Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja i dag har det vært ekstra ille,- har "iset" i livmoren nesten konstant,- merker det mest på høyre side. Måtte selvsagt teste (vet det er ALT for tidlig, men har så mange tester liggende som frister...). , og den var svakt positiv. Er selvsagt pga enten pergoen eller EL sprøyten, men det var stas og se to streker;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk også lutinus, og det er noe griseri..MEEEEN det hjelper jo ;)

 

Håper de to strekene dine tyder på en spire stella&my. SOm jeg alltid sier....-en strek er en strek ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk også lutinus, og det er noe griseri..MEEEEN det hjelper jo ;)

 

Håper de to strekene dine tyder på en spire stella&my. SOm jeg alltid sier....-en strek er en strek ;)

 

Ja fy,- bytter jo bind like ofte som når jeg har mensen nå;-) Satser på at kroppen klarer å ta til seg det den trenger. Min samboer brukte et annet merke da hun ble gravid, og det var noe helt annet. Men det er sååå verdt det dersom spiren sitter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk lutinus som jeg skulle bruke i 3 uker. skulle bare ta en tabl om kvelden når jeg la meg. Dagen etter i 11 tiden føltes det som om alt skulle komme ut igjen...ÆSJJJJ....men spira satt fast den ;)

Er i morgen i uke 22 med to jenter inni magen.

Fatter ikke at kroppen min slapp to egg samtidig og begge egga klamret seg fast og utvikler seg. Helt topp.

 

Når er det du skal ha ny test dato, og gjorde du det i oslo eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk,- jeg må ta pillen morgen OG kveld;-)

Godt jeg er hjemme i permisjon med lillesnuppa;-)

 

Tenk at du har to små mirakler der inne som satt på første forsøket,- det er jo helt fantastisk:):):) Har dere bestemt dere for navn?

 

Ble insem. på IVF klinikken i Oslo (av Anne Marte denne gangen,- fantastik lege!) og begynner nok å teste ordentlig fra fredag av,- da er det 11 dager siden jeg fikk EL sprøyten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, dobbelt så mange som meg..kan tenke meg hvordan det er, men men så lenge det funker så gjør vi vel alt ;)

 

Anne Merte er kjempe ok, hun gjorde en ekstra ul på meg da vi var inne i uke 11. Kjempe flott dame :)

 

Vi har tenkt på navn, men er ikke helt sikre enda, men har kortet lista veldig.

Men er veldig happy at det gikk på første førsøk og to på engang. Blir nok mye arbeid i starten, men også kjempe moro og dobbel glede.

merker bare at det begynner å bli tungt og trangt i magen min. men men skal klare alt :)

 

Krysser fingre for deg på fredag :) Håper virkelig det går veien for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dere har vært heldige, jeg, damer. Jeg måtte bruke Lutinus TRE ganger om dagen :P

Regner med det kommer rapport fredag, da, Stella&My?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dere har vært heldige, jeg, damer. Jeg måtte bruke Lutinus TRE ganger om dagen :P

Regner med det kommer rapport fredag, da, Stella&My?

 

Ja alle gode ting er definitivt ikke tre i denne sammenhengen ;-)

 

Oh yes...holder dere oppdatert, og krysser fingrene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja takk,- jeg må ta pillen morgen OG kveld;-)

Godt jeg er hjemme i permisjon med lillesnuppa;-)

 

Tenk at du har to små mirakler der inne som satt på første forsøket,- det er jo helt fantastisk:) :) :) Har dere bestemt dere for navn?

 

Ble insem. på IVF klinikken i Oslo (av Anne Marte denne gangen,- fantastik lege!) og begynner nok å teste ordentlig fra fredag av,- da er det 11 dager siden jeg fikk EL sprøyten.

 

jeg er veeeeldig spent på dine vegne i dag merker jeg. Håper det har godt veien for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtale på ivf klinikken til torsdag. Spennende :)

 

Det kommer nok til å gå kjempe bra. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har jo bare hørt godord om dem, så blir nok bra. Håper bare mensen lar vente litt på seg denne mnd så vi får til å starte nå. Orker ikke en mnd til med venting og ingenting som skjer. Vært og tatt HIV, hepatitt og Rubella prøver idag, til både ivf klinikken og RH. RH måtte ha nye for å starte IVF behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var også på Ivf på majorstuen, og jeg har bare godt å si om dem som jobber der. De er bare helt utrolige.

Vi hadde litt flaks da, første ineminasjon klaffet og jeg sitter nå med to jenter i magen i uke 23 :)

De vet akkurat hvordan de skal gjøre det, og når :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får håpe at det klaffer bedre der enn RH. Har hatt fire ins nå, og har hatt trua hver gang, nå er jeg litt mer moderat i trua, men vi må jo bare prøve. Ingenting som tilsier at jeg ikke skal bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk,- jeg må ta pillen morgen OG kveld;-)

Godt jeg er hjemme i permisjon med lillesnuppa;-)

 

Tenk at du har to små mirakler der inne som satt på første forsøket,- det er jo helt fantastisk:) :) :) Har dere bestemt dere for navn?

 

Ble insem. på IVF klinikken i Oslo (av Anne Marte denne gangen,- fantastik lege!) og begynner nok å teste ordentlig fra fredag av,- da er det 11 dager siden jeg fikk EL sprøyten.

 

jeg er veeeeldig spent på dine vegne i dag merker jeg. Håper det har godt veien for dere!

 

Tusen takk:) Har regnet ut at jeg bare er 9 dpo i dag, så jeg venter med å begynne å teste til i morgen. Er så kjipt å bli skuffet over blendahvite svar hvis det uansett er for tidlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...blendahvit test i går på strimmel. Tok en ny en i natt kl 0500 (klarte ikke vente siden jeg alt var våken..prinsessen på 7 mnd skulle ha mat), denne gang en CB test. Den så umiddelbart negativ ut,men ble tolket i taklys...ute var det mørkt. Da vi stod opp i 7 tiden igjen var testen blitt klart positiv. Har skikkelig PMS symptomer og venter mensen på torsdag. Skal selvsagt teste igjen i morgen, men griper etter halmstå. Er det flere som har først har fått pos. test etter at den har tørket, og likevel vært gravide (ikke falsk positiv test)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må det jo finnes spor av hcg? Strimmelen blir ikke positiv uten at hormoet er til stede.

Du får teste igjen om to dager. Om den er positiv bør det slå ut med engang. Hcg skal jo doble seg nå

Ønsker deg lykke lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må det jo finnes spor av hcg? Strimmelen blir ikke positiv uten at hormoet er til stede.

Du får teste igjen om to dager. Om den er positiv bør det slå ut med engang. Hcg skal jo doble seg nå

Ønsker deg lykke lykke til :)

 

Takk:) Ja kanskje jeg skal vente til tirsdag? Har kun en test igjen! Krysser fingrene! Krysset som kom opp var i alle fall ingen skyggetsrek, for streken var tydlig blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) nå er det 7 dager siden jeg ble inseminert igjen.. jeg har siden den dagen hatt akk som hold i begge eggstokkene og akk som jeg er støl i livmora!?!stølhet i livmora hadde jeg dagen jeg ble inseminert også.. Noen som har opplevd dette før? Hadde sist bare litt ubehag i den ene eggstokken i 2 dager, men nå gir det seg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona var veldig støl da hun hadde inseminasjon. Har du tatt eggløsningssprøyte? Alt blir ekstra følsomt av hormoner og shit ;)

 

I forrige uke tok jeg hsg-test. Grudde meg sykt mye, hadde et par runder i forkant hvor jeg freeka helt ut. Dum som jeg var leste jeg rundt på nettet, hvorav folk beskriver hvor forferdelig de syntes det var. Heldigvis var det ikke så ille. Fikk time raskest på sykehuset i Hønefoss, og der ble jeg møtt av en kjempesnill radiograf + en nydelig lege som var effektiv og prøvde alt hun kunne for at det skulle gå så smertefritt som mulig. Det skal sies at jeg er superpingle når det gjelder smerte :) Uansett, det var 10 sekunder med vondt, etterfulgt av et heftig latterkick da det var over. Var vanvittig lettet over at det var det. Ingen smerte etterpå. Så nå er timen spikra på riksen, venter og venter, og gleder meg syyykt mye til rugeperioden.

 

Lykke til til alle dere andre her inne :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noe som helst :/ å har vært prøver siden okt 11... dem har sjekket meg for pco og det har jeg ikke.. å normale hormon prøver.. hva er grunnlaget for at dere får eggløsingsspryøta ? Å hormoner? Jeg begynner bli så lei :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...