Gå til innhold

IDAG skjer det!! Ønsk oss lykke til!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det Tobarnsmamma, og jeg HÅPER du også kommer etter om to uker! Du og Ane Elise! Det hadde vært veldig hyggelig! Da er det jo bare å kjøre på, da. Kos med litt kos! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiwi:

Så kjipt at det ikke har klaffes for dere selv om dere har prøvd i 1 år. Har dere truffet godt på EL dager? Uansett så er det bra at dere har vært på utredning :)

Forrige gang jeg ble gravid, tok det 5pp før det klaffes (hadde kjemisk graviditet på 4pp). Håper inderlig at det tar kortere tid denne gangen her. Dere får lykke til :) Håper også på en august baby her.

Tobarnsmamma:

Anbefaler deg å kjøpe EL-tester ASAP for å kartlegge syklusen din etter p-piller slutt. Min klusset også de 2 første måneder, men nå har det stabilisert seg fra 27 - 28 dager :) Vet sånn ca når tid jeg har EL løsning. Kjekt med tanke på kosestunder ;)

Du får lykke til, håper vi slår følger med NoraLill og MammaTilTo+Lillespire neste måned.

MammaTilTo+Lillespire:

Herregud, for en slapp lege du har. Tenk å ikke informere deg om det :( Bra at du er obs på det selv!

Forresten, så artig at dere bor i Finnmark. Noe som jeg også gjør. Flyttet hit for nesten 10 år siden, og stortrives her oppi nord, men jeg lengter hjem til Trønderhovedstaden.

NoraLill82:

Hva sa din kjære da du serverte han den gode nyheten?! :) Sist gang jeg var gravid, kjøpte jeg en t-skjorte med påskrift "Jeg blir snart pappa", og pakket det inn med graviditet testen. Han ble satt ut da det gikk opp for han betydningen av gaven. Var helt målløst først, før han utbrøt en gledens brøl og sa: "jammen funker de rumpetrollene mine som bare juling", hehe....

Ja, jeg fikk også flashback mtp aketuren :) Hadde det drit gøy! Kakao og pølser og en dæsj med godt humør anbefales ;) Tenkte å gjøre det samme nå på søndag hvis været holder seg. Vi har nemlig hatt skikkelig vindfulle dager den siste tiden her oppi nord :(

Apropos oppi nord, her kommer kortfattet "livshistorien" min: Er en trønderpi` på 32 år, som flyttet til Finnmark for ca 10år siden. Stortrives her, og er veletablert meg med verdens beste mann og en sønn på 2 år :) Til tider lengter jeg sårt hjem til Trønder hovedstaden. Planen er å flytte hjem igjen kanskje den dagen nurket begynner på skolen eller no. Får se hva det blir. Ellers jobber jeg innen ingeniøryrke (kan ikke si konkret hva eller hvor, for da kjenner kanskje noen meg igjen her også), med en del overtidsarbeid og små barnsmor i tillegg, flyr dagene altfor fort avgårde. Akkurat nå, som du vet, så ønsker vi mest av alt et nurk til. Da er vår familien helt komplett. For jeg har ikke lyst at nurket vårt skal bli enebarn. Det er så kjipt! For våres del er det mer enn nok med to barn :) Håper derfor jeg slår følger med deg og MammaTilTo+Lillespire om ca 1,5 uker.

3 barnmor?!!

Hvordan går det med deg? :) Er deppinga gått over?

Kjipt at du ikke vet når tid du har EL :( Hva med å prøve ut EL-tester i noe sykluser for å kartelegge det?

Hehe, 3 uker med kos, du kommer til å slite ut mannen din ;) Lykke til med sengekosen. Så får vi håper at vi alle slår følger NoraLill82 og MammaTil2+lillespire. Ah, det hadde vært artig med august baby.....

ALLE:

Nå er det heldigvis ikke lenge til helga står for tida. Planer for den jenter? Håper dere får en flott helg i lag med familien deres. Kos dere masse :) :)

Skrevet

Hei dere! Her var det stille i helgen gitt! Har dere hatt en bra helg? Her har vi hatt huset fullt av besøk, vanskelig å ikke si noe til noen! Var på julebord i går, og grubla veldig på hvordan jeg skulle gjøre det med drikking. Jeg er veldig fornøyd med løsningen :D Fant en gammel, tom vinflaske og fylte den med en juice som så rødvinsrød ut, en med druer og tranebær som jeg fant på butikken. Så drakk en flaske druejuice på fest jeg, og det uten å bli full eller trøtt- og holdt ut til stengetid kl 4! Hehe, kan ikke huske sist jeg var ute så lenge. Og lenge blir det sikkert til neste gang også. Svigermor bemerket i morrest at jeg var i bemerkelsesverdig god form til å ha festet til så sent, hun skulle bare visst ;)

Ane Elise, mannen min reagerte litt rart. Jeg viste ham testen, og sa samtidig noe sånt som "se, det er to streker!" passe begeistra. Han svarer skeptisk "er det det?" og ber meg så om å skynde meg litt siden han må på do! Fikk en melding fra han på jobb da, hvor han beklaga reaksjonen og fortalte at han egentlig ble veldig glad. Da var det greit :)

Tobarnsmamma, hvordan går det, har du hatt noen overbevisende tegn til EL?

Og 3barnsmor, var det bra langweekend? Barna fornøyd? Håper dere har lada godt opp til de 3 neste ukene! ;) Bruker du EL-tester?

Jeg har forresten fått svar på blodprøvene. 13 dpo var det 35 i hCG, og 15 dpo var det steget til 95. Altså mer enn dobling på 2 døgn, det er jo bra! Foreløpig termin er 26. juli.

Håper flere kommer etter snart!

Skrevet

Hei igjen jenter!! :) Nå er jeg tilbake fra den lille ferien vår. Det var etterlengtet og veldig godt. Barna fikk dratt på lekeland og vi koset oss med shopping, god mat og hygge.

Nå er jeg tilbake på kontoret og hverdagen er her. Har faktisk sett frem til den, for nå skal jeg begynne prøvingen igjen! :) Denne mnd har jeg en veldig god følelse :)

Eneste jeg bekymrer meg litt til, er en eventuell termin.. Hvis det klaffer, vil terminen være den siste uka i august, sånn ca. Uka, før begynner vesla på skolen, og jeg vil jo gjerne være med henne og stille opp på alt som har med det å gjøre.. men håper at når vi er "der" så finner vi en løsning på alt..

Nora : Jeg er så sjalu på deg! Juli-baby.. det blir stas! Er veldig glad på dine vegne.

AnnElise : Jeg har ikke brukt EL tester tidligere, men skal vurdere innkjøp av de, absolutt.

Veldig spennende med deg, kor tid skal du teste???

i 3 uker annen hver dag er planen på "kosing" her på gården, eventuellt oftere hvis jeg får noe tegn på EL. skal allefall se og kjenne nøye etter. Så dette blir ei haaard økt! heheh :)

Tobarnsmamma : Masse lykke til!!!

Håper dere alle har hatt ei flott helg, med magekosing, sengekosing og alt som gjøres her, hehe :)

Skrevet

Hei dere!

Ja, jeg er litt sløv på å skrive her fordi jeg da gjerne skriver om alle mulige slags symptomer jeg har osv osv... Og da blir bare nedturen så mye større om alt skulle vise seg å være tull :P

MEN, jeg føler jeg har litt symptomer på graviditet da, selv om det er altfor tidlig, så er sikkert samme luregreia som sist måned :( Har i hvert fall litt ømme brystvorter, er oppblåst, stikkinger på begge sider nederst i magen, murringer (sikkert innbilt). Også hadde jeg lyyyyyys rosa utflod ved ett dobesøk tidligere i dag, som kan se ut som festeblødning. MEN igjen, det samme skjedde sist 1 uke før mensen, og da utartet det seg som varierende blødninger/utflod den uka før mens :(

Har ikke de helt store forhåpningene, men ønsker selvsagt av hele mitt hjerte at det er full klaff nå :)

NoraLill: Utrolig morsom løsning med den "vinen" da ;) Skulle gjerne gjort det samme på julebord 30.nov. (hvis positiv test), men der er det ikke tillatt med medbragt :P

Dere andre: Fortsatt lykke til dere også!!!

Skrevet (endret)

Da har jeg vært på tidlig UL, er 7+4 i dag :) og fikk vite at siden jeg har kost regulert diabetes, og har tatt en gastric bypass, er jeg herved høy risiko svangerskap... Som betyr ul hver 14 dag. fra rundt uke 14... Og kan ikke føde på kirkenes, som blir det nermeste sykehuset for meg... Må føde enten i tromsø eller hammerfest.... Jippi... Not.. skulle ikke være lett å få et barn til verden...

Har sakt i mange år nå : hadde jeg vært hest, ville jeg vært lim for lenge siden.... Litt oppgitt og trasi i dag... :( en hærlig positiv ting da... Fik se lille bølla i magen, og høre hjerte slå <3

Endret av Mammatil2+lillespire<3
Skrevet

Åå tobarnsmamma, så hyggelig at du har fått et glimt av den lille spiren!! Da er du 11 dager foran meg, kanskje vi ender opp på hver sin fødestue i juli! Ikke tenk så mye på at du kunne vært hest, ikke noe å gjøre med at du i stedet ble et menneske. Og her i Norge gjør vi jo ikke lim av folk. Antakelig fikser du, kroppen din og babyen graviditeten heeelt fint selv, bare en ekstra sikkerhet at de passer litt godt på. Vet du hva det er de skal kontrollere så hyppig? Kjenner ikke til hva slags ekstra risiko det innebærer å ha tatt gastrisk bypass nemlig og ble nysgjerrig :) (jeg er jo i bransjen, om jeg får unnskylde meg :) )

Mamma til 2, så GØY med symptomer!! Når er IKM? Å, så spent jeg er! Tenker du å teste før IKM?

Ane Elise, du har vel IKM omtrent samtidig som Mamma til 2? Har du noen symptomer da?

Jeg er TRØTT. Men ryggvondten har gitt seg, heldigvis. Og nå har puppene begynt å bli ømme, + at katta er heelt forelska i meg. Han er en rar katt. Kan sende han til dere som venter på IKM, han gir dere svaret. Har avslørt et par gravide venninner ved hjelp av han faktisk ;)

Skrevet

Hei jenter, jeg har bare hatt så utrolig mye å gjøre på jobben den siste tiden, har derfor bare vært innom her og leste de koselige meldinger fra dere nå og da, først i dag kan jeg endelig sette meg ned og ta en laaaannng puste pause og svare på meldingene:) Og godt er det.

NoraLill82:

Hehe, utrolig smart påfunn det med alkohol saken ;) Hadde vi bare hatt privat julebord vi og, så hadde jeg nok gjort det samme, men her er det dessverre julebord på en av byens restaurant. Går nå rundt og funderer hva slags unnskyldning jeg skal komme med på hans og mitt julebord dersom det viser seg at jeg er gravid før den tid. Har IKM på søndag, dersom TR ikke dukker opp da, så blir det testing på meg. Håper inderlig at to streker lyser mot meg :) Det hadde vært SUPERT! Ikke noe meg i mot å få tidlig august baby . Ellers har jeg NULL symptomer, i grunnen anser jeg det som positiv ;) For sist gang jeg ble gravid kjente jeg heller ingen ting før IKM dagen.

Så flott at ryggvondt har gitt seg. Merker du noe til kvalme? Jeg er forøvrig også TRØTT for tida, men det har nok med at jeg har jobbet svært mye den siste tiden, og og det har vært lite søvn på meg. Teller nå bare timene frem til helga sånn at jeg får hvilt meg litt ut. Denne helga skal jeg bare være hjemme og slappe av. Kanskje bake litt brød....

Hehe, hadde jeg bare vært glad i dyr så kunne du bare sende katten din til meg. No offence altså, men jeg har aldri vært glad i dyr generelt.

3barnsmor??:

Så flott å høre at du har kost deg på den lille ferien deres :) Unner dere virkelig den. Kanskje dere har klart å legge igjen en spire i magen din ;) Det hadde vært artig det! Når det gjelder meg, så har jeg IKM om 3 dager, altså på søndag. Tenkte å teste da dersom TR ikke dukker opp til da. Kjenner foreløpig ingen symptomer. Og som jeg skrev lenger opp til NoraLill82, så kan det være et godt tegn for det. For sist gang jeg ble gravid, hadde jeg heller ingen. Er utrolig spent om det klaffes for oss i denne måned her. For dessverre ble det mindre hyrdestunder enn det vi hadde planlagt siden han klarte og skadet seg under fotball trening på selve EL dagen min, buhuhuuhuh. Om det klaffes, blir det tidlig august baby på oss. Håper håper :)

Hvordan var formen din på slutten av dine tidligere svangerskap? Dersom det gikk relativt bra, så tror jeg ikke du skal bekymre deg for om du har termin i slutten av august og jentungen deres begynner på skolen ei uke før :) Sist gang jeg var gravid, første gangsfødende, var formen min upåklagelig. Hadde så mye energi og den roen over meg at både svigermora mi og mamma syns det var "skremmendes" (i positiv forstand).

Hvis du ikke blir gravid i denne måned, eventuelt at det er vanskelig å se når tid du har EL, anbefaler jeg som sagt å anskaffes EL tester på f.eks. billig-tester.no :) Dersom jeg blir gravid nå på søndag, kan du alltids få rest av EL tester som jeg har hjemme ;) Ta godt vare på deg selv og kos deg masse med din kjære de neste ukene. Håper vi slår følge med NoraLill82 og MammaTil2 + lillespire i denne måned her :)

Tobarnsmamma - ønsker nr.3:

Når tid har du IKM? Har ikke vi omtrent samtidig? :) Så artig å høre at du har kjent en del symptomer den siste tiden. Håper det er positive tegn ;) For min del har jeg null symptomer. Noe som slo positiv ut sist gang jeg ble gravid. Så håpet er derfor til stede for meg. Forreste når tid skal du teste? Husk og hold oss oppdatert :) :)

MammaTil2 + lillespire:

Å, så flott at du fikk tidlig UL. Kan tenke meg at det var artig å se lille nurket i magen og høre hjertet slo :) Du får ta godt vare på deg selv og lille banet i magen. Uansett så syns jeg det er flott at du blir fulgt opp så tett, selv om det er utrolig kjipt og må reise langt for å føde.

Dere får lykke til jenter, og ha en fortsatt flott dag :)

Skrevet

AneElise : Åh, nå kjenner jeg det kribler litt i magen på dine vegne! Skal tenke masse på deg og gleder meg stort til søndag! Krysser alt som krysses kan og håper at selv om dere ikke fikk kost dere så masse som ønsket, så sitter spiren likevel!

Det er nemlig det som er problemet - desverre. At de siste 3 mnd av siste svangerskap gikk jeg i store smerter. Måtte ta sterke smertestillende og sovemedisiner for å kunne overleve hverdagen. Bekkenet mitt var nesten helt løst og hver bevegelse gjorde at jeg falt sammen. Vi snakker krykker og rullestol.

Men jeg trøster meg med (og håper) at det ikke trenger å bety at neste svangerskap blir likedan.. (selv om det stikker fortsatt i bekkenet i ny og ne :( )

Jeg har kjøpt noen EL tester, med det var virkelig bortkasta penger. De er så tåplige og umulige å skjønne seg på. A1 trur jeg de heter.. alle mulige kombinasjoene av streker betyr neg, men hvis test streken er riktig mørk så betyr det pos. Så da sitter du og lurer om den er mørk nok eller ikke... blæh.

Skrevet

3barnsmor??:

Så hyggelig at du tenker på meg :) Vi hadde kosestunder mandag, onsdag, fredag og lørdag for 2 uker siden. EL dagen var som sagt på søndag. Håper det klaffes for våres del ja. Om det ikke dukker opp litt blod i løpet av lørdag, så er det sikker tegn på at jeg er gravid. For jeg pleier å få forvarsel dagen før TR dukker opp, og slår for fullt på selve IKM dagen.

Huff da, det hørtes ikke noe særlig det med bekkenløsning. Syns det er tøft gjort av dere som har opplevd ubehagelig svangerskap tidligere som prøver igjen. Dere får all honnør fra meg :) For min del er det nok med to unger. Om jeg blir gravid igjen, håper jeg inderlig at det blir ei jente denne gangen her, siden vi har en gutt fra før av :) Det hadde vært ekstra stas å få hvert kjønn.

Hmmm... merkelig EL test du har anskaffet deg, den typen jeg har kjøpt er faktisk ikke vanskelig å se når det er positiv. For når test streken er like mørk som kontroll streken evt mørkere så er det positiv. Da er det alt fra 24 - 48t før EL finner sted. Men jeg pleier å kjøre på når test streken viser svakt jeg, for det betyr at EL er rundt hjørnet ;) Og det er jo da man er mest produktivt. Jeg kjøpte det i forbindelse med etter pille slutt, tenkte å få kartlegge syklusen min. Heldigvis stabiliserte det seg allerede ved 2pp. Nå er det nøyaktig 28 dager hos meg. Og her merkes det godt når jeg har EL slim. Det "renner" bokstaveligtalt ut av meg, og på selve EL dagen får jeg en god del magesmerter.

Skrevet

Da har jeg vært på tidlig UL, er 7+4 i dag :) og fikk vite at siden jeg har kost regulert diabetes, og har tatt en gastric bypass, er jeg herved høy risiko svangerskap... Som betyr ul hver 14 dag. fra rundt uke 14... Og kan ikke føde på kirkenes, som blir det nermeste sykehuset for meg... Må føde enten i tromsø eller hammerfest.... Jippi... Not.. skulle ikke være lett å få et barn til verden...

Har sakt i mange år nå : hadde jeg vært hest, ville jeg vært lim for lenge siden.... Litt oppgitt og trasi i dag... :( en hærlig positiv ting da... Fik se lille bølla i magen, og høre hjerte slå <3

hei!!! Jeg er også gastric bypass operert, men jeg har ikke fått noen beskjed om at jeg på ekstra ultralyder og at jeg risikosvangerskap??? Ellerner dette kun pga diabetesen din intillegg??

Er 13+5 og er sykemeldt på andre uka nå. Sliter med å få i meg mat nok. Fremdeles kvalm fra forrige måltid når neste må spises.

Tror du jeg også burde vært i kategori med ekstra ul og sjekker????

Skrevet

Joda, dette skal nok gå bra, blir bare litt oppgitt.... 80 mil for å føde liksom.... Og 25 mil en vei for å ta ul...

Madam mim, snakk med de som opererte deg, ang graviditet... Har ei som måtte ta ul 1 gang i månden, og ta b12 en gang i månden... Babyen vokste ikke som den skulle, og hun måtte nesten gå på protein diett (slik vi gjorde etter operasjonen) da begynte babyen å vokse... Vi opererte klarer nemøig sim regel ikke å få i oss nok proteiner og vitaminer i et normalt kosthold (slik andre gravide gjør) så babyen får for lite...

Skrevet

Jeg har fått lungebetennelse! :( ikke akkurat kjekkt å kose - har ikke et minste ork til det. Og jeg som er i min fruktbare periode nå... grrrr!

Skrevet

3barnsmor??

Neiiiiiiiiiiiiiiiiii, så kjipt!!! Skikkelig dårlig timing :( God bedring du.

God helg til deg og dine forresten.

Er spent i disse dager, om jeg er gravid eller ikke.. To dager igjen til IKM. Plz TR ikke kom til meg.

Skrevet

Jippi, jeg er GRAVIIIIDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD :) Har som sagt ikke IKM før i morgen, men måtte teste i sted, siden ei venninne ringte og spurte om jeg ville være med ut i kveld i lag med flere.

Når jeg tenker meg om så har utfloden min vært annerledes etter at EL har funnet sted. Vanligvis så er jeg mer "tørr" der nede, men i denne måned syns jeg det renner i ett og er nokså våt. Mye utflod med andre ord. Ellers har jeg ikke merket noe forskjell eller andre symptomer :)

Tenk jeg er gravid :) :) Foreløpig termin er i begynnelse av august. Tenk at vi skal få en sen sommer baby slik som vi hadde håpet på forhånd :) :) Har gått rundt og gliset i ett helt siden g-testen slo positivt ut. Test streken var skikkelig klar, så det er ingen tvil på at jeg er gravid. Min kjære vet foreløpig ingenting om dette, tenkte å overraske han senere i kveld når lille nurket har lagt seg ;)

Ha en fortsatt flott dag jenter og kos dere masse :) God helg til deg og dine.

TOBARNSMAMMA:

Hvordan går det med deg? Har du fått testet?

Skrevet

Åå Ane Elise, GRATULERER SÅ MYE!! Det var fantastiske nyheter!! Veldig fint å lese! Da får vi slå følge fram til vi føder, det blir moro! :)

Skrevet

Gratulerer så masse Ane Elise!!!

Jeg har IKM først neste helg (tror jeg da), så skal prøve å vente litt med testing fortsatt :P Men aner jo egentlig ikke hvor lange sykluser og lutealfaser jeg har p.g.a. jeg ikke har el-tester, så blir spennende å se :)

Hadde jo rosa og brunlig utflod tirsdag og onsdag, men etter det har det ikke vært noe mer (heldigvis!), og i går fikk jeg en helt annerledes utflod enn det som er vanlig før mens. Den var hvit-gul-blank og ganske slimete på en måte. Rart... Brystene har også kjentes helt annerledes ut enn i forrige pp, for nå prikker det mer i dem, i tillegg til at området rundt brystvortene er blitt mer humpete/tydeligere kjertler? Mye rart med andre ord, så er rimelig spent ja ;)

Skrevet

Åh, AnnElise !!! Gratulerer! Da stemte følelsen min ganske så bra denne gang også da! :D SUUUUUPER glad på deres vegne!! Fortell hvordan mannen reagerte da!? :)

Kos deg masse med graviditeten nå og ta vare på deg selv... nå er det bare meg igjen virker det som...

Skrevet

Åh, AnnElise !!! Gratulerer! Da stemte følelsen min ganske så bra denne gang også da! :D SUUUUUPER glad på deres vegne!! Fortell hvordan mannen reagerte da!? :)

Kos deg masse med graviditeten nå og ta vare på deg selv... nå er det bare meg igjen virker det som...

Neida, jeg venter fortsatt jeg også, og kan godt hende symptomene bare tuller med meg enda en syklus :P Men får fler og fler tegn da, og har ikke spottet mer enn den lille lyserosa og lysebrune sist tirsdag og onsdag, så har absolutt håp denne mnd... men... er alltid kjipt å BARE håpe, mens fler og fler får positive tester, hehe...

Jeg har hatt humørsvingninger fra H***** denne helga, så håper VIRKELIG det skyldes graviditet og ikke pms, for dette gidder jeg virkelig ikke hver mnd!! ;)

Skrevet

da høres det jo ganske positivt også da tobarnsmamma ;)

Jeg aner jo ikke når jeg har EL så her koser jeg meg all day long! Hvis det er 28 dager syklus så hadde jeg nett EL, hvis det er 36 som sist mnd - så er EL først den 02 des!! blæh! Også skal man vente i 2 uker før man får svar og... menmen, her er det bare å smøre seg med tolmodighet! :D

Skrevet

Hei jenter, takker for gratulasjoner :) Jeg er fortsatt i gledens rus. Har gått hele helga og gliset i ett helt siden testen slo positivt ut. Herlig at det klaffes denne måned her, utrolig etterlengtende siden vi ønsker oss en sommer baby. Føler meg en stor lettelse for at vi klarte det :)

NoraLill82:

Ja, vi må slå følge hverandre frem til vi skal føde :) Håper både 3barnsmor?? og Tobarnsmamma kommer etter om ikke lenge. Hvordan er formen din hittil? I dag begynner jeg virkelig og merke voksesmerter på høyre siden av magen min. Ah, tenk at jeg er GRAVID :) :)

Tobarnsmamma:

Kanskje det var feste blødning du hadde på tirsdag og onsdag som var? I denne måned var også min utflod annerledes enn tidligere. Vanligvis er jeg er nokså tørr etter EL er over, men denne måned har jeg også hvit-gul slimete utflod, og er stadig vekk våt der nede. Tenkte ikke så på det før det gikk opp for meg at jeg er gravid, og kom på at det samme skjedde sist gang jeg ble gravid med nurket. Og pleier du spotter mye før mens? I så fall kan det hende at du har manglende prostegon i kroppen. Har en boks med Wild Yam om du vil ha det :) Brukte det kun i 2.pp (dagen etter jeg var sikker på at EL var over, og gnasket i 5 dager, for man bør IKKE ta det når man er gravid) siden jeg spottet sånn forferdelig på 1.pp. Etter at jeg tok det, har jeg sluttet helt å spotte :) Apropos gi bort, så har jeg en god EL tester igjen som du kan få hvis du vil. Har lovet 3barnsmor?? å gi bort til henne og, så dere får half and half ;)

Håper både du og 3barnsmor?? slå følge med meg, NoraLill og Tobarnsmor + lillespiren i magen om ikke lenge.

Hold oss oppdatert er du snill :) :) Lykke til!

3barnsmor??

Ja, det stemmer det, du er bra DYKTIG :) Synd at du ikke kan se hvilke kjønn man får. Vi håper inderlig på at det blir ei jente denne gangen her, siden vi har en gutt fra før av. For det hadde vært ekstra artig å få hvert kjønn.

Hehe, jeg hadde pakket inn g-testen i lag med baby sokker som nurket fikk da han var ny født. På lørdagskvelden mens min kjære gikk og la sønnen vår, tok jeg frem god saker og et glass cognac. Da han endelig satt seg ned i go`stolen, fikk han pakken. Ble litt satt ut da han åpnet den, og skjønte tegningen. Ble både rørt og kjempe glad :) Og sa videre: "Tenk at jeg skal bli pappa igjen, og nydelig nurket vårt skal få en lekekamerat. Og jammen meg funker de små rumpetrollene som bare det" og lo høyt.

Forresten vil du ha noe av rest av ubrukte EL- tester som jeg har liggendes her? Har så mange at jeg har tenkt å gi half and half til deg og Tobarnsmamma. Det er strimler fra Billig-tester.no. Kjøpte det da jeg sluttet med p-piller for å kartlegge syklusen min og når tid jeg har EL. Når EL-dagen faller på en søndag, tok jeg en test 5 dager i forveien, altså på onsdag. Når test streken viste svakt, så kjørte vi bare på :) Tok så en ny test på søndag og mandag. Test streken var like sterk som kontroll streken på søndag, mandag var den så svakt så svakt :)

Håper inderlig både du og Tobarnsmamme holder følger med oss andre om ikke lenge :)

Skrevet

Så koselig Ane Elise :) Hvis jeg tester negativt dennne pp også, så tar jeg gjerne imot både el-tester og wild yam :P

MEN ble veldig happy av at du skriver du har hatt mye hvit-gul slimete utflod nå da, for AKKURAT det samme har jeg hatt de siste 3-4 dagene! Og det er ikke noe jeg kan huske å ha hatt i det siste (i hvert fall ikke sist pp, for da spottet jeg bare). Har ikke brukt å spotte før mens tidligere, men skal jo sies at forrige pp var den første ordentlige syklusen min på lenge etter at jeg sluttet med p-piller, så kan jo hende jeg "mangler" litt av noe ;) Men får bare krysse alt jeg har noen dager til!!

Testet forøvrig igår kveld, selv om det er altfor tidlig, og ble selvsagt negativ ;)

Skrevet

MEN ble veldig happy av at du skriver du har hatt mye hvit-gul slimete utflod nå da, for AKKURAT det samme har jeg hatt de siste 3-4 dagene! Og det er ikke noe jeg kan huske å ha hatt i det siste (i hvert fall ikke sist pp, for da spottet jeg bare).

Haha, skrev visst det i et tidligere innlegg :P

Skrevet

Ja, tenk at du fikk det til AneElise, så flott altså!! :) håper jeg kommer etter, men jeg tør ikke å håpe noe.. Det er vel vanlig at det tar noen mnd før man får full klaff. Vi har nå koset oss 5 dager på rad og har tenkt å fortsette slik til den 05 desember... da har jeg koset meg igjennom hele syklusen, om den er 26 eller 36 dager.. Det er kjedelig at jeg ikke merker når jeg har EL, så jeg kan gjerne ta imot testene dine, hvis du virkelig kan tanke deg å gi de bort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...