Gå til innhold

IKM uke 49


ღ adealsadeal ღ

Anbefalte innlegg

Hei jenter....

 

Svidde av en test i dag jeg, men det var hvit... Sikkert for tidlig... Har jo ikke helt styring på når el er og hadde jo lenge eggløsningssmerter før det ga seg.. Så eggløsningen kan ha vært sen...

Så nå blir de ikke testing før mensen uteblir....;)

 

Ellers, alle har det bra? Blir spennende å se hvor mange som kommer seg videre til 1trimester..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sporty83

Jeg har bikket 7dpo, men har ingen symptoner på noe som helst. Kanskje litt ømme pupper, men ellers veldig stille fra denne kroppen. Blir overraska hvis jeg tester positivt... Hadde ex.u som ble oppdaget i uke 7 og da kjente jeg ikke et kvekk annet enn smertene dagen jeg oppdaget det. Hadde selvfølgelig vært annerledes om egget ikke hadde sittet der det skulle, - men jeg hadde likevel hcg i kroppen uten å merke noe. Så satser på at jeg er en sånn som GLØDER meg gjennom svangerskapet uten å brekke meg en eneste gang , og ikke merker at jeg er gravid før jeg blir framtung (haha, særlig). Vekt 81: hva med eggløsningstester? Lykke til med ny pp HALLOSEN:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo i dag, og negativ test. Fortsatt tidlig, så håpet er like sterkt! ;)

Men nå tror jeg at jeg holder meg, hvertfall til onsdag, så får jeg ta det derfra.

Er det noen andre som har falt for fristelsen og testet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sur, og kort lunte, typisk pms, så det er vell et dårlig tegn? Men etter jeg fikk igjen mensen etter forrige fødsel har jeg reagert veldig ulikt på forhånd. Alt fra pms, kviser og menssmerter en hel uke før mensen, til ingen tegn før mensen. Derfor er det så vanskelig å si om det er noen forskjell...

Akkurat nå er jeg litt øm i magen,men det kan jo like godt bety mensen altså... Men jeg er veldig spent!!

 

jeg testet etter el, så jeg vet mensen kommer torsdag, senest fredag.

så jeg kommer til å teste rundt ikm. Blir den negativ skal jeg drikke massssssse kaffe, og dra å handle inn brie og blåmuggost som jeg kan kose meg med i 2 uker!

 

Når du tester dag 8 er det jo fortsatt håp om positiv test. Min erfaring sier at jeg får rett svar dag 12. Men da er jo alt håp ute om testen er negativ, så blir så jeg gruer meg til å teste ;) lurer på om jeg skal vente å se om mensen kommer, men vet ikke om jeg klarer det. Nervepirrende det og.

Endret av 81-Mamma<3<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da fikk jeg tanta på besøk allerede så da blir det en ny runde på meg;)

Klem

 

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

FirstAidKit

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

Sasha

 

Torsdag 06.12

Vandrende

81-mamma❤❤

 

Fredag 07.12

HALLOSEN

Anette1987

Symbio

 

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

Sporty83 2pp

 

 

Søndag 09.12.

ingunn1504

 

 

Gravid: FlorenceNightingale

 

Ny pp:

HALLOSEN

Vekt81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg spør, mener ikke å være frekk :)

Men hvem er denne florencenightingale, som står oppført som gravid?

Kan ikke finne innlegg fra henne, og ingen dom har gratulert henne?

 

Gratulerer som gravid i allefall! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn hit fra IKM uke 48. Tanta lar vente på deg, men tester negativt... Så vi får se, tipper tanta kommer snart, men gir ikke helt opp før det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad, for helga kom og gikk uten at mensen kom! Selv om jeg testet negativt i går så er jeg jo bare 9 dpo i dag! Håper det blir spire denne pp altså! Velkommen svirremirre og nagini! Håper det blir positiv test på dere snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det ingen antydning til TR enda...i teorien skal den komme på onsdag, men ettersom jeg ikke har tatt EL test denne gangen (eller, den jeg tok når den burde blitt positiv var negativ) så kan det være alt fra idag til torsdag som er dagen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR i dag heller på meg, men testet i dag igjen med like hvitt resultat som sist, så venter vel tanta i løpet av dagen ev i morgen om hun er litt sent ute.. Spennende å følge dere andre, håper på mange doble streker denne uka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tester hjemme for tiden og lønning er ikke før neste uke, så her blir det bare å vente og se om det kommer eller ikje :P Evt teste neste uke hvis ingenting har skjedd...men kjenner at trua ikke er der helt denne pp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo her. Ut i fra alle andre perioder skal mensen komme imorgen, men el var jo så sen denne perioden - så jeg har virkelig ingen peiling på når den kommer. Jeg har uansett testet idag, med blendahvitt resultat. Men jeg har ingen pms-tegn som jeg pleier å ha. Derimot har jeg masse stikninger i livmoren, og jeg kjenner at noe "drar seg til" når jeg snur meg raskt, hoster o.l. Så jeg har en god følelse på tross av negativ test! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, der fant jeg henne! Nå skjønner jeg :)

Hun var med i begynnelsen, men isteden for å ha el ble g-testen positiv!

Ja hun sluttet på prevansjon og regnet ikm en liten md frem i tid. Men hun fikk tydeligvis el med en gang hun tok ut (tror det var en spiral), så rundt vår el var hun gravid. Det gikk sannelig kjapt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, der fant jeg henne! Nå skjønner jeg :)

Hun var med i begynnelsen, men isteden for å ha el ble g-testen positiv!

Ja hun sluttet på prevansjon og regnet ikm en liten md frem i tid. Men hun fikk tydeligvis el med en gang hun tok ut (tror det var en spiral), så rundt vår el var hun gravid. Det gikk sannelig kjapt :)

 

Ja når jeg hører om slike tilfeller så får jeg så høye forventninger om hvor raskt det skal gå. Men kan vel ikke begynne å sutre etter bare 3. pp. Samtidig har jeg ikke barn fra før og jeg er 31 og samboer 38. Vurderer å snakke med lege om utredning for sikkerhets skyld. Vil jo ikke la det gå for lenge heller. Merker at jeg er litt utålmodig pga alderen! Tenker sånn på hva legen sa til meg sist etter jeg var til rutinekontroll med celleprøve for livmorhalskreft. Hun kommenterte at jeg hadde så tykke slimhinner så det var vanskelig fir henne å komme til for å få tatt en god prøve. Lurer på om det kan påvirke på noen måte..? Noen som kjenner til noe lignende?

Endret av Polarqueen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tr i dag tidlig.. en dag for tidlig..dvs dag 25. Ser ut til at syklusene blir kortere for hver PP! Er ikke helt sikker på hvor bra det er....

 

Hopper over til IKM uke 52, PP4, håper jeg slipper å møte så mange som mulig av dere der! Krysser fingrene og håper det blir mange positive tester dagene som kommer og at dere heller går videre til 1.trimester :-)

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel heller ikke så mange forhåpninger denne pp kjenner jeg. Prøver å virkelig kjenne etter på om det ikke er noen gravid-symptomer her, men kan ikke skryte på meg noen!

Nå har jeg jo sånn sett syntes at jeg har hatt symptomer når jeg ikke har vært gravid, så det er da i alle fall en forandring. Kanskje det tyder bra... Håpe håpe håpe!!!

Kommer nok uansett til å vente til over IKM med å teste. Har kastet bort mange nok g-tester i tidligere pp :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, der fant jeg henne! Nå skjønner jeg :)

Hun var med i begynnelsen, men isteden for å ha el ble g-testen positiv!

Ja hun sluttet på prevansjon og regnet ikm en liten md frem i tid. Men hun fikk tydeligvis el med en gang hun tok ut (tror det var en spiral), så rundt vår el var hun gravid. Det gikk sannelig kjapt :)

 

Ja når jeg hører om slike tilfeller så får jeg så høye forventninger om hvor raskt det skal gå. Men kan vel ikke begynne å sutre etter bare 3. pp. Samtidig har jeg ikke barn fra før og jeg er 31 og samboer 38. Vurderer å snakke med lege om utredning for sikkerhets skyld. Vil jo ikke la det gå for lenge heller. Merker at jeg er litt utålmodig pga alderen! Tenker sånn på hva legen sa til meg sist etter jeg var til rutinekontroll med celleprøve for livmorhalskreft. Hun kommenterte at jeg hadde så tykke slimhinner så det var vanskelig fir henne å komme til for å få tatt en god prøve. Lurer på om det kan påvirke på noen måte..? Noen som kjenner til noe lignende?

kjenner ikke til det med slimhinner. Selv er jeg på grensa til hypokonder ;) så jeg har vært til privat gynekolog for å sjekke om alt er bra. Du kan jo høre med legen din, men 3 pp er jo ikke spesielt mye.. Men skjønner frustrasjonen!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tr i dag tidlig.. en dag for tidlig..dvs dag 25. Ser ut til at syklusene blir kortere for hver PP! Er ikke helt sikker på hvor bra det er....

 

Hopper over til IKM uke 52, PP4, håper jeg slipper å møte så mange som mulig av dere der! Krysser fingrene og håper det blir mange positive tester dagene som kommer og at dere heller går videre til 1.trimester :-)

 

Lykke til alle sammen!

lykke til neste pp :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, der fant jeg henne! Nå skjønner jeg :)

Hun var med i begynnelsen, men isteden for å ha el ble g-testen positiv!

 

Heisann!

 

Stemmer det, jeg ble gravid, så jeg datt tidlig ut av tråden.

 

Dessverre, etter 5 positive tester for en stund siden, har jeg de siste dagene begynt å teste negativt igjen og går derfor å venter på tanta som skal ordne opp.

 

Dette er 4 gangen det ikke går min vei, men for meg så pleier det å gå bra ca annenhver gang, så neste gang så ruger jeg helt til jeg får en baby i fanget:)

 

Så snart kroppen er i orden hiver jeg meg inn i "leken" igjen!

 

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...