Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Da skal vi endelig komme i gang😍

Venter mens 10 juni,begynner på hormoner på dag 3😄

 

Skal gå på Letrozol (Femar) 2,5mg.

-inseminasjon med donor.

Noen andre med samme behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skal vi endelig komme i gang

Venter mens 10 juni,begynner på hormoner på dag 3

 

Skal gå på Letrozol (Femar) 2,5mg.

-inseminasjon med donor.

Noen andre med samme behandling?

 

så spennende!! masse lykke til :D jeg og min kone,skal ha vårt første forsøk AID behandling i august hos klinikk hausken :) skal begynne ta eggløsning test på dag 11 i syklus,juli. så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk! :) Håper tante rød kommer i morgen nå da🙊Jeg skal til gynekolog på syklusdag 11,på ultralyd 🙈

 

Så morro! Håper det klaffer😀👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom mensen i går, skal insemineres på rh om et par uker. Tør ikke håpe på positivt resultat på første forsøk, men hadde jo vært veldig moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom mensen i går, skal insemineres på rh om et par uker. Tør ikke håpe på positivt resultat på første forsøk, men hadde jo vært veldig moro!

 

åh,spennende! nei vi tør heller ikke håpe,men hadde vææært så kjekt med klaff på første! <3 og iallefall på forsøk nr 2. etter det må vikjøpe flere strå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy å lese om de som er igang med forsøk :) Her er vi i tenkeboksen ang. Barn nr 3, så er gøy å være inne å lese litt :) Masse lykke til til de som er i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også inne og leser til stadighet og "misunner" dere som er igang med prøving. Vi har alltid sagt at vi skal ha tre, men foreløpig er det bare med drømmen. Jeg er klar og har vel vært det siden minste var 6 mnd, men kona er ikke helt på glid enda. Så vi får se hva fremtiden bringer, i mellomtiden får jeg glede meg over at andre lykkes og får oppleve hvor fantastisk det er 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom mensen i går, skal insemineres på rh om et par uker. Tør ikke håpe på positivt resultat på første forsøk, men hadde jo vært veldig moro!

Tanterød kom heldigvis i siste liten😜

Har gått på Femar (Letrozol ) i 5 dager.

I morgen skal vi til gynekolog og se om det ble et bra egg:)

Så får vi se hva som skjer!😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering! :)

Alt såg bra ut hos gyn.skal tilbake nå på torsdag :o

Å som jeg oppfattet det,så skal eggløsningsprøyta settes (om egget ser bra ut)og vi skal insemineres på Fredag😄

Alt skjer plutselig såååå fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering! :)

Alt såg bra ut hos gyn.skal tilbake nå på torsdag :o

Å som jeg oppfattet det,så skal eggløsningsprøyta settes (om egget ser bra ut)og vi skal insemineres på Fredag

Alt skjer plutselig såååå fort!

 

Hører dere til på Riksen?

 

Jeg skal også insemineres på fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange som har spennende dager i vente! Jeg skal til gyn på rh i morgen og sjekke ståa før eggløsningssprøyte og inseminasjon. Hvis alt går etter planen blir det tidlig neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi på vei hjem:)

Fort gjort og heldigvis ikke vondt!😁

Da er det nedtelling til testdag😊

Lykke til! Vi skal til pers på mandag! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:) Jeg lurer på en ting.. hvordan ble dere enige om å starte prøvingen? Det er jo mer styr når det er 2 damer i bildet. Jeg er 27 år og samboern 28. Vært sammen i 4 år. Jeg har egentlig veldig lyst på barn NÅ, mens hun er litt sånn..tar livet som det kommer. Vi er enige om at vi skal ha barn, og at jeg skal gå gravid først. Jeg føler vi er kommet til et punkt i livet der der er naturlig å satse på barn..vi har fast jobb,hus,bil og hund. Samboeren min tenker at vi fortsatt er ganske unge og har god tid..og det er vi jo, men alle rundt oss popper ut barn i alle himmelretninger.

 

Problemet er at samboeren min har lyst å være gift før vi får barn. Ingen av oss har fridd. Hun har lyst på stort bryllup, mens jeg bare har lyst å stikke til rådhuset og få det unna fort og kjapt. Vi har ikke råd til noe bryllup enda. Skal vi spare til bryllup og Danmark kommer det jo til å ta mange år før vi får barn:/ å insemineres på riksen er ikke et alternativ..vi vil til København.

Uansett, hvordan skal jeg ta opp dette om at jeg føler meg så klar? Er redd for å krangle og skape uenigheter:/ nå har hun begynt å snakke litt om hvor kult det hadde vært å reise til USA.. mens jeg bare tenker på Danmark. Jeg vil jo ikke at vi skal bli mødre som 40åringer heller.

 

Er missunnlig på dere som har startet prosessen.. håper dere får vakre og friske barn. :P heiarop på sidelinjen her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Feberfri 😊 Jeg er 27 år gammel og kona mi er 30. Jeg er gravid nå. Vi var begge ganske enige om at vi hadde lyst til å starte å prøve i 2014, selv om det nok var jeg som ville det aller mest. Da gifta vi oss først, litt enklere enn vi begge ønsket og reiste til Danmark. Etter fire mislykkede forsøk i danmark bestemte vi oss for å ta en pause og sette oss på venteliste på riksen. Etter å ha venta i litt over et år, fikk vi prøve i januar, og der gikk det på første forsøk 👍🏼😊 nå er jeg i andre trimester og vi kan starte å spare til en skikkelig bryllupsfest. Det skal vi nemlig ha, men det ble nedprioritert til familieforøkninga var et faktum 😊 Håper du greier å overtale henne. Man vet heller aldri hvor lang tid det blir å ta. Lykke til 👍🏼😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, denne ventinga før jeg kan teste altså. Går og kjenner etter alle tegn hele tiden, selv om det er alt for tidlig 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, denne ventinga før jeg kan teste altså. Går og kjenner etter alle tegn hele tiden, selv om det er alt for tidlig 😁

Skriver under på den😅

Blir lettere gal 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende at det er mye som skjer for mange her inne nå :) Lykke til alle sammen, med ventinga og med testninga når den kommer :) Her er jeg 13+4 uker i dag. Kvalmen og trøttheta har for det meste gitt seg og jeg venter bare på at ei lita kul skal dukke opp på magen og at bevegelse skal kunne kjennes der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende at det er mye som skjer for mange her inne nå :) Lykke til alle sammen, med ventinga og med testninga når den kommer :) Her er jeg 13+4 uker i dag. Kvalmen og trøttheta har for det meste gitt seg og jeg venter bare på at ei lita kul skal dukke opp på magen og at bevegelse skal kunne kjennes der inne :)

Du må sende litt babystøv, til oss andre😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...