Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Nå er jeg spent på hvordan det har gått med deg denne uka, ilu? 😊

Hei! Takk som spør:).

Fikk ett egg satt inn på onsdag, men fikk dessverre ingen på frys så litt skuffet over det :(

Men krysser fingrene for dette ene, samtidig som vi er realistiske :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er du jo nesten en uke etter innsett her, så spennende :) Synd som du sier med ingen på frys, men jeg også krysser fingrene for det ene egget! :) Holder du på å gjøre deg selv gal med symptomleiting enda, eller går det greit? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du jo nesten en uke etter innsett her, så spennende :) Synd som du sier med ingen på frys, men jeg også krysser fingrene for det ene egget! :) Holder du på å gjøre deg selv gal med symptomleiting enda, eller går det greit? :)

 

Ja i morgen er det en uke faktisk :)!

 

Jeg er dessverre litt plaget av hva jeg regner med er bivirkninger av crinonen så er veldig kvalm om morgenen og sulten konstant! Samt tror at mensen kommer hele tiden pga murringer.

 

Men forholder meg veldig avslappet og regner med å bli skuffet om en ukes tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i morgen er det en uke faktisk :)!

 

Jeg er dessverre litt plaget av hva jeg regner med er bivirkninger av crinonen så er veldig kvalm om morgenen og sulten konstant! Samt tror at mensen kommer hele tiden pga murringer.

 

Men forholder meg veldig avslappet og regner med å bli skuffet om en ukes tid :)

 

Så spennende. Krysser fingre og tær for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål. Vi fikk nemlig ringebrevet i går, og med brevet lå resepter på alt vi trenger. Da vi hadde time på riksen sa legen at jeg ikke skulle gå på noe hormonbehandling ettersom det da var stor sannsynlighet for tvillinger eller trillinger og overstimulering. Men jeg har fått resept på både pergotime, menopur og ovitrelle og fått beskjed om at jeg skal ta dette. Nå kan jeg lite om dette, men hvilke doser er vanlige? Er dette noe alle må gjøre før inseminering? og er det flere som har fått samme beskjed og begynt på disse medisinene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål. Vi fikk nemlig ringebrevet i går, og med brevet lå resepter på alt vi trenger. Da vi hadde time på riksen sa legen at jeg ikke skulle gå på noe hormonbehandling ettersom det da var stor sannsynlighet for tvillinger eller trillinger og overstimulering. Men jeg har fått resept på både pergotime, menopur og ovitrelle og fått beskjed om at jeg skal ta dette. Nå kan jeg lite om dette, men hvilke doser er vanlige? Er dette noe alle må gjøre før inseminering? og er det flere som har fått samme beskjed og begynt på disse medisinene?

Jeg måtte ha ett forsøk med hormoner før de prøvde uten iallefall :)

 

Akkurat samme blandingen jeg hadde, hvilke doser skal du ta?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte ha ett forsøk med hormoner før de prøvde uten iallefall :)

 

Akkurat samme blandingen jeg hadde, hvilke doser skal du ta? :)

 

Ok. Da er det sikkert vanlig rutine :) Jeg skal ta pergotime 50mg og menopur 75 ie, noe jeg har googla meg til ikke var så veldig mye :) Ovitrielle er vel eggløsningssprøyta og den er vel det samme for alle? Jeg er jo helt grønn når det gjelder disse tingene. Hva tok du, og hvordan syntes du det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da er det sikkert vanlig rutine :) Jeg skal ta pergotime 50mg og menopur 75 ie, noe jeg har googla meg til ikke var så veldig mye :) Ovitrielle er vel eggløsningssprøyta og den er vel det samme for alle? Jeg er jo helt grønn når det gjelder disse tingene. Hva tok du, og hvordan syntes du det var?

Det er akkurat det samme jeg tok :)

Jeg reagerte veldig på menopuren så ble overstimulert og dårlig. Men folk reagerer jo forskjellig :) Har brukt puregon på de andre forsøkene da (utenom ett som var uten hormoner)

 

Eggløsningssprøyten er lik ja :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det samme jeg tok :)

Jeg reagerte veldig på menopuren så ble overstimulert og dårlig. Men folk reagerer jo forskjellig :) Har brukt puregon på de andre forsøkene da (utenom ett som var uten hormoner)

 

Eggløsningssprøyten er lik ja :)!

 

Ok :) Er det jeg er redd for nemlig, å bli overstimulert og måtte avbryte. Har så lyst å ha et forsøk før sommeren. Men som du sier reagerer jo folk ulikt, så kan jo snakke med dem på riksen og på st.olavs og høre hva de sier :)

 

Hvordan går det med deg? Lenge før dere skal teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk også på det samme, med samme dose 😊 Var også litt skeptisk og skremt når det kommer til dette med overstimulering. Men er jo en ganske lav dose, og man skal jo følges opp ofte underveis. Du må jo sjekkes hos gyn nesten annenhver dag mens du holder på med menopuren. Jeg merket ingen bivirkninger og synes alt gikk veldig greit 😊 Og er gravid nå, ikke minst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk også på det samme, med samme dose 😊 Var også litt skeptisk og skremt når det kommer til dette med overstimulering. Men er jo en ganske lav dose, og man skal jo følges opp ofte underveis. Du må jo sjekkes hos gyn nesten annenhver dag mens du holder på med menopuren. Jeg merket ingen bivirkninger og synes alt gikk veldig greit 😊 Og er gravid nå, ikke minst!

Ja, det er sant 😊 Det går nok fint, og som du sier er det jo tett oppfølging. Håper det kan klaffe like bra for oss :) vet du når du skal på tidlig ultralyd? Det må jo begynne å nærme seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått dato ennå. Fikk henvisning fra Riksen som jeg selv måtte sende mitt lokale sykehus, så ventet på svar derfra nå. Har jeg ikke hørt noe innen fredag ringer jeg og maser 😊 Lykke til til dere i alle fall! Var på tide at brevet dukket opp hos dere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk ❤️😊 Det blir spennende å høre når dere får time og hvordan det er. Så fantastisk det må være å få se livstegn der innefra 😊😊 hvordan er formen din da? Merker du mange endringer i kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med graviditet, bebisyk!

 

Har du kun hatt inseminasjoner på Riksen? Måtte du vente mellom hver gang, eller var det rett på nytt forsøk ved negativ test?

 

Vi er i kø hos Riksen nå. Var på forsamtale i april, så det blir nok ikke noe behandling på oss før på nyåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) Er det jeg er redd for nemlig, å bli overstimulert og måtte avbryte. Har så lyst å ha et forsøk før sommeren. Men som du sier reagerer jo folk ulikt, så kan jo snakke med dem på riksen og på st.olavs og høre hva de sier :)

 

Hvordan går det med deg? Lenge før dere skal teste?

Med meg går det fint :)

Faktisk testet i dag og tror faktisk det har klaffet! Men tror ikke på det før jeg har positiv digital og fått svar på blodprøven på riksen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, åj, ilu 😊 Så spennende med to streker! Da må man kunne si litt gratulerer! 😊 Når tester du med digital da? Hurra! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, åj, ilu 😊 Så spennende med to streker! Da må man kunne si litt gratulerer! 😊 Når tester du med digital da? Hurra! 😊

Forsiktig takk:)

Tenker å teste på søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg går det fint :)

Faktisk testet i dag og tror faktisk det har klaffet! Men tror ikke på det før jeg har positiv digital og fått svar på blodprøven på riksen :P

Så spennende ilu! 😄 så glad på deres vegne!😍 spent på å lese hvordan det går med digital testen! ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende ilu! 😄 så glad på deres vegne!😍 spent på å lese hvordan det går med digital testen! ☺

Den var positiv gitt! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var positiv gitt! 😍

Gratulerer så masse😍😍 spennende tid i møte nå dere da 😄 nyt tiden 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, hurra! :) Gratulerer så masse, Ilu :) Da var det bare det ene egget som behøvdes! Så spennende. Da er vi et par stykker her inne med 2017-termin. Hvordan går det med deg? Merker du noen symptomer allerede?

Her har jeg vært skikkelig kvalm en gang, og det var i går på 17. mai. Skulle på familiefrokost, og spiste derfor ikke med det samme jeg våknet. Kasta opp da jeg skulle sette meg i bilen for å dra på frokost. Eller har jeg kun veldig vondt i puppene, og merker ikke graviditeten på noen annen måte. Jeg er 7+4 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, hurra! :) Gratulerer så masse, Ilu :) Da var det bare det ene egget som behøvdes! Så spennende. Da er vi et par stykker her inne med 2017-termin. Hvordan går det med deg? Merker du noen symptomer allerede?

Her har jeg vært skikkelig kvalm en gang, og det var i går på 17. mai. Skulle på familiefrokost, og spiste derfor ikke med det samme jeg våknet. Kasta opp da jeg skulle sette meg i bilen for å dra på frokost. Eller har jeg kun veldig vondt i puppene, og merker ikke graviditeten på noen annen måte. Jeg er 7+4 i dag :)

Hei! Med meg går det bra, er bare sinnsykt trøtt og kvalm om jeg ikke spiser på morgenen, men ikke begynt å kaste opp enda!

Har fått time til ultralyd den 16 juni så håper vi får sett ett bankende hjerte da :)

Skal du på ultralyd?

 

Er forøvrig 4+2 i dag og hadde hcg på 300 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er ny her inne. Skal ha første forsøk på riksen i juni og er veldig spent! moro å lese om dere som nettopp har blitt gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...