Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Strek er strek - tipper dette går veien for deg, Hurrahei! 😊😊😊

 

Her har kroppen jobbet uvanlig fort, så jeg blir inseminert i dag. Jeg var på kontroll på fredag, og legen ville egentlig ha meg tilbake på kontroll i går for sikkerhets skyld, men da var jeg bortreist (jeg trodde jo dette skulle bli ventesyklus). Dermed blir dette et aldri så lite skudd i blinde, men man vet jo aldri. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Nå venter jeg på prøvesvarene. Er litt avmålt, det er nok for at vi ikke skal bli for skuffet. Men det blir vi nok allikevel om det ikke er noe ;)

 

Lykke til, LoveDove! Kanskje det er nettopp det som skal til :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følelsen min et at dette ble et bonusforsøk, så jeg blir dypt sjokkert hvis det klaffer denne gangen. 😂 Heldigvis driver vi med oppussing og diverse andre prosjekter i disse dager, så jeg tror faktisk tiden kommer til å gå tålelig fort, for én gangs skyld. 😛

 

Vi venter i spenning, Hurrahei! Jeg tror du er gravid, jeg. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen på riksen tror jammen også at jeg er gravid! Selv er jeg bekymret for lav hcg, men altså,jeg har jo ikke peiling. Kan bare ikke tro at det er sant. Blir noen nervepirrende uker frem til ultralyd. Men i kveld skal vi feire. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye hurrahei! Så utrolig spennende :)

Takk! 😊 det er utrolig nervepirrende! Starter med ømme pepper og skikkelig kvalme, nå har jeg ingen symptomer. Spent på fortsettelsen 😊

 

Hvor er du i prosessen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! det er utrolig nervepirrende! Starter med ømme pepper og skikkelig kvalme, nå har jeg ingen symptomer. Spent på fortsettelsen

 

Hvor er du i prosessen?

 

Hehe, vi får håpe du er en av de heldige som ikke blir så kvalm og dårlig under graviditeten. Hvilken uke er du i nå?

 

Her har det ikke skjedd så mye, men vi har så å si bestemt oss for IVF klinikken i Oslo selvom det er dyrt. Mest for å slippe reising og ta fri fra jobben. Vi har pusset opp leilighet i det siste så nå må vi begynne å spare penger til dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med graviditet, hurrahei!

Vi har fått ringebrevet nå. Håper virkelig vi får komme inn på første syklus. Fikk resept på pergotime og menopur også, men usikker på om jeg skal kjøpe det inn eller vente? Er ikke naturlig syklus best? Er så usikker på hva jeg vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har vært på riksen, hvordan gjorde dere det i forhold til medmorskap? Må vi sende inn søknad selv? Samtykkeskjemaet osv er jo hos riksen?

 

Jeg har tenkt at dette går automatisk men det gjør kanskje ikke det? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har vært på riksen, hvordan gjorde dere det i forhold til medmorskap? Må vi sende inn søknad selv? Samtykkeskjemaet osv er jo hos riksen?

 

Jeg har tenkt at dette går automatisk men det gjør kanskje ikke det? :o

Hei Ilu :) Vi søkte selv. Jeg kontakta riksen å ba om å få tilsendt det jeg behøvde for å kunne søke om medmorskap. Jeg skreiv bare til dem inne på det joural-meldingssystemet. :) Så fikk jeg det jeg trengte i posten etter en liten stund, og søkte til skatteetaten. Nå er den godkjent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok dessverre ikke gravid lenger. Symptomene stoppet plutselig opp på søndag og i dag har jeg hatt en liten blødning. Hcg-nivået har ikke steget nok. Huff, jeg er så sliten og lei meg. Håper alt kommer ut av seg selv. Vil så gjerne prøve igjen så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg, Hurrahei?

 

Her er det forresten testdag i morgen, men denne gangen er jeg så sjokkerende tålmodig at jeg vurderer å gi det enda en dag eller to. :P For å være helt ærlig så tror jeg vi bommet stygt på eggløsning, for jeg er dag 13 i dag, og har ikke ett eneste PMS-symptom. Det ligner absolutt ikke meg... Jeg har alltid hovne og vonde pupper, og er ofte rimelig bisk. Vi var nødt til å skyte litt i blinde denne gangen, fordi jeg var bortreist en langhelg rett før inseminasjon. Tipper vi bommet med opptil flere dager. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg, Hurrahei?

 

Her er det forresten testdag i morgen, men denne gangen er jeg så sjokkerende tålmodig at jeg vurderer å gi det enda en dag eller to. :P For å være helt ærlig så tror jeg vi bommet stygt på eggløsning, for jeg er dag 13 i dag, og har ikke ett eneste PMS-symptom. Det ligner absolutt ikke meg... Jeg har alltid hovne og vonde pupper, og er ofte rimelig bisk. Vi var nødt til å skyte litt i blinde denne gangen, fordi jeg var bortreist en langhelg rett før inseminasjon. Tipper vi bommet med opptil flere dager. :P

Kanskje du er gravid?

 

Jeg går og venter på mensen i disse dager, så jeg endelig kan ringe til Riksen og spørre om de har plass til oss. Er så spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er gravid?

 

Jeg går og venter på mensen i disse dager, så jeg endelig kan ringe til Riksen og spørre om de har plass til oss. Er så spent!

Haha, da hadde jeg faktisk blitt skikkelig ordentlig sjokkert! Nei, det er nok bare EL som kom senere enn legen trodde.

 

Håper du får plass fort, det er jo noen som får plass på første. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det håper jeg også. Lurer på hva som avgjør om man får plass på første eller ikke? Skjønner at det er pågang, men hva slags pågang liksom? Jeg og kona ser relativt vanlige ut, så den donoren de har valgt til oss passer sikkert til mange. Blir spennende å se hva de sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR kom i dag, blodprøve i morgen tidlig. De har ganske sikkert plass til meg på denne syklusen også. Det blir i så fall femte gjennomførte inseminasjonsforsøk. Tipper det blir det siste før IVF, gitt. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR kom i dag, blodprøve i morgen tidlig. De har ganske sikkert plass til meg på denne syklusen også. Det blir i så fall femte gjennomførte inseminasjonsforsøk. Tipper det blir det siste før IVF, gitt. 😛

Så kjedelig for dere, selv om det vel var litt forventet.

 

Tror det blir ivf på oss neste runde. Sen tilbakemelding fra meg her! Har vært på flere ultralyder, de tror det er en veldig tidlig ma, kan bare se en tom fostersekk nå. Er egentlig uke 6+3 i dag. Venter på at alt skal komme ut av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...