Gå til innhold

IDAG skjer det!! Ønsk oss lykke til!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tobarnsmamma:

Bare hyggelig du, selv om innerst inne så håper jeg at du blir gravid i denne måned :) Hadde vært artig det. Fra og med i går av har jeg hatt en del "voksesmerter" og stikking, merker spesielt godt etter at jeg har spist.

Ellers så er formen min upåklagelig :) Håper det fortsetter sånn gjennom hele svangerskapet.

Så artig at du har lignende utflod som meg :) Er også spent på dine vegner. Håper du blir gravid... Om det ikke skjer, må du bare sende meg en privat melding med navn og adresse, så sender jeg de varene avgårde til deg :) Det er ingen vits å ha dem liggendes i skapet og råtner, hehe... For når dette graviditet er over, og nurket er kommet til verden, så er det over og ut for oss. Vi skal bare ha to unger i lag :) Nok er nok ;)

Lykke til Tobarnsmamma - ønsker nr.3 :)

3barnsmor??:

Ja, tenk at vi fikk det til :) Helt utrolig, på 4.pp. Godt at vi ikke brukte like langt tid som sist gang. 6pp tok det oss da, men sant skal sies så prøvde vi ikke hardt de 3 første måneder. Da brukte jeg de to første måneder å kartlegge syklusen min. Spottet forferdelig mye i 1.pp :( Måtte derfor ty til Wild Yam i 2.pp, etter det var det nada av spotting å se :) Er utrolig glad for at jeg har stabilt syklus. Kjipt at du ikke vet når omtrent du har EL :( Send meg en privat melding med navn og adresse så skal jeg få sendt avgårde en del EL tester til deg ASAP :) Håper det klaffes for dere snart og!!!! Vil at både du og Tobarnsmamma som følger etter oss andre og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei igjen jenter! Hvordan går det med dere?

3barnsmor??- noen tegn til EL?

Tobarnsmamma-ønsker nr.3- har du testet siden sist du oppdaterte her? Er veldig spent på å høre fra deg!

Mammatil2+lillespire- hvordan er formen?

Jeg har blitt skikkelig kvalm. Og forkjøla. Igjen. Etter barnehagestarten til Sprella i midten av oktober har jeg ikke vært frisk, ganske slitsomt! Håper veldig på at kvalmen er verst nå som jeg er skikkelig syltet i snørr, og at det blir bedre til mandag. Har veldig, veldig lite lyst til å bli sykemeldt altså.

Ellers er det jo første adventsdag i dag, naboene har hengt opp masse koselig julelys og hjerter i vinduene. Planen var å pynte til jul her i huset også, men med noe laber form utgikk det i dag. Kanskje i morgen. Hva har dere gjort da?

Endret av NoraLill82
Skrevet

Hei igjen jenter! Hvordan går det med dere?

3barnsmor??- noen tegn til EL?

Tobarnsmamma-ønsker nr.3- har du testet siden sist du oppdaterte her? Er veldig spent på å høre fra deg!

Mammatil2+lillespire- hvordan er formen?

Jeg har blitt skikkelig kvalm. Og forkjøla. Igjen. Etter barnehagestarten til Sprella i midten av oktober har jeg ikke vært frisk, ganske slitsomt! Håper veldig på at kvalmen er verst nå som jeg er skikkelig syltet i snørr, og at det blir bedre til mandag. Har veldig, veldig lite lyst til å bli sykemeldt altså.

Ellers er det jo første adventsdag i dag, naboene har hengt opp masse koselig julelys og hjerter i vinduene. Planen var å pynte til jul her i huset også, men med noe laber form utgikk det i dag. Kanskje i morgen. Hva har dere gjort da?

Hei hei!

Her kom "desverre" tante rød før helgen, så blir en ny runde her! Men akkurat nå kjenner jeg det er heeelt greit ;) Er så vanvittig mye som skal ordnes før jul, både hjemme og på jobb, så veldig kjekt å slippe å sove og spy i førjulstida :P

Satser på gla'nyhet på nyttårsaften i stedet :D

Lykke til videre dere gravide og til deg 3barnsmor?? :) Tar en forumpause jeg nå.

Skrevet

NoraLill82:

Jo takk, alt står bare bra med meg. Skal tilbake til legen om 1 uke, for å ta både celle- og blodprøver. "Gruer" meg litt, for det er en ny utdannet legen som skal utføre det. Hun virker så usikker sist gang jeg var der. Savner derfor sårt min flinke fastlegen som er ute i mammaperm for tida.

Ellers så går det så som så med meg. Er en del kvalm, vondt i kors ryggen og TRØØØØØTTTTT selv om jeg legger meg tidlig nå for tida. Merker at jeg er mer sliten denne gangen enn sist gang jeg ble gravid med nurket. Kanskje det ei jente som ligger i magen min siden jeg har mer svangerskapsplager enn da jeg gikk gravid med gutten vår?!! Håper håper :)

På fredag var jeg forøvrig på julebord, der drakk jeg for det meste vann til maten og litt brus i ettertid. Folk var så opptatt med sitt at de ikke la merke til at jeg ikke drakk alkohol varer. Ga forøvirg alle bongene mine til min kjære ;) Om noen skulle lure på det allikevel, hadde jeg en god unnskyldning, hadde nemlig bil med meg ;) Pga at barnevakten er ei ung jente. Om det skjedde noe der hjemme, måtte jeg forte meg hjem...

På lørdag sto jeg opp tidlig med nurket, da fant vi frem julepynt og koste oss med litt kjøps peppekaker. Tenkte å hive meg i bakinga av peppekaker og kakemenn neste helg. Må vel også ta en stor opprydding av huset da også. For nå nærmer jula i stormskritt. Helga etter, dvs lørdag den 15.des., skal vi på julebord igjen, med jobben min.

Tobarnsmamma:

Håper du får pakken min i dag. Jeg sendte det på fredag som var :) Du får lykke til med prøvetiden og tvi tvi! God jul og godt nyttår til deg og dine, så snakkes vi en vakker dag :) :)

Skrevet

Hallo jenter!! Idag blir jeg ferdig med min prøveperiode. Da har jeg hatt sex omtrent hver dag siden mensslutt og tatt med meg både 28 syklus og eventuell 36 (som ble sist mnd)

Hvis det er 28 syklus så skal mensen komme den 08 des.

Hvis det er 36 så skal den komme den 16 des. Så her er det bare vente!

Jeg har ikke hatt noe tegn til EL, ingenting som er ømt, ingen slim.. har btw aldri vært så tørr i hele mitt liv! haha..

Hvordan er deres tegn til EL, før under og etter??

Jeg har jobbet masse den siste tiden, laget julekalender til barna og vasket og pyntet hus.. tiden strekker nesten ikke til! :)

Gooood adventtid til alle!! :)

Hvis mensen min dukker opp denne mnd, skal jeg sende deg adressen min Ane Elise :) Hvor mange EL tester har du? :) lurer på om det er lurt å ta en hver dag og se om det blir noe forandring...

Men de to andre barna ble jeg gravid nærmest uten å prøve en gang, skjønner ikke hvorfor dette ikke sitter. Men så er det jo 4 år siden sist graviditet og kroppen blir jo ikke yngre med årene...

Skrevet

Oi, hær har det jo kjede litt ja! Har ikke nett i nyhuset ennå, bare påmobilen, og det funker nu så som så...

Gratulerer ane elise! Så morro.. må være en fruktbar tråd dette ;)

Med meg ...tja... Sliten som inni H og så overfølsomhet at folk kan nesten ikke se skrått på meg engang... Veldig koselig... Spesielt i høytidene... Alle disse "sultne barn i afrika" reklamene.... Strigråter jo hele tiden... Helsikkens hormoner...

Ellers er det jo alt dette høyrisiko dritten som sliter litt på meg... Har begynt å måle blodsukker 6 g om dagen, skal til legen i morgen (igjen)

Har ikke lyst på mat, sover dårlig, og har masse smerter siden jeg ikke kl bruke medisinene mine... Satt å gråt hær om dagen og tenkte... Hva fan er det jeg har gjort... Vi har jo 2 hærlige barn... Var dette nødvendig!!! Hjelper lite på, når huset ser ut som et helvette, pga alle eskene, både de nye flatpakka som skulle vært montert, og alle de som skulle vært pakka opp...

Hadde svangerskaps og fødsels depresjoner med mine 2 forige... Så prøver å passe på...

Skulle bare ønske mannen min kunne være 1 dag i mine sko... Bare 1... Så hadde han kanskje ikke vært så frustrert over hvor lite jeg klarer å gjøre....

Beklager jenter.. dette ble mye suttring på en gang...

Skrevet

Uff Mammatil2, så leit å høre!! Og kjenner igjen hormon-overfølsomheten, bæljer jo for ingenting! Har du noen andre enn mannen din å prate med om det som plager deg? Og så må jeg bare spørre, siden vi har hatt ørten runder på dette temaet; er det virkelig sånn at han er frustrert over alt du ikke får gjort? Eller er det bare du som tror han syns det? Hos oss var det (og er til dels fortsatt) det siste, jeg ble sur på han fordi jeg trodde han ikke forstod hvor sliten jeg var, mens han ikke skjønte hvorfor jeg ble sur av at han lagde mat/vaska klær/støvsugde etc. Jeg innbilte meg at for hver ting han gjorde i huset, ble han mer og mer irritert på alt jeg ikke gjorde. Men det var ikke sånn, han syntes ikke det jeg trodde. Det tok lang tid før jeg skjønte det, men nå begynner jeg å bli flinkere. Kanskje mannen din mest av alt vil avlaste deg så mye han kan, og slettes ikke syns du er lat? Selv om han sikkert er sliten?

Vel, du kjenner jo situasjonen best, prøver ikke å være besserwisser altså. Men jeg håper for din del at det er litt misforståelse i kommunikasjonen og at han forstår deg :)

3barnsmor, det blir spennende nå fremover! Krysser alt jeg har!

Ane Elise, så grei du er som deler av utstyret ditt! Nå blir det enda flere spirer her inne, hoho det blir bra!! Og kjipt med kvalmen =/ I feel you! Jeg lå strak ut (eller mer krøket sammen over do) til uke 22 sist, da gikk det heldigvis over. Det sies at man har lettere for å bli kvalm med jenter. Satser på at du har ei lita jente ja!

Nå skal jeg lage internundervisning om et tema jeg kan svært lite om. Er utsatt lenge nok. Huff, orker egentlig ikke, men nå MÅ jeg! Gi meg et tupp

i ræva om dere ser meg hengende inne her på bim er dere snille...

Skrevet

3barnsmor??

Hehe, må si at jeg er mektig imponert over innsatsen din og din kjære ;) Regner med dere to er bra sliten nå, og ikke minst i utrolig god form etter knall bra treningsøkter. Håper spiren sitter i denne måneden :)

Når det gjelder EL-tegn hos meg, så dukker det opp allerede 4 - 5 dager før EL dagen. Da får jeg mye slim som er utrolig våt og rennendes. På selve EL-dagen får jeg litt magesmerter/ mageknipe. Dagene etter det, så tørkes det inn, utflod blir tørrere frem til TR dukker opp.

I denne måned, da jeg ble gravid, hadde jeg mye utflod. Ca en uke etter EL dagen merket jeg at utfloden min var mer eggehvit, litt gult og blank av og til.

Ja, bare gjør det du, selv om jeg håper inderlig at TR ikke dukker opp, og at du er gravid :) Jeg har forøvrig 8 EL-tester og 1 g-test liggenes her på vent. Siden du ikke vet hvor lang syklus du har, og tar høyden enten 28 eller 36 dager, så ville jeg heller begynne å teste fra f.eks dag 11,13,15,17,19 og 21 altså annen hver dag frem til EL testen slår ut (hvis du har 36 dager i syklus, så har du mest sannsynlig EL den 22.dag). Får du opp en svak strek på testen så er EL på vei, da er bare kjør på.

Da jeg sluttet med p-piller, begynte jeg som sagt å kartlegge syklusen min. De to første måneder hadde jeg 27 dager, dermed begynte jeg å teste allerede ved 9.dag. El testen slo ut med 1 svak strek som er nokså synlig, og vi kjørte på som bare det ;) Siden syklusen min stabiliserte seg fra 3pp og utover (med 28 dager), var det enkel å vite når EL fant sted, så jeg sluttet å ta EL-tester.

Ikke godt å si hvorfor det ikke klaffes så fort for dere denne gangen her :( Kanskje dere "stresser" og tenker altfor mye på dette at kroppen "takler det ikke"!?! Ikke vet jeg.... Merker i allefall at jeg tok mye mer med ro denne gangen enn forrige prøve periode. Du får uansett lykke til, og tvi tvi :)

MammaTil2+lillespire:

Takk for gratulasjonen du :) Ja, skikkelig fruktbar tråd dette her ja. Før vi vet ordet av oss så kommer vel 3barnsmor?? og Tobarnsmamma etter oss :)

Hufta, det hørtes ikke bra ut. Har du fått snakket ut med mannen din? Hvis ikke så anbefaler jeg deg og avsett en kveld, ta og snakk med mannen din. Forklar situasjonen. Kanskje du blir positiv overrasket over mannen din :) Husk at de trenger å få det inn med teskje i ny og ne. I hvertfall følelsesmessige ting.

Etter at jeg fant ut at jeg ble gravid, sa jeg til min kjære at han må nok kanskje belage seg å gjøre mer enn det han ville ha gjort tidligere før graviditet fant sted, for det er ikke sikker at formen min er like bra som sist gang da jeg gikk gravid med nurket. Heldigvis er han så forståelsesfull, så det går nok bra for min del :)

Hormonene har ikke spilt meg en puss enda. Det eneste jeg har merket den siste tiden er små kvalme, voooonnndtt i korsryggen, lite matlyst og trøøøøøøøøøøøttt med stor T.

NoraLill82:

Ja, det skulle bare mangle det nå som jeg er gravid, og trenger verken Wild Yam eller El-testene noe lenger. Gjorde det samma sist gang jeg gikk gravid med sønnen vår. Mye bedre å gi det bort til noen andre som drar nytte av det enn at dem ligger her og råtner:) :) Og blir de gravid av den grunn, desto artigere er det ;) Håper inderlig de andre følger oss den nærmeste fremtiden.

Ja, små kvalmen dukket opp bare noen få dager etter at g-testen slo positiv ut. Og det har bare blitt verre og verre for hver dag som går. Matlysten min er helt på bånn, men prøver å tvinge i meg så mye mat som mulig. Nå skjønner jeg virkelig hvordan dere som sleit med kvalme under tidligere svangerskapet har hatt det. Enda er det den milde typen jeg har fått. Håper du har rett ang. sammenhengenes med kvalme og jentebaby ;) Håper håper. Det hadde vært supert!!!! Ellers så har jeg kjempe vondt i korsryggen og trøøøøøøøtttttttttt. Mens smerter og vokse smerter dukker stadig vekk opp :) Det anser jeg som 1 positivt tegn. Gleder meg til uke 12 er unnagjort. For da trenger jeg ikke å skjule graviditet lenger :) Blir artig å fortelle til familie og venner.

Har du vært på kontroll hos legen?! Jeg skal dit i neste uke for å fylle ut helsekortet samt ta celle- og blodprøve. Kan ikke si at jeg gleder meg noe særlig til det, siden vikarlegen er nokså fersk i gamet. Virket så utrolig usikker... :( Savner min fastlegen!!!! Når det er unnagjort, kommer jeg heretter til å gå til jordmor på obligatoriske kontroller.

Hvordan går det ellers med deg? Formen din?

Skrevet

Er desverre ikke jeg som missforsår... Han sa i går : hadde jeg vist t det skulle bli slik, så hadde ikke du vært gravid nå.... Ikke den koseligste beskjeden å få... Så dere som har menn som støtter og hjelper dere, dere er heldige :) har lest til mannen min, i div bøker og blader dær det står om hvordan denne fasen av en graviditet er... At det faktisk sammenlignes med en fjellekspedisjon.... Og at mange blir så trøtte at de sovner, bare de setter seg ned.... Så løver å få han til å se at tross både sykdom, og graviditet gjør jeg faktisk mye.... Kanskje mer enn forventet... Men men... Sånn er det..

Ellers er det blitt sykt mye snø hær jeg bor, så vinteren er virkelig kommet!

Holder fortsatt på med flatpakka esker og greier... Pusser oppsoverommet, til ny senga kommer fra butikken i morgen... Gleder meg til å sove i ei orntlig seng igjen... :)

Skrevet

Hallo jenter!! :)

Hvis syklusen min er på 28 dager har jeg IKM om to dager!

Synes dere jeg skal teste??

Eller skal jeg vente til den 16, fordi min siste periode var en syklus på 36 dager??

IIIIIIINGEEEEEN symptomer på noe som helst...

Skrevet

HAR LYST Å ROPE : jeg er graaaaviiiiiid!!! MEN TØRR IKKE!! heheh.. ta en titt på bildet på profilen min og si hva dere synes jenter??

Skrevet

Men uffda, Mammatil2+lillespire :( Disse mannfolka kan virkelig aldri forstå hvilken byrde det kan være å være gravid. I tillegg til fysiske plager så kommer jo alle bekymringene- som også er tunge å bære. Og så tror jeg sikkert og visst at det er tungt for de å se hvor tungt VI har det, og at det er tungt å føle ansvaret de føler. Ikke at vi klarer det i ett og alt, men jeg tror løsningen ligger i å være ærlige med hverandre, forklare hvordan vi har det og føler det, uten at det skal være beskyldninger mot den andre. Klarer dere å snakke om dette, eller er det bare låst akkurat nå? Varme tanker kommer herfra og til deg i allefall!!

3barnsmor??, jeg syns du skal vente jeg! Er så utrolig kjipt hvis det blir en sånn biokjemisk graviditet, dessuten kommer du jo til å teste igjen den 16. om den er negativ nå! Men det er meg da :) Jeg er uansett veldig spent på om dere har innertier nå!

Jeg har blitt kjempekvalm over natten, ble sykemeldt i dag. Innså jo at jeg ikke kunne ta inn pasienter på løpende bånd så lenge jeg sitter og gulper selv. Hadde glemt hvor utrolig JÆVLIG, unnskyld nordnorsk dialekt, det er å være så kvalm!! Husker heldigvis en del triks fra sist, og mitt beste råd er å spise, spise, spise- selv om det overhodet ikke frister. Da lindrer det i allefall litt. Men Håper dere slipper da!

Skrevet

Dæven døtte, du ER gravid! Gratulerer!! Sånn, NÅ kan jeg endelig legge meg :D

Skrevet

Truuuur du det???? wæææ, jeg er så spent! Tar ny test imorgen!!

Skrevet

3barnsmor, uten ?? ;) ser jo helt klart en strek dær gitt!! Sier jo at dette er en fruktbar tråd! Håper bare den blir sterkere! Krysser alt som kan krysses at det akkurat nå vokser et lite bøllefrø i magen din <3

For min del og alt "helvette" som pågår... Joda, jeg snakker åpent med mannen min, leser opp fra div bøker og blader om hvordan det er å gå gravid... Virker som om han trenger å høre hvordan andre kvinner har det... At det faktisk ikke er jeg som er lat... Likte den sammenligningen med at å være i denne fasen av en graviditet, er som å være på en fjellekspedisjon, energimessig... Så er jo ikke rart man er Døds sliten hele tiden... Han får bare innordne seg, ha ei sur kjørring, eller flytte ut! Orker ikke piss... Har nokk med 2 barn og en 3 på vei. enn om jeg skal være nødt å gå forsiktig, og slite meg halvt i hkel for å tilfredstille han.... Og sånn er det ;)

Skrevet

Gratulerer 3barnsmor :) Endelig er det din tur å bli gravid!! Er så glad på dine vegner. Artig at det klaffes for deg og. Nå kan vi følger hverandre tett mot fødselen. Som Mammatil2 + lillespiren skrev lenger opp, så er det jammen meg en fruktbar tråd dette er az :)

Formen min er forøvrig blitt bare dårligere og dårligere. Jeg har det så i granskaugen vondt i ryggen, kvalmen er blitt mer intens, matlysten er lik null og trøttheten er helt grusomt :( Jeg er så trøtt så trøtt for tida selv om jeg legger meg tidlig. På jobben så klarer jeg så vidt å holde meg våken. Dessverre deler jeg kontoret med flere, så den siste tiden har jeg begynt å "gjemme" meg i stille rommene for å slappe av. Arghhhhh, vil ha den gode formen som sist graviditet. Fortsetter dette i samme sporet, så blir jeg nok avslørt snart :( Magen min er blitt STOOOOORRR allerede, vet jo at det er bare oppblåst, men det synes. Ennå er jeg bare 5 + 5, huff, altfor lenge til jeg er i uke 12. Gleder meg kjempe masse til da :)

Mammatil2 + lillespire:

Hufta, leit å høre at mannen din ikke er forståelsesfullt :( Var du like dårlig da du gikk med de to første? Forrige svangerskapet var jeg i kjempe form :) Det eneste jeg sleit med da, var fra slutten av 3.trim, så sparket nurket så mye om natta at jeg ikke fikk sove. Jeg holdt ut, og jobbet 100% frem til ei uke før jeg skulle ta mammaperm, ble sykmeldt da pga altfor lavt blodtrykt. JM var redd for at jeg skulle plutselig svime av.

3barnsmor??!

Har du forresten testet på nytt i dag? :)

Skrevet

Var skole elev begge gangene, var på skolen til 2 dager før fødsel, og tilbake på skolebenken 1 uke etter fødselen... Så han er nok vant til *superwomann* men fibromyalgien min har blitt så utrolig mye verre enn sist... Så er jo mye trøtt og liten pga det også....

Skrevet

3barnsmor?? Nu e æ spent... Tatt ny test?

Skrevet

Ja!!! holder en test i hånden nå!! JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

såååååå glaaaaaad!!!!!! :) wiiiiiiiiiiii

Skrevet

3barnsmor??

Gratulerer atter en gang :) Herlig at du er blitt gravid du og. Artig at dette tråden ble så fruktbar som den er blitt ;) Nå får jeg vel gi bort EL-tester og g-test til noen andre som drar nytte av det.

Hvordan er ellers formen din? :)

Mammatil2 + lillespiren:

Leit å høre at mannen din ikke er forståelsesfullt :( Han burde få en ordentlig real spark i rævva. Mannfolk az!

Skrevet

Jo, tusen takk dere!! det er uvirkelig - veldig gledelig, men rart hvordan bekymringene dukker opp med en gang også. Men her er det bare å tenke positivt!

Ingen symptomer, og er i fin form - hadde jeg bare sluttet å hoste sånn.

hvordan har du det??

Skrevet

Jeg hadde heller ingen symptomer før jeg var i uke 5, da begynte korsryggen min å verke sånn, små kvalm i ett, så jeg klarer ikke å spise så mye om dagen, og toppen av det hele er jeg utrolig trøøøøttttt. Kunne sove i 24 timer hvis jeg hadde fått lov.

Forrige gang jeg gikk gravid med nurket, så hadde jeg NULL symptomer og var i knall form frem til jeg skulle føde. Sleit med litt dårlig søvn på slutten siden nurket var "spinne gal" om natta, og sparket i ett :) :)

Håper formen din holder seg godt, og god bedring med hostinga :) Håper ikke du har fått bronkitt eller lungebetennelse :( Fikk selv bronkitt i februar i fjor. Det er noe dritt az.

Skrevet

Hei jenter! Jeg kom over tråden deres idag og tenkte å kommentere noe. Jeg fikk positiv test i helgen, så er nyyyyylig blitt gravid. Jeg er i slutten av permisjonen med førstemann, så her blir det to tette.

Dere skriver at den fasen vi er i nå kan sammenlignes med en ekspedisjon... Vel, jeg drev med ekspedisjoner før jeg ble gravid og jeg kan informere dere om at en graviditet IKKE er som en ekspedisjon. Jeg har gått til Sydpolen med pulk som var nesten dobbelt så tung som meg. Jeg har krysset Grønlandsisen. Jeg har klatret nesten halvparten av "the seven summits" (de sju høyeste toppene på våre sju kontinenter)! Jeg har dermed lang erfaring på ekspedisjoner og etter å ha vært gjennom en graviditet, kan dere hilse mennene deres at en tur til Sydpolen er en "walk in the park" sammenlignet med en graviditet!!! Jeg har nok vært litt tøff i trynet i forhold til det å være gravid (altså før jeg ble det selv)!. Jeg kan muuuuuligens ha sagt noe som at "bekkenløsning sitter mellom ørene" og "en graviditet er ingen sykdom".... En graviditet er en så sinnsyk påkjenning på kroppen at det ikke er mulig å sammenligne det med noe en mann kan forstå fullt ut. En ting er det fysiske, men den psykiske påkjenningen og de forferdelige hormonpåkjenningene gjør det veldig tøft!

Denne gangen har jeg mindre symptomer enn forrige gang. Men jeg fikk også denne gangen iskalde føtter og brennende og kløende (og nå etter noen dager er de også blødende..!) legger allerede før positiv test... Puh! Det er bare å holde ut! Vi vet jo alle at det er verdt det sånn til slutt :-)

Ble lengre enn jeg hadde tenkt dette innlegget... Som dere forhåpentligvis skjønner av innlegget, så har alle min fulle støtte for å klage over symptomer. Håper dere opplever full støtte fra partneren deres også!

Adventshilsen fra ei som skal ut på sin tøffeste ekspedisjon noensinne når hun nå skal bli tobarnsmamma!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...