester i hytt og pine men digital viste ikke gravid :(

Så venter fortsatt i spenning;)

 

Men FlorenceNightingale er gravid ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig... Den var til florenceNightingale...

Men håper å få gratulerer deg snart også adealsadeal;)

 

Hehe, takk for det vekt81!

 

Regner søren meg med at det var øvelse på aksjeinnlegging allerede samme kveld som gjorde susen. Tok ut spiralen om morgenen den dagen.

 

Siden første test har jeg testet positivt med Doc Morris 2 ganger og billigtest 1 gang nå i dag. Driver å fleiper med at jeg burde donere kroppen min bort til forskning etter min bortgang slik at de kan ta en nærmere kikk på det som er fenomenet meg. Jeg sa til mannen at han kunne skyte blink fra månen!!

 

Hos meg var tegnene slik:

 

Aksjeinnlegging 7 nov.

Spottet brunt og litt friskt 13 til 15 nov

Kvalm morgenen 15 og 16 nov

Kvalm jevnt over hele dagen fra og med 17 nov

øm i magen fra og med 18 nov

testet positivt 20 nov og 21 nov med doc morris og billigtest (docmorris slo ut sterkest)

 

Har vært lim øm i puppene, ellers kjenner jeg ikke til noe økt tretthet eller økt tissetrang enda.

 

Lykke til jenter :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da setter jeg meg opp på søndagen :-)

Er inne i vår 11 pp nå og jeg kjenner at jeg begynner å bli fryktelig utolmodig! Hadde håpet at dette skulle gå litt kjappere enn det her.

Denne perioden har jeg begynt med CBFM. Satser på at det skal være et bra hjelpemiddel til at vi kan treffe godt med aksjene. Blir jo ikke enkelere av at jeg reiser utrolig mye gjennom jobb. Skal skynte meg hjem i helga sånn at vi forhåpentligvis treffer på EL.

 

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

Vekt81

 

Torsdag 06.12

Vandrende

 

Fredag 07.12

HALLOSEN

Anette1987

 

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

 

 

Søndag 09.12.

81-mamma

ingunn1504

 

__________________________________

Gravid:

 

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

Vekt81

 

Torsdag 06.12

Vandrende

81-mamma❤❤

 

Fredag 07.12

HALLOSEN

Anette1987

 

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

 

 

Søndag 09.12.

ingunn1504

 

__________________________________

Gravid:

Florence nightingale.

 

 

Ny pp:

Endret av 81-Mamma<3<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk negativ el test i kveld, så regner m el har vært i dag. Så da blir vell ikm på torsdag i uke 49 :) juuhuu ;) spennende!!

Liker at syklusen min ser ut til å korte seg ned til normalt med 28 dager nå!!! Har hatt en stund med 33 dager, og de 5 dagene ekstra er såååå lange ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg Ingunn1504!

Må være kjedelig å prøve så lenge :(

Får håpe på full klaff denne pp!! :)

Endret av 81-Mamma<3<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det bare ventingen som gjenstår. EL er over for denne gang for min del.. Får se hvor lang tid det går før jeg sprekker å må starte testingen..! :) hvor lenge venter dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer:) her legges det aksjer for full guffe;D har hatt el smerter i to dager og tror det ble positiv el test i går, så jeg krysser fingrene for at det faktisk er el (slik at syklusen min er i rute igjen ) og at vi har truffet med aksje leggingen:) kommer til å fortsette en stund fremover også for å være helt sikre..

Tja, håper vel å klare å vente til IKM dagen, men der er fryktelig lett å si akkurat nå da;p

Håper på spire for oss alle til jul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sporty83

Jeg slenger meg på her!:) Våknet i dag med stikk i siden og var KVALM. Som jeg trodde , el-testen var positiv og det var bare å legge inn aksjer;) Noen andre som opplever kvalme og hodepine rundt el.?

 

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

Vekt81

 

Torsdag 06.12

Vandrende

81-mamma❤❤

 

Fredag 07.12

HALLOSEN

Anette1987

 

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

Sporty83 2pp

 

 

Søndag 09.12.

ingunn1504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ein dårlig filing denna mnd. Tror det ikkje klaffa. Magefølelsen sier Nei men håper og tror. Lurer på om jeg klarer og holde meg med testing til 10 dpo. Jeg er 5 dpo i dag og har lest her inne at noen har fått posetive tester på 7 dpo.

 

Har så mykje kvit utflod er det neg el pos ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty83

tror du ikke det klaffet med sex og el? for 5dpo, ut fra hva jeg har lest er alt for tidlig og avgjøre om det ble klaff med en spire i hvert fall! , så pust ut:) jeg er førsteprøver og har lest meg opp og ned i mente på ulike forum og mange tester ikke engang positivt før etter IKM. Noen har ikke en gang symptomer,- dette er kanskje like vanlig som murringer. svimmelhetsanfall, halsbrann, ekstra god luktesans osv..Tror det er veldig individuelt. Og hvit utflod har jeg lest kan være et graviditetstegn, så krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 3 dpo... Tida går såååå tregt!! :)

Har ikke hørt om noen som har fått positiv test 7 dpo, men 9-10 dager har jeg hørt. Sist tok jeg cb test 12 dpo, og den var positiv! Kommer ikke til å teste tidligere enn det. Skal prøve å holde meg til nærmest mulig ikm. Litt fordi mange mister veldig tidlig, og kipt å få falsk positiv test!

Men de siste dagene er jo ekstremt lange å vente!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt enig, de er lenge å vente!!

 

Her har jeg hatt mens murringer siden forrige uke og puppa er ømme og vonde, men sånn var det forrige mnd og.... Men da prøvde vi ikke... blir spennende å se....kanskje jeg har det sånn hver gang kroppen har eller prøver å få eggløsning??! Tester ikke når jeg har det...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Trooor jeg prøver meg her inne. Positiv el test i går negativ i dag.

Egentlig forventer jeg mens neste helg, men håper syklusen justerer seg inn når el kommer 1 uke for sent.

Jeg skriver fra telefon, kan noen sette meg opp på 7. Desember?

Heier på dere her inne!

Jeg har vært prøver siden mars. Når vil jeg bli gravid ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelse har stemt mykje så har den Nei følelsen på det. Men håper den tar feil. Har sett tråder der dei spør kor tidligaste fekk dokke pos. Og der var det noen som skreiv fra 7 dpo.

 

Var testoman for 3 år siden rekner med jeg er i samme luna no og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen symbio;)

 

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

Vekt81

 

Torsdag 06.12

Vandrende

81-mamma❤❤

 

Fredag 07.12

HALLOSEN

Anette1987

Symbio

 

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

Sporty83 2pp

 

 

Søndag 09.12.

ingunn1504

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg så utrolig lyst til å spole fram 2 uker. Synes det er så utrolig lenge å gå og vente før man finner ut om man har lykkes!

Rakk meg hjem den siste dagen cbfm viste max, så da er det i alle fall håp :-)

De som sier at man bare skal slappe av og ikke tenke på det, så blir man alltids gravid skjønner jeg meg ikke på. Går kanskje de første pp, men når det snart har gått 1 år tenker man veldig mye på det. Denne perioden skal jeg tenke mye på det OG bli gravid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vel og gått over i venting tror jeg. Jeg kjenner lite til el, derfor begynner jeg med CBFM neste pp for å se når i syklusen min jeg har el. Blir litt ekstra utålmodig av å ikke vite når den er, og om vi bommer helt på aksjeinnleggingen i forhold til når jeg faktisk har el...

 

Kjenner og jeg syns tiden går mye saktere nå mellom menstruasjonene enn den gjorde før når vi ikke prøvde. Flere som har samme følelsen, eller bare jeg som blir småsprø?

Endret av Siljefk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mest sannsynlig at egget slapp lørdags kveld. Jeg hadde blod i slimet i morges. Det er vel litt i det tidligste laget for festeblødning, eller...? Ååååhrg... Svarte, forhåpningene skyter jo selvfølgelig i været for den minste lille ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...