Gå til innhold

IKM uke 49


ღ adealsadeal ღ

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye Anette :):):)

Håper spiren sitter og at du snart blir å se i 1 trimester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oppdaterer listen...

Hvordan går det med dere andre?

 

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

FirstAidKit

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

Sasha

 

Torsdag 06.12

Vandrende

Vekt 81

81-mamma❤❤

 

Fredag 07.12

HALLOSEN

Anette1987

Symbio

 

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

Sporty83 2pp

 

 

Søndag 09.12.

ingunn1504

 

________________________________________

Gravid:

81-mamma❤❤

adealsadeal

Anette1987

 

Ny pp:

FlorenceNightingale

HALLOSEN

Vekt81

Lalita85

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikm er en gang i neste uke pga sen el, men skimtet såvidt litt svakt rosa på papiret nå ikveld. Var sånn sist menstruasjon også, så antar den er på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty83

testet negativt i dag .. kan være alt fra 10-12 dpo, er ikke sikker.. hadde positiv eggløsningstest tom søndag for to uker siden og eggløsningssmerter tom. mandagen. Og urinveisinfeksjonsmurring i dag, får det alltid før TR.. så, tror det blir ny pp, men vet ikke. Har lest om de som testet positiv ikm, og ikke dagen før. Uansett, gratulerer til dere med positiv test:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positiv tester :) Håper vi andre kommer etter snart!

 

Her er det julebord helg så tok test i morges, som ventet var den negativ :( Her blir det dermed ny pp bare tanta dukker opp. Fint om noen fører meg opp på ny pp, får ikke kopiert fra tlf.

 

Håper desember blir en fruktbar måned for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sporty83

OMG!!! svak positiv test i dag,- vet ikke hva jeg skal tro.. har mensensmerter så slapper ikke av enda, men bra jeg tok test. Da blir det ikke drikking på julebordet i dag!

Hvordan får jeg postet bilder her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, super svak positiv her også!!!!! Oioioioi! Hva skjer, fungerer kroppen min igjen??

Ikke helt trua på dette, syns testen er så svak positiv til å være på ikm dagen.

Trur jeg holder hodet kaldt en stund til. Men men, uansett har jeg klart å få positiv test, selv med blødningsforstyrrelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg teste super svakt positivt. Tok urin test hos legen som også var svaaaaaak positiv. Blodprøven på onsdag var 26, og igår var den 49 så kroppen min produserer hcg sent sa de. Så svakt positiv er fortsatt positiv :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty83

Oi, super svak positiv her også!!!!! Oioioioi! Hva skjer, fungerer kroppen min igjen??

Ikke helt trua på dette, syns testen er så svak positiv til å være på ikm dagen.

Trur jeg holder hodet kaldt en stund til. Men men, uansett har jeg klart å få positiv test, selv med blødningsforstyrrelsen!

hurramegrundt! Tenk om vi er gravide!!! Jeg har ikm i morgen.. Har ikke hatt noen symptomer.. Skal teste m digital i morgen:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sporty83! Hvisker forsiktig gratulerer til deg :)

Hvis ikke jeg begynner å blø innen en uke, skal jeg tro på dette. Skal ta ny strimmel test i morgen, og er den sterkere tar jeg en digital på søndag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere som har fått positiv test! :D her kom tanta i dag så da er ikke syklusen helt på trynet hvertfall, bare litt lengre enn før. yay! :) Så da hopper jeg videre til IKM uke 1 når den dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sporty83 og symbio: nå krysser jeg fingre for dere!!!!! Såååå spennende :)

Er nok forskjellig hvor raskt man produserer hcg, for jeg fikk jo gravid 2-3 på digitaltest 1 dag før ikm! Kunne sikkert testet nesten en uke tidligere jeg!

 

Men det kommer nok også ant på når egget festet seg. Har lest det kan skje mellom dag 4-12, selv im dag 6-8 er vanligst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert liste: håper snart flere havner under gravid nå!! :)

 

(Jeg skriver alltid m iphonen, da er det bare å dobbelklikke på skjermen, markere, og kopiere. Også lime inn og redigere i svar da). Men bilder har jeg aldri prøvd. Går ant å prøve å kopiere bildet i bildeboksen, og trykke lim inn her...)

 

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

FirstAidKit

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

Sasha

 

Torsdag 06.12

Vandrende

Vekt 81

81-mamma❤❤

 

Fredag 07.12

HALLOSEN

Anette1987

Symbio

 

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

Sporty83 2pp

 

 

Søndag 09.12.

ingunn1504

 

________________________________________

Gravid:

81-mamma❤❤

adealsadeal

Anette1987

 

Ny pp:

FlorenceNightingale

HALLOSEN

Vekt81

Lalita85

Siljefk

FirstAidKit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet på digital og fått gravid 1-2. Forteller det til mannen i dag, så får det gå som det går! Sist begynte jeg å blø etter en uke, men ikke konstatert MA før i uke 9. Tror jeg er tror litt mer for hvert mål jeg når. Første er å ikke begynne å blø. Andre er å se liv på tidlig ul (får i ca uke 7) og tredje er å komme seg til andre trimester ned bankende hjerte.

Men uansett hvordan jeg prøver å la være, så bygger forventningene seg opp :)

 

Håper på flere gravide her, håper ingen trenger å se mensentrollet på ca 36 uker!!! ;)

 

 

Mandag 03.12

Polarqueen

 

Tirsdag 04.12

Lilita85

FirstAidKit

 

Onsdag 05.12

adealsadeal

Sasha

 

Torsdag 06.12

Vandrende

Vekt 81

81-mamma❤❤

 

Fredag 07.12

HALLOSEN

Anette1987

Symbio 9pp

 

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

Sporty83 2pp

 

 

Søndag 09.12.

ingunn1504

 

________________________________________

Gravid:

81-mamma❤❤

adealsadeal

Anette1987

Symbio

 

Ny pp:

FlorenceNightingale

HALLOSEN

Vekt81

Lalita85

Siljefk

FirstAidKit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye symbio!! Er nok sånn for oss som har hatt sa eller ma.. Kommer nok ikke til å juble helt før uke 12, så merker at det eneste eg går rundt å tenker på om dagen er "ikke begynn å blø"! Tørker meg ekstra godt etter dobesøk og sjekker at det ikke er antydning til brunt på papiret! Hadde sex i går og då var det litt friskt blod.. Alarmen gikk med en gang men de gangene eg har mistet så har det begynt med brunt.. Masse lykke til hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk sex ja.. Mann vil jo ha sex, men jeg er faktisk redd for å ha det nå.. Kanskje han roer ned når jeg forteller om graviditeten når han står opp i dag.

Det skal jo ikke ha noe å si, men om jeg begynner å blø..... Vi får se, han har jo hatt tidenes sexfest i høst da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty83

God morgen! herlige nyheter da Symbio, krysser fingra for deg. Jeg tok en cb plus i dag og den viser et svakt, men synlig kryss.Tror dere det betyr gravid? billigtesten gir også svak strek, men etter tiden (ca. 10 min) Det bråker ekstremt mye i magen + smerter, så jeg er livredd for at tr kommer hvert øyeblikk.. jeg har hatt uregelmessige sykluser så kan ha ikm alt fra i dag tom. tirsdag. Håper spiren klamrer seg fast!!! jeg vet ikke om jeg tør sette meg på gravid enda.. venter litt til..

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sporty :) krysser fingrene for deg!! Ville kjøpt en cb digital så er det ikke noe tvil.. Eg ble helt overrasket over at cb viste 1-2 selv om stripsen var så svak! Så gir nok ganske tidlig utslag! Men sånn økonomisk sett er det kanskje lurt å vente en dag eller to :) bare krysse fingrene for at ikm er tirsdag då! Mine begynte veldig svak etter tiden tidligere i uken! Tok en billig i dag som var knall positiv :)

 

Sex ja! Mannen reiser i Nordsjøen på mandag og blir vekke i 16 dager :( så er redd det blir en omgang før han reiser! :P men i kveld er det jentejulebord hos meg og andre dilemmaer som står for dør! Fortelle eller ikke!!! Er mine nærmeste og de fleste vet det jo.. Men er jo enkelt single uten unger som hadde gledet seg veeeeeldig til eg endelig sku være med ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty83

Sporty :) krysser fingrene for deg!! Ville kjøpt en cb digital så er det ikke noe tvil.. Eg ble helt overrasket over at cb viste 1-2 selv om stripsen var så svak! Så gir nok ganske tidlig utslag! Men sånn økonomisk sett er det kanskje lurt å vente en dag eller to :) bare krysse fingrene for at ikm er tirsdag då! Mine begynte veldig svak etter tiden tidligere i uken! Tok en billig i dag som var knall positiv :)

 

Sex ja! Mannen reiser i Nordsjøen på mandag og blir vekke i 16 dager :( så er redd det blir en omgang før han reiser! :P men i kveld er det jentejulebord hos meg og andre dilemmaer som står for dør! Fortelle eller ikke!!! Er mine nærmeste og de fleste vet det jo.. Men er jo enkelt single uten unger som hadde gledet seg veeeeeldig til eg endelig sku være med ut!

 

Tar en cb digital mandag,- så lenge jeg ser den svake rosa streken så skimter jeg håp:) Jeg var på julebord med jobben i går, - ble tidlig bemerket at jeg ikke drakk alkohol, og ble kjapt stemplet gravid selv om jeg bedyret at jeg har vært syk og har urinveisinfeksjon. Jeg bare lo det bort og sa de fikk tro hva de ville.. jeg har ikke tenkt å si noe til mine nærmeste før det har gått noen uker.. min beste venninne er gravid, og hvis jeg skulle være så heldig at dette holder har jeg kjøpt to nissedraktbodyer, en større og en litt mindre som jeg skal gi til henne til jul sammen med et lite kort der det skal stå jul 2013 mini-u og mini-me;) (er jeg ikke gravid får jeg i hvert fall gitt bort én body;) Men siden du må konfrontere de så er det kanskje like greit å si det,- de kommer jo til å skjønne tegninga.. og sex kan vel ikke gjøre at man mister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååååå mye sporty & symbio :):):)

 

Symbio: jeg er sååå glad du slapp å begynne på p-piller igjen! Må være grusomt å miste for deretter å få sån tulle syklus! Men denne gangen går det nok bra skal du se!!!

 

I forhold til mensmurringer er det et godt tegn, så lenge det ikke kommer blod! For det tyder på at livmoren vokser! Jeg var kjempe nervøs første svangerskap, trodde jo jeg fikk mensen hele tiden. Skal innrømme at jeg kikker grundig på papiret nå også, men det er på en måte blitt et betryggende tegn. Samme som kvalmen som kommer til meg i uke 6, føler meg "trygg" hver dag jeg spyr ;)

 

Sex er også ufarlig. Men jeg lar ikke mannen kjøre på så hardt og lenge han vil, for da blir jeg nervøs. Så han må ta det hakket mer med ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenkte ikke over enten mensenmurring eller sex i mitt første svangerskap! Men etter eg har mistet noen ganger går eg rundt med angst hele tiden.. Og eg vet at sex ikke er farlig men ble litt redd i går når det kom blod etter sex når eg tørket meg.. Men men! Nå ska eg prøve å slappe av :)

 

Dere må ha en riktig god helg allesammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sporty83

Jeg tør ikke slippe jubelen løs enda, og i dag har hormonene herjet i kroppen, jeg har vært pottesur og sliten.. klarte ikke poste bilde av testene mine her, men klarte det på profilen min. Hvis noen har lyst til å hjelpe meg å tolke testen trykk dere gjerne inn på profilen min og kommenter bildet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...