3barnsmor_to_be Skrevet 15. desember 2012 Forfatter #201 Skrevet 15. desember 2012 FOR en fruktbar tråd altså! Her må jeg "henge" litt IKM 17 tenker jeg (hatt rare sykluser i det siste), og er i pp3 Massevis av symptomer allerede, så dette skal bli spennende! GRATULERER SÅ MYE TIL ALLE GRAVIDE! Ja, her blir alle gravide i tur og orden Litt glad for at jeg startet denne tråden hihih Masse lykke til, til deg også! glem nå ikke å oppdatere oss! spirestøv din vei.. hehe
Ane Elise Skrevet 15. desember 2012 #202 Skrevet 15. desember 2012 Nordine: Jeg ser også at det er en strek der, har du tatt en ny test i dag? Jammen meg så er denne tråden utrolig fruktbar Artig at det er flere som får spire i magen!! Skorpionen91: Velkommen hit skal du være Håper det er din tur snart. Får sender deg masse spirestøv, og ønsker deg lykke til. Takk takk for gratulasjonen, Jeg ble forøvrig ikke gravid før i 4pp. Hadde ønsket oss en sommerbaby, og jammen meg får vi sensommer baby i begynnelse av august iflg mens termin. Det blir sikkert endring av datoen når vi skal på ordinær UL i februar en gang. Gleder oss kjempe masse til da Hold oss oppdatert er du snill Tobarnsmamma: Åååå, artig å høre fra deg igjen. Håper alt står bra til med deg. Og bare hyggelig du Håper Wild Yam og EL-testene som jeg har sendt til deg gjør susen Forresten siden 3barnsmor er blitt gravid, så har jeg 8 ubrukte EL-tester og 1 g-test liggenes her, vil du har dem også?! Sender deg en PM også, så får jeg håpe du svarer meg ASAP :) NoraLill82: Hufta, det hørtes ikke bra ut Håper kvalmen vår forsvinner fra uke 12 av. Jeg har heldigvis ikke begynt å kaste opp enda, men nå har jeg tendens til brekninger, arghhhhh... Matlysten hos meg blir bare verre og verre for hver dag som går. Pga spiren, så tvinger jeg meg selv til å spise bare for å spise. Har den siste tiden merket at smakssansen min har endret seg betraktelig. Mye av det som jeg syns var godt før graviditet, smaker rett og slett nada for tida Jaja, man får bare se litt positivt ved det,- nemlig at matbudsjettet skrumpes inn, heheh.... Så flott at du har en så forståelsesfull mann som støtter deg i denne "vanskelig" tida. Du må ikke ha dårlig samvittighet av den grimm, for som du sier, så er det bare et tilstand vi er i nå, etter fødselen er unnagjort så er vi back to buisness igjen Selv om jeg har fortsatt vondt i ryggen, kvalm i ett og trøtt, så har jeg fungert rimelig bra i hverdagen Mannen min skjønner ikke hvor jeg henter den energien fra. Men blir jeg dårligere enn det jeg er nå, da er det spørs,,,, Fjellrypa: Hehe, en light versjon av Lars Monsen, er du sikker på at dere ikke er i slekt med han?! Oj, dro alene på fjellet på overnattingsturer som 13 åring?! Himmel og hav, jeg mektig imponert. Tror ikke jeg hadde turt det az. Sant skal sies så har jeg også vært på overnattingstur i telt i lag med brødrene mine og/ eller med søskenbarna mine, men ALDRI alene. Tror ikke jeg hadde turt å gjøre det... Er ikke mørkredd eller no av den slags, men mutters alene uti gokk er nok ikke mine greier Så flott at du valgte å bli politi!! Det bøyer jeg hatten for. Jeg er litt merkelig av meg, alle rundt meg syns jeg burde velge et mer omsorgsfullt yrke for de mente at jeg hadde passet glimrende til det, men jeg valgte også å gå mot strømmen. Utdannet meg heller til et mannsdominerte ingeniør yrke. Noe som jeg IKKE angrer den dag i dag at jeg gjorde det. Føler at jeg har tatt et kjempe godt valg. Det var forresten nære på at jeg skulle utdanne meg til lege yrket, men heldigvis tok fornuften overhånd Lillebroren min fylte det "tomrommet" der for meg Nei, så kjipt at du har fått bekkenløsning allerede Jeg har aldri fått det, så jeg vet ikke hvordan det er å ha det, men har flere venninner som sleit med det da de gikk gravid. Hun ene ble 100% sykmeldt ganske tidlig pga det. Håper du har kost deg masse med massasje i formiddag Det fortjener du absolutt! God helg til deg og dine! Til alle prøvere: Lykke til. Håper spiren sitter hos dere om ikke lenge Sender herved masse babystøv til dere.
Ane Elise Skrevet 15. desember 2012 #203 Skrevet 15. desember 2012 3barnsmor: Ja, jeg er også glad for at du har startet denne tråden For så mange hyggelige folk som jeg er blitt kjent med her inne!! Helt utrolig :)
CarmaCameleon Skrevet 16. desember 2012 #204 Skrevet 16. desember 2012 Negativ test i dag, forventet IKM-dato er nå på mandag (i så fall er det 28dagers-syklus), men med en syklus på 42 dager sist gang er jeg nok ikke så sikker på om IKM-datoen min stemmer. Uff, blir jo så negativ til det hele, vil virkelig ikke inn i pp4 og femte måned med prøving.. Igjen, GRATULERER alle gravide!
Ane Elise Skrevet 17. desember 2012 #205 Skrevet 17. desember 2012 Så kjipt at testen var negativ i går. Har du fått kartlegget syklusen din siden dere begynte å prøve? Du skriver at du hadde 42 dager sist gang, hva de de to første pp da? Du får lykke til. Krysser fingrene for at du blir gravid i denne pp. Hold oss oppdatert er du snill
Nordine Skrevet 17. desember 2012 #206 Skrevet 17. desember 2012 Ane Elise: Ja har tatt en til og den er positiv! Så termin på meg blir 28.aug Forresten leste jeg et innlegg fra skorpionen 91 i går kveld at hun hadde testet positivt:)
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 17. desember 2012 #207 Skrevet 17. desember 2012 (endret) Oj, her spires det og gror!!! Gratulerer til både Nordine og Skorpionen91! Det blir en spennende august! Jeg fikk et barn på høsten i fjor og nyter nå siste rest av permisjon med han før han begynner i barnehage i januar. Siden han er født etter 1.september, slet vi virkelig med å få tak i barnehage til han, så det er greit med alle fødsler som er unnagjort innen august...! Jeg har foreløpig termin 21. August og håper på augustbaby :-) Ikke for det... Jeg tror det kommer til å skje endringer på politisk plan når et gjelder barnehageopptak slik at det blir minst to opptak i året. Spørsmålet er om det kommer til å skje før våre babyer skal begynne i barnehagen i 2014/2015... Arbeiderpartiet har sagt at de skal prioritere dette arbeidet i "neste stortingsperiode" som går fra 2013-2017! *krysser fingrene* Endret 17. desember 2012 av Fjellrypa venter nr 2
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 17. desember 2012 #208 Skrevet 17. desember 2012 Så morro at flere har hengt seg på tråden, og fruktabar er den har vært. I Rovanjemi og Happaranda i helgen, litt ikea, og litt shopping s vidt kjøpt nå småting, som badebalje,stellebord, og litt annet smått... Klærne venter jeg med til jeg vet om det er gutt eller jente har selv en følelse av at det er jente, ogble spådd jente, så vi får se... Hadde rett på de 2 forige barna jeg er nok litt guttejente jeg også, men har fått ei lita jente som er ultra feminin! Hehe.. hun er akkurat slik lillesøsteren min var som lita lillesøstra mi nektet til og med å tegne gresset grønt på tegningene hennes... Det ble rosa...
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 17. desember 2012 #209 Skrevet 17. desember 2012 Oi, og den tiden det tok meg å skrive fikk vi 2 til gravide! GRATULERER!
3barnsmor_to_be Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #210 Skrevet 17. desember 2012 ajajaj, så det spires her!! Gratulerer alle sammen!! Skal vi ta en oppdatering på våre termindatoer?? Kanskje vi skal lage en ny tråd for oss for å kunne følge hverandre helt til slutt??
3barnsmor_to_be Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #211 Skrevet 17. desember 2012 Min menstermin : 19 august.
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 17. desember 2012 #212 Skrevet 17. desember 2012 Foreløbi termin 6 juli jm ville ikke gi meg termin før uke 18 ca...
CarmaCameleon Skrevet 17. desember 2012 #213 Skrevet 17. desember 2012 Jeg tror denne tråden er magisk! Positiv test i går Vi er selvfølelig i lykkerus <3
3barnsmor_to_be Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #214 Skrevet 17. desember 2012 Det gleder oss Skorpionen!
3barnsmor_to_be Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #215 Skrevet 17. desember 2012 Da har jeg laget ny tråd og alle er velkommen Den Magiske Tråden : http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144000772-den-magiske-traden/
magica fra tryll Skrevet 17. desember 2012 #216 Skrevet 17. desember 2012 hehe...dette er en tråd for meg;) Trenger litt magi i disse dager jeg og! Satser på positiv test en av dagene jeg ,da:) Og gratulerer til alle dere som allerede har klart det magiske det er å bli gravid!
Sensitiv Skrevet 17. desember 2012 #217 Skrevet 17. desember 2012 Ja, gratulerer til alle gravide! Håper lykken sprer seg til mange, mange. Så du ovenfor snart blir gravid. Og jeg, som har eggløsning i disse dager, får positiv test ved nyttårstider :-)
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 17. desember 2012 #218 Skrevet 17. desember 2012 Som den med termin først på gruppa, pøser jeg ut med spirestøv, og håper flere får spire på denne tråden morro å se hvor sen har utviklet seg
magica fra tryll Skrevet 19. desember 2012 #219 Skrevet 19. desember 2012 Dytter denne jeg...I tilfelle det blir noe mer magi;)
Tina_ Skrevet 19. desember 2012 #220 Skrevet 19. desember 2012 hei hei vert uten nett en stund, så har ikke fått fulgt med her Kan ikke si vi har prøvd så lenge, fikk en sønn i april, og fant fort ut av vi ville ha en til kjapt etter Bruker fertilitetsmonitor, og den viser 2 streker nå, så virker for at jeg snart når eggløsning, håper det blir på fredag siden samboeren min ikke er hos meg før da Aldri brukt det før, men andre sier det har funket på første forsøk, så håper på det ;D;D
Tina_ Skrevet 20. desember 2012 #221 Skrevet 20. desember 2012 Håper folk fortsetter å skrive her innpå selvom de som er gravide har byttet tråd Vi er vel flere som prøver enda ? Kjedelig å måtte være alene! hehe..
Tredjemann på vei :D Skrevet 30. desember 2012 #222 Skrevet 30. desember 2012 Denne tråden ER faktisk magisk, hehe! Nå er jeg også gravid!!!!!!
NoraLill82 Skrevet 30. desember 2012 #223 Skrevet 30. desember 2012 Gratulerer så mye Tobarnsmamma!! Hvor langt er du på vei/når har du termin? Fantastisk!
Tredjemann på vei :D Skrevet 30. desember 2012 #224 Skrevet 30. desember 2012 Tusen takk!! IKM er i morgen, så er bare 3 + 5 nå ifølge terminkalkulatoren Foreløpig termin 12.september!
3barnsmor_to_be Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #225 Skrevet 6. januar 2013 ÅÅÅÅ, så herlig!!! Gratulerer tobarnsmamma -venter nr 3!! da er vi to som venter nr 3 - dette blir spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå