Gå til innhold

IDAG skjer det!! Ønsk oss lykke til!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går nå inn i min første prøveperiode og er nå inne i "eggeløsningsuka"

For første gang på 3 år, skal vi ha ubeskyttet sex og håper at spiren vil sitte på første forsøk (som som med våre to andre barn)

Vi starter idag med å prøve å bli gravide!! wææææ!!!

Det kitler MEGA i magen!! er spent, glad og redd!!

Skal vi få det til enda en gang? Vil det gå bra?? aaaah... spennende!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går så bra! Lykke til og kos dere med prøvinga! ;)

Skrevet

Jaaa! Spennende!! :) Tusen takk!!

Skrevet

Takk! :D hehe... da var det gjort! men skal hankypanky idag og imorgen oooog overimorgen også, sånn for sikkerhetsskyld! :D

Veldig spennende om det blir en graviditetstest på meg om et par uker!! :D

Skrevet

Lykke til :) Håper det klaffes både for dere og oss i denne måned. Vil så gjerne ha sommer baby denne gangen her.... Puh...

La inn aksjene annen hver dag rett etter TR er over og hver dag to dager før EL frem til dagen etter EL. Er så spent, håper ikke TR dukker opp om ca 2 uker....

Skrevet

Oj, så kult Ane Elise!! Hva var første dag i siste mens da?

Skrevet
Oj, så kult Ane Elise!! Hva var første dag i siste mens da?

Det var mandag den 01.oktober, og hadde EL på søndag som var, om TR ikke dukker opp den 28.oktober skal jeg teste meg :) Håper på graviditet denne måned her.

Og du var bra heldig som fikk det til å klaffes første gang på begge deres unger! Skulle ønske jeg er så produktiv, heheh

Skrevet

Ja, er veldig heldig. Litt sårt tema, da jeg vet mange andre bruker litt og sliter litt mer. Men positiv energi og total avslapping har hjulpet meg, sikker ilag med min manns supersperm! haha.. Mine to brødre har prøvd i 2 og 6 år.. så usikker på om det ligger i familen..?

Men etter å ha vært så heldig to første gangene, lurer man jo på om flaksen er brukt opp..

Jeg hadde første dag 5.okt. men er usikker på syklusen min. Men satser på 28 dager og da er EL i morgen.

Krysser alt jeg har! Både for deg og meg!

Skrevet

Ja, det er ganske sårt tema det der. Derfor har jeg sluttet å snakke om det til folk jeg kjenner. Har også gitt beskjed til min kjære at han må være litt forsiktig med det. Derfor er det kjekt med slike forum som dette ;)

Nå er vi inne i 3pp, og selv om jeg er skikkelig babysyk for tida så merker jeg at jeg har også nokså avslappende i forhold til prøvinga. Og det er sannelig meg godt :) Tror det skyldes nok fordi vi har en go`klump her hjemme som opptar all vår tid og holder humøret mitt oppe ;)

Jeg har heldigvis stabilt syklus alt fra 26 - 28 dager, og vet omtrent når tid jeg har EL for da får jeg ofte magesmerter, så POFF er det over.

Skrevet

Herlig med barn både hjemme og i magen! :) Jeg også er ekstremt babysjuk, men tar ting likevel som det kommer.. Siden jeg er usikker på EL, kan jeg ikke forvente å få full klaff med en gang heller. Idag skal jeg på apotektet og kjøpe folinsyre bl.a.. også lurte jeg litt på å kjøpe EL-tester med ifølge clearblue på nettet så er det for sent for meg å teste EL denne gangen... hm.. Har du brukt det noen gang?? :)

Skrevet

Ja, gjett om!! :) Jeg savner å være gravid, elsker den følelse å kjenne liv i sin egen magen. Sist gang jeg var gravid, var jeg så heldig og var frisk gjennom hele svangerskapet, og nøyt derfor hvert sekund hver minutt gjennom hele svangerskapet. Utrolig stas og gå rundt med struttende mage ;) Gleder meg skikkelig til å få oppleve det igjen ;)

Jeg har ikke prøvd CB sin EL-tester, kun tester fra Billigtester.no. Billig som funker som bare det :) Sist gang brukte vi 5pp før det klaffes, men sant skal sies var vi ikke 100% aktiv prøving før fra 3pp og utover. Da ty jeg til EL-tester fra billigtester for å sjekke at magefølelsen min stemte mtp EL løsning fant sted eller ikke. Håper at vi har hellet med oss denne gangen her, siden jeg la inn flittig aksjer både før, under og etter EL. Sleit virkelig min kjære ut denne måned her, hehe....

Skrevet

Heheh, ja! Noe må mannfolka gjøre og! :D Her er det bare å stille opp når jeg roper :)

Men tok EL-test idag som viser negativ.. betyr det at toget har kjørt denne mnd? Jeg hadde første dag den 05.10 og hvis vi antar at syklusen er på 28 dager, så skulle jeg vel hatt EL imorgen... hvorfor viser ikke testen det da?

Skrevet

Så spennende 3barnsmor?? Og Ane Elise!! Krysser fingre og tær for dere!

EL-testen kan være negativ nå hvis syklusen er noe lenger enn 30 dager. Håper det er tilfellet for deg slik at toget ikke har gått denne gangen! Vi forsøkte forrige syklus, men jeg ligger nå her med menssmerter og den sedvanlige sjokoladehungeren =/ Nytt forsøk om 2 uker, kanskje dere har gladnyheter innen da?

Skrevet

Da ønsker jeg deg masse lykke til også NoraLill!! Krysser fingrene for alle sammen! Vi må oppdatere hverandre!! :)

Skrevet

NoraLill82: Har du fått mensen nå eller er det fortsatt mensmurring å kjenne? Mensmurring kan også være et godt tegn på graviditet. Sist gang jeg ble gravid, fikk jeg også skikkelig mensmurring, tenkte jaja, løpet er kjørt denne gangen her og. På selve IKM dukket ikke TR opp, og da tok jeg g-test og to streker lyste mot meg :)

Du får lykke til du og :)

3barnsmor?? Krysser fingrene for deg og:) Ja, vi Må oppdateres hverandre. Håper inderlig at TR ikke dukker opp neste søndag. i så fall kommer jeg til å brenne av en g-test. TR plz ikke dukke opp denne måned her sånn at vi får en sommerbaby ;)

Skrevet

Heeeelt enig!! Vi må oppdateres! Også er jeg litt nysgjerrig på NoraLill ja! Få høre!! :)

Jeg og håper sånn på sommerbaby! Sist gang gikk jeg hele sommeren og hadde så masse vann i kroppen, at hvis jeg klemte en finger på foten, så var det et hull der i mange minutter etterpå! Ekkelt! La på meg nesten 30 kg og.. DET orker jeg ikke denne gangen!

Skrevet

Nei, det var nok mensen ja. Men neste EL sammenfaller (forhåpentligvis!) med neste helg hvor ingen av oss har jobb, det er duket for noen romantiske stunder ;)

Er det forresten flere som synes sex er veldig mye bedre når man prøver..? Slik er det her i allefall, mye tøysing med akkurat det :)

Skrevet

Haha, ja - det skal være visst! For det første, kaster man kondom og da er jo alt 100 ganger bedre. For det andre så tar vi det ganske lite høytidlig og tuller masse! Rett etterpå spør gubben : Er du gravid nå? haha..

jeg skal teste om ei uke - aaaaner ikke hvordan jeg skal klare å vente i slik spenning!

Skrevet

NoraLill82: Å sÅ kjipt at TR dukket opp :( Jaja, bedre lykke neste gang. NÅr du har EL til helga, sÅ har jeg IKM da. HÅper inderlig at det klaffes for oss :) :) Vil SÅ gjerne ha sommerbaby.

Hehe, skjønner hva du mener. Samme opplever jeg og, etter siste runde, dagen etter EL dagen, sa han pÅ spøk: NÅ har du virkelig klart og sleit meg ut, sÅ nÅ blir det full stopp en lang periode...heheh

3barnsmor??: Oj sÅpass ja :/ Det hørtes ekkelt ut. Jeg har aldri opplevd Å fÅ vann i kroppen. Sist gang jeg ble gravid gikk jeg opp fra 52kg til 67kg. Er nÅ rundt 59 kg, sÅ jeg har en del Å gÅ pÅ der, men gidder ikke Å jobbe hardt for det mtp at jeg ønsker Å bli gravid igjen. Etter at dette graviditet er i boks, og lille banet er kommet til verden, skal jeg gÅ hardt inn for Å gÅ ned til match vekta som er mellom 52 - 54kg. Det er liksom den gravide magen som er vanskelig Å fÅ bort.. Puh...

Har selv IKM pÅ søndag som kommer, dersom TR ikke dukker opp da, sÅ blir det testing av billigtester strimler pÅ meg :) HÅper hÅper....

Har dere prøvd lenge? Vi er inne i 3pp. Sluttet med p-piller for ca 4mnd siden. Angrer pÅ at jeg ikke brukte mini piller istedenfor :( Men men gjort er no gjort,,,,

Skrevet

Ane Elise! Du er flink hvis du klarer å vente til å se om TR kommer først eller ei.. Hehe, JEG tenkte å teste neste mandag! selv om IKM er på fredag! hahah.. lenger enn det klarer jeg nok ikke vente!! Men håper virkelig at det klaffer for både deg, meg og NoraLill. Jeg også vil gjerne ha en sommerbaby!!

Vi er inne i min første PP, så har ikke prøvd lenge. Hva med deg NoraLill?

Hvor gamle er dere? :)

Skrevet

Hehe, må vel det, er nemlig redd for misvisende resultat pga kjemisk graviditet.

Ja, jeg håper også det klaffes for oss tre i denne måned her. Det hadde vært ekstra artig det, så kan vi følger hverandre tett mot fødselen.

Om jeg blir gravid, så håper jeg inderlig det blir ei jente siden vi har en gutt fra før av. Men om det blir det en gutt til, så blir jeg selvsagt ikke skuffet for det. Er evig takknemlig for en velskapende baby uansett hva det blir.

Jeg er 31år, blir 32 om ikke lenge :) Hva med deg? Ut i fra nicket ditt, så kan jeg vel trekke konklusjoner at dere har vel to unger fra før av, hvor gammel er dem og kjønnet? :)

Skrevet

Ja! Jeg har ei jente på 5år og en gutt på 3 år - en engel og en liten ramp, hehe.. så ønsker meg jente selv jeg, med håp at hun også blir engel! Men slik kan man jo aldr vite og i likhet med deg, blir overlykkelig uansett hva det blir. Bare det er velskapt og frisk - det er det viktigste.

Men jeg er sikker på at det blir gutt, mens sambo sier det blir jente! Spennende!!! guri land! :)

Hadde vært veldig hyggelig å snakket sammen helt til vi føder og dele erfaringer!! :) Så krysser fingre for alle sammen!!

Du, jeg er altså kun 24 år jeg! snart 25! :D Gift i 4 år allerede! hehe

Skrevet

Oj, snart 25 år, gift i 4 år og er allerede erfarende mor ;) Ikke verst! Vi har selv en gutt på snart 2 år, og han er også skikkelig rampat. Finner på så mange rare påfunn som man ikke visste at det fantes, hehe...

Min kjære og jeg har vært i lag i snart 9 år, men giftet oss ikke før for 2 år siden, og nurket ble født 5 måned etter på ;) Jeg ville vente med giftemål og familieforøkelse til vi var helt etablert med fast jobb og ok økonomi. For vi hadde kjempe lite å rutte med en lang periode etter at vi kjøpte oss hus. Husprisen her vi bor er helt hinsidies :( Stakkars dem som skal etablere seg nå til dags.

Får vi en unge til så er det full stopp her hos meg, selv om jeg elsker å gå rundt å være gravid!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...