NoraLill82 Skrevet 2. november 2012 #76 Skrevet 2. november 2012 Jeg krysser også alt for at TR ikke dukker opp, og at testen blir positiv snart 3barnsmor!! Jeg kan jo fortelle at da jeg var gravid var testen negativ på IKM-dagen. 3 dager etterpå var den positiv i maskinen hos legen, men jeg kunne ikke se noen strek! Ikke hadde jeg symptomer heller- før svangerskapskvalmen slo inn for fullt i uke 6, når jeg tenker meg om hadde jeg nok litt vondt i puppene ca fra uke 5. Oppdaga det av alle ting ved at katta kom gående oppå meg, med labbene midt på. AU! Han ble helt besatt av meg i tidlig graviditet, skulle nærmest bo oppå brystkassen/magen min den perioden der. Så, om du har katt, er den over middels interessert i deg? Vondt i puppene? Negativ test? Da er du nok gravid (i følge min erfaring )
NoraLill82 Skrevet 2. november 2012 #77 Skrevet 2. november 2012 mammatil2lillespire: Det hørtes ut som et bra huskjøp da! Vaskerom, garasje og badstue er jeg misunnelig på kjenner jeg =) Og 19. november er jo ikke lenge til. Da rekker dere akkurat å komme i orden til jul! Lykke til med flyttingen i alle fall! =) Status fra min pp: Har nå hatt EL, og dessuten noen deilige stunder med mannen min, så NÅ! Skal til noen venner i morgen på middag, blir nok servert vin der, så lurer på hvordan jeg skal si at jeg ikke vil drikke. De bor i gangavstand herfra, så kan liksom ikke skylde på at jeg kjører heller... Lurer på å bare si det som det er, at det er den tiden i måneden jeg ikke vet om jeg kan være gravid, og at jeg avstår. Men da blir det jo haugevis med spørsmål, og da blir mannen min så flau! Eller vi kan prøve å bare bytte glass når hans begynner å bli tomt og mitt fortsatt er fullt, i håp om at det går ubemerket hen. På den andre siden, gjør det ikke det blir det helt sikkert bemerket ganske behørlig kjenner jeg vertene rett! Æ'kke lett! (men gleder meg til middag da, blir hyggelig!)
3barnsmor_to_be Skrevet 3. november 2012 Forfatter #78 Skrevet 3. november 2012 Ingen TR idag heller.. testen like negativ, ingen syptomer bortsett fra litt smerter imagen... Svangerskap uttenfor livmor?
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 4. november 2012 #79 Skrevet 4. november 2012 3barnsmor? D håper jeg virkelig ikke vanskelig, men du får bare være tolmodig.... Så fortsetter vi andre å krysse fingrene! Noralill82: jeg ville bare sakt at jeg ikke har lyst på vin, mulig det er det jeg får så hodepine av, så tror jeg holder meg til alkoholfritt i dag så får vi andre krysse fingrene for at dette blir DIN månde
3barnsmor_to_be Skrevet 5. november 2012 Forfatter #80 Skrevet 5. november 2012 ingen mens enda... ingen pos test heller... æsj! dette tærer litt...
NoraLill82 Skrevet 5. november 2012 #81 Skrevet 5. november 2012 Men uff da 3barnsmor??! Jeg satser på at det bare er fordi EL var litt forsinket og at du dermed er litt kortere gravid enn hva du tror. Og du tester vel på morgenurin? Krysse-alt-jeg-har-klem til deg!!
3barnsmor_to_be Skrevet 5. november 2012 Forfatter #82 Skrevet 5. november 2012 Joda, morgen urin! Men nå er det uansett 16 dager siden jeg hadde sex siste gang i denne pp, så en GT burde vel vise pos nå, om jeg var gravid..
3barnsmor_to_be Skrevet 6. november 2012 Forfatter #83 Skrevet 6. november 2012 same shit, same shit....
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 6. november 2012 #84 Skrevet 6. november 2012 hmm... litt ekstra lang syklus eller...? når var det du skulle ha tr?
3barnsmor_to_be Skrevet 6. november 2012 Forfatter #85 Skrevet 6. november 2012 på fredag... det må jo være at denne at det har klikka for denne syklusen.. hehe.. skulle vært på 28 dager, men nå er den jo på 32.. og i så tilfelle er det ikke rart jeg ikke traff på EL.. Hvis ikke jeg får TR snart, tar jeg meg en tur til legen for GU sjekk.
Ane Elise Skrevet 6. november 2012 #86 Skrevet 6. november 2012 Endelig er jeg på nett igjen Oj, så spennende 3barnsmor??! Håper du er gravid, og at HGC ikke har steget fort nok. Krysser fingrene og alt som kan krysses for deg. NoraLill82: Hvordan går det med deg? Er det lenge til du har IKM? Mammatil2+lille-spire<3: Hvordan er formen din? Mindre blødnnger nå? Jeg har mest sannsynligvis EL på søndag, så nå blir det masse sengekos fremover. Kommer til å slite ut mannen min, hehe..
3barnsmor_to_be Skrevet 6. november 2012 Forfatter #87 Skrevet 6. november 2012 Det er nok ganske så umulig med at det tar såååå lang tid før det slår ut. Er nok bare mensen som er masse forsinket! kjedelige greier, siden jeg aldri får et svar føler jeg. sikkelig utolmodig! ellers innbiller jeg meg med brystvondt - stikker sikkelig i brystvortene, det har jeg aldri ellers. Også har jeg sånn "mensen-vondt" og det kan jo tyde på litt forskjellig.. akkurat nå er jeg kvalm og, men det er vel fordi det er lenge siden jeg har spist.. blæh, alt for masse tanker! Imorgen tester jeg for aller siste gang! da er det 18 dager siden sist sex!
Ane Elise Skrevet 6. november 2012 #88 Skrevet 6. november 2012 Tok du EL test sist gang du hadde EL? I så fall bør jo mensen kommer 14 dager etter da... Huff, kjipt at kroppen din har spilt deg et puss Kanskje du har en lang syklus i denne måned her? *trøste klem*
3barnsmor_to_be Skrevet 8. november 2012 Forfatter #89 Skrevet 8. november 2012 Noe er allefall ikke helt riktig.. Var hos legen idag for å ta en blodprøve, får svar på mandag. Hvis den er "tom" så får jeg bare vente på at den dumme TR dukker opp! Hvordan er det med resten av jentene da?
NoraLill82 Skrevet 8. november 2012 #90 Skrevet 8. november 2012 3barnsmor??, så bra at han tok blodprøve! Den MÅ man jo kunne stole på. Jeg håper, håper du er gravid! Og positivt med ømme bryst! Ane Elise, kos deg med eggløsning Satser på at lille frøet slår seg ned denne gangen! Vi har kost oss jevnt og trutt siden EL som jeg tror var 30. okt, vi har begynt å legge oss skikkelig tidlig og da er det jo plutselig tid til kos Om ikke TR kommer før så tester jeg den 14. Kjenner litt etter tegn, og syns det murrer noe alvorlig, samt litt ømme bryst i dag- tidlige tegn mon tro? Og så er jeg trøttere enn ellers, men kan jo bare være mørketiden..? Tør ikke håpe for mye!
3barnsmor_to_be Skrevet 8. november 2012 Forfatter #91 Skrevet 8. november 2012 Sååå spennende NoraLill!! Da krysser jeg fingrene for deg!!!
Ane Elise Skrevet 8. november 2012 #92 Skrevet 8. november 2012 3barnsmor??: Håper du får et positivt svar fra legen på mandag Hold oss oppdatert!! Krysser fingrene for deg jeg! NoraLill82: Hehe, håper også at det IKKE er mørketiden som spiller et puss med deg. Spennende tider for oss 3 fremover. Håper inderlig at det klaffes for oss alle i denne måned her. Det hadde vært artig det
Tredjemann på vei :D Skrevet 8. november 2012 #93 Skrevet 8. november 2012 Spennende å lese gjennom denne tråden gitt Vi prøver også på nr.3 nå, og har vel snart EL i 2.pp. Bare synd mannen skal bort nå i kveld og helt til mandag Men jeg bare lurer på en ting 3barnsmor?? Hvorfor i himmelens navn har dere ikke sex i tiden mellom EL og IKM? Hehe... Synes bare det høres litt kjedelig ut Krysser fingrene for deg i hvert fall, og for dere andre her!
Ane Elise Skrevet 8. november 2012 #94 Skrevet 8. november 2012 Spennende å lese gjennom denne tråden gitt Vi prøver også på nr.3 nå, og har vel snart EL i 2.pp. Bare synd mannen skal bort nå i kveld og helt til mandag Men jeg bare lurer på en ting 3barnsmor?? Hvorfor i himmelens navn har dere ikke sex i tiden mellom EL og IKM? Hehe... Synes bare det høres litt kjedelig ut Krysser fingrene for deg i hvert fall, og for dere andre her! Når tid har du EL da? Dere får bare hopp til køys før han drar. Husk at sædcellene kan lever i mange dager Har selv EL på søndag, så derfor er det full action i heimet for tida frem til mandag. Takk for lykkeønskninger. Det trengst. Vi er inne 4pp. Håper det klaffes denne måned her siden vi ønsker oss intens en sommerbaby Du får lykke til du og
Tredjemann på vei :D Skrevet 8. november 2012 #95 Skrevet 8. november 2012 Ja vi rakk da litt kos først, så får håpe de lever leeeenge Jeg aner ikke når jeg har EL, så derfor holder vi på minst annenhver dag fra avsluttet mens og et par uker fremover. Sluttet på p-pillen i aug./sept., men ventet til etter første skikkelige mens med prøving. Glemte desverre notere datoen for første dag av mensen den runden der, så da vet jeg ikke hvor lang syklusen ble, men vet at det ikke klaffet den mnd i hvert fall (ja, urutinert, men de to første var uplanlagte ) Uansett, jeg begynte å spotte (trodde det var festeblødning) 1 ukes tid før sist mens kom i gang for fullt, men den begynte for fullt tirsdag forrige uke! Så EL er kanskje ikke før tirsdag neste uke. Håper egentlig det, sånn at vi treffer nøyaktig på egget når han er hjemme igjen
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 8. november 2012 #96 Skrevet 8. november 2012 Hei... Joda blødningene har sluttet, var hos lege og fikk bekreftet, så startet "helvette" hadde glemt for et pes det er å være diabetiker og gravid.. stikking, trykking,klemming,og leger som mener at f***a mi er allemannseie.... Så skal på tidlig ul, for å finne ut hvor langt jeg er, jordmor kunne ikke kjenne og måle seg til om jeg er 5 eller 10 uker... Mannlig lege, kunne ikke skjønne at jeg ikke viste Katti siste TR var... Eh... Jeg har ikke for vane å skrive ned dato og klokkeslett, og hvor mange dager det er.... Hehe... Jaja, vi får se... Så nå venter jeg på henvisning til ul, og medisinsk poliklinikk, og føde poliklinikk.. Bah....
3barnsmor_to_be Skrevet 9. november 2012 Forfatter #97 Skrevet 9. november 2012 Spennende å lese gjennom denne tråden gitt Vi prøver også på nr.3 nå, og har vel snart EL i 2.pp. Bare synd mannen skal bort nå i kveld og helt til mandag Men jeg bare lurer på en ting 3barnsmor?? Hvorfor i himmelens navn har dere ikke sex i tiden mellom EL og IKM? Hehe... Synes bare det høres litt kjedelig ut Krysser fingrene for deg i hvert fall, og for dere andre her! Hei på deg! Altså.. jeg hadde mens, så hadde vi oss i nesten to uker hver eneste dag , helt til en uke før IKM.. da ble jeg jo litt lei da av slik intens prøving og trudde da at jeg måtte ha truffet på EL.. så den siste uka bare ventet jeg på TR eller pos GT. Men så som du sikkert skjønner så kom jo ingen av delene og det har jo gjort til at jeg ikke har orket å tenke på andre ting. I tillegg har vi vært syke en etter en her, så ja.. av og til har man ikke sex noen dager
Tredjemann på vei :D Skrevet 9. november 2012 #98 Skrevet 9. november 2012 Aha, skjønner Trodde bare dere var sånne som kun hadde sex rundt forventet EL Var litt sånn pause på slutten av forrige PP her også, men det var vel egentlig kun fordi jeg begynte å spotte en uke før mensen, også varte mensen i en uke, så da var det godt å komme i gang med neste runde! Men nå er han borte da, og jeg bare krysser alt jeg har for at svømmerne fra i går lever og står på helt til mandag, ELLER at EL venter litt Har sett små strimler med det som ligner EL-slim i dag da.. Men vet ikke...
3barnsmor_to_be Skrevet 10. november 2012 Forfatter #99 Skrevet 10. november 2012 DA mine damer, idag kom TR! bæsj! Men det går fint! Bedre lykke neste gang neste EL i følge denne syklusen som ble på hele 36 dager er 2 des. Det er jo en eeeeeevighet til! men denne gangen skal jeg ha sex annen hver dag hele syklusen. da er man på den sikre siden! og kanskje jeg får en nyyydelig presang til jul?? Jeg synes det var ubehaglig at TR ble så sen.. typisk. Men som sagt så var jo dette min første PP, der jeg ikke en gang visste nøyaktig når jeg hadde EL, siden jeg ikke hadde skrevet opp de siste syklusene..
NoraLill82 Skrevet 11. november 2012 #100 Skrevet 11. november 2012 Æsj 3barnsmor, det var dumt!! Men greit å få en avklaring da! Lurer på om du kan ha hatt en SA? At det har vært befruktning, men så kortvarig at det ikke slo ut på tester. Jeg ville nok ikke tenkt at neste syklus blir like lang, tror du trygt kan forvente EL som tidligere. I allefall må du ha masse lykke til i denne pp! 2barnsmamma-ønsker nr 3, velkommen til oss! Da har jo du og Ane Elise hatt EL omtrent samtidig, blir spennende!! Når er IKM/forventet mens? Nå nærmer det seg testedato for meg, bare 3 dager! Testen ligger klar, og jeg må skikkelig stå i mot hver morgen nå for ikke å teste. Men jeg tenker at hvis den er negativ så kan jeg jo uansett ikke stole på den, dessuten kommer jeg til å bli skuffa og bare vente på TR- eller ny negativ test. Ellers så holder vi på å pusse opp soverommet vårt! Maler over stygg, gammel panel i en nydelig farge fra Jotun, den heter Sand. Akkurat passe mørk, men lys nok til at det ikke blir klemmende. Det blir nydelig! Og maler med Sens, allergi- og gravidvennlig maling- så blir jeg ikke paranoid Hva gjør dere på en søndag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå