Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Jeg ble inseminert litt mindre enn et døgn etter eggløsningssprøyta. Tok sprøyta klokka 15 og ble inseminert omkring klokka 12 dagen etterpå. :)

 

Lykke til Hurrahei! Når kan du teste?

Det varierer veldig da! På meg var det 30 timer denne gangen. Inseminert på tirsdag, så er en hel evighet til 30. og testdag ;) hvor mange uker er dere nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, skjønner at det føles som en hel evighet til :/ Krysser fingrene for at tida flyr!

Her er vi 21+1 i dag :) I går kunne kona kjenne jenta vår sparke for første gang. Har tatt litt tid å kunne kjenne det utenpå på grunn av at morkaka ligger foran. Men det var en herlig milepæl. Skjedde midt i en skrekkfilm faktisk :P haha!

Lykke til Hurrahei! Håper på to streker på testen deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da føler jeg litt at vi er gang! Vært hos Dr Huseby og tatt tester i dag. Og han var veldig positiv, Juhu! Da er det bare å vente på prøvesvarene som jeg vet er Ok. Og så blir det inseminasjon på oss :) noen andre som har erfaring med Dr Huseby og Maigaard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå har jeg ikke skrevet her inne på evigheter. På lørdag ble jeg inseminert for tredje gang. For første gang føler jeg at jeg kommer til å få en liten knekk hvis det ikke funker (hvilket det ganske sikkert ikke gjør, tross alt). Så nå krysses alt som krysses kan, også bruker jeg tiden på å gruble over om vi skal gå for IVF neste gang. God høst videre, både til gravide og prøvere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble inseminert for 7 gang på fredag. Begynner å bli en vane dette nå. Forventningene er ikke skyhøye for å si det sånn.

Er også i tenkeboksen på om vi skal gå for IVF. Men jeg kvier meg litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Sent svar fra meg. Ble negativ test i august også. Nå er jeg i gang med medisiner for nytt forsøk. De to første har jeg kun tatt eggløsningssprøyte, men nå er det full pakke. Også leser jeg i avisa om legestreik og blir litt nervøs... Vil så gjerne!

 

Anonymous poster hash: fe1f2...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med negativ test, men godt du er i gang så fort allerede :) Hvilke slags hormoner er det du er satt på?

Vi satser på null legestreik og at alt går smertefritt for deg framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legestreiker varer aldri lenge, så jeg ville ikke brukt for mye energi på det. :)

 

Jeg er nå på ventedag 11, og føler i grunnen at jeg bare har maks PMS, men jeg klamrer meg fast i bittelitt håp. 😊 Blodprøven blir mandag, men jeg regner med at TR kommer på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh. Meeeen. jeg har skrevet det her tidligere, og jeg sier det igjen. Jeg klarte å vente til dag 14 med å teste. Da var testen positiv, men streken så svak at det kun var jeg som så det. Kona måtte overbevises med en ekstra test. Jeg er overbevist om at streken ikke hadde kommet til å vises på dag 12 eller 13. Lykke til :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooooda, jeg vet jo egentlig det, men jeg føler meg likevel passe flat. DETTE er grunnen til at man ikke burde teste tidlig. 🙈 Takk, bebisyk, du ga meg nettopp en halv teskje håp. ☺️ Jeg skal prøve å holde meg til lørdag. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare minste vanlige dose de gir til "sånne som oss", som de sa på riksen ;) 5 dager med tabletter og nå fem dager med sprøyter. Var på andre ultralyd nå. To ganske folikler på cs 14 mm. må vokse litt, men ikke mer sprøyter. Så skal tilbake igjen i morgen. De stressa litt med at vi må unngå søndag. For da er det jo stengt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg virkelig ingenting. Jeg har plutselig masse mensmurringer og er skikkelig uggen. Kjennes liksom ut mensen kommer veldig snart, men lutealfasen går jo som en klokke. 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, spennende! Kanskje du er gravid! Krysser fingrene :) her hadde ikke foliklene vokst siden i går, skal tilbake i morgen. Fjerde gangen til ul på en uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine follikler er også treige. I våres satte vi bunnrekord med null millimeter på typ fem dager. 😝

 

Jeg testet forresten negativt i dag også, og dette er dag 14. Våknet supertidlig og måtte tisse. Mens jeg var på badet kjente jeg at det begynte å murre, så jeg regner med at jeg våkner til mensen om noen få timer. Har lagt meg med Paracet på nattbordet. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine follikler er også treige. I våres satte vi bunnrekord med null millimeter på typ fem dager. 😝

 

Jeg testet forresten negativt i dag også, og dette er dag 14. Våknet supertidlig og måtte tisse. Mens jeg var på badet kjente jeg at det begynte å murre, så jeg regner med at jeg våkner til mensen om noen få timer. Har lagt meg med Paracet på nattbordet. 😂

Hei! Hvordan går det med deg? Jeg er nå på dag 15. Testet negativ siden fredag, men har fortsatt ikke fått mensen. Masse murringer, så tror nok at den er like rundt hjørnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, Leika16!! Skremmende likt. Jeg blødde på lørdag ettermiddag, men oppdaget senere at det bare var bittebittelitt. Nå er det altså dag 16, fortsatt blendahvite tester, men det skjer ingenting... 😮 Tipper mensen kommer så fort jeg har fått svar på blodprøven. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått bekreftet negativt resultat. Akkurat nå er jeg faktisk bittelitt lettet, fordi miniblødning og negativ test på lørdag gjorde at jeg var komfortabel med å drikke vin. Hadde blitt rimelig stressa hvis jeg nå plutselig var gravid. 😮 Nå har jeg fått skrekken, så fra nå av blir det ingen vin før blodprøven er negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med deg, Leika16? 😊

Mensen kom på mandag som forventet. Må vente til i morgen før svarene på blodprøven er ferdig og jeg kan ringe Riksen. Håper bare vi får plass denne syklusen og kan ha et nytt forsøk om to uker.

 

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen min var langt tregere enn vanlig, men mensen kom kl 6 i dag morges. Nå har jeg nettopp snakket med Riksen, og fikk for første gang lov til å begynne rett på igjen selv om jeg bruker pergo. Hurra!!! 😊 Da blir det nytt forsøk om 3+ uker. 👍🏼 (Jada, jeg bruker såpass tid på å modne en follikkel...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen min var langt tregere enn vanlig, men mensen kom kl 6 i dag morges. Nå har jeg nettopp snakket med Riksen, og fikk for første gang lov til å begynne rett på igjen selv om jeg bruker pergo. Hurra!!! 😊 Da blir det nytt forsøk om 3+ uker. 👍🏼 (Jada, jeg bruker såpass tid på å modne en follikkel...)

Så bra 😊 Jeg skal ringe dem i morgen for å få svar på blodprøven. Jeg brukte ingen hormoner, annet enn eggløsningssprøyta, så håpet vi får et forsøk denne syklusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så kjedelig med negative forsøk for dere. Krysser fingrene for noen riksen-graviditeter snart!. Jeg har blitt inseminert igjen og er i gang med ventinga for tredje gang. Legen snakker om ivf neste gang, usikker på hvorfor egentlig. Han sier bare at det er større sannsynlighet. Dette er mitt første forsøk med medisiner. Er det vanlig å måtte vente før nytt forsøk da? Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...