Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Babystøv sendes til absolutt alle her inne ❤️👍🏼

Takk! Dere som prøver om dagen, hvor tidlig tester dere? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri testa. Mensen har kommet før jeg rakk det. Dessuten har jeg tatt eggløsningssprøyte de siste to gangene, og da kan man uansett ikke teste før 10 dager etter. Og selv da kan det visst vise falsk positiv. Det gidder jeg ikke :P Jeg venter til mensen kommer, men hvis den lar vente på seg så tester jeg nok :D Må jo også ta den obligatoriske blodprøven uansett.

 

Lykke til alle sammen forresten! Håper det kommer noen positive resultater snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en test i dag (ikke morgenurin), og den ble negativ som jeg trodde!😕

Ny test på Fredag å blodprøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en test i dag (ikke morgenurin), og den ble negativ som jeg trodde!😕

Ny test på Fredag å blodprøve..

 

Imponert over de som klarer å la vær. Vet jo at det ikke påvirker utfallet, så er jo litt teit å teste så tidlig. Tok en negativ test 10 dpo. Føler meg ikke gravid i det hele tatt heller, så skal ikke teste mer før blodprøve på mandag. Akkurat nå synes jeg det er mest kjipt at det er stengt på rh i juli så vi må vente så lenge... Føles det som ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke de såm greier og vente lenge,jeg heller!😛

Holdt på å bli gal jeg 🙊

Denne PP er ivertfall tapt..

Blir ikke nytt forsøk før August her, må fulle på kontoen😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke de såm greier og vente lenge,jeg heller!

Holdt på å bli gal jeg

Denne PP er ivertfall tapt..

Blir ikke nytt forsøk før August her, må fulle på kontoen

 

 

Hvorfor er det tapt? Selv om du fikk negativ på testen, betyr jo ikke det at alt håp er ute! :)

 

Akkurat derfor jeg ikke tester tidlig. Orker ikke den emosjonelle berg-og dalbanen.

 

Kan jeg spørre hva dere må betale totalt for en behandling på Medicus? Helt greit hvis du ikke vil svare på det altså.

Endret av mammaogeadni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt med negative tester, men ikke gi opp håpet enda jenter. Jeg testet på 14 dpo første gang. Fikk da en såpass svak strek at jeg er overbevist om at den ikke ville dukket opp på testen dagen før 😊 krysser fortsatt fingrene for dere! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det tapt? Selv om du fikk negativ på testen, betyr jo ikke det at alt håp er ute! :)

 

Akkurat derfor jeg ikke tester tidlig. Orker ikke den emosjonelle berg-og dalbanen.

 

Kan jeg spørre hva dere må betale totalt for en behandling på Medicus? Helt greit hvis du ikke vil svare på det altså.

Har det på følelsen:/ Er egentlig helt sikker på at det ikke gikk denne PP..

Tar en test på fredag , men blir ikke blodprøve før mandag pga jobb (tør ikke å spørre om fri;p)

 

Vi har betalt for en 3-pk inseminasjon, 19900,- .Så betalte ca 19000 for to strå.

Medisin kostnadene er ikke mye,gikk på Femar og eggløsningsprøyte :)

Så sparekontoen må fylles på:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med negative tester, men ikke gi opp håpet enda jenter. Jeg testet på 14 dpo første gang. Fikk da en såpass svak strek at jeg er overbevist om at den ikke ville dukket opp på testen dagen før 😊 krysser fortsatt fingrene for dere! 😊

Jeg blir 14 dpo på fredag,så får krysse fingrene!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativt her også. Er så vant til det nå. Blæh!

 

Håper vi får komme inn på Riksen igjen i august.

 

God sommer alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med negative tester for dere som har fått det 😟 Håper dere får nye forsøk kjempefort, og at dere nyter sommeren mens dere venter! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden deltok jeg i sist for cirka tre år siden. Nå er vi gravide med nr. 2 etter å ha vært på IVF-klinikken i Oslo. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Jeg er også veldig klar for å starte opp på Riksen, nei blir nok ikke tatt inn før desember/januar. Var på inntakssamtale i april. Ventetiden på å få strate er så kjip!

 

Så fint at du er i gang. Håper du fort blir gravid. Har du hatt mange forsøk?

 

Anonymous poster hash: d5cf8...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på mensen, som selvfølgelig lar vente på seg. Typisk når man VIL den skal komme. Håper den kommer i løpet av helgen. Da blir det telefon til Riksen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flotte damer! Håper dere alle kommer raskt i gang, etter at ting har blitt satt litt på vent nå i sommer. Tenkte å bare dele litt om hvordan det går med oss :) Vi var på ultralyd på fredagen. Da fikk vi vite at det er ei lita jente som befinner seg inni den voksende magen min :) Begynner sånn smått å kunne vises nå at jeg er gravid, 19 uker på vei. Sender masse babystøv deres vei, og håper på en fruktbar høst inni gruppa her. Klem til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig klar for å starte opp på Riksen, nei blir nok ikke tatt inn før desember/januar. Var på inntakssamtale i april. Ventetiden på å få strate er så kjip!

 

Så fint at du er i gang. Håper du fort blir gravid. Har du hatt mange forsøk?

 

Anonymous poster hash: d5cf8...cf1

Det blir andre forsøket i denne runden. Ble gravid i 2014, etter to forsøk, men mistet gutten under fødsel for litt over ett år siden. Nå føler jeg meg klar for å bli gravid på nytt. Og når vi først har startet prosessen er jeg litt utålmodig.

 

Håper tida går fort frem til brev i posten for dere. Vet at ventetida kan være lang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flotte damer! Håper dere alle kommer raskt i gang, etter at ting har blitt satt litt på vent nå i sommer. Tenkte å bare dele litt om hvordan det går med oss :) Vi var på ultralyd på fredagen. Da fikk vi vite at det er ei lita jente som befinner seg inni den voksende magen min :) Begynner sånn smått å kunne vises nå at jeg er gravid, 19 uker på vei. Sender masse babystøv deres vei, og håper på en fruktbar høst inni gruppa her. Klem til alle!

Så moro! Gratulerer! ❤️ Takk for alt støv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir andre forsøket i denne runden. Ble gravid i 2014, etter to forsøk, men mistet gutten under fødsel for litt over ett år siden. Nå føler jeg meg klar for å bli gravid på nytt. Og når vi først har startet prosessen er jeg litt utålmodig.

 

Håper tida går fort frem til brev i posten for dere. Vet at ventetida kan være lang..

Huff,så forferdelig. All mulig medfølelse fra meg! Forhåpentligvis sitter du snart med en positiv test:-)

 

 

 

Anonymous poster hash: d5cf8...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi i tenkeboksen ang baby nr 3.. Så er inne å leser litt her igjen. Lykke til til alle som er i gang med forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har dere blitt inseminert ift når dere tok eggløsningssprøyte? Første gangen tok jeg sprøyte kl 23 på kvelden og ble inseminert kl 13 dagen etter. Denne gangen tok jeg sprøyte halv ni om morgenen og ble inseminert kl 14 dagen etter. Det er jo veldig ulikt... Kjent mye stikking i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble inseminert litt mindre enn et døgn etter eggløsningssprøyta. Tok sprøyta klokka 15 og ble inseminert omkring klokka 12 dagen etterpå. :)

 

Lykke til Hurrahei! Når kan du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...