Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så bra å høre. Da får jeg bare ønsker dere lykke til med å fortelle godnyeten til vordene besteforeldre.

Når ble termin forresten?

Gratulere igjen :)

Termin ble satt til 17. des, ble satt tilbake fire dager ifht menstermin iom at jeg hadde eggløsning på dag 18. Så ifølge dem er jeg 7+6 idag.

Annonse

Vi var også på UL i dag, 7+6 ble målt her også, termin 17.januar. Veldig spennende og rørende å se og ikke minst høre hjertelyden til den lille. Håper ventetiden går fort. :-)

Oi så hyggelig, helt likt i løpet :) Var fantastisk å høre hjertelyden, og fascinerende at det går ann å høre den så tydelig selv om fosteret kanskje bare er 15 mm.

Hvor har dere vært da? Vi var på IVF-klinikken.

Så artig med bankene hjerte.

Her går dagene sakte, veldig sakte. Kona sjekker symptomer går fra sikker på at ho er gravid, til at vi må på en ny tur for et nytt forsøk. Det går veldig opp og ned. Foreløpig skyller vi på Ovitrellen som ble satt for en uke siden.

Her ble det negativt denne gangen. Venter på svar fra Riksen om vi får et forsøk til nå. De henger seg litt opp i at blodprøva ikke er tatt enda - det brydde de seg ikke om sist vi prøvde å lage barn. Mensen kommer alltid før blodprøva skal tas hos meg i alle fall. Krysser fingrene for et forsøk i slutten av juni!

Annonse

Huff så kjedelig Lilleboffen. Den følelsen når mensen kommer er bare så ufattelig kjip. Jeg har liggi deppa som søren på sofaen hele ettermiddagen da, og bestilt en pose smågodt når kona kom fra jobb :)

Endret av koneogkone+litenjente

Huff så kjedelig Lilleboffen. Den følelsen når mensen kommer er bare så ufattelig kjip. Jeg har liggi deppa som søren på sofaen hele ettermiddagen da, og bestilt en pose smågodt når kona kom fra jobb :huh: 

Har det hendt noe med med spiren din? siden du er deppa.? Håper ikke det 

Mamma er en strikker, så vi kjøpte garn og printet ut oppskrift på et babyteppe. Også skrev vi en liten hilsen fra en som kommer i midten av januar og limte inn en kopi av UL bildet og pakket alt inn. Mamma hadde bursdag og bare lo når hun åpnet gaven for hun trodde hun fikk en strikkejobb til meg i gave. Når hun så lappen med hilsen og bilde kom tårene.

Så bra, spennende med UL. Her er jeg 9 + 5, og er usannsynlig trøtt og kvalm/uvel hele tiden. Merker godt at dersom jeg tar meg litt ut fysisk de dagene jeg er i bedre form så sitter det i i minst to dager hvor jeg er helt kjørt av kvalme og ikke klarer noe annet enn å ligge på sofaen. 
Sykemeldt på 4. uka nå, og hadde håpet å jobbe litt neste uke, men får se det litt ann. Så kommer jo noen uker ferie, og vi får se hva som ender som ferie i år. Planen var i utgangspunktet et hoppe på tur til utlandet, men kan jo ikke dra langt om formen er sånn som nå. Men men, i enden av dette her kommer det jo noen godt, så skal ikke klage for mye ;)

Så bra, spennende med UL. Her er jeg 9 + 5, og er usannsynlig trøtt og kvalm/uvel hele tiden. Merker godt at dersom jeg tar meg litt ut fysisk de dagene jeg er i bedre form så sitter det i i minst to dager hvor jeg er helt kjørt av kvalme og ikke klarer noe annet enn å ligge på sofaen. 

Sykemeldt på 4. uka nå, og hadde håpet å jobbe litt neste uke, men får se det litt ann. Så kommer jo noen uker ferie, og vi får se hva som ender som ferie i år. Planen var i utgangspunktet et hoppe på tur til utlandet, men kan jo ikke dra langt om formen er sånn som nå. Men men, i enden av dette her kommer det jo noen godt, så skal ikke klage for mye ;)

Synes dere som har testet positivt er så heldige :) Gleder meg vanvittig til den dagen det samme skjer med meg. Gleder meg sånn til å være kvalm, ha hodepine, gå alt for mye på do..... 

Så igjen er det tilbake til ventingen............ Vente vente vente........... Hadde 15 mm follikel i dag. Skal sette Otrivelle i morgen. Forsøk lørdag. Det hele føles egentlig ganske håpløst da jeg vet at jeg ikke har EL før søndag. Vanskelig å holde motet oppe denne gangen. LUKSUSPROBLEM. Allikevel, kjenner det begynner å tære på psyken..... Så leser jeg om dere her inne som har hatt ørti forsøk, opplevd både en og flere SA. Egentlig har jeg ingenting å klage på. Er kjempeheldig som får et forsøk til før sommeren. Tikk takk tikk takk, blir smågal av disse hormonene og denne ventingen. Stakkars kona ;)

Hej alla!

Med vår första insem idag kändes det rätt att inte längre bara läsa andras inlägg men också bidra med ett eget. Vi är skrivna hos IVF kliniken och har alltså nu faktiskt (äntligen!), börjat processen! Det känns ju sjukt. Och bra, och spännande! Kul att kunna dela med sig av erfarenheter och tankar med er andra som är i samma situation, eller som har varit där vi är nu. Vi har bara berättat för några av våra bästa vänner än så länge, så det känns skönt att dela tankar anonymt också.

Så det var väl mest ett HEJ från mig :) Nu är vi officiellt ´prøvere´ ;)

Hej alla!

Med vår första insem idag kändes det rätt att inte längre bara läsa andras inlägg men också bidra med ett eget. Vi är skrivna hos IVF kliniken och har alltså nu faktiskt (äntligen!), börjat processen! Det känns ju sjukt. Och bra, och spännande! Kul att kunna dela med sig av erfarenheter och tankar med er andra som är i samma situation, eller som har varit där vi är nu. Vi har bara berättat för några av våra bästa vänner än så länge, så det känns skönt att dela tankar anonymt också.

Så det var väl mest ett HEJ från mig :) Nu är vi officiellt ´prøvere´ ;)

Masse lykke til, Tokan ;) Håper det klaffer for dere på første forsøk!  :D

Så moro og lese om alle nye prøvere å dere som har spirer i magen :) Blir spennende å følge med :)

Jeg kan jo oppdatere at magen min går stadig innover igjen, vekta raser ned, gikk ned 20 kg på 4 dager, har enda 19 kg igjen før jeg er der jeg var 4 oktober 2012. 

I stede for, sitter jeg nå med to herlige jenter i fanget. De ble født for 8 dager siden. Jeg og fruen koser oss glugg ihjel med dem, og jeg kunne ikke vært mer forelsket. Følelsen av å få barn var noe helt utrolig. 

Krysser fingre og alt jeg har for at alle dere skal få oppleve akkurat det samme.

Må bare takke ivf oslo og dr. hazelkampf for ekstremt bra tilbud. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...