Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Skjønner hva du mener!  Det er egentlig så man ikke har lyst til å ta dem før man har tatt en litt mer uskyldig en med streker først, så man er litt forberedt på hva de skumle bokstavene skal si. 

Nå skal det sies at jeg faktisk har en test hjemme :P Men jeg har lovet kona og ikke teste før lørdag, og hun vet at den ene testen er der. Det blir litt påtvunget viljestyrke, som jeg ikke kjenner like godt når jeg er på jobb :P hehehe.
Hvordan går det med sprøytene da ilu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener! Det er egentlig så man ikke har lyst til å ta dem før man har tatt en litt mer uskyldig en med streker først, så man er litt forberedt på hva de skumle bokstavene skal si.

Nå skal det sies at jeg faktisk har en test hjemme :P Men jeg har lovet kona og ikke teste før lørdag, og hun vet at den ene testen er der. Det blir litt påtvunget viljestyrke, som jeg ikke kjenner like godt når jeg er på jobb :P hehehe.

Hvordan går det med sprøytene da ilu?

 

Absolutt!

Du har det ja :P Men greit å holde seg unna så kona ikke blir sur vel hehe.

 

Sprøytingen går veldig greit :) Er heldigvis bare en gang om dagen så tar den samtidig som nesesprayen :)

 

Håper ting ser bra ut på mandag slik at jeg kanskje kan se en positiv test om under en mnd :P Hadde vært helt greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nesten ikke tro det!! Har tissa på to forskjellige tester nå på morningen, og begge to er positive 😀 Jeg har to streker på dem begge! Teststreken er svak, men ikke så svak at man må konsentrere seg for å se den, og den kommer med på bilder! Jeg er i lykkerus ❤️ Måtte bare til femte forsøk før det satt 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nesten ikke tro det!! Har tissa på to forskjellige tester nå på morningen, og begge to er positive 😀 Jeg har to streker på dem begge! Teststreken er svak, men ikke så svak at man må konsentrere seg for å se den, og den kommer med på bilder! Jeg er i lykkerus ❤️ Måtte bare til femte forsøk før det satt 😀

Åååå så fantastisk! Unner deg virkelig dette altså ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, ilu 😊 Jeg er helt overveldet her, og håper bare veldig på at det klorer seg fast i mange, mange uker og måneder. ❤️ Så håper jeg at jeg kan spre litt babystøv her inne, så du også får en like spennende morgen som meg om noen uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nesten ikke tro det!! Har tissa på to forskjellige tester nå på morningen, og begge to er positive 😀 Jeg har to streker på dem begge! Teststreken er svak, men ikke så svak at man må konsentrere seg for å se den, og den kommer med på bilder! Jeg er i lykkerus ❤️ Måtte bare til femte forsøk før det satt 😀

Så fantastiske nyheter! Gratulerer så mye 😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuuusen takk, leika16 😘 Skal ta blodprøve på mandag, så er spent på svaret der nå. Men bare at det faktisk er to streker føles helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk, leika16 Skal ta blodprøve på mandag, så er spent på svaret der nå. Men bare at det faktisk er to streker føles helt fantastisk!

 

Hvordan gikk blodprøven? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo at statistikken var på din side! 😄 Gratulerer så mye, håper du fortsetter å henge i tråden her med oss mens spiren vokser til. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, LoveDove :P Det har liksom ikke gått helt opp for meg ennå. Men det føles veldig fint :) Selvfølgelig skal jeg fortsette å være her inne. Jeg er så spent på alle andre sine vegne!

Blodprøven, ilu, tok jeg seint på mandag ettermiddag, og fikk i går til svar hos Riksen at de ikke kunne gi meg svar på den før etter tre dager. Så da ringer jeg dem i morgen :) Er veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, LoveDove :P Det har liksom ikke gått helt opp for meg ennå. Men det føles veldig fint :) Selvfølgelig skal jeg fortsette å være her inne. Jeg er så spent på alle andre sine vegne!

 

Blodprøven, ilu, tok jeg seint på mandag ettermiddag, og fikk i går til svar hos Riksen at de ikke kunne gi meg svar på den før etter tre dager. Så da ringer jeg dem i morgen :) Er veldig spent!

 

Skjønner:)! Spennende!

 

Her skal jeg til sjekk nr 2 i dag! Håper ting har vokst som ønsket slik at uttak blir som planlagt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å høre hvordan det går med dere begge, ilu og bebisyk 😊 Lykke til!

 

Selv venter jeg fortsatt på det forbanna ringebrevet. Holder på å gå på veggen. Har gått åtte måneder nå siden forsamtale og 2 år siden vi startet prosessen. Vil bare komme i gang! Vanskelig å klare å ha fokus på andre ting for å fylle ventetiden....😅

Endret av Leika16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å høre hvordan det går med dere begge, ilu og bebisyk 😊 Lykke til!

 

Selv venter jeg fortsatt på det forbanna ringebrevet. Holder på å gå på veggen. Har gått åtte måneder nå siden forsamtale og 2 år siden vi startet prosessen. Vil bare komme i gang! Vanskelig å klare å ha fokus på andre ting for å fylle ventetiden....😅

Håper dere snart får ringebrevet :/ Kjedelig når det tar sånn tid!

 

Kontrollen gikk ikke helt som jeg håpet på. Folliklene hadde ikke vokst nok samtidig som blodprøven tilsa at de måtte roe ned på hormonene. Så da blir det ned på dosen i to dager og tilbake på fredag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så kjedelig ilu :/ Får håpe det er det som skal til, for at alt ser ut som det skal å fredagen :) Jeg krysser fingrene!

 

Jeg tipper at ringebrevet deres er like om hjørnet, Leika16 :) Dere hadde jo ikke vært der mange dagene etter oss. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ringte jeg riksen for å høre om svaret på blodprøven i dag. Der hadde det skjedd noe feil, så den har de ikke fått hos seg 😩 Da klarte jo ikke jeg å bare gå å lure, så jeg tok en ny graviditetstest da jeg kom fra jobb. Den første jeg har tatt siden mandag. På denne her var teststreken mørkere enn kontrollstreken, på ettermiddagsurin!! 😁 Hurra! Dette går den veien det skal! 4+3 uker i dag! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ringte jeg riksen for å høre om svaret på blodprøven i dag. Der hadde det skjedd noe feil, så den har de ikke fått hos seg 😩 Da klarte jo ikke jeg å bare gå å lure, så jeg tok en ny graviditetstest da jeg kom fra jobb. Den første jeg har tatt siden mandag. På denne her var teststreken mørkere enn kontrollstreken, på ettermiddagsurin!! 😁 Hurra! Dette går den veien det skal! 4+3 uker i dag! ❤️

Så kjipt!

Men så bra :D dette går nok hele veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ilu :)

Har du vært tilbake for ny sjekk i dag? Spent på hvordan det gikk?

Uttak på mandag! Er så glad nå :D

Så håper de finner noen fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra!! :D

Helga kommer nok til å fly avsted for din del :) Så utrolig spennende :D

Ja ble veldig lettet!

Har heldigvis fullt opplegg (som alltid haha) så helgen går nok ganske raskt :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ringte jeg riksen for å høre om svaret på blodprøven i dag. Der hadde det skjedd noe feil, så den har de ikke fått hos seg 😩 Da klarte jo ikke jeg å bare gå å lure, så jeg tok en ny graviditetstest da jeg kom fra jobb. Den første jeg har tatt siden mandag. På denne her var teststreken mørkere enn kontrollstreken, på ettermiddagsurin!! 😁 Hurra! Dette går den veien det skal! 4+3 uker i dag! ❤️

Gratulerer så masse med positiv test! 😄 det er en helt fantastisk følelse 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk ❤️ Det er helt fantastisk. Nå har jeg visst at jeg er gravid i ei uke, og det har enda ikke gått helt opp for meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk ❤️ Det er helt fantastisk. Nå har jeg visst at jeg er gravid i ei uke, og det har enda ikke gått helt opp for meg 😂

Kjenner til den! 😊 fører riksen rutine på at man kommer inn på tidlig ultralyd rundt uke 8 også eller er det bare privat? ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på tidlig ultralyd :) De har sendt meg henvisning fra Riksen nå, slik at  jeg kan dra på sykehuset her hvor jeg bor på tidlig ultralyd :) Skal ringe dit for å gjøre avtale i dag. Er jo allerede 5+3 uker, så blir jo sikkert like over pinse/17. mai, håper jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...